Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 04 Юли 2016, 11:51

motofan написа:6л успях да направя миналата седмица, но валеше сериозно и в едната посока карах с един бус в пакет
Скоростта беше 90-110 много рядко 130-140.
Според мен между 7-8 си е нормално за 6так с автомат.


С ръчна кутия, моята харчи между 8-9 в града, като повече клони към 8.
Извън градско между 4.8 и 6.5, в зависимост от стила на шофиране трафик и тн.
Като аз несъм от най спокойните шофьори :mhihi:
С автомат поне литър нагоре за извън града и поне 2.5-3 литра в града.
325д си 3.0 М57 без хардуерни разлики спрямо 330д, с изключение на дюзите, но просто са с друг парт. номер, дебита им е същия.
Шестака си е шестак, няма връзка динамиката с четирицилиндровите, да по скъпичко идва от към дискове и накладки, ама си струва всеки лев.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 04 Юли 2016, 12:44

Говорим за едно и също :yes: .Но всичко е относително и зависи от различни фактори(трафик, вид на пътя и т.н.). Затова и споделих снимката на моя борд, за да бъде като ориентир за средния разход.Това ми е първият личен дизел и засега мога да изкажа само положителни неща :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 04 Юли 2016, 15:22

Колеги, някой да има представа как се сменя сензора преди ДПФ за температурата на изгорелите газове? Номер 1 от схемата


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0785

Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 04 Юли 2016, 15:53

dextuar написа:Колеги, някой да има представа как се сменя сензора преди ДПФ за температурата на изгорелите газове? Номер 1 от схемата


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0785

Sent from my iPhone using Tapatalk


С гаечен ключ, най-добре ако имаш от "срязаните" звези, ткачаш кабела и после разхлабваш датчика.
Той като отлепи после се развива на ръка.
На за да не ти превърти, понеже и е тясна главата за ключ и е тясно, трябва да внимаваш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 04 Юли 2016, 15:57

По-скоро въпросът ми е как се стига до него?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 04 Юли 2016, 16:12

dextuar написа:По-скоро въпросът ми е как се стига до него?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Е как как, отваряш капака на колата поглеждаш от ляво и ще го видиш веднага зад турбото ти е ДПФ-а, датчика е на него.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 04 Юли 2016, 16:20

vld написа:
dextuar написа:По-скоро въпросът ми е как се стига до него?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Е как как, отваряш капака на колата поглеждаш от ляво и ще го видиш веднага зад турбото ти е ДПФ-а, датчика е на него.

Благодаря колега! Сега го свалихме, кабелът леко се е скъсал, сега ще го запоим и ще си имам 2 понеже вече бях купил нов :( Някой ако му трябва, да пише :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 04 Юли 2016, 16:45

Моля, радвам се че съм помогнал :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 04 Юли 2016, 17:40

vld написа:
Satanism написа:Сменял ли си си масления сепаратор?

Кое е масления сепаратор при дизела?
Да не би да имаш в предвид филтъра за картерни газове?


филтър картерни газове е сменян като купих колата но със следващата смяна отново ще се сменя. Възможно ли е да издържа по-малко от 30к този филтър? Сложих оригинален на BMW :ranting:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 04 Юли 2016, 18:56

Next написа:325 и 330 са 6 таци колега. Не знам вече дали са еднакви дискове и накладки. А за разхода очаквах да е 6л. На 325д защото 320д си дава 5л.

Освен ако не търкаляш 18ки на 325 разхода със 130-140 е 6.0 и ако е повече има нещо нередно, със 100-110 трябва да си на 5 и малко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Next » 04 Юли 2016, 19:16

Taruno написа:
Next написа:325 и 330 са 6 таци колега. Не знам вече дали са еднакви дискове и накладки. А за разхода очаквах да е 6л. На 325д защото 320д си дава 5л.

Освен ако не търкаляш 18ки на 325 разхода със 130-140 е 6.0 и ако е повече има нещо нередно, със 100-110 трябва да си на 5 и малко

Това за автоматик или ръчка става въпрос?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 04 Юли 2016, 19:29

vld написа:Моля, радвам се че съм помогнал :)


Колега, а да те питам. Откакто оправихме вакуум помпата (~1000км), грам масло не харчи, което е супер. Навсякъде около мотора е сухо, не както преди. Но колата започна да пуши супер много. Не е много черно, но не е и сиво, нещо по средата. Без ДПФ съм и с ремап, но преди не пушеше така, леко изпушваше, като я сръчкам, но дотам, а сега е като някой стар ЗИЛ. Имаш/те ли някакви предположения от какво може да е? Може ли да е от ремапа, понеже като е правен, реално колата е имала проблем с вакуум помпата, но понеже правих и турбото в тоя момент, не сме забелязали харча на масло. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 04 Юли 2016, 22:02

Next написа:
Taruno написа:
Next написа:325 и 330 са 6 таци колега. Не знам вече дали са еднакви дискове и накладки. А за разхода очаквах да е 6л. На 325д защото 320д си дава 5л.

Освен ако не търкаляш 18ки на 325 разхода със 130-140 е 6.0 и ако е повече има нещо нередно, със 100-110 трябва да си на 5 и малко

Това за автоматик или ръчка става въпрос?


Автоматик - та Х3ката 3.0 D със 130 - 140 ми харчи 6.5 - 7

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivodivo » 05 Юли 2016, 0:21

Веригата на 330xd 2011 245 кс мотора отпред ли се намира или отзад?
Кога се сервизира и как се разбира дали е за сервизиране?
Ако се скъса удря ли клапаните? Благодаря

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 05 Юли 2016, 7:00

dextuar написа:
vld написа:Моля, радвам се че съм помогнал :)


Колега, а да те питам. Откакто оправихме вакуум помпата (~1000км), грам масло не харчи, което е супер. Навсякъде около мотора е сухо, не както преди. Но колата започна да пуши супер много. Не е много черно, но не е и сиво, нещо по средата. Без ДПФ съм и с ремап, но преди не пушеше така, леко изпушваше, като я сръчкам, но дотам, а сега е като някой стар ЗИЛ. Имаш/те ли някакви предположения от какво може да е? Може ли да е от ремапа, понеже като е правен, реално колата е имала проблем с вакуум помпата, но понеже правих и турбото в тоя момент, не сме забелязали харча на масло. :bchug:

Виж сега тя досега е пълнила всмукателните пътища с масло, сега докато го изгори ще попушва, това си мисля аз, другия вариант е да свалиш кулера и турбо пътищата и да ги измиеш.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook