Моето е92 330хи
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Моето е92 330хи
Gqbriel написа:Аз чакам Bexim ,да направим трампа за проба дали има ефект от карбоновия интейк...
Аз съм си тук бре, звънкай..
Тази седмица не съм на работа, ама съм малко болен, тъй че ако имаш време пиши и ще тестваме - сряда, четвъртък..

Тъкмо и аз искам да те поразпитам за ИСТА-та, да покажеш някои елементарни неща..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
Bexim написа:Gqbriel написа:Аз чакам Bexim ,да направим трампа за проба дали има ефект от карбоновия интейк...
Аз съм си тук бре, звънкай..
Тази седмица не съм на работа, ама съм малко болен, тъй че ако имаш време пиши и ще тестваме - сряда, четвъртък..
Тъкмо и аз искам да те поразпитам за ИСТА-та, да покажеш някои елементарни неща..
Аз почивам до средата на февруари почти,все ще намерим време

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Моето е92 330хи
Да ви питам имам приятел фен на марката в Англия, вчера си говорихме и каза че може да намери performance intak-a за около 1300лв струва ми се добра цена, казах му със сигурност искам да е оригинална част, и той твърди че е ОЕМ, тук във Вари2000 го гледам е около 1850лв без отстъпката.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Моето е92 330хи
Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :
https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/
Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.
Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.
Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.
За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола

USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :
https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/
Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.
Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.
Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.
За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Моето е92 330хи
Alek_SV написа:Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :
https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/
Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.
Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.
Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.
За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .
Кратко, точно и ясно

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Моето е92 330хи
май не сте чели темата на колегата за 520ката .. тука хвърля някакви дребни суми все още ,не е загрял 

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Моето е92 330хи
Alexi написа:май не сте чели темата на колегата за 520ката .. тука хвърля някакви дребни суми все още ,не е загрял
аз чак не знам как сърце му даде да я продаде след толкова хвърлени пари и усилия,но всеки сам си решава. сега следя темата с интерес.

От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
Alek_SV написа:Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :
https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/
Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.
Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.
Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.
За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .
Чааакай малко чел недочел...218 кс е Н52б25 да сме наясно, на колегата е N53B30 което няма ниищо общо освен,че са N серии.Ти правиш ли разлика между intake kit и intake manifold - без да те обиждам или нападам,но е хубаво малко да почетем ,преди да пишем..
Имало колега от форума,който щял да го направи под 200лв,еми то си е под 200лв и колегата ще ми направи нъцките...
То няма общо с нито един скоростен лост,кое ще направи от карбон - алуминиевия капак на самия лост ли,дизайна ли какво точно..разбирам,че искате да помогнете на колегата,но поне като не разбирате ,не му дръжте сметка .Имал дал,кефа цена няма,ако нямах други приоритети да съм тръгнал по неговия път и аз.
Справка с лоста

Ето неговия само,че с пиано лак - отркий разликите

За интейка аз преди да тествам дали има разлика не бих взел,отделно самия интейк има по-голям обем от въздух,по различен дизайн на капака,карбоновия шнорхел,който държи въздуха студен ..абе има разлики,само филтъра е К&Н ,който хич не е евтин
пс: говорил съм с хора правещи карбонови части,първо че няма калъпи за тях,второ няма да е 100лв шнорхела а поне 400,после няма кой да му направи капака + по-широия въздухоотводител къ филтърната кутия,само К&N е около 120+лв та реално 1300лв е що годе много добра цена.
Нukem - не гледай официалните цени

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Моето е92 330хи
Колеги,някой от вас често забравят че сме на форум за фенове на Bmw,а не на форум по икономика дали и колко е изгодно да се купуват стари premium коли и да се правят upgrade по тях.
За колегата Nukem - евала за избора,все пак това е последният редови шестак на Bmw и въпреки детските болести,мотора сам по себе си е просто уникален.
Аз съм със същата,но с 2 врати повече и далеч не е от липса на средства
))
Относно performancе upgrade,интаке-а е основно естетичен специялно при N53...шумната работа на инжекторите и високото налягане на помпата не позволяват да усетиш разликата спрямо stock.
имах на N52 - супер,сложих го на N53 и го свалих като си запазих само един нов КN филтър....никаква разлика.
Минаваме на ауспух,или вариянт цяла генерация от Supersprint с нох катализатор и целия панаир. Пробвах 3 вариянта вклучително и оригинален performance и най-добрият е Inside Performance Germany 335i look....невероятна разлика ако ти се дават средства това е твоят ауспух. В ниските имаш истински звук на шестак а от 4х нагоре е просто симфония.Не се правят модификации предвиден е за директен монтаж,но ти трябва performance diffuser от 335i
http://www.insideperformance.de/3er-bmw ... lage_1247/
Качването на коне по този мотор е мъка без край....не го препоръчвам. / 2-3 опита сме правили/
Смяна на software на кутията - задължително,като съм минал през всички версии вклучително и двете на Алпина за 335i. Най доброто е версия 7601494 от Z4 спорт Usa
Пълен update на software на колата след 06/2012 има важни промени по DME и реле на помпата !!!
На твоите километри не би трябвало да има други проблеми,аз лично на 120х смених цялото окачване с Bilstein B6,носачи тампони колата е като залепена за асфалта на висока скорост
Ако все пак си решиш ето ти вариянт за intake за 500е ще е твой
http://www.ebay.de/itm/BMW-Performance- ... Sw2xRYWPRg
Всели празници на всички Bmw фенове и безаварийна Нова Година !!!
За колегата Nukem - евала за избора,все пак това е последният редови шестак на Bmw и въпреки детските болести,мотора сам по себе си е просто уникален.
Аз съм със същата,но с 2 врати повече и далеч не е от липса на средства

Относно performancе upgrade,интаке-а е основно естетичен специялно при N53...шумната работа на инжекторите и високото налягане на помпата не позволяват да усетиш разликата спрямо stock.
имах на N52 - супер,сложих го на N53 и го свалих като си запазих само един нов КN филтър....никаква разлика.
Минаваме на ауспух,или вариянт цяла генерация от Supersprint с нох катализатор и целия панаир. Пробвах 3 вариянта вклучително и оригинален performance и най-добрият е Inside Performance Germany 335i look....невероятна разлика ако ти се дават средства това е твоят ауспух. В ниските имаш истински звук на шестак а от 4х нагоре е просто симфония.Не се правят модификации предвиден е за директен монтаж,но ти трябва performance diffuser от 335i
http://www.insideperformance.de/3er-bmw ... lage_1247/
Качването на коне по този мотор е мъка без край....не го препоръчвам. / 2-3 опита сме правили/
Смяна на software на кутията - задължително,като съм минал през всички версии вклучително и двете на Алпина за 335i. Най доброто е версия 7601494 от Z4 спорт Usa
Пълен update на software на колата след 06/2012 има важни промени по DME и реле на помпата !!!
На твоите километри не би трябвало да има други проблеми,аз лично на 120х смених цялото окачване с Bilstein B6,носачи тампони колата е като залепена за асфалта на висока скорост

Ако все пак си решиш ето ти вариянт за intake за 500е ще е твой

http://www.ebay.de/itm/BMW-Performance- ... Sw2xRYWPRg
Всели празници на всички Bmw фенове и безаварийна Нова Година !!!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Моето е92 330хи
Бе не знам къв форум сме, ама да искат 1.8К за 2 пластмаси и един филтър и 2к за едно гърне си чисто печалбарство както и да го погледнеш. Където видя Performance и цената е все едно е технология на NASA, а тe нещата бледнеят на фона на Dinan, Supersprint, Active Autowerke и прочие алтернативи. Жалко, че не сме в Щатите, там никой не съм видял да купува скъпия "Performance" тунек на BMW, щото имат 500 фирми за афтърмаркет тунек, затова лично за мен не си заслужава, освен ако от там не гепиш нещо, което ще си струва много повече ъпгрейда.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
b00st написа:Бе не знам къв форум сме, ама да искат 1.8К за 2 пластмаси и един филтър и 2к за едно гърне си чисто печалбарство както и да го погледнеш. Където видя Performance и цената е все едно е технология на NASA, а тe нещата бледнеят на фона на Dinan, Supersprint, Active Autowerke и прочие алтернативи. Жалко, че не сме в Щатите, там никой не съм видял да купува скъпия "Performance" тунек на BMW, щото имат 500 фирми за афтърмаркет тунек, затова лично за мен не си заслужава, освен ако от там не гепиш нещо, което ще си струва много повече ъпгрейда.
Почти всички с 325 и 330 и 335 (повечето) са с performance крайни гърнета

Сега за интейка - дори АFE,DINAN ,AA са цифра,нищо евтино няма,като при Е46 примерно...дори на 335 тунинга за 100+кс е на цената на интейка за Н52 за огромно съжаление..ДАЛИ си заслужават 2те неща интейк и генерация - за звук да,за кеф може би,за реална полза от тях ммНЕ
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Моето е92 330хи
Хубаво де ролки и обтегач по 50к ли карат..... бах ти премиум кара
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Моето е92 330хи
Колеги, просто хората в щатско имат пари и си ги харчат. И да, много перформанс части имат.
Споделям мнението, че цената е БЕЗУМНА..
Ако ги нямах на колата като я купувах - НИКОГА нямаше да дам толкова пари за това, но е ФАКТ, че като си купувах колата и много се усмихнах като ги видях, не за друго, ами просто говори, че колата е поддържана от маниак..
По темата!
Колега, за гърне просто и единствено си сложи такова от 335i, ще си много щастлив и от звук и от всеки път като си я погледнеш.
Както каза nero_ дори едни по-широки накрайници правят звук. Приятел с 3.2FSI имаше само RS накрайници, нищо друго и звукът беше доста по-различен.
Моето мнение е, че спортен филтър е достатъчен, но ако нямах - и това нямаше да направя дали за дебитомери, дали за друго... Имам си едно на ум. И на мен ми е интересно да тестваме с Габи и ще соделим..
За друг ъпгрейд мога да си дам мнението -
За мен една кола се прави от две неща - окачване и джанти.. Една по-ниска кола (ако ти се кара) и едни хубави staggered 19 или дори 18 и ще стане нещо съвсем различно.
Относно окачването - едни понижаващи нови пружини и ще стане. Но въпрос на вкус де.. За мен това е рецептата за красива кола.. И псуване по нашите пътища, ама пълно щастие няма..
Споделям мнението, че цената е БЕЗУМНА..
Ако ги нямах на колата като я купувах - НИКОГА нямаше да дам толкова пари за това, но е ФАКТ, че като си купувах колата и много се усмихнах като ги видях, не за друго, ами просто говори, че колата е поддържана от маниак..
По темата!
Колега, за гърне просто и единствено си сложи такова от 335i, ще си много щастлив и от звук и от всеки път като си я погледнеш.
Както каза nero_ дори едни по-широки накрайници правят звук. Приятел с 3.2FSI имаше само RS накрайници, нищо друго и звукът беше доста по-различен.
Моето мнение е, че спортен филтър е достатъчен, но ако нямах - и това нямаше да направя дали за дебитомери, дали за друго... Имам си едно на ум. И на мен ми е интересно да тестваме с Габи и ще соделим..
За друг ъпгрейд мога да си дам мнението -
За мен една кола се прави от две неща - окачване и джанти.. Една по-ниска кола (ако ти се кара) и едни хубави staggered 19 или дори 18 и ще стане нещо съвсем различно.
Относно окачването - едни понижаващи нови пружини и ще стане. Но въпрос на вкус де.. За мен това е рецептата за красива кола.. И псуване по нашите пътища, ама пълно щастие няма..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
Bexim написа:Колеги, просто хората в щатско имат пари и си ги харчат. И да, много перформанс части имат.
Споделям мнението, че цената е БЕЗУМНА..
Ако ги нямах на колата като я купувах - НИКОГА нямаше да дам толкова пари за това, но е ФАКТ, че като си купувах колата и много се усмихнах като ги видях, не за друго, ами просто говори, че колата е поддържана от маниак..
По темата!
Колега, за гърне просто и единствено си сложи такова от 335i, ще си много щастлив и от звук и от всеки път като си я погледнеш.
Както каза nero_ дори едни по-широки накрайници правят звук. Приятел с 3.2FSI имаше само RS накрайници, нищо друго и звукът беше доста по-различен.
Моето мнение е, че спортен филтър е достатъчен, но ако нямах - и това нямаше да направя дали за дебитомери, дали за друго... Имам си едно на ум. И на мен ми е интересно да тестваме с Габи и ще соделим..
За друг ъпгрейд мога да си дам мнението -
За мен една кола се прави от две неща - окачване и джанти.. Една по-ниска кола (ако ти се кара) и едни хубави staggered 19 или дори 18 и ще стане нещо съвсем различно.
Относно окачването - едни понижаващи нови пружини и ще стане. Но въпрос на вкус де.. За мен това е рецептата за красива кола.. И псуване по нашите пътища, ама пълно щастие няма..
Nukem - КW + джанти + генерация от 335 са по-евтини от 2та пърформанс но стойката и возията леле майкоу..
пс: айде бе поръчвай тоя лост

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Моето е92 330хи
Gqbriel написа:Alek_SV написа:Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :
https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/
Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.
Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.
Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.
За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .
Чааакай малко чел недочел...218 кс е Н52б25 да сме наясно, на колегата е N53B30 което няма ниищо общо освен,че са N серии.Ти правиш ли разлика между intake kit и intake manifold - без да те обиждам или нападам,но е хубаво малко да почетем ,преди да пишем..
Имало колега от форума,който щял да го направи под 200лв,еми то си е под 200лв и колегата ще ми направи нъцките...
То няма общо с нито един скоростен лост,кое ще направи от карбон - алуминиевия капак на самия лост ли,дизайна ли какво точно..разбирам,че искате да помогнете на колегата,но поне като не разбирате ,не му дръжте сметка .Имал дал,кефа цена няма,ако нямах други приоритети да съм тръгнал по неговия път и аз.
Справка с лоста
Ето неговия само,че с пиано лак - отркий разликите
За интейка аз преди да тествам дали има разлика не бих взел,отделно самия интейк има по-голям обем от въздух,по различен дизайн на капака,карбоновия шнорхел,който държи въздуха студен ..абе има разлики,само филтъра е К&Н ,който хич не е евтин
пс: говорил съм с хора правещи карбонови части,първо че няма калъпи за тях,второ няма да е 100лв шнорхела а поне 400,после няма кой да му направи капака + по-широия въздухоотводител къ филтърната кутия,само К&N е около 120+лв та реално 1300лв е що годе много добра цена.
Нukem - не гледай официалните цени
Попрочел съм преди да пиша.
http://mywikimotors.com/n53b30/
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52#N52B30
Неговият двигател е N53 . 325 с N53 e пак три лирта . 2,5 литровата 325-ца е N52.
В линка който съм дал пише "Performance Package BMW 325i N53B30" .
Кое ти не си дочел не те знам.
Да правя рязлика между intake kit и intake manifold и с нито едно от двете няма да мине 280 коня , а ще строши една камара пара.
Хора като него са мечтата на много майстори и тунери

Лоста е пълна глупост и не си заслужава парите и да знам ,че са различни.
Карбона го прави Андрей и ще му вземе 80-100 лева , за да му преправи оригиналният лост и ще изглежда супер.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани