Моето е92 330хи

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Bexim » 25 Дек 2016, 18:45

Gqbriel написа:Аз чакам Bexim ,да направим трампа за проба дали има ефект от карбоновия интейк...

Аз съм си тук бре, звънкай..
Тази седмица не съм на работа, ама съм малко болен, тъй че ако имаш време пиши и ще тестваме - сряда, четвъртък.. :yes:
Тъкмо и аз искам да те поразпитам за ИСТА-та, да покажеш някои елементарни неща.. :mrgreen:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 25 Дек 2016, 19:41

Bexim написа:
Gqbriel написа:Аз чакам Bexim ,да направим трампа за проба дали има ефект от карбоновия интейк...

Аз съм си тук бре, звънкай..
Тази седмица не съм на работа, ама съм малко болен, тъй че ако имаш време пиши и ще тестваме - сряда, четвъртък.. :yes:
Тъкмо и аз искам да те поразпитам за ИСТА-та, да покажеш някои елементарни неща.. :mrgreen:

Аз почивам до средата на февруари почти,все ще намерим време :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Nukem » 26 Дек 2016, 9:43

Да ви питам имам приятел фен на марката в Англия, вчера си говорихме и каза че може да намери performance intak-a за около 1300лв струва ми се добра цена, казах му със сигурност искам да е оригинална част, и той твърди че е ОЕМ, тук във Вари2000 го гледам е около 1850лв без отстъпката.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Alek_SV » 26 Дек 2016, 11:08

Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола :)
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :

https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/

Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.

Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.

Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.

За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Dextuar » 26 Дек 2016, 11:09

Alek_SV написа:Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола :)
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :

https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/

Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.

Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.

Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.

За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .


Кратко, точно и ясно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Alexi » 26 Дек 2016, 16:00

май не сте чели темата на колегата за 520ката .. тука хвърля някакви дребни суми все още ,не е загрял :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Моето е92 330хи

Мнение от BorislavB » 27 Дек 2016, 3:43

Alexi написа:май не сте чели темата на колегата за 520ката .. тука хвърля някакви дребни суми все още ,не е загрял :mhihi:


аз чак не знам как сърце му даде да я продаде след толкова хвърлени пари и усилия,но всеки сам си решава. сега следя темата с интерес. :mhihi:
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 27 Дек 2016, 10:48

Alek_SV написа:Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола :)
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :

https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/

Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.

Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.

Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.

За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .


Чааакай малко чел недочел...218 кс е Н52б25 да сме наясно, на колегата е N53B30 което няма ниищо общо освен,че са N серии.Ти правиш ли разлика между intake kit и intake manifold - без да те обиждам или нападам,но е хубаво малко да почетем ,преди да пишем..

Имало колега от форума,който щял да го направи под 200лв,еми то си е под 200лв и колегата ще ми направи нъцките...

То няма общо с нито един скоростен лост,кое ще направи от карбон - алуминиевия капак на самия лост ли,дизайна ли какво точно..разбирам,че искате да помогнете на колегата,но поне като не разбирате ,не му дръжте сметка .Имал дал,кефа цена няма,ако нямах други приоритети да съм тръгнал по неговия път и аз.

Справка с лоста
Изображение

Ето неговия само,че с пиано лак - отркий разликите

Изображение

За интейка аз преди да тествам дали има разлика не бих взел,отделно самия интейк има по-голям обем от въздух,по различен дизайн на капака,карбоновия шнорхел,който държи въздуха студен ..абе има разлики,само филтъра е К&Н ,който хич не е евтин

пс: говорил съм с хора правещи карбонови части,първо че няма калъпи за тях,второ няма да е 100лв шнорхела а поне 400,после няма кой да му направи капака + по-широия въздухоотводител къ филтърната кутия,само К&N е около 120+лв та реално 1300лв е що годе много добра цена.

Нukem - не гледай официалните цени ;)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: Моето е92 330хи

Мнение от frenchi03 » 27 Дек 2016, 11:52

Колеги,някой от вас често забравят че сме на форум за фенове на Bmw,а не на форум по икономика дали и колко е изгодно да се купуват стари premium коли и да се правят upgrade по тях.

За колегата Nukem - евала за избора,все пак това е последният редови шестак на Bmw и въпреки детските болести,мотора сам по себе си е просто уникален.
Аз съм със същата,но с 2 врати повече и далеч не е от липса на средства :)))
Относно performancе upgrade,интаке-а е основно естетичен специялно при N53...шумната работа на инжекторите и високото налягане на помпата не позволяват да усетиш разликата спрямо stock.
имах на N52 - супер,сложих го на N53 и го свалих като си запазих само един нов КN филтър....никаква разлика.
Минаваме на ауспух,или вариянт цяла генерация от Supersprint с нох катализатор и целия панаир. Пробвах 3 вариянта вклучително и оригинален performance и най-добрият е Inside Performance Germany 335i look....невероятна разлика ако ти се дават средства това е твоят ауспух. В ниските имаш истински звук на шестак а от 4х нагоре е просто симфония.Не се правят модификации предвиден е за директен монтаж,но ти трябва performance diffuser от 335i

http://www.insideperformance.de/3er-bmw ... lage_1247/

Качването на коне по този мотор е мъка без край....не го препоръчвам. / 2-3 опита сме правили/
Смяна на software на кутията - задължително,като съм минал през всички версии вклучително и двете на Алпина за 335i. Най доброто е версия 7601494 от Z4 спорт Usa
Пълен update на software на колата след 06/2012 има важни промени по DME и реле на помпата !!!

На твоите километри не би трябвало да има други проблеми,аз лично на 120х смених цялото окачване с Bilstein B6,носачи тампони колата е като залепена за асфалта на висока скорост :)

Ако все пак си решиш ето ти вариянт за intake за 500е ще е твой :)

http://www.ebay.de/itm/BMW-Performance- ... Sw2xRYWPRg



Всели празници на всички Bmw фенове и безаварийна Нова Година !!!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Моето е92 330хи

Мнение от b00st » 27 Дек 2016, 12:51

Бе не знам къв форум сме, ама да искат 1.8К за 2 пластмаси и един филтър и 2к за едно гърне си чисто печалбарство както и да го погледнеш. Където видя Performance и цената е все едно е технология на NASA, а тe нещата бледнеят на фона на Dinan, Supersprint, Active Autowerke и прочие алтернативи. Жалко, че не сме в Щатите, там никой не съм видял да купува скъпия "Performance" тунек на BMW, щото имат 500 фирми за афтърмаркет тунек, затова лично за мен не си заслужава, освен ако от там не гепиш нещо, което ще си струва много повече ъпгрейда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 27 Дек 2016, 18:38

b00st написа:Бе не знам къв форум сме, ама да искат 1.8К за 2 пластмаси и един филтър и 2к за едно гърне си чисто печалбарство както и да го погледнеш. Където видя Performance и цената е все едно е технология на NASA, а тe нещата бледнеят на фона на Dinan, Supersprint, Active Autowerke и прочие алтернативи. Жалко, че не сме в Щатите, там никой не съм видял да купува скъпия "Performance" тунек на BMW, щото имат 500 фирми за афтърмаркет тунек, затова лично за мен не си заслужава, освен ако от там не гепиш нещо, което ще си струва много повече ъпгрейда.

Почти всички с 325 и 330 и 335 (повечето) са с performance крайни гърнета :mhihi: което може би звучи най-добре от всички.

Сега за интейка - дори АFE,DINAN ,AA са цифра,нищо евтино няма,като при Е46 примерно...дори на 335 тунинга за 100+кс е на цената на интейка за Н52 за огромно съжаление..ДАЛИ си заслужават 2те неща интейк и генерация - за звук да,за кеф може би,за реална полза от тях ммНЕ
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Моето е92 330хи

Мнение от INTEGRALE » 27 Дек 2016, 19:05

Хубаво де ролки и обтегач по 50к ли карат..... бах ти премиум кара


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Bexim » 27 Дек 2016, 19:28

Колеги, просто хората в щатско имат пари и си ги харчат. И да, много перформанс части имат.
Споделям мнението, че цената е БЕЗУМНА..
Ако ги нямах на колата като я купувах - НИКОГА нямаше да дам толкова пари за това, но е ФАКТ, че като си купувах колата и много се усмихнах като ги видях, не за друго, ами просто говори, че колата е поддържана от маниак..

По темата!
Колега, за гърне просто и единствено си сложи такова от 335i, ще си много щастлив и от звук и от всеки път като си я погледнеш.
Както каза nero_ дори едни по-широки накрайници правят звук. Приятел с 3.2FSI имаше само RS накрайници, нищо друго и звукът беше доста по-различен.
Моето мнение е, че спортен филтър е достатъчен, но ако нямах - и това нямаше да направя дали за дебитомери, дали за друго... Имам си едно на ум. И на мен ми е интересно да тестваме с Габи и ще соделим..

За друг ъпгрейд мога да си дам мнението -
За мен една кола се прави от две неща - окачване и джанти.. Една по-ниска кола (ако ти се кара) и едни хубави staggered 19 или дори 18 и ще стане нещо съвсем различно.
Относно окачването - едни понижаващи нови пружини и ще стане. Но въпрос на вкус де.. За мен това е рецептата за красива кола.. И псуване по нашите пътища, ама пълно щастие няма..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 27 Дек 2016, 19:39

Bexim написа:Колеги, просто хората в щатско имат пари и си ги харчат. И да, много перформанс части имат.
Споделям мнението, че цената е БЕЗУМНА..
Ако ги нямах на колата като я купувах - НИКОГА нямаше да дам толкова пари за това, но е ФАКТ, че като си купувах колата и много се усмихнах като ги видях, не за друго, ами просто говори, че колата е поддържана от маниак..

По темата!
Колега, за гърне просто и единствено си сложи такова от 335i, ще си много щастлив и от звук и от всеки път като си я погледнеш.
Както каза nero_ дори едни по-широки накрайници правят звук. Приятел с 3.2FSI имаше само RS накрайници, нищо друго и звукът беше доста по-различен.
Моето мнение е, че спортен филтър е достатъчен, но ако нямах - и това нямаше да направя дали за дебитомери, дали за друго... Имам си едно на ум. И на мен ми е интересно да тестваме с Габи и ще соделим..

За друг ъпгрейд мога да си дам мнението -
За мен една кола се прави от две неща - окачване и джанти.. Една по-ниска кола (ако ти се кара) и едни хубави staggered 19 или дори 18 и ще стане нещо съвсем различно.
Относно окачването - едни понижаващи нови пружини и ще стане. Но въпрос на вкус де.. За мен това е рецептата за красива кола.. И псуване по нашите пътища, ама пълно щастие няма..


Nukem - КW + джанти + генерация от 335 са по-евтини от 2та пърформанс но стойката и возията леле майкоу..

пс: айде бе поръчвай тоя лост :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Alek_SV » 27 Дек 2016, 21:45

Gqbriel написа:
Alek_SV написа:Колега ,
виждам че имаш пари и всячески се опитваш да ги потрошиш по тая кола , ама по-добре ги спести и си купи след някой друга годинка по-добра кола :)
USB Зарядното за запалка ,което си си купил от Мкар за 30 лева струва 2 ЛЕВА в Технополис или някой друг подобен магазин и върши абсолютно същата работа.
Този "performance intakе" , с който искаш да се набуташ е най-вероятно това :

https://www.mosselmanturbo.com/shop/bmw ... e-package/

Както четеш е за 325и - тоест твоят двигател но без качественият интаке и софт.
Тоест ти вече си с "performance intakе" , колата ти е 272 коня , повече само с интаке трудно ще стане.

Има разни афтермаркет за луди пари , но разликата е незначителна , ако/където я има.

Ако искаш повече коне от тая кола трябва духалка някакъв вид , но не е добра инвестиция , както вече е коментирано и е занимавка , защото ще си уникат в БГ.

За тоя лост дето и там искаш да строшиш камара пари - има човек от форума , който прави карбонови елементи на прилична цена - ще ти излезне по-малко от 200 кинта и много по-добре .


Чааакай малко чел недочел...218 кс е Н52б25 да сме наясно, на колегата е N53B30 което няма ниищо общо освен,че са N серии.Ти правиш ли разлика между intake kit и intake manifold - без да те обиждам или нападам,но е хубаво малко да почетем ,преди да пишем..

Имало колега от форума,който щял да го направи под 200лв,еми то си е под 200лв и колегата ще ми направи нъцките...

То няма общо с нито един скоростен лост,кое ще направи от карбон - алуминиевия капак на самия лост ли,дизайна ли какво точно..разбирам,че искате да помогнете на колегата,но поне като не разбирате ,не му дръжте сметка .Имал дал,кефа цена няма,ако нямах други приоритети да съм тръгнал по неговия път и аз.

Справка с лоста
Изображение

Ето неговия само,че с пиано лак - отркий разликите

Изображение

За интейка аз преди да тествам дали има разлика не бих взел,отделно самия интейк има по-голям обем от въздух,по различен дизайн на капака,карбоновия шнорхел,който държи въздуха студен ..абе има разлики,само филтъра е К&Н ,който хич не е евтин

пс: говорил съм с хора правещи карбонови части,първо че няма калъпи за тях,второ няма да е 100лв шнорхела а поне 400,после няма кой да му направи капака + по-широия въздухоотводител къ филтърната кутия,само К&N е около 120+лв та реално 1300лв е що годе много добра цена.

Нukem - не гледай официалните цени ;)


Попрочел съм преди да пиша.

http://mywikimotors.com/n53b30/
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52#N52B30

Неговият двигател е N53 . 325 с N53 e пак три лирта . 2,5 литровата 325-ца е N52.
В линка който съм дал пише "Performance Package BMW 325i N53B30" .
Кое ти не си дочел не те знам.

Да правя рязлика между intake kit и intake manifold и с нито едно от двете няма да мине 280 коня , а ще строши една камара пара.
Хора като него са мечтата на много майстори и тунери :)

Лоста е пълна глупост и не си заслужава парите и да знам ,че са различни.

Карбона го прави Андрей и ще му вземе 80-100 лева , за да му преправи оригиналният лост и ще изглежда супер.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook