е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Аз минах от 60 коня атмосферен бензин на 163 и се усмихвах всеки път като давах газ. После свикнах....
Сега след като я ремапнах пак се усмихвам както преди 2г. когато я купих. Скоро и с това ще свикна
Но си е друго, много по еластичен си.
Сега след като я ремапнах пак се усмихвам както преди 2г. когато я купих. Скоро и с това ще свикна

Но си е друго, много по еластичен си.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Tsapo написа:Аз минах от 60 коня атмосферен бензин на 163 и се усмихвах всеки път като давах газ. После свикнах....
Сега след като я ремапнах пак се усмихвам както преди 2г. когато я купих. Скоро и с това ще свикна![]()
Но си е друго, много по еластичен си.
Значи процедурата по връщане на усмивки е ясна.Аз от 145коня бензинов Фокус се качих на БМВто и вече почти година се кефя като малко дете.Другия месец се пребирам в БГ и ще я доосмихна на 190коня



- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Аз също не смятам, че 320Д е90 ремапнато е бегачка, но просто много ме грабна поведението на автомобила след ремапа
Наистина, много много приятно си ускорява, и може да е 2.0Д т.е малък мотор от гамата на БМВ в сравнение с 325Д,330Д и 335Д, но пък сега след ремапа като реша да си правя закачки, сипвам на 80% от автомобилите без проблем, което само по-себе си е някакъв показател
И в този ред на мисли, гледах в Русия и Италия има няколко проекта на 320Д с хубава генерация, акрапович, кобра и други, по-добър челен интеркулер, и интейк и 320-ката става без проблем едни ~250 коня..
Мисалта ми е, всичко може да се направи, стига човек да има желание
Поздрави



Поздрави

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Колега то феновете на ваг групата 1.9 тди го помпат до 300кс., че и ги карат стабилно после, въпроса е дали има смисъл от така напомпан малък мотор.

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
vld написа:Колега то феновете на ваг групата 1.9 тди го помпат до 300кс., че и ги карат стабилно после, въпроса е дали има смисъл от така напомпан малък мотор.
Разбира се че има смисъл ако ще го пускаш на драг за друго е пълна гавра със мотора, аз също бих мапнал до едни 190 но не и повече по простата причина че това е кола за всеки ден. Остава въпроса къде да отида да е мапнат понеже аз нямам такива познати и съм извън бг, някои от доволните ако може да прати едно лс.

- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
awful написа:vld написа:Колега то феновете на ваг групата 1.9 тди го помпат до 300кс., че и ги карат стабилно после, въпроса е дали има смисъл от така напомпан малък мотор.
Разбира се че има смисъл ако ще го пускаш на драг за друго е пълна гавра със мотора, аз също бих мапнал до едни 190 но не и повече по простата причина че това е кола за всеки ден. Остава въпроса къде да отида да е мапнат понеже аз нямам такива познати и съм извън бг, някои от доволните ако може да прати едно лс.

http://www.adrenalinachiptuning.it
Болония
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
И аз сА мапнах вчера....
Стоково, 195кс и 401нм...като от фабриката
Нютоните аз си ги поръчах толкова(stock 330d)....иначе се целяхме за 250кс, но нещо не се получи, с оглед на другите съображения(пазаене ДПФ, турбина, стар съединител и т.н).
Турбото едвам е бутнато, при тоя резултат.
Стоково, 195кс и 401нм...като от фабриката
Нютоните аз си ги поръчах толкова(stock 330d)....иначе се целяхме за 250кс, но нещо не се получи, с оглед на другите съображения(пазаене ДПФ, турбина, стар съединител и т.н).
Турбото едвам е бутнато, при тоя резултат.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Айде сега да питам вече, че се посъбрахме няколко човека с мапове. Като ви правят мапа някой от вас им ли претенции кога да му е пика и какво да се гони като краен ефект или само казвате искам ремап и каквото ви направи тунера това е? Аз лично за мен не исках пика да ми е в 4000 оборота защото никога не си цедя колата до долу, а исках като я натисна да излита на момента. Моя пик е в 2700-2800 оборота и до 4500 е пак във възходяща линия ама не рязка, колата се усеща страшно силна още с първото докосване на педала, колата няма грам лаг, като бензинова тръгва и най-важното за мен, турбината не е надувана много и конете и нютоните са щадящи както скоростите така и мотора.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
То по принцип трябва да ти го прави човек, който разбира в детайли как работи двигателя. Не мисля, че ти трябва нещо да си избираш. И аз исках от 1500 обр колата да е пушка, но момчето набързо ми обясни колко често ще идвам за турбина и ми сецна мераците. Мен лично ме дразнят хората, които като на конвейр качват някакъв мап, мен ме питаха какво очаквам от колата- топ спийд, резачка или просто да е по пъргава и дали да я правят на макс. Оттам нататък каквото дино покаже... Но пък ме издразни като свалиха колата и вика готово и за чао ей ти тая графика. За това пък му висях няколко пъти да донастройва и пак не го направиха като хората по мое скромно мнение. И любимото ми - няма две еднакви коли, затова твойта графика не е перфектна като на някой друг. Ама чакай малко, колата си е в топ състояние, изкарва сток 162.7 коня, или на майстора не му се работи, или е некадърен и ту му се получи, ту не!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Горе долу и при мене така,качихме стандартен мап,викана ме да седна до него,показа ми графиката,с надуване на турбото и количеството гориво,каза ми сега ако вдигна горивото от 2300 ще качим въртящ момент ,викам качвай,ако вдигнем след 3800 ще качи коне ,накрая ми предложи само на 100% натиснат педал колата да е с агресивни стойности и аз се съгласих.
Сега си свикнах като изпреварвам да натискам на 50% педала ,чат пат я цедя и на макс и се усещат 202то коня и 488 нютона
Сега си свикнах като изпреварвам да натискам на 50% педала ,чат пат я цедя и на макс и се усещат 202то коня и 488 нютона

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Въй 488НМ много бе колега
Сега гледах графиките на всички коли и се върнах назад в годините. 1-чката с твоя мотор е била 405НМ. Много агресия сте и дали. Само от стила ти на шофиране зависи колко проблеми ще имаш. Самия факт, че си ръчка е проблем, заради самото доставяне на мощмоста, което е доста по-плавно и безопасно с автомата, който не позволява простотиии...Мойто 330Cd като беше 260 коня и 600НМ беше супер ама не питай за висящия лагер колко пъти го сменях
Смлях му и оригинален съединител БМВ за 40 000км
Последва демап на 550НМ и всичко беше ок. Исках агресивен ремап понеже много ми се даваше газ (1-во БМВ
), който не се прави на клиентите понеже има вероятност за проблеми. Сега загледах за първи път моята графика в детайли и на 1500об/мин почвам с 660НМ - да има
на 1800 - 700НМ (от 710) и в диапазона 1500-3600 оборота винаги има поне 660НМ и към 700НМ в диапазона 1800-3200. Нютона много бъзика 
Та най-общо какъв е проблема с много НМ и ръчка - тия НМ на графиката са мерени на 4-та предавка (директна) в ръчен режим. Тоест ако си ръчна кутия и си караш на 1500об и дадеш цялата газ щото видиш ли имаш НМ и за кво да смениш на 3-а
моторя докато преодолеее тези ниски обороти го отнясят кутия, тампони, висящи лагери, и всички след мотора назад. Обаче с автомата това е нвъзможно (затова кола с много НМ и ръчка няма понеже е проблем) - сваля си 1-2 надолу според случая и се избягва драмата с товара.
Внимавайте с ръчните кутиии и ремапа
За по-сигурно 1-на предавка надолу, за да е поне на 2000об мотора при пълен товар...






Та най-общо какъв е проблема с много НМ и ръчка - тия НМ на графиката са мерени на 4-та предавка (директна) в ръчен режим. Тоест ако си ръчна кутия и си караш на 1500об и дадеш цялата газ щото видиш ли имаш НМ и за кво да смениш на 3-а

Внимавайте с ръчните кутиии и ремапа

"Чемодан, вокзал, Москва"
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
bai_ILIA написа:Въй 488НМ много бе колегаСега гледах графиките на всички коли и се върнах назад в годините. 1-чката с твоя мотор е била 405НМ. Много агресия сте и дали. Само от стила ти на шофиране зависи колко проблеми ще имаш. Самия факт, че си ръчка е проблем, заради самото доставяне на мощмоста, което е доста по-плавно и безопасно с автомата, който не позволява простотиии...Мойто 330Cd като беше 260 коня и 600НМ беше супер ама не питай за висящия лагер колко пъти го сменях
Смлях му и оригинален съединител БМВ за 40 000км
Последва демап на 550НМ и всичко беше ок. Исках агресивен ремап понеже много ми се даваше газ (1-во БМВ
), който не се прави на клиентите понеже има вероятност за проблеми. Сега загледах за първи път моята графика в детайли и на 1500об/мин почвам с 660НМ - да има
на 1800 - 700НМ (от 710) и в диапазона 1500-3600 оборота винаги има поне 660НМ и към 700НМ в диапазона 1800-3200. Нютона много бъзика
Та най-общо какъв е проблема с много НМ и ръчка - тия НМ на графиката са мерени на 4-та предавка (директна) в ръчен режим. Тоест ако си ръчна кутия и си караш на 1500об и дадеш цялата газ щото видиш ли имаш НМ и за кво да смениш на 3-амоторя докато преодолеее тези ниски обороти го отнясят кутия, тампони, висящи лагери, и всички след мотора назад. Обаче с автомата това е нвъзможно (затова кола с много НМ и ръчка няма понеже е проблем) - сваля си 1-2 надолу според случая и се избягва драмата с товара.
Внимавайте с ръчните кутиии и ремапаЗа по-сигурно 1-на предавка надолу, за да е поне на 2000об мотора при пълен товар...
Дори и без ремп при описания от теб начин се износват по бърже нещата които си описал, такаче е важно да се прави точно това което казваш

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Satanism написа:И аз сА мапнах вчера....
Стоково, 195кс и 401нм...като от фабриката
Нютоните аз си ги поръчах толкова(stock 330d)....иначе се целяхме за 250кс, но нещо не се получи, с оглед на другите съображения(пазаене ДПФ, турбина, стар съединител и т.н).
Турбото едвам е бутнато, при тоя резултат.
Само да добавя, разходът ми също е паднал.....или по-точно се е запазил 1:1, при +7-8км/ч средна скорост, по изпитан маршрут, добавен климатик и престой от 1.5ч на границата, където колата работеше на място, с климата.
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Satanism написа:Satanism написа:И аз сА мапнах вчера....
Стоково, 195кс и 401нм...като от фабриката
Нютоните аз си ги поръчах толкова(stock 330d)....иначе се целяхме за 250кс, но нещо не се получи, с оглед на другите съображения(пазаене ДПФ, турбина, стар съединител и т.н).
Турбото едвам е бутнато, при тоя резултат.
Само да добавя, разходът ми също е паднал.....или по-точно се е запазил 1:1, при +7-8км/ч средна скорост, по изпитан маршрут, добавен климатик и престой от 1.5ч на границата, където колата работеше на място, с климата.
На магистрално каране май няма голяма разлика в разхода след ремап...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани