Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
GlavanizeR написа:BaDxBoY написа:chris_barnes написа:Леле леле, аман от ц**вули. Не знам как имаш нерви да им отговаряш културно.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
ето още ексклузивни записи
https://instaud.io/2mtD
Не е като в обявата да не съм написал град и всичко.
Аз ги трия по принцип, сега си свалих една програма и лека полека ще си върна обратно записите. Имам около 15-20бр. подобни.
Като ти е евтина обявата обикновено е така.
Не знам как не са почнали да те питат за лизинг разни господа от ромски произход.
Хаха глупости, на ден по 2-ма минимум.
Това е от вчера
Много се отклонихме от темата, ако искате ще ви пускам на ЛС другите видео-та,записи, като си ги върна.
Имам едно много смешно, един как бръкна с пръст в казанчето за водата и си го близна после, да види дали има масло във водата.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хахаха, колега Бедексбой, направо се заливам с тебе всяка вечер вече. Накрая ще ти звънна и аз да си погворим, имаш едно от най-известните Е90-ки във форума.
Иначе като каза, че дошли с някаква Астра, а имали 4 БМВ-та някакви, сещам се преди време като идваха едни за М5-цата, Е60-ката да гледат. Та идват някакви образи с Ауди 80, което дори вида му беше...абе да не ви описвам, чудесен. Питат ме по телефона истиснка ли била обявата, имало ли я тая кола при мене и разни такива. Та идват двама малко по-малко роми от ромите, но пак роми.
Първоначално даже може да заблюдят човек, някой друг може би, но такъв като мен, който ги надушва от далеч едва ли. Единият путрее такъв някакъв, беше набит, другия сухар пълен и двамата от Сливен. Няма да се впускам в подробности за коментарите, но бяха велики, единия бил карал такова в Германия като работел
което не знам изобщо защо го излъга, но си личеше, че грам не е виждал такава кола освен на снимка, може би и то. Понеже бях в насторение, а и бях навън да си карам ги повозих, резултата беше, че колата вървяла доста и от тогава докато я продам не возех никой друг, просто защото са ми ясни като бял ден. Накрая човека, който купи колата дори не една да я покара.
Но ми бе писнало и на мен от всякакви обаждания за бартери и тем подобни тарикатлъци. Идеално, че нямам вайбъри и т.н. за да не им чета писаниците на шлоповица на разни като тоя бот отгоре. СМС-ите струват пари и никой почти не бачка с тях.
Колп, на коментарите пише, че син звъннал на пияния си баща от другата стая и му гледал сеира.

Иначе като каза, че дошли с някаква Астра, а имали 4 БМВ-та някакви, сещам се преди време като идваха едни за М5-цата, Е60-ката да гледат. Та идват някакви образи с Ауди 80, което дори вида му беше...абе да не ви описвам, чудесен. Питат ме по телефона истиснка ли била обявата, имало ли я тая кола при мене и разни такива. Та идват двама малко по-малко роми от ромите, но пак роми.




Но ми бе писнало и на мен от всякакви обаждания за бартери и тем подобни тарикатлъци. Идеално, че нямам вайбъри и т.н. за да не им чета писаниците на шлоповица на разни като тоя бот отгоре. СМС-ите струват пари и никой почти не бачка с тях.

Колп, на коментарите пише, че син звъннал на пияния си баща от другата стая и му гледал сеира.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
@vld - обявата , която си пуснал е 17к евро . Да свалиш на място макс 1.5к . Имаш 1500-1700 лв разход и то ако си пестелив ,за да я докараш (1454 км до София , това са ти два резетвоара по 70 литра на 2.5 евро = 350 евро + две приспивания + храна + самолетен билет до Мюнхен и транспорт до селцето) . Тоест тая кола на по-малко от 34к лева не можеш да я вземеш +213к км , ако са реални не са малко ... а вероятността да са превъртани не е никак малка+ поемаш риска да биеш 1500 км и винаги може да се окаже , че снимките нямат общо с реалността .. което си е яко преебавка . Да от Италия има ефтинийки и сигурно има уцелили тото , аз лично от Италия не бих купил кола . Американки има дизели BTW - 328д и 335д , но са си рядкост.
Последна промяна Alek_SV на 26 Юни 2018, 22:04, променена общо 2 пъти
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Направил съм му тема viewtopic.php?f=4&t=429476 да не спамим тук, че и да не изчезне, като мине администратор да затриваAlek_SV написа:@BaDxBoY Записвай и пускай - това твоята продажба стана епичен трилър/драма . Има попадения яко.

Последна промяна Dextuar на 26 Юни 2018, 21:57, променена общо 1 път
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега VLD, нали щеше да е на причлино малко километри и 30к 
Сега ако седнем да търсим кенефи или коли с не малък пробег и аз мога ама твоето изказване беше, че за 30к има Ф30 330д на малко километри с екстри...
Alek_SV, мнооого трудно някой в Германия ще ти свали 1.5к евро от кола ако не е някой тотал, който искат да разкара. В най-добрия случай 1к надолу иначе има и такива, които не искат и да чуят за сваляне от цената особено ако са частни лица а не автокъщи. Разбирасе винаги има и изключения но в общия случай така стоят нещата.

Сега ако седнем да търсим кенефи или коли с не малък пробег и аз мога ама твоето изказване беше, че за 30к има Ф30 330д на малко километри с екстри...
Alek_SV, мнооого трудно някой в Германия ще ти свали 1.5к евро от кола ако не е някой тотал, който искат да разкара. В най-добрия случай 1к надолу иначе има и такива, които не искат и да чуят за сваляне от цената особено ако са частни лица а не автокъщи. Разбирасе винаги има и изключения но в общия случай така стоят нещата.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз такива неща съм чувал , но да кажем , че си яко Skill-нат и си чел "изкуството на сделката "
.... ако искаш Ф30 и да не е 20-ка - под 35к лева трудна работа към момента.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ionov написа:Колега VLD, нали щеше да е на причлино малко километри и 30к
Сега ако седнем да търсим кенефи или коли с не малък пробег и аз мога ама твоето изказване беше, че за 30к има Ф30 330д на малко километри с екстри...
Alek_SV, мнооого трудно някой в Германия ще ти свали 1.5к евро от кола ако не е някой тотал, който искат да разкара. В най-добрия случай 1к надолу иначе има и такива, които не искат и да чуят за сваляне от цената особено ако са частни лица а не автокъщи. Разбирасе винаги има и изключения но в общия случай така стоят нещата.
Колега и ти и Алек се хващате за запетайките ясно е, че няма да е точно 30к, но разликата е малка и не си струва.
От кога 200 000км. са много за един шест цилиндров мотор?
Много са като е връщан три пъти, иначе в общия случай кола на 5-6 години си е наистина отлична с такъв пробег.
Леко се е по-пресилил продавача с тая цена, това исках да кажа.
Да беше някое засукано 335i купе, на 120-150к км. ОК, ама 330д дето ги има под път и над път, просто не струва толкова.
Вие бихте ли платили тази кола на тази цена?
Достатъчно коли съм купил и докарал от Германия, знам кое как е.
Въпроса е в това струва ли си да караш автомобил от стария модел на цена близка до цената на по новия?
Изпадат коли на добра цена, само трябва да се уцели момента дето се казва.
Например мой познат края на миналата година взе фейслифтово Ф11 с доста богато оборудване за 22к евро, с ДДС и N1., 150 000км.
Можете да си сметнете колко всъщност му е излязла колата, регистрирана на фирма.
Цената на колата е от БМВ представител в Берлин, и е докарана до тук с автовоз.
И двамата го гледате от страната на продавач, погледнете го и от другата страна.

- NikolayLalev
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.06.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Добър ден на всички, надявам се някой да може да ми помогне в избора на кола. Вчера видях едно БМВ https://www.bestcypruscar.com/adv/338199_bmw-3-series-2006/ да потвърдя аз живея в Кипър, и ми се вижда малко по ефтино от останалите. Какво ми каза продавача е, че задната лява врата не се отваря и преди няколко дни е ударил една дупка и има някакъв странен звук. Какво може да е това? Също така той ми обясни, че може да отидем на механик и видим колко ще ми струва всичко това. Каза също, че ще свали от цената. Моля дайте съвет какво да гледам като отида да я видя преди да я е продал. Благодаря ви!
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е не се хващаме за запетайките но наистина цената е доста над 30к. не можеш да го отречеш.
200 к не са много но не са и малко, най-определящо дали ще си залужава е цената.
Да не говорим, че ако трябва да е еквивалент на Е92 то, тоест поне да е с м пакет цената вече отива...
Сега, че оферти изпадат от време на време изпарад но не това обсъждахме.
Както и да е де, разбрахме се
а относно Е92 то от което тръгна спора, висока е цената. Ако километрите му бяха 100к може би но 200.. не
200 к не са много но не са и малко, най-определящо дали ще си залужава е цената.
Да не говорим, че ако трябва да е еквивалент на Е92 то, тоест поне да е с м пакет цената вече отива...
Сега, че оферти изпадат от време на време изпарад но не това обсъждахме.
Както и да е де, разбрахме се

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ionov написа:Е не се хващаме за запетайките но наистина цената е доста над 30к. не можеш да го отречеш.
200 к не са много но не са и малко, най-определящо дали ще си залужава е цената.
Да не говорим, че ако трябва да е еквивалент на Е92 то, тоест поне да е с м пакет цената вече отива...
Сега, че оферти изпадат от време на време изпарад но не това обсъждахме.
Както и да е де, разбрахме сеа относно Е92 то от което тръгна спора, висока е цената. Ако километрите му бяха 100к може би но 200.. не


Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Сега чух някой от записите, трагично е вярно положението...
Интересно ми е според вас, за моята ако я продавам в България колко трябва да ѝ искам? Е92 335i ръчни 12.2006, почти всички екстри, 400 коня на колелата, всичко проблемно и като консумативи е сменено с оригинално или по-добро aftermarket, 19-ки, 17-ки, нови гуми, боя и т.н.?
Защото в mobile.de такива вървят между 16 и 25к евро
Или някой да идва със 7 хиляди и да си свалям джантите (нищо че само те 313 performance с AD08R гуми са към 5к ахахха)
Интересно ми е според вас, за моята ако я продавам в България колко трябва да ѝ искам? Е92 335i ръчни 12.2006, почти всички екстри, 400 коня на колелата, всичко проблемно и като консумативи е сменено с оригинално или по-добро aftermarket, 19-ки, 17-ки, нови гуми, боя и т.н.?
Защото в mobile.de такива вървят между 16 и 25к евро

Или някой да идва със 7 хиляди и да си свалям джантите (нищо че само те 313 performance с AD08R гуми са към 5к ахахха)


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Единственият ти шанс е при познат. За да те познава и да знае къде, какво, що..
Тук се търси тънкаж-а, нали знаеш.
Няма значение, че джантите са китайски (например) и отвсякъде е тънено.
За мен такава кола се пази, дори и да я свалиш от регистрация пак няма да загубиш (повече от колкото да я продадеш на някой разбирач). И все пак с тоз сет-ъп сигурно ще натупаш и най-новата М3-ка.
ПП Бах, само за мен ли 200К км са много..
Тук се търси тънкаж-а, нали знаеш.
Няма значение, че джантите са китайски (например) и отвсякъде е тънено.
За мен такава кола се пази, дори и да я свалиш от регистрация пак няма да загубиш (повече от колкото да я продадеш на някой разбирач). И все пак с тоз сет-ъп сигурно ще натупаш и най-новата М3-ка.
ПП Бах, само за мен ли 200К км са много..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
NikolayLalev написа:Добър ден на всички, надявам се някой да може да ми помогне в избора на кола. Вчера видях едно БМВ https://www.bestcypruscar.com/adv/338199_bmw-3-series-2006/ да потвърдя аз живея в Кипър, и ми се вижда малко по ефтино от останалите. Какво ми каза продавача е, че задната лява врата не се отваря и преди няколко дни е ударил една дупка и има някакъв странен звук. Какво може да е това? Също така той ми обясни, че може да отидем на механик и видим колко ще ми струва всичко това. Каза също, че ще свали от цената. Моля дайте съвет какво да гледам като отида да я видя преди да я е продал. Благодаря ви!
Здравей колега


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:@rainbow
Много е трудно продаването на тунингована кола в България . Пазарът е малък и генерално беден . Почти нулев е шанса човек , който не разбира от тези коли да иска да даде горницата , която ти ще й търсиш . Остава варянт , човек който разбира от тези коли , но много от тази категория ще си мислят ,че те " ще са по-умни от теб и ще е по-оферта да си купят стокова "такава същата" и да си я направят с тия ъпгрейди " Еди обяванай свястни джанти как се намират , хедъри , гърнета , читав мап , шпер и тн. и отделно , че си я пазил и гледал и сменял каквото не е наред. А колко време и усилия отнема цялото тва занимание ... само болни хора го практикуват![]()
@vld Осно си в грешка ,че сравняваш Е92 с Ф30 . Различни хора ги търсят тия коли , различна им е употребата в повечето ситуации . Сравнявай F32 с E92 . На F32 няма нищо под 40к . За 40к получаваш базова 20-ка дизел , ако искаш добра Ф32-ка са от 45к нагоре .... еми 1000% по-добре е намахана с екстри Е92 LCI отколкото базаова Ф32-ка на 10к повече. Другият варянт за БМВ купе в диапазона 25-30 е Е63-ка , която ще е значително по-стара и в общият случай по износена. Дизеловите Е63-ки са само 35-ци и се намират трудно , защотот са хубави и който си я има си я кара . Бензините са проблемни - 30ката е слаба за това голямо купе , V8-ците си харчат доста 16-20 градско , под 12 извън турдно , а не вървят кой знае колко от това поколение . Да има и Е63-ки за под 20к ... ама това си е да си търсиш белята ... то ще е съдрано от каране или немърливо поддържано и скрепяно как да е .
Имам приятел с Е63ка, мъчи се да го продава, та ако Е92 тука трудно се продава, да ти кажа Е63 си е направо мъка, мъкаа. Като цяло мен лично не ме грабва толкова, единствено ми харесва возията повече от Е92ката. 335i Е92 определено си е по-драйвърс кола от дизелово Е63 иначе 650i си е най-гъзарския надпис, който може да видиш отзад.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Xdrive и автомата на е92-та просто убиха радоста от шофирането, просто една от най-отвратителните коли за каране който съм имал, а беше толкова красива.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани