Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 13.11.2015

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от antonsgeorgiev » 30 Май 2016, 18:21

Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава... :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 30 Май 2016, 20:49

antonsgeorgiev написа:Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава... :)


20к са достатъчно за читава кола от тези години, че даже може да се намери някоя фейслифтова от първите.
Купетата са малко по скъпи, но седан или туринг пре спокойно.
Определено си заслужава колата да е фейслифт, предимствата са много.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 30 Май 2016, 20:58

vld написа:
antonsgeorgiev написа:Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава... :)


20к са достатъчно за читава кола от тези години, че даже може да се намери някоя фейслифтова от първите.
Купетата са малко по скъпи, но седан или туринг пре спокойно.
Определено си заслужава колата да е фейслифт, предимствата са много.

Дам, предимствата са много, дори получаваш и късаща се верига бонус, ако се подлъжеш за някоя фейслифтова 20-ка, бъкана с екстри

П.с: ЛЦИ има по-яка визия и ЦИЦ, други предимства лично аз при еднакво запазени автомобили не намирам


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 29.08.2010
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320dA M47
Детайли за колата: УНИКАТ!!1

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw_machine » 30 Май 2016, 21:23

Би трябвало да стигнат 20 макар, че високата цена не е гаранция за читава кола. Проверка задължително преди покупката :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 31 Май 2016, 10:18

vld написа:
antonsgeorgiev написа:Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава... :)


20к са достатъчно за читава кола от тези години, че даже може да се намери някоя фейслифтова от първите.
Купетата са малко по скъпи, но седан или туринг пре спокойно.
Определено си заслужава колата да е фейслифт, предимствата са много.


Успех с фейслифтов шестак бензин ,че дори и дизел с екстри и да е читав...че 20ка дизел не върви под 20+ фейслифт, а човека пита дори за 3.0 мотори..а бензин под 20 след 2007(тука се сещам само за 1 нещо след 2007 ,което да е различно от 2006 края примерно и не виждам смисъл да се заравя в годината освен собствено спокойствие,че е "по-нова") това са или коли късмет(знам само за една ,която я взе колегата Bexim и е уникална на реални километри,за мен продавача не е знаел какво продава,че дори е и LCI) но масово около 20 с екстри е пазарната и цена...не ми се влиза в коментари за че ги има и по 15..
Всичко е до приоритети на купувача и много търсене
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 31 Май 2016, 11:42

Намират се, не е масово явление, но когато човек се оглежда достатъчно дълго време нещата се получават.
Аз вече почти година я карам моята и определено съм доволен :)
Не е 4-ри цилиндрова, пък и екстри си има доволно....важното е човек да знае какво да търси :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 31 Май 2016, 11:49

vld написа:Намират се, не е масово явление, но когато човек се оглежда достатъчно дълго време нещата се получават.
Аз вече почти година я карам моята и определено съм доволен :)
Не е 4-ри цилиндрова, пък и екстри си има доволно....важното е човек да знае какво да търси :yes:

Да ако имаш търпение е така...аз гледах 6 месеца,незнам дали уцелих най-доброто за тогава,но гледайки сега цените ми става лошо - говоря с мобиле.де защото от там я изрових..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 31 Май 2016, 12:10

На какви напудрени курници може да се попадне точно пък в мобиле.де, оттам бих купил само от частник или оторизиран сервиз, иначе е тото точно толкова, колкото и тук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 31 Май 2016, 12:15

dextuar написа:На какви напудрени курници може да се попадне точно пък в мобиле.де, оттам бих купил само от частник или оторизиран сервиз, иначе е тото точно толкова, колкото и тук.

факт - затова и гледах само частни обяви със скорошен TUV и service history...там дори е по-зле от тук в автокъщите..масово са хабибита :mhihi: Бях звънял за една на снимки магазин - по телефона обаче ,леле майкоуу на цена 13 000евр имаше ремонти за поне 5 на прима виста..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 31 Май 2016, 12:54

Аз имам няколко купени успешно коли от германия, закупени лично от мен и докарани на ход пак лично, и да не е зле да си купиш кола от грманец частно лице, ама цената няма нищо общо с това което е тук на нашия пазар.
А и веднъж го изядох с една разходка от 6000км. за едно Вито, и като не стана се принудихме да купим други кокошарници, да не сме капо....
Та навсякъде си има рискове, междо другото за първи път купувам кола от италия, карана от италянец и бях доста притеснен относно това дали е била адекватно поддържана, но явно и там има нормални хора.
Много е кофти това, че италянците изобщо не посещават фирмени сервизи след 3-тата година и история можеш да намериш само до там.
Всичко е субективно!
С малко повече внимание и късмет може да се попадне на читава кола. :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 31 Май 2016, 13:14

Е как колега да ходят във оем сервизи като за пример, смяна масло и филтри те дерат 350 Евро, във бмв ми искат смяна на Спирачна течност 130 Евро, така че цените не са никак розови там, и все пак Италианеца след като минат 3 4 години продава колата щото е стара и не му дреме във какво състояние е все пак ще си купи нова, но сега ги затегна кризата и тях и вече не е като преди. Още един пример, смяна комплект съединител на Шкода която е на 90к км и 2012г във Оем сервиза на моя приятел излезе 1300 Евро като има добро намаление. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 31 Май 2016, 13:41

awful написа:Е как колега да ходят във оем сервизи като за пример, смяна масло и филтри те дерат 350 Евро, във бмв ми искат смяна на Спирачна течност 130 Евро, така че цените не са никак розови там, и все пак Италианеца след като минат 3 4 години продава колата щото е стара и не му дреме във какво състояние е все пак ще си купи нова, но сега ги затегна кризата и тях и вече не е като преди. Още един пример, смяна комплект съединител на Шкода която е на 90к км и 2012г във Оем сервиза на моя приятел излезе 1300 Евро като има добро намаление. :yes:


Да и в Италия не ти пада гаранцията при смяна на масло и филтри в друг сертифициран сервиз (от които има много)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 31 Май 2016, 15:58

Taruno написа:
awful написа:Е как колега да ходят във оем сервизи като за пример, смяна масло и филтри те дерат 350 Евро, във бмв ми искат смяна на Спирачна течност 130 Евро, така че цените не са никак розови там, и все пак Италианеца след като минат 3 4 години продава колата щото е стара и не му дреме във какво състояние е все пак ще си купи нова, но сега ги затегна кризата и тях и вече не е като преди. Още един пример, смяна комплект съединител на Шкода която е на 90к км и 2012г във Оем сервиза на моя приятел излезе 1300 Евро като има добро намаление. :yes:


Да и в Италия не ти пада гаранцията при смяна на масло и филтри в друг сертифициран сервиз (от които има много)


:yes: Да не живееш във Италия та знаеш толкова неща. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 31 Май 2016, 16:20

Пътувам често на там с жена ми и имаме доста приятели от Болония и няколко в Firenze

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52, S65

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от tintirimintiri » 01 Юни 2016, 2:15

Съжелявам за оффа, но не се сдържах
та мойта италянка, никога не е посещавала оторизиран БМВ сервиз :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook