Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- antonsgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 13.11.2015
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава... 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
antonsgeorgiev написа:Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава...
20к са достатъчно за читава кола от тези години, че даже може да се намери някоя фейслифтова от първите.
Купетата са малко по скъпи, но седан или туринг пре спокойно.
Определено си заслужава колата да е фейслифт, предимствата са много.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
vld написа:antonsgeorgiev написа:Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава...
20к са достатъчно за читава кола от тези години, че даже може да се намери някоя фейслифтова от първите.
Купетата са малко по скъпи, но седан или туринг пре спокойно.
Определено си заслужава колата да е фейслифт, предимствата са много.
Дам, предимствата са много, дори получаваш и късаща се верига бонус, ако се подлъжеш за някоя фейслифтова 20-ка, бъкана с екстри
П.с: ЛЦИ има по-яка визия и ЦИЦ, други предимства лично аз при еднакво запазени автомобили не намирам
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Бързи въпроси и отговори
Би трябвало да стигнат 20 макар, че високата цена не е гаранция за читава кола. Проверка задължително преди покупката 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:antonsgeorgiev написа:Привет на всички, доста от познатите ми се сдобиха с е90-ки напоследък и аз лека полека започнах да се навивам и оглеждам за такава. Според вас какъв е паричният праг за читаво e90/e92 325/330 d/i/xd/xi с повечко екстри след 2007. 20000 лв само за автомобилът без такси данъци и обслужване струва ли ви се, като сума достатъчна да задоволи тези критерии? Напълно наясно съм, че това е много субективен въпрос и може и за 30 бона да се вземе някоя гробница от която после ще боли глава...
20к са достатъчно за читава кола от тези години, че даже може да се намери някоя фейслифтова от първите.
Купетата са малко по скъпи, но седан или туринг пре спокойно.
Определено си заслужава колата да е фейслифт, предимствата са много.
Успех с фейслифтов шестак бензин ,че дори и дизел с екстри и да е читав...че 20ка дизел не върви под 20+ фейслифт, а човека пита дори за 3.0 мотори..а бензин под 20 след 2007(тука се сещам само за 1 нещо след 2007 ,което да е различно от 2006 края примерно и не виждам смисъл да се заравя в годината освен собствено спокойствие,че е "по-нова") това са или коли късмет(знам само за една ,която я взе колегата Bexim и е уникална на реални километри,за мен продавача не е знаел какво продава,че дори е и LCI) но масово около 20 с екстри е пазарната и цена...не ми се влиза в коментари за че ги има и по 15..
Всичко е до приоритети на купувача и много търсене
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Намират се, не е масово явление, но когато човек се оглежда достатъчно дълго време нещата се получават.
Аз вече почти година я карам моята и определено съм доволен
Не е 4-ри цилиндрова, пък и екстри си има доволно....важното е човек да знае какво да търси
Аз вече почти година я карам моята и определено съм доволен

Не е 4-ри цилиндрова, пък и екстри си има доволно....важното е човек да знае какво да търси


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Намират се, не е масово явление, но когато човек се оглежда достатъчно дълго време нещата се получават.
Аз вече почти година я карам моята и определено съм доволен![]()
Не е 4-ри цилиндрова, пък и екстри си има доволно....важното е човек да знае какво да търси
Да ако имаш търпение е така...аз гледах 6 месеца,незнам дали уцелих най-доброто за тогава,но гледайки сега цените ми става лошо - говоря с мобиле.де защото от там я изрових..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
На какви напудрени курници може да се попадне точно пък в мобиле.де, оттам бих купил само от частник или оторизиран сервиз, иначе е тото точно толкова, колкото и тук.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:На какви напудрени курници може да се попадне точно пък в мобиле.де, оттам бих купил само от частник или оторизиран сервиз, иначе е тото точно толкова, колкото и тук.
факт - затова и гледах само частни обяви със скорошен TUV и service history...там дори е по-зле от тук в автокъщите..масово са хабибита

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз имам няколко купени успешно коли от германия, закупени лично от мен и докарани на ход пак лично, и да не е зле да си купиш кола от грманец частно лице, ама цената няма нищо общо с това което е тук на нашия пазар.
А и веднъж го изядох с една разходка от 6000км. за едно Вито, и като не стана се принудихме да купим други кокошарници, да не сме капо....
Та навсякъде си има рискове, междо другото за първи път купувам кола от италия, карана от италянец и бях доста притеснен относно това дали е била адекватно поддържана, но явно и там има нормални хора.
Много е кофти това, че италянците изобщо не посещават фирмени сервизи след 3-тата година и история можеш да намериш само до там.
Всичко е субективно!
С малко повече внимание и късмет може да се попадне на читава кола.
А и веднъж го изядох с една разходка от 6000км. за едно Вито, и като не стана се принудихме да купим други кокошарници, да не сме капо....
Та навсякъде си има рискове, междо другото за първи път купувам кола от италия, карана от италянец и бях доста притеснен относно това дали е била адекватно поддържана, но явно и там има нормални хора.
Много е кофти това, че италянците изобщо не посещават фирмени сервизи след 3-тата година и история можеш да намериш само до там.
Всичко е субективно!
С малко повече внимание и късмет може да се попадне на читава кола.


- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Е как колега да ходят във оем сервизи като за пример, смяна масло и филтри те дерат 350 Евро, във бмв ми искат смяна на Спирачна течност 130 Евро, така че цените не са никак розови там, и все пак Италианеца след като минат 3 4 години продава колата щото е стара и не му дреме във какво състояние е все пак ще си купи нова, но сега ги затегна кризата и тях и вече не е като преди. Още един пример, смяна комплект съединител на Шкода която е на 90к км и 2012г във Оем сервиза на моя приятел излезе 1300 Евро като има добро намаление. 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:Е как колега да ходят във оем сервизи като за пример, смяна масло и филтри те дерат 350 Евро, във бмв ми искат смяна на Спирачна течност 130 Евро, така че цените не са никак розови там, и все пак Италианеца след като минат 3 4 години продава колата щото е стара и не му дреме във какво състояние е все пак ще си купи нова, но сега ги затегна кризата и тях и вече не е като преди. Още един пример, смяна комплект съединител на Шкода която е на 90к км и 2012г във Оем сервиза на моя приятел излезе 1300 Евро като има добро намаление.
Да и в Италия не ти пада гаранцията при смяна на масло и филтри в друг сертифициран сервиз (от които има много)
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:awful написа:Е как колега да ходят във оем сервизи като за пример, смяна масло и филтри те дерат 350 Евро, във бмв ми искат смяна на Спирачна течност 130 Евро, така че цените не са никак розови там, и все пак Италианеца след като минат 3 4 години продава колата щото е стара и не му дреме във какво състояние е все пак ще си купи нова, но сега ги затегна кризата и тях и вече не е като преди. Още един пример, смяна комплект съединител на Шкода която е на 90к км и 2012г във Оем сервиза на моя приятел излезе 1300 Евро като има добро намаление.
Да и в Италия не ти пада гаранцията при смяна на масло и филтри в друг сертифициран сервиз (от които има много)


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Пътувам често на там с жена ми и имаме доста приятели от Болония и няколко в Firenze
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Бързи въпроси и отговори
Съжелявам за оффа, но не се сдържах
та мойта италянка, никога не е посещавала оторизиран БМВ сервиз
та мойта италянка, никога не е посещавала оторизиран БМВ сервиз

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани