Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
остана ли някой да вярва че има дизелово БМВ на 70к км за 5-6 евра .. явно да щото все такива обяви се гледат ..
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз се чудя как хората вярват ,че има дизел на 8 години на 100к км 
Кой купува дизел , за да му стои пред домът

Кой купува дизел , за да му стои пред домът

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
armagedon_762002 написа:И аз се чудя как хората вярват ,че има дизел на 8 години на 100к км
Кой купува дизел , за да му стои пред домът

Аз като купувах моята пролетта, в цяла Южна Германия не видях 320/330д(2006-07г) на по малко от 200 000км

Включително и тези, които бяха импорт от Италия...
Единствените изключения бяха коли на БМВ-дилъри, но те почваха от 10 000е

И все пак е90 за 13к лв си е оферта...на първо четене

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги, от една седмица вече съм горд собственик на едно бижу Е90 318i ,2007 година. Купих го от собственика директно (живея в Испания). Минах през Е36 и през Е46 и за тях знам много но за съжаление за Е90 не знам почти нищо. Колата е на 40 000 км и я купих само за 10 000 евро защото е имала едно инцидентче отпред, сменян е калник и броня и е пребоядисана цялата. Знам мисленето в БГ но аз съм доволен, това че е пребоядисвана ме радва че имам нова боя, а от ''удара'' (в кавички е защото е прекалено силно казано ''удар'') няма и следа и е оправена повече от перфектно, бронята и калника са напаснати брилянтно. има повечето екстри за модела, всъщност всички без парктроник. Свикнал с дизелово Е46 сега трябва да следя оборотомера, това е просто безшумно и без никакви вибрации , няма паразитни шумове из купето и ходовата част
Темата е относно избора, искам да ви попитам какво мислите за избора ми, вече е направен и аз се наслаждавам на него но искам да разбера повече, например, какво масло да наливам, кога и как се сменят консумативи като антифриз, свещи и така нататък. някак си ме дразни да чакам за всичко колата да ми каже.
Благодаря ви предварително.
Темата е относно избора, искам да ви попитам какво мислите за избора ми, вече е направен и аз се наслаждавам на него но искам да разбера повече, например, какво масло да наливам, кога и как се сменят консумативи като антифриз, свещи и така нататък. някак си ме дразни да чакам за всичко колата да ми каже.
Благодаря ви предварително.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
armagedon_762002 написа:И аз се чудя как хората вярват ,че има дизел на 8 години на 100к км
Кой купува дизел , за да му стои пред домът
Разбира се,че има такива коли....,и да - не са единични случаи.Има семейства с по няколко коли,хора живеещи в по-малки градове,където седмичен пробег от 100-150км е нормален/10к км годишен пробег с ваканциите.Естествено,такива коли се продават по-бързо и понякога се продават преди да се обявят на пазара.И защо да купувам бензин при пробег от 10к км годишно,когато данъчните облекчения са само за дизел,разхода е по-нисък,цената на старо е по-висока при идентични км,а цената като нова е същата или доста по-ниска,ако се ползва Н1.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не съм съгласен с теб въобще даже - има тук там и такива , но как всички такива коли все нашите джамбази ги намират
За мен , ако няма сервизна история потвърдена от БМВ дилър това не е кола - не че това е гаранция за състояние , но всеки се рашава.
А за стар дизел на незнайни км - всеки знае за какво иде реч

За мен , ако няма сервизна история потвърдена от БМВ дилър това не е кола - не че това е гаранция за състояние , но всеки се рашава.
А за стар дизел на незнайни км - всеки знае за какво иде реч

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хора, обсъждаме Е90 за по 13-14 хил. ЛВ! Каква сервизна история, какви дилъри...? Човек, който търси подобна кола е наясно, че не е на реални километри и би трябвало да е наясно, че има 2-3-4 хил.лв. да додава в части и сервиз, обикновено през първата година. Ако кара много, пак е на далавера с тази цена. Колите са издържливи и 250 000 км. не са болка за умиране при добра поддръжка.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Известно време търсих купе е46 с по-голям двигател, което да карам преди всичко за удоволствие от време на време, но след като не попаднах на подходяща кола започнах да охладнявам към идеята. Наскоро продадох автомобила, който ползвах ежедневно, и това окончателно замрази плановете за е46 330cd или 330ci. Приоритетите вече са други - имам нужда от every day-ка.
Насочил съм се към e90 320d - струва ми се удачна за София. Разглеждах обявите в mobile.de и попаднах на добре изглеждаща кола, която, за моя изненада, не само се оказа българска, ами по всичко личи, че е на съфорумец. Като ниво на оборудване не е нищо особено, но за мен е достатъчно.
Колата е тази. Ще се радвам да споделите мнение. Предварително ви благодаря.
Известно време търсих купе е46 с по-голям двигател, което да карам преди всичко за удоволствие от време на време, но след като не попаднах на подходяща кола започнах да охладнявам към идеята. Наскоро продадох автомобила, който ползвах ежедневно, и това окончателно замрази плановете за е46 330cd или 330ci. Приоритетите вече са други - имам нужда от every day-ка.

Насочил съм се към e90 320d - струва ми се удачна за София. Разглеждах обявите в mobile.de и попаднах на добре изглеждаща кола, която, за моя изненада, не само се оказа българска, ами по всичко личи, че е на съфорумец. Като ниво на оборудване не е нищо особено, но за мен е достатъчно.
Колата е тази. Ще се радвам да споделите мнение. Предварително ви благодаря.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stankata777 написа:armagedon_762002 написа:И аз се чудя как хората вярват ,че има дизел на 8 години на 100к км
Кой купува дизел , за да му стои пред домът
Разбира се,че има такива коли....,и да - не са единични случаи.Има семейства с по няколко коли,хора живеещи в по-малки градове,където седмичен пробег от 100-150км е нормален/10к км годишен пробег с ваканциите.Естествено,такива коли се продават по-бързо и понякога се продават преди да се обявят на пазара.И защо да купувам бензин при пробег от 10к км годишно,когато данъчните облекчения са само за дизел,разхода е по-нисък,цената на старо е по-висока при идентични км,а цената като нова е същата или доста по-ниска,ако се ползва Н1.
мда има и са си по 13к ,ама евра

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Като се заговорихме за 250,000 км.
И аз да попитам, двоумя се дали да не мина на купе отново,докато още мога
Въпросното купе се продава в Италия,пътувам често по работа до там,возил съм се в него и на първо четене се представя много добре.
Колата е 330хi 2007 година 10 месец и си е на първи собственик,притеснява ме че е на 237,000 км.
Колата е с доста екстри,кафяв кожен спортен салон с подгрев и надуване,най-голямата навигация,Harmon-Cardon,завиващи фарове/биксенон сензори всякакви, всичките си ключове,автоматик е и скоростната кутия работи много добре,няма ритници и други подобни на пръв поглед проблеми.
За километрите си,колата няма нито една забележка по салона,но наистина нито една - нито захабен волан,нито кожата.Всичко по нея работи,няма грешки записани каквито и да било на бордовата диагностика на колата.
Лично съм се убедил, че тази кола 60 % от времето се кара само по магистрали, поддържа се доста добре, като някои неща се сменят преди даже да им е дошло времето.Koлата много върви и има уникално поведение на пътя.
Въпроса ми е ... какво да очаквам, купувайки това купе на 250,000 км.?
Имам доверие на колегите тук за адекватно мнение....
Иначе за покупка от България на автомобил...никога не съм го считал за опция..всеки път когато пътувам гледам натоварените автовози какво превозват от Италия..на човек мъка да му стане...от 10 коли..максимум 1 да не е ударена,смачкана,надрана или пр.А ако ще трябва да давам 40-50к за купе от представителството...хайде няма нужда

И аз да попитам, двоумя се дали да не мина на купе отново,докато още мога

Въпросното купе се продава в Италия,пътувам често по работа до там,возил съм се в него и на първо четене се представя много добре.
Колата е 330хi 2007 година 10 месец и си е на първи собственик,притеснява ме че е на 237,000 км.
Колата е с доста екстри,кафяв кожен спортен салон с подгрев и надуване,най-голямата навигация,Harmon-Cardon,завиващи фарове/биксенон сензори всякакви, всичките си ключове,автоматик е и скоростната кутия работи много добре,няма ритници и други подобни на пръв поглед проблеми.
За километрите си,колата няма нито една забележка по салона,но наистина нито една - нито захабен волан,нито кожата.Всичко по нея работи,няма грешки записани каквито и да било на бордовата диагностика на колата.
Лично съм се убедил, че тази кола 60 % от времето се кара само по магистрали, поддържа се доста добре, като някои неща се сменят преди даже да им е дошло времето.Koлата много върви и има уникално поведение на пътя.
Въпроса ми е ... какво да очаквам, купувайки това купе на 250,000 км.?
Имам доверие на колегите тук за адекватно мнение....
Иначе за покупка от България на автомобил...никога не съм го считал за опция..всеки път когато пътувам гледам натоварените автовози какво превозват от Италия..на човек мъка да му стане...от 10 коли..максимум 1 да не е ударена,смачкана,надрана или пр.А ако ще трябва да давам 40-50к за купе от представителството...хайде няма нужда

- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Amorphis написа: Въпроса ми е ... какво да очаквам, купувайки това купе на 250,000 км.?
Същото, което може да очакваш ако си я купиш от Горубляне или Дупница на 130 000 км, дори много по-малко

Също така по примера на въпросните пазари и основно на местната "вяра", че всички коли са на въпросните километри, може да натрупаш не лоша печалба на гърба на "вярващите", които искат за 12к лева току-що излязъл от завода автомобил, като я препродадеш тук.
Ако е добре гледана няма да имаш грижи. За водна помпа се споменаваше често, но се сменя на половината ѝ километри и вероятно може да я сменяш втори път; евентуално проблеми с централното и бравите; ако я караш повече в БГ има вариант фаровете да не могат да се адаптират към нашите "равни" пътища и да се предадат; В първите теми на раздела има такива теми за адаптивните светлини. Двигателят ще изкара поне още толкова, ходовата част според мен е бетон, с малки изключения. Проблемът с веригата не помня при този модел имаше ли го, и последно, дюзите не знам как са.
Иначе ето едно мнение за модела, което вероятно си видял ако си разглеждал и чуждите форуми:
"If you can find a 330 with the right kind of service history, you should really get it. It's a hell of a car, and in my opinion, a much better car than a ***"
- DanuteP
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 28.09.2013
- Местоположение: Rüsselsheim
- Пол: Жена
- Кара: E90
- Мечтае да кара: i8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Понеже тук има хора които си купуват коли от Германия, реших, че е най-подходящо тук да предупредя. ADAC е активирало кампания и предупреждава, че много некоректни дилъри превъртат километража и в Германия. Полицията твърди, че над 2 млн. автомобила са с превъртян километраж. Годишно от измамата дилърите печелят милиарди. Та внимавайте и искайте сервизната история.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Amorphis написа:...
Тази е с фейслифтовия мотор, при който голяма част от недостатъците са отстранени, така че не би трябвало да имаш никаква драма с тези километри. След 100-150к вероятно ще смениш веригите на валовете. На тези километри колата е карана по-малко, отколкото повечето на Горубляне, както отбеляза колегата горе. Останалото въпрос на късмет и на поддръжка. За второто щом си спокоен, първото не го мисли толкова

Never mistake motion for action...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Последния колега е в голяма грешка N47 (фейсовия мотор) е далеч по-проблемен и с много скъп проблем относно веригата, при която може да има износване на коляновия вал проблема бива отстранен 20011та година и са засегнати всички с 2.0d между 2007 и 2011
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, а ти видя ли каква кола коментирам? 

Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани