Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:Не държи.n1k1to96 написа:Колеги, e91 325d LCI 2009г. 197кс. мотора с коя автоматична кутия е? Държи ли на напън до към 300кс., че не мога да убедя жената за ръчка(бях голям противник на автоматите, ама zf-a не бил толкова лош)
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
6HP-21 е кутията, няма много голяма възможност за напън, въпреки че не съм срещал из нашите и чужди форуми хора, които да са имали реален проблем след ремап...

- тео е90
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 30.09.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325XI Е91 325XI
- Детайли за колата: N52B25 N53B30
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги извинявам се за такъв първи пост
но явно не се оправям с търсачката. Колко масло събира авт.ск.кутия на н52в25 2006г хi 218кс.

Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, няколко бързи въпроса, ако може да дадете мнение.
Не е моята кола, а на братовчед. Е91 2.0д 163 к.с. 2007 г. автоматик и миналия четвъртък хвърли турбото.
Колата е от Италия, внесена с чип, слаган там, права генерация и вероятно други глупости, дето никой не е запознат с тях.
Проблемът се е получил в Благоевград и колата сега е там, при майстор, който цяла седмица, само я слуша и цъка, че е зле положението и цифрите му са от порядъка на 2000-3000 лв. стартово.
Първо не е успял да я запали, няколко дни, накрая е успял със спрей... и според шума дето чувал, се съмнявал в бутало. До колкото разбрах, не е пипал още нищо.
При инцидента, братовчеда е карал в града, бавно с 30 км и колата се е изфорсирала, до 130 км/ч в рамките на няколко метра, за щастие без инцидент, като е успял да спре успешно и да загаси.
Възможно ли е така бързо да стопи бутало, да счупи биела или изкриви колянов вал, защото това са му пердположенията на майстора за ремонт, съответно и цена за ремонта?
Не е моята кола, а на братовчед. Е91 2.0д 163 к.с. 2007 г. автоматик и миналия четвъртък хвърли турбото.
Колата е от Италия, внесена с чип, слаган там, права генерация и вероятно други глупости, дето никой не е запознат с тях.
Проблемът се е получил в Благоевград и колата сега е там, при майстор, който цяла седмица, само я слуша и цъка, че е зле положението и цифрите му са от порядъка на 2000-3000 лв. стартово.
Първо не е успял да я запали, няколко дни, накрая е успял със спрей... и според шума дето чувал, се съмнявал в бутало. До колкото разбрах, не е пипал още нищо.
При инцидента, братовчеда е карал в града, бавно с 30 км и колата се е изфорсирала, до 130 км/ч в рамките на няколко метра, за щастие без инцидент, като е успял да спре успешно и да загаси.
Възможно ли е така бързо да стопи бутало, да счупи биела или изкриви колянов вал, защото това са му пердположенията на майстора за ремонт, съответно и цена за ремонта?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Единствения смислен съвет, който можем да ти дадем е да я товарите на платформа и да си я закарате, където живеете. Там си ползвате довере сервиз. Ако е в София, има поне 3, които ще ви свършат работа и, според мен, ще ви спестят много повече от парите за пътната помощ.
Never mistake motion for action...
Бързи въпроси и отговори
Колеги излизат ми следните грешки, някой може ли да каже сериозни ли са?

Продължение:
Грешката за филтъра идва от подгряването му. Грешката за дросела е странна, понеже колата гасне нормално и на тест с ИСТА си се движи.
Чудно ми е останалите две грешки на какво могат да се дължат и дали всичките тези грешки пречат на регенерациите на ДПФ-а?
Sent from my iPhone using Tapatalk


Продължение:
Грешката за филтъра идва от подгряването му. Грешката за дросела е странна, понеже колата гасне нормално и на тест с ИСТА си се движи.
Чудно ми е останалите две грешки на какво могат да се дължат и дали всичките тези грешки пречат на регенерациите на ДПФ-а?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- OnchoSmoka
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.11.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330и н52б30
- Детайли за колата: Автомат
Re: Бързи въпроси и отговори
Бърз въпрос...
Колата е е90 н52б30
При нормално каране изпуши рязко дим миришещ на масло на идрива паднаха 3-4 чертички от маслото и иска доливане... Оставих я да работи на място пушекът изчезна. На другия ден долях и колата си работи нормално, няма чек няма грешки никакви.
Та от какво се получава това???
Колата е е90 н52б30
При нормално каране изпуши рязко дим миришещ на масло на идрива паднаха 3-4 чертички от маслото и иска доливане... Оставих я да работи на място пушекът изчезна. На другия ден долях и колата си работи нормално, няма чек няма грешки никакви.
Та от какво се получава това???
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет, колеги извинявам се за тъпия въпрос. Понеже си търся джанти 17ки за Е90 и то точно style 158, въпросът ми е BBS ли да пише отзад, тъй като на някои пише само BMW made in Germany без BBS или греша. Имали някякво значение. Благодаря и поздрави!
Веднъж BMW, винаги BMW!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
OnchoSmoka написа:Бърз въпрос...
Колата е е90 н52б30
При нормално каране изпуши рязко дим миришещ на масло на идрива паднаха 3-4 чертички от маслото и иска доливане... Оставих я да работи на място пушекът изчезна. На другия ден долях и колата си работи нормално, няма чек няма грешки никакви.
Та от какво се получава това???
Най-силно прилича на вложки. Моторите с валвтроник правят точно така.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
xenon318is написа:Привет, колеги извинявам се за тъпия въпрос. Понеже си търся джанти 17ки за Е90 и то точно style 158, въпросът ми е BBS ли да пише отзад, тъй като на някои пише само BMW made in Germany без BBS или греша. Имали някякво значение. Благодаря и поздрави!
Оригиналните БМВ джанти ги правят различни фирми. Има модели, произвеждани от ВВS и на тях си има щампа, но на повечето пише само BMW. А има и оригинални Made in Italy.
Never mistake motion for action...
- zzafirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 16.03.2019
- Местоположение: Пловдив (за момента)
- Пол: Мъж
- Кара: пенсионерската
- Мечтае да кара: самолети и лодки
- Детайли за колата: E91 320d М47
Re: Бързи въпроси и отговори
koziak написа:Колеги излизат ми следните грешки, някой може ли да каже сериозни ли са?
Продължение:
Грешката за филтъра идва от подгряването му. Грешката за дросела е странна, понеже колата гасне нормално и на тест с ИСТА си се движи.
Чудно ми е останалите две грешки на какво могат да се дължат и дали всичките тези грешки пречат на регенерациите на ДПФ-а?
Грешката за дросела може да е от лош контакт на кабела или ако има вграден сензор за позицията на дросела - той да се е прецакал.
Не разгледах другите грешки, но при мен имаше на скоро сходен проблем (грешка за дросел и модул за подгряване), при тях регенерация няма и ДПФ започва да натрупва отпадъци.
ПП Проблема с дросела, до колкото разбрах е, че събирал масло в капсулата с електрониката и изгаря една писта на платката т.е. въпрос на време е.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ще проверя буксата на дросела, може да я напръскам с контактен спрей. Чудя се дали грешката за подгряването на филтъра влияе на регенерециите?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- OnchoSmoka
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.11.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330и н52б30
- Детайли за колата: Автомат
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:OnchoSmoka написа:Бърз въпрос...
Колата е е90 н52б30
При нормално каране изпуши рязко дим миришещ на масло на идрива паднаха 3-4 чертички от маслото и иска доливане... Оставих я да работи на място пушекът изчезна. На другия ден долях и колата си работи нормално, няма чек няма грешки никакви.
Та от какво се получава това???
Най-силно прилича на вложки. Моторите с валвтроник правят точно така.
Ако е вложки би трябвало да пуши постоянно и да си дърпа прилично масалце нон стоп
Нямам проблем със загуб на масло освен това което се случи изведнъж
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Комбинацията катализатор, Валвтроник (твоята) точно така изпушва, изведнъж и по доста. Аз бих проверил и картерната вентилация
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Бързи въпроси и отговори
Понеже мисля да минавам от коиловъри към стандартни амортисьори с айбах пружини, някой може ли да помогне къде да намеря гумените подложки, които стоят в краищата на стандартните пружини, щото при мен ги няма.
Не намирам в сайтовете или не знам как се наричат точно.
Не намирам в сайтовете или не знам как се наричат точно.
- OnchoSmoka
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.11.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330и н52б30
- Детайли за колата: Автомат
Re: Бързи въпроси и отговори
N52b30
002A99 и 00A6CF???
002A99 и 00A6CF???
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани