Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:Колеги, някой знае ли как се разпределя маслото под филтъра? При смяна на гарнитурите на масления охладител и тази под филтърното тяло, ми направи впечатление, че едната дупка стои леко запекана.
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
това е с цел, когато ти изпусне уплатнението да започне да изпуска от тази дупчица, сглобявай и си гледай кефа.
За милиони-няма закони.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
Кога е най-правилно да се гледат показанията на дюзите( 3.0д 231кс.) на живи данни, че чувам различни мнения сутрин на студено, на добре загрял мотор, на свободен ход, в движение или на място в равни обороти? 

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Гледаш ги на студен мотор, караш малко до към 60 градуса, пак ги гледаш. Ако имаш търпение покарваш и до оптимална температура и пак.
На студен е най-показателно, но е важно и дали влизат в норма и спадат корекциите като позагрее малко.
На студен е най-показателно, но е важно и дали влизат в норма и спадат корекциите като позагрее малко.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
Това са показанията на загрял мотор до оптимална температура на свободен ход, изглеждат добре но някой ден ще ги погледна и сутрин на студено.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Така са перфектни.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
Да разбирам, че на студен мотор е най-правилно да се гледат?
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
HackeD написа:Да разбирам, че на студен мотор е най-правилно да се гледат?
Не се филмирай колега, добре са. Моите на 350к. км. имаха такива показатели. Лошото е че с инпа се виждат корекциите само на празен ход, а по важно е в движение и на пълна газ какво става.
За милиони-няма закони.
Re: Бързи въпроси и отговори
HackeD написа:Кога е най-правилно да се гледат показанията на дюзите( 3.0д 231кс.) на живи данни, че чувам различни мнения сутрин на студено, на добре загрял мотор, на свободен ход, в движение или на място в равни обороти?
Колега и аз не мога га получа отговор на този въпрос.
При мен на топъл двигател са всичките под 1, но на студен е страшно.
Дюзите уж са ми наред, остава да имам проблем с компресията, карам си така и това е.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Бързи въпроси и отговори
https://www.youtube.com/watch?v=fs8hQ7y73fM
Колеги имам същия проблем с Н57
Основно на студен мотор , пали перфектно и след няколко секунди почва да клати мотора , все едно губи единия цилиндър. В момента в който го прави сякаш заглъхва мотора.
Веригите са нови ,имаше грешка само в дебитомера , свален е почистен е , вече няма грешки , пак останаха леки отклонения в показанията му.
ЕГР е перфектно чист.
ДПФ регенерира успешно.
Дюзите са проверени.
На клипа пишат ,че проблема е в смукатела и ЕГР ,лостчето на пеперудите се движи идеално при мен.
Майстора ми вдигна ръце , не иска да я поглежда вече
Колеги имам същия проблем с Н57
Основно на студен мотор , пали перфектно и след няколко секунди почва да клати мотора , все едно губи единия цилиндър. В момента в който го прави сякаш заглъхва мотора.
Веригите са нови ,имаше грешка само в дебитомера , свален е почистен е , вече няма грешки , пак останаха леки отклонения в показанията му.
ЕГР е перфектно чист.
ДПФ регенерира успешно.
Дюзите са проверени.
На клипа пишат ,че проблема е в смукатела и ЕГР ,лостчето на пеперудите се движи идеално при мен.
Майстора ми вдигна ръце , не иска да я поглежда вече


Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги имам следния проблем. Пасажерската врата не се отключва , това стана след автомивка , след многократни опити се отключи веднъж и после пак не иска . Някой някакви идеи и дали е имал същия проблем. Колата е е91 2006г.
Изпратено от моят Mi 9 SE с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9 SE с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Бравата, смени я.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
А как да отворя вратата ?Dextuar написа:Бравата, смени я.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9 SE с помощта на Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Влез през друга врата и я напъни отвътре, би трябвало да се отвори.
Never mistake motion for action...
- lpStoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2019
- Кара: E92
Re: Бързи въпроси и отговори
Извинявам се, ако питам нещо, което е обсъждано вече, но толкова много четох, а не намерих каквото ме интересуваше.
Скоро ще сменям маслото на скоростната кутия на 335d (пълна смяна на масло) и ме интересува колко литра масло ще ми трябват. Виждах различни числа, като в един сервиз ми направиха оферта и там пишеше 12 литра
Бях останал с впечатлението че 9-10 макс : )
Другото, което ме интересува е, дали да рискувам да си взема маслото за трансмисията от един от бг сайтовете, който държи доста по-ниска цена специално за zf 6 маслото (28 лв литър). Навсякъде е над 35 примерно. За въпросния сайт четох, че много от колегите тука го използват и са доволни от маслата за двигател. Но с маслото за трансмия ми е малко по шубе (много вероятно е да не ми се налага да го сменям втори път) : )
Скоро ще сменям маслото на скоростната кутия на 335d (пълна смяна на масло) и ме интересува колко литра масло ще ми трябват. Виждах различни числа, като в един сервиз ми направиха оферта и там пишеше 12 литра

Другото, което ме интересува е, дали да рискувам да си взема маслото за трансмисията от един от бг сайтовете, който държи доста по-ниска цена специално за zf 6 маслото (28 лв литър). Навсякъде е над 35 примерно. За въпросния сайт четох, че много от колегите тука го използват и са доволни от маслата за двигател. Но с маслото за трансмия ми е малко по шубе (много вероятно е да не ми се налага да го сменям втори път) : )
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
9 литра събира ако е абсолютно празна, тоест разглобена и събрана кутия ще събере толкова.
При смяна на маслото само с подмяна на картер и това което изтече максимум 6 литра се сменят.
При смяна на маслото само с подмяна на картер и това което изтече максимум 6 литра се сменят.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани