E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Да добавя и малко снимки на вакуумните пътища, което може да е полезно при проверка/смяната им.
Пичове, някой който е подновявал вакуумните линии- колко мм маркуч използвахте? Гледам че трябва да е 3.5 но намирам само 3 и 4мм?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
3.5мм, оригинален ползвах аз. За всеки случай бях взел 3 или 4 метра, че по-добре да остане малко, отколкото да ти трябва малко ![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Изображение](https://i.imgur.com/SixinBM.jpg)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:3.5мм, оригинален ползвах аз. За всеки случай бях взел 3 или 4 метра, че по-добре да остане малко, отколкото да ти трябва малко
Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева
Нещо не ме кефи тая сума за едни маркучи
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не са само маркучи има и маслени тръби и т.н. Самите маркучи са под 100 лева оригинални, но те са евтината част
Говоря за тези:
![Изображение](http://ills.bmwfans.info/3gxa.png)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Говоря за тези:
![Изображение](http://ills.bmwfans.info/3gxa.png)
![Изображение](https://i.imgur.com/SixinBM.jpg)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Не са само маркучи има и маслени тръби и т.н. Самите маркучи са под 100 лева оригинални, но те са евтината част![]()
Говоря за тези:
Ее това вече е друга бира
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12785
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пичове тук един колега е тествал сръбския шпер:
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става![цензура :censored:](./images/smilies/censored.gif)
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става
![цензура :censored:](./images/smilies/censored.gif)
![Изображение](http://content7-foto.inbox.lv/albums80017520/gsi/Astra-GSi-Moja/jtte3o.gif)
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vld написа:Пичове тук един колега е тествал сръбския шпер:
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става
Супер за инфото
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
Ако съм честен ми изглеждаше прекалено добро и евтино, за да е вярно и за съжаление явно така излиза...
![Изображение](https://i.imgur.com/SixinBM.jpg)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пффф, много зле. Сега тия дето сме със заварен диф ще трябва да се изръсим доста солено ако искаме шпер.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.
Всички изброени компоненти са подобрени. Помпата е нова, но също понякога загива. Инжекторите нямат нищо общо. Дори да не са значително по-надеждни, са значително по-евтини. Водната помпа също е подобрена. Турбото няма нищо общо. В по-новите модели май дори се преминава на гейт със стъпков мотор. Дали се срещат проблеми с гейта - може би, но със сигурност не толкова често. 450кс и с н54 не са супер лесно достижими - изисква си инвестиция в доста компоненти + хубаво гориво. С н55 малко по-слаби резултати + всичко нагоре е доста затруднено спрямо н54.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:choio написа:Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.
Всички изброени компоненти са подобрени. Помпата е нова, но също понякога загива. Инжекторите нямат нищо общо. Дори да не са значително по-надеждни, са значително по-евтини. Водната помпа също е подобрена. Турбото няма нищо общо. В по-новите модели май дори се преминава на гейт със стъпков мотор. Дали се срещат проблеми с гейта - може би, но със сигурност не толкова често. 450кс и с н54 не са супер лесно достижими - изисква си инвестиция в доста компоненти + хубаво гориво. С н55 малко по-слаби резултати + всичко нагоре е доста затруднено спрямо н54.
Да,всъщност се поизхвърлих с тея 400-450... но в нета цифри всякакви. Реално май сток турбото на н55 е макс до 380 к.с ...т.е си е по зле от н54. Аз гледах на првдишната страница доста сериозни резултати на колегата, и ако не се лъжа си е със стоковите турбини,то и диностендовете си дават разлика ама знам ли. Интересно,аз четох че помпата била същия парт номер, като при н54... инжекторите проверих в дару са 519 лв бройката
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Или аз нещо много съм се заблудил или БМВ пак са си играли с цените на разервните части... на н55 инжекторите са соленоиди, което като цяло е по-евтина технология от пиезо-инжекторите на н54 и имам спомен за цени около 200-300лв... но при сегашното положение си връщам думите назад
Помпата е същата като модел, но има доста парт номера (съответно подобрени ревизии), като последната мисля е около 2010 и н55 са с тази ревизия.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Два-три пъти го гледам,явно са се заиграли с цените
Номенклатурен номер : 13537568607
Описание : ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 519.28 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Номенклатурен номер : 13537568607
Описание : ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 519.28 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Явно БМВ пак са вдигнали цените, защото и за н54 дюзите са с 50-100% увеличение в дарукар и в чуждите сайтове.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мине, не мине е така
А ги помня на 200-240 лева на бройка само преди 2 години горе-долу![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Код: Избери целия код
Номенклатурен номер : 13538616079
Описание : ДЮЗА ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ БЕНЗИН !
Ед.цена (с ДДС) : 467.35 BGN
А ги помня на 200-240 лева на бройка само преди 2 години горе-долу
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Изображение](https://i.imgur.com/SixinBM.jpg)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани