Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: софия

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ivan 330d » 17 Авг 2016, 16:37

Веднага обяснявам защо я продавам.Имам човек които се занимава с внос на автомобили и като изпадне нещо по читаво,аз го взимам. Стягам си го като за мен и в същото време я пускам и за продажба,за да се изкарва и някой лев странично.Изясни ли ви се причината за продажбата,това ми е практика от поне 10 години и проблеми с купувачи не съм имал,даже напротив,докарвам и коли на поръчка.
иванко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mad_presley » 17 Авг 2016, 17:28

ivan 330d написа:Веднага обяснявам защо я продавам.Имам човек които се занимава с внос на автомобили и като изпадне нещо по читаво,аз го взимам. Стягам си го като за мен и в същото време я пускам и за продажба,за да се изкарва и някой лев странично.Изясни ли ви се причината за продажбата,това ми е практика от поне 10 години и проблеми с купувачи не съм имал,даже напротив,докарвам и коли на поръчка.

Спокойно, те тук всички искат да е кола с всички екстри, да е с оригиналната боя, да е на 150к км максимум и да е за 12к лв :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Седалката и волана си отговарят точно на километрите на автомобила и то на запазен автомобил. Снимката по-долу е на кола на 145к км, купувана от Варна Карс и обслужвана само там ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 17 Авг 2016, 18:08

mad_presley написа:
ivan 330d написа:Веднага обяснявам защо я продавам.Имам човек които се занимава с внос на автомобили и като изпадне нещо по читаво,аз го взимам. Стягам си го като за мен и в същото време я пускам и за продажба,за да се изкарва и някой лев странично.Изясни ли ви се причината за продажбата,това ми е практика от поне 10 години и проблеми с купувачи не съм имал,даже напротив,докарвам и коли на поръчка.

Спокойно, те тук всички искат да е кола с всички екстри, да е с оригиналната боя, да е на 150к км максимум и да е за 12к лв :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Седалката и волана си отговарят точно на километрите на автомобила и то на запазен автомобил. Снимката по-долу е на кола на 145к км, купувана от Варна Карс и обслужвана само там ;)

Виж сега, мога и на кола на 40к километра да ти покажа още по-зле изглеждащ волан, но човека е мърляч и постоянно го чопка. Нали не търсим тук коли от такива бивши собственици? Нека колегата даде на Таруно вин, щом е сигурен в колата, и истината ще лъсне.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mad_presley » 17 Авг 2016, 18:36

dextuar написа:...Нека колегата даде на Таруно вин, щом е сигурен в колата, и истината ще лъсне.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Един вин не можете да намерите на кола, истина ще лъскате :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не познавам колегата @ivan 330d, нито съм виждал колата, но предполагам няма против вина.

KV71325

VIN long WBAVT91070KV71325

Type code VT91

Type 330XD OL (EUR)

Dev. series E91 ()

Line 3

Body type TOUR

Steering LL

Door count 5

Engine M57/T2

Cubical capacity 3.00

Power 170

Transmision ALLR

Gearbox AUT

Colour MONACOBLAU METALLIC (A35)

Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Prod. date 2007-04-20




Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2CZ LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 159

203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

441 SMOKERS PACKAGE

464 SKIBAG

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

663 RADIO BMW PROFESSIONAL

7RS COMFORT PACKAGE

8SP COP CONTROL

845 ACOUSTIC BELT WARNING

855 LANGUAGE VERSION ITALIAN

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

884 ITALIAN / ON-BOARD DOCUMENTATION




Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

4AG INTERIOR STRIP TITAN. DULL

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: софия

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ivan 330d » 17 Авг 2016, 19:00

Нищо против нямам колега,нека гледат,както казах и на сервиз да си я карат.
иванко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 17 Авг 2016, 21:08

Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mad_presley » 17 Авг 2016, 22:43

vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Само така си мислиш ;) Не се доверявайте чак толкова на сайтовете с такава информация. Когато си платите 5к лв на година за достъп до ASAP, ще разберете, че това което гледате и си плащате в bmwdecoder.com няма почти нищо общо с реалноста.

Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.

За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.

Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 18 Авг 2016, 6:04

mad_presley написа:Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.
Ето за това говорим!


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 18 Авг 2016, 7:23

mad_presley написа:
vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Само така си мислиш ;) Не се доверявайте чак толкова на сайтовете с такава информация. Когато си платите 5к лв на година за достъп до ASAP, ще разберете, че това което гледате и си плащате в bmwdecoder.com няма почти нищо общо с реалноста.

Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.

За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.

Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.

Справка за инспекции се прави в БМВ дилър? Кви сайтове кви пет кинта?

Sent from my HTC One using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 18 Авг 2016, 7:46

vvasilev1 написа:
mad_presley написа:
vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Само така си мислиш ;) Не се доверявайте чак толкова на сайтовете с такава информация. Когато си платите 5к лв на година за достъп до ASAP, ще разберете, че това което гледате и си плащате в bmwdecoder.com няма почти нищо общо с реалноста.

Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.

За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.

Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.

Справка за инспекции се прави в БМВ дилър? Кви сайтове кви пет кинта?

Sent from my HTC One using Tapatalk


По същия начин аз мога да те питам до какви 50к км?
Колите имат 3 години гаранция и докато са гаранционни се обслужват само в дилър.
Ще видиш 50к км. и само две инспекции само ако колата е минала толкова докато е била в гаранция.
Аз примерно видях 150к. за три години и 6-7 влизания в сервиз, докато е гаранционна и още няколко след това.
Напълно достатъчно да си извадиш извадка колко километра е въртяла на година и да си прецениш искаш ли я или не.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 18 Авг 2016, 8:10

vvasilev1 написа:
mad_presley написа:
vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Само така си мислиш ;) Не се доверявайте чак толкова на сайтовете с такава информация. Когато си платите 5к лв на година за достъп до ASAP, ще разберете, че това което гледате и си плащате в bmwdecoder.com няма почти нищо общо с реалноста.

Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.

За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.

Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.

Справка за инспекции се прави в БМВ дилър? Кви сайтове кви пет кинта?

Sent from my HTC One using Tapatalk


Поне вникна ли в това,което ти написа mad_presley BMW ASAP е After Sales Portal с две думи - дали дилър или той(след като си плаща) сервизната информация е една и съща и той може да я провери ако прецени,нека не забравяме ,че има хора в този форум аз лично знам за 1 (друг не съм питал и не ми е работа) който работи с официален сервиз и търсят неговите знания и опит - та малко по-спокойно с 50те хиляди,защото и ти сам не можеш да обясниш защо 50к км имат сервизна история,факта,че масово хората търсят евтини коли на малко километри не означава,че няма и такива на малко км но цените са много различни..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 18 Авг 2016, 9:55

Какво се хванахте за тези 50 000 км??
Аз ги писах примерно 50 000 км!
Като и изтече гаранцията, било след една, две или три години (зависи как е по договор) и почне да се обслужва в сервизи различни от дилъра, вече няма записи по това шаси в база данни на БМВ. Това имах предвид.
От информацията от БМВ дилър, макар в повечето случай да има само две - три записани влизания, е достатъчно да се види какъв пробег е правил годишно автомобила и да се прецени за 8-10 години какво има навъртяно ако автомобила е бил с единствен собственик.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 18 Авг 2016, 10:14

vvasilev1 написа:Какво се хванахте за тези 50 000 км??
Аз ги писах примерно 50 000 км!
Като и изтече гаранцията, било след една, две или три години (зависи как е по договор) и почне да се обслужва в сервизи различни от дилъра, вече няма записи по това шаси в база данни на БМВ. Това имах предвид.
От информацията от БМВ дилър, макар в повечето случай да има само две - три записани влизания, е достатъчно да се види какъв пробег е правил годишно автомобила и да се прецени за 8-10 години какво има навъртяно ако автомобила е бил с единствен собственик.


Мога да те оборя веднага ,но темата е безумна - кой колко върти на година е относително,давам пример със сегашната ден преди събора смених масло и филтри,днес съм на 9500км от тогава това са 3 месеца и половина,като 50% ги минах за 1 месец,налагаше ми се да пътувам и т.н миналата година за това време на годината минах 1500км само и т.н после това "чне да се обслужва в сервизи различни от дилъра, вече няма записи" има сервизна история в сервизите,за италия незнам но в немските и не само могат да са нещо като доверен сервиз и там също се води сервизна история.Нека не бъркаме България и гаражния майстор с тези в останалата част на Европа,не навсякъде може да си разглобиш колата на улицата :mhihi:

Имаш 2 коли,караш едната въртиш по 10 000 на другата,продаваш и по ред причини и после пробега става по 3/4 както и обратното...често е показателно ,но не вианги приложимо.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 18 Авг 2016, 10:26

vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.

Щом Марийка е така, значи всички жени са така.. :mhihi:
Има коли от Италия с пълна сервизна история в БМВ.
Ако искате ще ви снимам на моята.. Има собственици и собственици, това е!
Не че това е гаранция за качество, но поне е нещо.
И не е само моята от Италия. Като търсих, доста изпадаха с история и на реални км, е хубаво де, не доста, но имаше.. Не бяха най-евтините в никакъв случай.
Тъпото беше, че имаше една 325-ца в Дупнице преди фейса, М-пак, всичко, много готина беше - 200К км, реални, отново гледана от-до в оторизирани сервизи.. Върнаха я на 160К.. Безумие :shock:

P.S. И на мен ми е много интересно XD-то на какъв пробег ще излезе.. Просто защото големи дизели се карат, факт.

Мога да ви покажа волан на 195К и такъв на 91К (до 125К не мръдна) - отново - собственици и собственици! Има хора, на които им се потят ръцете и от там - повече износване, киселина, у, а.. Има мурдари, хора, които просто се возят, но искат премиум автомобил.. Има дебели, слаби - от там и седалката..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.09.2009
Кара: 2008 BMW 550i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от afterdarq » 18 Авг 2016, 11:35

Принципно много варира състоянието на колите и не винаги е свързано с километрите.
Тази примерно изглежда ок, въпреки че е на 350 хил. Волана може и да е претапициран но все пак:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221877235&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&pageNumber=1

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook