Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Веднага обяснявам защо я продавам.Имам човек които се занимава с внос на автомобили и като изпадне нещо по читаво,аз го взимам. Стягам си го като за мен и в същото време я пускам и за продажба,за да се изкарва и някой лев странично.Изясни ли ви се причината за продажбата,това ми е практика от поне 10 години и проблеми с купувачи не съм имал,даже напротив,докарвам и коли на поръчка.
иванко
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ivan 330d написа:Веднага обяснявам защо я продавам.Имам човек които се занимава с внос на автомобили и като изпадне нещо по читаво,аз го взимам. Стягам си го като за мен и в същото време я пускам и за продажба,за да се изкарва и някой лев странично.Изясни ли ви се причината за продажбата,това ми е практика от поне 10 години и проблеми с купувачи не съм имал,даже напротив,докарвам и коли на поръчка.
Спокойно, те тук всички искат да е кола с всички екстри, да е с оригиналната боя, да е на 150к км максимум и да е за 12к лв



Седалката и волана си отговарят точно на километрите на автомобила и то на запазен автомобил. Снимката по-долу е на кола на 145к км, купувана от Варна Карс и обслужвана само там

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mad_presley написа:ivan 330d написа:Веднага обяснявам защо я продавам.Имам човек които се занимава с внос на автомобили и като изпадне нещо по читаво,аз го взимам. Стягам си го като за мен и в същото време я пускам и за продажба,за да се изкарва и някой лев странично.Изясни ли ви се причината за продажбата,това ми е практика от поне 10 години и проблеми с купувачи не съм имал,даже напротив,докарвам и коли на поръчка.
Спокойно, те тук всички искат да е кола с всички екстри, да е с оригиналната боя, да е на 150к км максимум и да е за 12к лв![]()
![]()
![]()
Седалката и волана си отговарят точно на километрите на автомобила и то на запазен автомобил. Снимката по-долу е на кола на 145к км, купувана от Варна Карс и обслужвана само там
Виж сега, мога и на кола на 40к километра да ти покажа още по-зле изглеждащ волан, но човека е мърляч и постоянно го чопка. Нали не търсим тук коли от такива бивши собственици? Нека колегата даде на Таруно вин, щом е сигурен в колата, и истината ще лъсне.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:...Нека колегата даде на Таруно вин, щом е сигурен в колата, и истината ще лъсне.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Един вин не можете да намерите на кола, истина ще лъскате



KV71325
VIN long WBAVT91070KV71325
Type code VT91
Type 330XD OL (EUR)
Dev. series E91 ()
Line 3
Body type TOUR
Steering LL
Door count 5
Engine M57/T2
Cubical capacity 3.00
Power 170
Transmision ALLR
Gearbox AUT
Colour MONACOBLAU METALLIC (A35)
Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)
Prod. date 2007-04-20
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2CZ LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 159
203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM
205 AUTOMATIC TRANSMISSION
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
464 SKIBAG
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
663 RADIO BMW PROFESSIONAL
7RS COMFORT PACKAGE
8SP COP CONTROL
845 ACOUSTIC BELT WARNING
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
884 ITALIAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR
4AG INTERIOR STRIP TITAN. DULL
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нищо против нямам колега,нека гледат,както казах и на сервиз да си я карат.
иванко
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Само така си мислиш

Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.
За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.
Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ето за това говорим!mad_presley написа:Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mad_presley написа:vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Само така си мислишНе се доверявайте чак толкова на сайтовете с такава информация. Когато си платите 5к лв на година за достъп до ASAP, ще разберете, че това което гледате и си плащате в bmwdecoder.com няма почти нищо общо с реалноста.
Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.
За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.
Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.
Справка за инспекции се прави в БМВ дилър? Кви сайтове кви пет кинта?
Sent from my HTC One using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:mad_presley написа:vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Само така си мислишНе се доверявайте чак толкова на сайтовете с такава информация. Когато си платите 5к лв на година за достъп до ASAP, ще разберете, че това което гледате и си плащате в bmwdecoder.com няма почти нищо общо с реалноста.
Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.
За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.
Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.
Справка за инспекции се прави в БМВ дилър? Кви сайтове кви пет кинта?
Sent from my HTC One using Tapatalk
По същия начин аз мога да те питам до какви 50к км?
Колите имат 3 години гаранция и докато са гаранционни се обслужват само в дилър.
Ще видиш 50к км. и само две инспекции само ако колата е минала толкова докато е била в гаранция.
Аз примерно видях 150к. за три години и 6-7 влизания в сервиз, докато е гаранционна и още няколко след това.
Напълно достатъчно да си извадиш извадка колко километра е въртяла на година и да си прецениш искаш ли я или не.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:mad_presley написа:vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Само така си мислишНе се доверявайте чак толкова на сайтовете с такава информация. Когато си платите 5к лв на година за достъп до ASAP, ще разберете, че това което гледате и си плащате в bmwdecoder.com няма почти нищо общо с реалноста.
Най-елементарния начин да се разбере състоянието на 200к км кола е, като се влезе в mobile.de, търсене само на private обяви и ще видите, как изглежда кола на 200к км.
За първи път пиша в тази тема, а в подобни имам не повече от 10 поста и винаги се дразня, когато започнат коментари от рода: " калника пребоядисан", волана много изтъркан, като за 200к км", "седалката тотал, като за 200к км".... а всъщност това са коментари на хора, които никога не са виждали кола на истински 200к км.
Погледнах колата на колегата с 330-ката и видях една кола, на която състоянието отговаря напълно на километрите и. Аз знам на колко е, дадох вина да кажат "разбирачите", на колко км е съответната кола. Какъв е бил проблема с колата и как е оправен в БГ, трябва да си каже продавача, защото на тази цена работеща кола на тези км. няма нито в Германия, нито в Италия.
Справка за инспекции се прави в БМВ дилър? Кви сайтове кви пет кинта?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Поне вникна ли в това,което ти написа mad_presley BMW ASAP е After Sales Portal с две думи - дали дилър или той(след като си плаща) сервизната информация е една и съща и той може да я провери ако прецени,нека не забравяме ,че има хора в този форум аз лично знам за 1 (друг не съм питал и не ми е работа) който работи с официален сервиз и търсят неговите знания и опит - та малко по-спокойно с 50те хиляди,защото и ти сам не можеш да обясниш защо 50к км имат сервизна история,факта,че масово хората търсят евтини коли на малко километри не означава,че няма и такива на малко км но цените са много различни..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Какво се хванахте за тези 50 000 км??
Аз ги писах примерно 50 000 км!
Като и изтече гаранцията, било след една, две или три години (зависи как е по договор) и почне да се обслужва в сервизи различни от дилъра, вече няма записи по това шаси в база данни на БМВ. Това имах предвид.
От информацията от БМВ дилър, макар в повечето случай да има само две - три записани влизания, е достатъчно да се види какъв пробег е правил годишно автомобила и да се прецени за 8-10 години какво има навъртяно ако автомобила е бил с единствен собственик.
Аз ги писах примерно 50 000 км!
Като и изтече гаранцията, било след една, две или три години (зависи как е по договор) и почне да се обслужва в сервизи различни от дилъра, вече няма записи по това шаси в база данни на БМВ. Това имах предвид.
От информацията от БМВ дилър, макар в повечето случай да има само две - три записани влизания, е достатъчно да се види какъв пробег е правил годишно автомобила и да се прецени за 8-10 години какво има навъртяно ако автомобила е бил с единствен собственик.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Какво се хванахте за тези 50 000 км??
Аз ги писах примерно 50 000 км!
Като и изтече гаранцията, било след една, две или три години (зависи как е по договор) и почне да се обслужва в сервизи различни от дилъра, вече няма записи по това шаси в база данни на БМВ. Това имах предвид.
От информацията от БМВ дилър, макар в повечето случай да има само две - три записани влизания, е достатъчно да се види какъв пробег е правил годишно автомобила и да се прецени за 8-10 години какво има навъртяно ако автомобила е бил с единствен собственик.
Мога да те оборя веднага ,но темата е безумна - кой колко върти на година е относително,давам пример със сегашната ден преди събора смених масло и филтри,днес съм на 9500км от тогава това са 3 месеца и половина,като 50% ги минах за 1 месец,налагаше ми се да пътувам и т.н миналата година за това време на годината минах 1500км само и т.н после това "чне да се обслужва в сервизи различни от дилъра, вече няма записи" има сервизна история в сервизите,за италия незнам но в немските и не само могат да са нещо като доверен сервиз и там също се води сервизна история.Нека не бъркаме България и гаражния майстор с тези в останалата част на Европа,не навсякъде може да си разглобиш колата на улицата

Имаш 2 коли,караш едната въртиш по 10 000 на другата,продаваш и по ред причини и после пробега става по 3/4 както и обратното...често е показателно ,но не вианги приложимо.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Няма нищо да видите на тоя ВИН щото това е италия и там има една-две инспекции до 50 хил км и после черна дупка.
Щом Марийка е така, значи всички жени са така..

Има коли от Италия с пълна сервизна история в БМВ.
Ако искате ще ви снимам на моята.. Има собственици и собственици, това е!
Не че това е гаранция за качество, но поне е нещо.
И не е само моята от Италия. Като търсих, доста изпадаха с история и на реални км, е хубаво де, не доста, но имаше.. Не бяха най-евтините в никакъв случай.
Тъпото беше, че имаше една 325-ца в Дупнице преди фейса, М-пак, всичко, много готина беше - 200К км, реални, отново гледана от-до в оторизирани сервизи.. Върнаха я на 160К.. Безумие

P.S. И на мен ми е много интересно XD-то на какъв пробег ще излезе.. Просто защото големи дизели се карат, факт.
Мога да ви покажа волан на 195К и такъв на 91К (до 125К не мръдна) - отново - собственици и собственици! Има хора, на които им се потят ръцете и от там - повече износване, киселина, у, а.. Има мурдари, хора, които просто се возят, но искат премиум автомобил.. Има дебели, слаби - от там и седалката..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Принципно много варира състоянието на колите и не винаги е свързано с километрите.
Тази примерно изглежда ок, въпреки че е на 350 хил. Волана може и да е претапициран но все пак:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221877235&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&pageNumber=1
Тази примерно изглежда ок, въпреки че е на 350 хил. Волана може и да е претапициран но все пак:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221877235&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&pageNumber=1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани