Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
2707E91 написа:аз сега обзавеждам апартамент на шпакловка ,лудница е ,направо 3ката ми се вижда без парасамо прекарването на газ е 8 бона...
Рзбрам те,аз почнах

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
nero_ написа:И с 500лв на месец можеш да имаш 330хд, и 5000 може да не ти стигат (ако си падаш по живота, к****лъка не те пуска и много харесваш кафето в Дару). Цените, които обсъждате могат да се различават не с проценти, а с порядъци, според разбиранията на всеки (и за живот и за поддръжка на автомобил). Всичко може тооолкова много да варира и е толкова субективно, че не води до никаква полезна дискусия. Абсолютно безплодна тема, според мен.
Много съгласен с това мнение, всъщност то изчерпва всичко и направо обезсмисля темата:) Иначе като цяло също като Габриел смятам, че си е напълно възможно поддържането на такава кола с упоменатия доход, дори и с по - малък, стига да се прави с ум разбира се, а що не и с малко късмет. Много пък от цените за поддръжка изредени напред според мен са преекспонирани. Сложете в сметките и приоритетите, едни държат на едно и не ги е еня за друго и обратно. Сложно е, всички сме различни и за всеки от нас нещата седят по определен, уникален начин.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Какво е късмет в този случай? Да и слагаш части от моргата или ментенца и да се молиш да върви у пътя и да не излопа нейде.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
vvasilev1 написа:Какво е късмет в този случай? Да и слагаш части от моргата или ментенца и да се молиш да върви у пътя и да не излопа нейде.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Дори не си си направи труда да прочетеш внимателно ,какво е коментирано..в нито едно мнение няма част от МОРГА ,никога не съм разбирал,защо някой трябва да напише нещо,колкото да има...
Темата почна с изреждане на цени на части от дилър - моето мнение като цяло бе и още е ,че при Е90 за разлика от Е46 си пише кой е производител на частите и като си купуваш същите,но без щампа на БМВ не значи,че купуваш от морга!!!!
Изговориха се куп неща ,които не се отнасят за конкретния модел ,който си е една обикновенна кола с 6 цил двигател,няма нииищо иновативно в нея ама нищо,нито части,които започват да се произвеждат от този модел,който е от 2005год..ако не и 2004..
Нито има twin scroll нито е bi-turbo,нито последно поколение автомат,нито модерна водна и хидравлична помпи...каквото има Е46 330хд това има и Е90 330хд..цените на скъпите консумативи са почти еднакви,а ако пак ще спорим за това ,моля да коментират хора ,които могат да си проверяват цените на частите и на алтернативните..това ,че някой купува отгоре някакви части не значи ,че друг го прави същото.
Единствените минуси на Е90 са основно повечето модули,докато Е46 има няма 3 модула на крсът,които се намират под път и над път във всяко село почти,то при Е90 и някои конкретни нещата НЕ седят така...а и модулите могат да са по 5 на Е46..
От друга страна,поддръжкат ае съвкупност от всички модули,агрегати и т.н и да може да скочи доста ,НО има основни фактори - ще се налива за оригинални или за много добри доказани алтернативни части на същите производители..
После какъв е пробега на колата..за какво ще се ползва,колко ще се ползва,дали собственика от типа хора,които само да им скръцне и са в сервиза или са от другия спокоен тип ,който докато не се счупи нацяло ,не го притеснява - и двамата могат да отделят ххх лева,НО единия може да ги даде накуп а другия да прецени,че не са наложащи..
Също така 2 коли една с друга си приличат основно в слабите места на ,който и да е модел автомобил и марка и до там...
Пример с Е46 (основно давам с този модел,защото там опита ми е най-голям и съм запознат в детайли с някои проблеми) датчик за масло еми при мен никога не светна,абс датчик - никога не светна,ъгъл на волана - светна един път щото съм прост ,но се калибрира,нито един модул и бушон не е давал проблем..но пък скъсах 2 болта на шенкел и на обезвъздушаване на спирачките - та аз тая кола я карах без да се замисля,че ще спре някъде ,като единствените 2 ОЕМ неща бяха демпфер и тампони на мотора (то и друго не съм сменял от "проблемните") всичко останало,дребни тампончета и т.н са афтър маркет и смея да твърдя,че колата и в момента е по-добре здраве от много голяма част от тези на пазара (макар,че не съм собственик година и половина вече)..
Таа за моргите и имат ли почва при Е90 330хд ,не е това темата..
@Leon - удряй и катинара ако питаш мен..

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Интерсни гледни точки, прочетох почти цялата тема.
Аз съм на мнение че с такъв доход такава кола не е за препоръчване, не е невъзможно да се кара, но ще е "цел номер едно в живота".
Особенно ако си нямаш хал хабер от автомобили и то БМВ и се доверяваш на сервизи за всичко.
Колкото и да не ми се иска да го кажа има много сервизи които злоупотребяват с доверието на клиентите си ( и тяхната непросветеност ) и в голяма степен скъпата поддръжка се дъжи на това.
Много пъти съм казвал, че за мен това са едни от най-здравите автомобили, да по скъпички са частите, но за сметка на това изкарват 3 пъти повече, от частите на един опел например и от 5 до 10 пъти повече от частите на френските таратайки.
Важното е да се уцели читава кола, това определя всичко в поддръжката после, това важи за всички автомобили втора ръка.
Аз съм на мнение че с такъв доход такава кола не е за препоръчване, не е невъзможно да се кара, но ще е "цел номер едно в живота".
Особенно ако си нямаш хал хабер от автомобили и то БМВ и се доверяваш на сервизи за всичко.
Колкото и да не ми се иска да го кажа има много сервизи които злоупотребяват с доверието на клиентите си ( и тяхната непросветеност ) и в голяма степен скъпата поддръжка се дъжи на това.
Много пъти съм казвал, че за мен това са едни от най-здравите автомобили, да по скъпички са частите, но за сметка на това изкарват 3 пъти повече, от частите на един опел например и от 5 до 10 пъти повече от частите на френските таратайки.
Важното е да се уцели читава кола, това определя всичко в поддръжката после, това важи за всички автомобили втора ръка.


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Май ти не четеш. Писал съм, че ако има семейство ще брули джанки за вечеря. Без да се чупи старата бангия на 250 хиляди, ползвателя ентусиаст има две месечни заплати (3000) за каско, гражданската, данъци, масла и гориво. Ако е ерген при мама и е продал нивите може да се пробва с тройка дизел.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- The^Maniac
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Привет и от мен!
Първо да кажа, че от 3 години карам Е90 330д та имам впечатления. Много си харесвам колата, ама мнения като по-горе "модерен автомобил" ... айде моля ви се, тия коли са на по 10 години и вече започнаха да ги изхвърлят от белите държави.
Имам таблица, в която записвам всеки разход за автомобила си без горивото. Минавам по около 10к км на година, като колата я държа на платен паркинг (50лв) и сметката е следната:
- 1-ва година - 480лв/месец, тук влизат 4 нови гуми и комплект джанти + първоначалните обслужвания на мотора и кутията
- 2-ра година - 310лв/месец, тук влизат 2 нови гуми, акумулатор, дребни ремонти + ремап
- 3-та година - 260лв/месец, тук влизат 2 нови гуми, разни дребни ремонти и едно обслужване
Навсякъде разбира се влизат и застраховките, паркинг и ГТП, данък не плащам. Оригинални части не съм слагал, защото айде моля ви се на 10 годишна кола на 230 000 км няма нужда. Като ми изгори една свещ сменям една свещ, а не всички свещи и реле. Масло сменям на 15к, когато ги мина, като нещо се разтропа го ремонтирам и т.н.
Та при тази сметка всеки сам може да си прецени с какъв доход може да кара така "модерния автомобил" Е90 330д. Много ми е интересно всички тези, които се възмущават на "мизерния" доход от 1500лв за да караш "модерния автомобил" Е90 колко пък толкова пъти по 1500лв получават на месец!?!
Със здраве!
Първо да кажа, че от 3 години карам Е90 330д та имам впечатления. Много си харесвам колата, ама мнения като по-горе "модерен автомобил" ... айде моля ви се, тия коли са на по 10 години и вече започнаха да ги изхвърлят от белите държави.
Имам таблица, в която записвам всеки разход за автомобила си без горивото. Минавам по около 10к км на година, като колата я държа на платен паркинг (50лв) и сметката е следната:
- 1-ва година - 480лв/месец, тук влизат 4 нови гуми и комплект джанти + първоначалните обслужвания на мотора и кутията
- 2-ра година - 310лв/месец, тук влизат 2 нови гуми, акумулатор, дребни ремонти + ремап
- 3-та година - 260лв/месец, тук влизат 2 нови гуми, разни дребни ремонти и едно обслужване
Навсякъде разбира се влизат и застраховките, паркинг и ГТП, данък не плащам. Оригинални части не съм слагал, защото айде моля ви се на 10 годишна кола на 230 000 км няма нужда. Като ми изгори една свещ сменям една свещ, а не всички свещи и реле. Масло сменям на 15к, когато ги мина, като нещо се разтропа го ремонтирам и т.н.
Та при тази сметка всеки сам може да си прецени с какъв доход може да кара така "модерния автомобил" Е90 330д. Много ми е интересно всички тези, които се възмущават на "мизерния" доход от 1500лв за да караш "модерния автомобил" Е90 колко пък толкова пъти по 1500лв получават на месец!?!
Със здраве!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Не забравяй че има доста голяма ралика в разходите по поддръжка на 330хдА и 330д с ръчна кутия, хич да не е ама са поне 30-40% по малко. 


- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
От личен опит ще напиша, че до преди 2 г като бяхме само с жената /тя на работа и аз на работа и общ доход ~2000 лв/, нямаше никакви проблеми с поддръжката на Е90 320d. Сега вече с бебе и тя в майчинство нещата леко се промениха. Като си сметна какво имам да давам като пари по поддръжка, данъци, такси и прочее за 2016, направо ми призлява. Не казвам, че е невъзможно да се поддържа, но искам да живея нормално без да се ограничаваме със семейството ми за почивки, облекло и т.н. Затова мнението ми е, че тази кола /било 320 или 330/не е за хора със семейство и доход като моя, ако човек иска да живее без лишения и да не трепери за ламарината си на колела.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
TSMT написа:От личен опит ще напиша, че до преди 2 г като бяхме само с жената /тя на работа и аз на работа и общ доход ~2000 лв/, нямаше никакви проблеми с поддръжката на Е90 320d. Сега вече с бебе и тя в майчинство нещата леко се промениха. Като си сметна какво имам да давам като пари по поддръжка, данъци, такси и прочее за 2016, направо ми призлява. Не казвам, че е невъзможно да се поддържа, но искам да живея нормално без да се ограничаваме със семейството ми за почивки, облекло и т.н. Затова мнението ми е, че тази кола /било 320 или 330/не е за хора със семейство и доход като моя, ако човек иска да живее без лишения и да не трепери за ламарината си на колела.
За това си прав определено (съдейки и по мен),разликата е голяма след това..
Като цяло в темата се изписаха много смислени и доста пресилени неща,общото мнение май се върти около идеята ,да не се лишаваш от нищо странично и да си я поддържаш без да се отразява..да с 1.5 ако не плащаш нищо друго като кредити и т.н е на границата на спокойното и многото лишения...фак,че и по-обикновенна кола може да бъде трън отзад,основните разлики са данъци,каско и евентуално гуми..които обаче взети задно спрямо по-малък двигател могат да бъдат много качествени части.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Също разликата дали взимаш 1500 лева във София или в малък провинциален град си е доста голяма.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
2707E91 написа:Също разликата дали взимаш 1500 лева във София или в малък провинциален град си е доста голяма.
ех тази софия и дълбоката провинция

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
павката написа:2707E91 написа:Също разликата дали взимаш 1500 лева във София или в малък провинциален град си е доста голяма.
ех тази софия и дълбоката провинцияразликата е в разстоянията.
Казто заплащане и намиране на работа разликата е голяма, във малките градове ще веземеш 1500 лева ако си кмет

- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Аз съм с 325i бензинов 6 и в началото преди 3-4 години като я взех едвам ми стигаха 2000лв на месец докато я вкарам пътя. Имаше някои неща за оправяне, а и дадох доста пари понеже лапа масалцето но после разбрах че е нормално след като бях сменил сумати неща и от тогава да чукам на дърво само слагам бензин и карам. Тоест сега ми излиза 0лв на месец ако не броим бензина нали. Така че зависи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани