работна температура е91 дизел
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: работна температура е91 дизел
М47 държи малко по-ниски температури и по-рядко качва нагоре, но при мен се е включвала на 97 градуса
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: работна температура е91 дизел
Taruno написа:М47 държи малко по-ниски температури и по-рядко качва нагоре, но при мен се е включвала на 97 градуса
Така е и при мен, на 97г се включва първа степен, M47 няма шлюзове а N47 демек феиса има но няма малак термостат на ЕГР но загрява доста бързо заради шлюза, на м47 ако се махне ЕГР според мен ще загрява по бавно, температурата на изгорелите газове загрява антифриза.
- assos
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 2.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 3.0Д
Re: работна температура е91 дизел
На Е53 с 3.0Д ми показва 75 градуса докъм 80 максимум от скритото меню, но стрелката на темп си сочи право нагоре.Дали да пипам термостатите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: работна температура е91 дизел
Да - стрелката има толеранс от 10тина градуса, за да не се движи непрекъснато
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: работна температура е91 дизел
Taruno написа:Да - стрелката има толеранс от 10тина градуса, за да не се движи непрекъснато
На Е46 ми седеше от 78 до 107 градуса се на средата и не мърдаше
Re: работна температура е91 дизел
Колеги предстои ми смяна на голям и малък термостат. Доколко съм запознат от форума оригиналните термостати на BMW се произвеждат от Behr нещата при мен така се подредиха, че на този етап намирам само на Mahle.
Какво Ви е мнението за термостати Mahle за E90 2.0 163 к.с?
Какво Ви е мнението за термостати Mahle за E90 2.0 163 к.с?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: работна температура е91 дизел
koksimir написа:Колеги предстои ми смяна на голям и малък термостат. Доколко съм запознат от форума оригиналните термостати на BMW се произвеждат от Behr нещата при мен така се подредиха, че на този етап намирам само на Mahle.
Какво Ви е мнението за термостати Mahle за E90 2.0 163 к.с?
Купи си оригинални за да не ги сменяваш няколко пъти, едни оригинални термостати ще изкарат поне 5 години, алтернативите не се знае дали два сезона ще изкарат.
Разликата в цената не е много голяма.
Оригиналните без отстъпки са 200лв.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: работна температура е91 дизел
koksimir написа:Колеги предстои ми смяна на голям и малък термостат. Доколко съм запознат от форума оригиналните термостати на BMW се произвеждат от Behr нещата при мен така се подредиха, че на този етап намирам само на Mahle.
Какво Ви е мнението за термостати Mahle за E90 2.0 163 к.с?
Големия задължително оригинал, малкия оригинал или BEHR (пак е оригинал, но с протрит номер)
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: работна температура е91 дизел
vld написа:koksimir написа:Колеги предстои ми смяна на голям и малък термостат. Доколко съм запознат от форума оригиналните термостати на BMW се произвеждат от Behr нещата при мен така се подредиха, че на този етап намирам само на Mahle.
Какво Ви е мнението за термостати Mahle за E90 2.0 163 к.с?
Купи си оригинални за да не ги сменяваш няколко пъти, едни оригинални термостати ще изкарат поне 5 години, алтернативите не се знае дали два сезона ще изкарат.
Разликата в цената не е много голяма.
Оригиналните без отстъпки са 200лв.
От опит и двата оригинални изкара 3 години и малкия е за кофата със боклука, големия термостат изкарва 5 години ама малкия боклук наи много 3.
Re: работна температура е91 дизел
Последвах съвета Ви и си поръчах голям термостат от BMW, а днес отидох да взема малкия на Behr. Направи ми много голямо впечатление, че на кутия освен Behr пише също и Mahle, която до колкото разбирам е компанията-майка. В този ред на мисли наистина ли може да има толкова голяма разлика между термостати на двете марки предвид това, че Behr е марка на Mahle. Интересно ми е не за друго, а защото първо на доста места в София не предлагат Behr а само Mahle, и второ взимам си частите от мой човек и разликата в цената на частите в сегашната конфигурация и ако бяха на Mahle беше двойна.
Сумата не е голяма но все пак ми стана интересно на какво мнение са колегите във форума
Прилагам снимки на кутията:
[url]https://www.dropbox.com/s/jeakiup77asdl4g/IMG_2058.JPG?dl=0[url]
[/url]https://www.dropbox.com/s/e8vwnuqpo7y6737/IMG_2059.JPG?dl=0[/url]

Сумата не е голяма но все пак ми стана интересно на какво мнение са колегите във форума
Прилагам снимки на кутията:
[url]https://www.dropbox.com/s/jeakiup77asdl4g/IMG_2058.JPG?dl=0[url]
[/url]https://www.dropbox.com/s/e8vwnuqpo7y6737/IMG_2059.JPG?dl=0[/url]
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: работна температура е91 дизел
vld написа:Кое е двойно колега Mahle е по скъпо от Бер или обратното?
Обратното
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: работна температура е91 дизел
Аз като взех моята кола и на третия ден ми гръмна малкия термостат, проверих какви са цените и това което видях беше 60лв. за голям някакъв алтернативен и 27 за малък бер с търкан номер, понеже успях да ги взема оригинал с прилична отстъпка, предпочетох да си взема оригинал 160лв. за двата.
Опита ми с БМВ вече повече от 10 години показва, че това е част която ако не е оригинална или неработи или работи прекалено кратко.
Както и всички пластмасови тройници по водната система, оригинал са по ефтини или на същата цена като алтернативите.
Опита ми с БМВ вече повече от 10 години показва, че това е част която ако не е оригинална или неработи или работи прекалено кратко.
Както и всички пластмасови тройници по водната система, оригинал са по ефтини или на същата цена като алтернативите.

Re: работна температура е91 дизел
Ъпдейт - Смених само малкия термостат за сега защото още чакам да пристигне големия от BMW. Проблемът с недостигане на работна температура може да се каже се реши но сега ми прави впечатление, че доста често след градско каране да кажем около 30 мин след като спра и изчакам малко преди да изгася колата температурата отива на 95 градуса, разбира се някъде около тази температура се пуска и перката. Това нормално ли е?
Проблемът при големия термостат не е ли съшия като при малкия, че седи постоянно отворен или там е обратното? Като цяло няма голямо значение защото така или иначе ще сменя частта но предполагам, че ще е полезно като информация за другите колеги.
Проблемът при големия термостат не е ли съшия като при малкия, че седи постоянно отворен или там е обратното? Като цяло няма голямо значение защото така или иначе ще сменя частта но предполагам, че ще е полезно като информация за другите колеги.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани