Run-flat или обикновени гуми?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от 90e90e » 17 Сеп 2012, 20:33

raz0r написа:Чувал съм, че майсторите в провинцията не могат да се справят с тия гуми по някаква причина. Има ли нещо вярно?


Колега, с тоя твоя пост не чувстваш ли че малко засягаш??? Да не мислиш че като кажеш "провинция" и става дума за аборигени??? И ние не ядем корените на доматето, и ние караме гуми дето се карат без въздух и ние....и ние сме идвали даже в столицата...Та даже и майсторите се справят добре с гумите, та даже и цените са двойно по евтини отколкото ... ама да не се дракаме... Питай нещо друго, щото тоя въпрос е малко такъв, какъвто отговор получаваш от мен!

Живи и здрави и си помисли какъв отговор да очакваш преди да си си задал въпроса!!!

Извинявам се на всички за :OT:
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от Shadowed » 17 Сеп 2012, 20:59

raz0r написа:Чувал съм, че майсторите в провинцията не могат да се справят с тия гуми по някаква причина. Има ли нещо вярно?

Грешно си чул :) Както каза колегата, излиза и по-евтино.

Dicky Wolf
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Z4M Roadster

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от TsvetanVR » 19 Сеп 2012, 0:35

raz0r написа:Чувал съм, че майсторите в провинцията не могат да се справят с тия гуми по някаква причина. Има ли нещо вярно?


Има нещо вярно, но е валидно и за столицата, и за провинцията. Пълно е с пишман-майстори навсякъде, дето напъват поне по 2-ма с щангата при сваляне/слагане на рънфлет гума, особено пък по-ниска и нараняват джантата, а понякога и самата гума. Общо взето, както и за всяка друга работа, трябва да внимаваш на кой се доверяваш да ти я свърши.. :)
Изображение

I wanna leave you far behind....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 29.07.2010
Местоположение: около Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e-60 3.0.D,2006
Мечтае да кара: Форд-Мустанг
Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от aigner » 19 Сеп 2012, 6:41

Карал съм и от единият и от другият вид гуми и мога да кажа че за БГ. е по добре нормални гуми заради комфортът ,но за европа 100% рънфлет.
Пламен

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 325d

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от Mtroikata » 19 Сеп 2012, 9:44

raz0r написа:Чувал съм, че майсторите в провинцията не могат да се справят с тия гуми по някаква причина. Има ли нещо вярно?


Колега ти къде монтираш твоите Run-Flat?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от 90e90e » 15 Окт 2012, 20:38

Преждевременно смених рънфлат-а с зимните гуми... Намерих един болт без да искам и се образува непоправима дупка... Та така 20 километров пробег и гумата беше на телове... не че я жаля, но искам да кажа, че дори и рънфлат, то той не трябва да се кара за дълго... предписаните километри (250 празен и 150 пълен), дори и да издържат, то гумата ще бъде напълно унищожена. Въпреки всичко, аз вече съжалявам, че съм с обикновени зимни гуми а не със зимен рънфлат, защото сигурността е доста важен фактор.

Някой може ли да сподели колко километра най много се е движил с рънфлат без въздух???
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от Turturelo » 15 Окт 2012, 20:48

В зависимост от генерацията е различно, НО минимум 150 км пробег с 80 км/ч при натоварен автомобил по лоши пътища. Имам познат, който се прибра от Украйна със спукана гума без въздух - гумата беше на дреп, но се прибра жив и здрав без да спира. Ако карате много по-бързо от предписаните 80 км/ч гумата има опасност да се стопи и да деформира опасно. Иначе при нормално натоварен и спазване на 80 км/ч последната генерация RunFlat държат 250 км пробег.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 19.01.2008
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от jeki_tdi » 05 Ное 2012, 7:46

карал съм с пирели 225 45 17 от началото на унгария до мюнхен със спукана гума но с 80 90 км по магистралата искараме ,да после на края се отпра цялата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 28.09.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от banansko » 02 Дек 2012, 20:47

Днес минах от Bridgestone runflat на Nokian обикновени. Направо съм смаян! Вярно ,че Bridgeston-а бяха малко твърди вече ама разликата направо ме смая. А от летните 18ки да не говорим. Се едно в мерцедес се качих :D .

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от stankata777 » 02 Дек 2012, 22:37

banansko написа:Днес минах от Bridgestone runflat на Nokian обикновени. Направо съм смаян! Вярно ,че Bridgeston-а бяха малко твърди вече ама разликата направо ме смая. А от летните 18ки да не говорим. Се едно в мерцедес се качих :D .

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2


С какъв ДОТ са тези бриджстоун?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 28.09.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от banansko » 02 Дек 2012, 23:34

stankata777 написа:
banansko написа:Днес минах от Bridgestone runflat на Nokian обикновени. Направо съм смаян! Вярно ,че Bridgeston-а бяха малко твърди вече ама разликата направо ме смая. А от летните 18ки да не говорим. Се едно в мерцедес се качих :D .

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2


С какъв ДОТ са тези бриджстоун?



Трябва да погледна. Май бяха 2008-ма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от stankata777 » 03 Дек 2012, 11:31

При директно сравнение на моите летни и зимни гуми,съответно рънфлет Бриджстоун-3 поколение и нерънфлет Континентал,и двете с ДОТ ноември 2011г,разликата в комфорта не се усеща(на практика няма),все пак да уточня размера е 255/50/19,предполагам при ниско профилните 40/35 и може и да се усеща..Но рънфлет технологията се развива,и ако карате с такива от първо и второ поколение,не обърквайте колеги,които евентуално биха си купили чисто нови рънфлети,набеждавайки ги за "дървета"...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от Shadowed » 03 Дек 2012, 12:01

stankata777 написа:При директно сравнение на моите летни и зимни гуми,съответно рънфлет Бриджстоун-3 поколение и нерънфлет Континентал,и двете с ДОТ ноември 2011г,разликата в комфорта не се усеща(на практика няма),все пак да уточня размера е 255/50/19,предполагам при ниско профилните 40/35 и може и да се усеща..Но рънфлет технологията се развива,и ако карате с такива от първо и второ поколение,не обърквайте колеги,които евентуално биха си купили чисто нови рънфлети,набеждавайки ги за "дървета"...

Именно колега, и аз съм на същото мнение.
..А да видите снощи в дъжда на магистралата, как се сменят гуми. 3-ма човека отвън с чантите и един пич развива и сменя, преди Ихтиман..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от 90e90e » 03 Дек 2012, 16:08

Shadowed написа:
stankata777 написа:При директно сравнение на моите летни и зимни гуми,съответно рънфлет Бриджстоун-3 поколение и нерънфлет Континентал,и двете с ДОТ ноември 2011г,разликата в комфорта не се усеща(на практика няма),все пак да уточня размера е 255/50/19,предполагам при ниско профилните 40/35 и може и да се усеща..Но рънфлет технологията се развива,и ако карате с такива от първо и второ поколение,не обърквайте колеги,които евентуално биха си купили чисто нови рънфлети,набеждавайки ги за "дървета"...

Именно колега, и аз съм на същото мнение.
..А да видите снощи в дъжда на магистралата, как се сменят гуми. 3-ма човека отвън с чантите и един пич развива и сменя, преди Ихтиман..


Тя и рънфлат-а се сменя по същия начин, щото инак дорде се прибере каручката до гумаджията - рън-а отива директно в кофата (говоря от опит и за 16-ки - върху по-големите цолажи нямам поглед)... Въпреки всичко аз повече никога няма да сложа обикновенни гуми!!!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Run-flat или обикновенни гуми?

Мнение от Shadowed » 03 Дек 2012, 22:09

Аз съм пукал 2 пъти runflat и 2-та пъти ремонта ми беше под 20лв, а карането 100+ км със "спукана" гума. Явно късмет.
п.с. Dunlop

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook