Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Коуеги, да ви попитам Е90 330д на около 170 000км автоматик.....има ли от какво да се притеснявам? Имам предвид заради многото километри?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BMW120 написа:Коуеги, да ви попитам Е90 330д на около 170 000км автоматик.....има ли от какво да се притеснявам? Имам предвид заради многото километри?
време е за основен ремонт на мотора...


сега сериозно - 170 000км при правилна поддръжка си мисля, че колата тепърва започва житейския си път и ще имаш поне още 300-400 000 км каране докато умре, а може и тогава да е OK. Длъжен си обаче да погледнеш турбина, инжектори, EGR и разни други датчици и датчичета, които може с времето и готината нафта в бг да се с*овнили...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Супер, мерси за отговора. Може ли някой да ми каже място на което да проверя турбината, тъй като много пъти съм казвал, съм супер бос в тея неща.
Колата отива в бмв за проверка и диагностика но там незнам дали предлагат такава услуга...
Колата отива в бмв за проверка и диагностика но там незнам дали предлагат такава услуга...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BMW120 написа:Супер, мерси за отговора. Може ли някой да ми каже място на което да проверя турбината, тъй като много пъти съм казвал, съм супер бос в тея неща.
Колата отива в бмв за проверка и диагностика но там незнам дали предлагат такава услуга...
Звучи като реклама, но аз лично препоръчвам да закараш въпросната кола на преглед в този сервиз! По мое мнение в BMW (Камор, Дару) ще изкарат много проблеми само и само после да се върнеш там за ремонт. Например ненужна смяна на амортисьори и т.н.

viewtopic.php?f=63&t=300742 - Търсиш колегата Иван Димитров

Успех!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Vicho не съм много съгласен с теб - вчера бях в Дару за инспекция на моят автомобил който вече е на 175000 и казаха всичко е 6 без да си съчиняват каквото ида е.
Иначе колегата Иван Димитров наистина се носи с много добро име
Иначе колегата Иван Димитров наистина се носи с много добро име

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Чесно казано за Дару Кар мога само добро да кажа.
Винаги са казвали точния проблем. Ако искаш оставяш колата и те ти я правят, ако не си я взимаш плащаш диагностиката и си я правиш където поискаш.
Винаги са казвали точния проблем. Ако искаш оставяш колата и те ти я правят, ако не си я взимаш плащаш диагностиката и си я правиш където поискаш.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
armagedon_762002 написа:Vicho не съм много съгласен с теб - вчера бях в Дару за инспекция на моят автомобил който вече е на 175000 и казаха всичко е 6 без да си съчиняват каквото ида е.
на мен ми се случи и може би поради тази причина съм предубеден

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Едни са доволни, други не - всичко е въпрос на избор.
- alex70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 5.03.2004
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320D
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
luxs написа:Колеги да ви попитам за мнение - http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201233481688192/sort/default/usedcars/seller-type/trade_adverts/body-type/coupe/engine-size-cars/3l_to_3-9l/maximum-age/up_to_5_years_old/transmission/automatic/price-to/17000/price-from/16000/fuel-type/petrol/model/3_series/make/bmw/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/page/1/keywords/m/postcode/m11aa/radius/1500?logcode=p
Не , че ми е работа, но предвидил ли си местенето на волана и всички свързани с това главоболия
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За сега още обмислям дали да взема кола с десен волан , именно защото е скъпо обръщането . Инъче гледав в мобиле.де започват от 55к с М пакет и всичките други неща , с който в англия са 42к .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
С малка разлика. Започват от 50(например тази на моя линк)с навито. Ако се навиеш за без нави има за доста по-малко, пак с фабричен М-пакет.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar
Не се занимавай с глупости и тези обръщания. Винаги нещо може да не е както трябва, особено като говорим за кола, която си е съвременна и е бъкана с електроника. Това е свързано с пари, чакане, нерви, несигурност и някои вечни неизвестни. После може да почнеш с въпросите към колегите защо ти свети това или онова след като уж всичко е здраво. След като си се навил да даваш толкова пари за кола, не се цигани за някакви 5000 лв. разлика примерно. Даже тези 5000 със сигурност няма да са толкова защото не се знае реално колко точно ще дадеш при обръщането и какво ще излезе от цялата работа. Тази твоята дори няма хубава година спрямо тази от мобилето, която ти давам. Разгледай, ако трябва изчакай, ама с волани не се занимавай. Тази кола ще върви с 200 и нагоре, та разни несигурни работи не са препоръчване. Единственият вариант за десняк е ако си го оставиш така без обръщане или ако си купуваш "джип" защото можеш да гледаш по-отвисоко.
Ти си решаваш де. Успех и да се похвалиш!
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar
Не се занимавай с глупости и тези обръщания. Винаги нещо може да не е както трябва, особено като говорим за кола, която си е съвременна и е бъкана с електроника. Това е свързано с пари, чакане, нерви, несигурност и някои вечни неизвестни. После може да почнеш с въпросите към колегите защо ти свети това или онова след като уж всичко е здраво. След като си се навил да даваш толкова пари за кола, не се цигани за някакви 5000 лв. разлика примерно. Даже тези 5000 със сигурност няма да са толкова защото не се знае реално колко точно ще дадеш при обръщането и какво ще излезе от цялата работа. Тази твоята дори няма хубава година спрямо тази от мобилето, която ти давам. Разгледай, ако трябва изчакай, ама с волани не се занимавай. Тази кола ще върви с 200 и нагоре, та разни несигурни работи не са препоръчване. Единственият вариант за десняк е ако си го оставиш така без обръщане или ако си купуваш "джип" защото можеш да гледаш по-отвисоко.
Ти си решаваш де. Успех и да се похвалиш!

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Абсолютно не си заслужава разправията в този ценови диапазон, накрая я спестиш 2к, я не...
Never mistake motion for action...
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Няма невъзможни неща, но не мисля, че си заслужава.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
то в този ценови клас аз незнам защо гледаш 335 след като има вариант за http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
обръщането на Е9Х купе е 4500лв ако вземеш такава за 35000 с обръщането ти стъпва на 40 и пак са 10к разлика, което не е никак малко и тези 10к може да са ти за поддръжка следващите няколко години
обръщането на Е9Х купе е 4500лв ако вземеш такава за 35000 с обръщането ти стъпва на 40 и пак са 10к разлика, което не е никак малко и тези 10к може да са ти за поддръжка следващите няколко години

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани