Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BMW120 » 13 Авг 2012, 16:36

Коуеги, да ви попитам Е90 330д на около 170 000км автоматик.....има ли от какво да се притеснявам? Имам предвид заради многото километри?
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 13 Авг 2012, 16:55

BMW120 написа:Коуеги, да ви попитам Е90 330д на около 170 000км автоматик.....има ли от какво да се притеснявам? Имам предвид заради многото километри?


време е за основен ремонт на мотора... :banghead: :mhihi:

сега сериозно - 170 000км при правилна поддръжка си мисля, че колата тепърва започва житейския си път и ще имаш поне още 300-400 000 км каране докато умре, а може и тогава да е OK. Длъжен си обаче да погледнеш турбина, инжектори, EGR и разни други датчици и датчичета, които може с времето и готината нафта в бг да се с*овнили...

:paranoid:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BMW120 » 13 Авг 2012, 18:34

Супер, мерси за отговора. Може ли някой да ми каже място на което да проверя турбината, тъй като много пъти съм казвал, съм супер бос в тея неща.
Колата отива в бмв за проверка и диагностика но там незнам дали предлагат такава услуга...
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 13 Авг 2012, 22:18

BMW120 написа:Супер, мерси за отговора. Може ли някой да ми каже място на което да проверя турбината, тъй като много пъти съм казвал, съм супер бос в тея неща.
Колата отива в бмв за проверка и диагностика но там незнам дали предлагат такава услуга...


Звучи като реклама, но аз лично препоръчвам да закараш въпросната кола на преглед в този сервиз! По мое мнение в BMW (Камор, Дару) ще изкарат много проблеми само и само после да се върнеш там за ремонт. Например ненужна смяна на амортисьори и т.н. :nono:

viewtopic.php?f=63&t=300742 - Търсиш колегата Иван Димитров :yes:

Успех!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от armagedon_762002 » 14 Авг 2012, 6:24

Vicho не съм много съгласен с теб - вчера бях в Дару за инспекция на моят автомобил който вече е на 175000 и казаха всичко е 6 без да си съчиняват каквото ида е.
Иначе колегата Иван Димитров наистина се носи с много добро име :yes:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bavarcho » 14 Авг 2012, 8:34

Чесно казано за Дару Кар мога само добро да кажа.
Винаги са казвали точния проблем. Ако искаш оставяш колата и те ти я правят, ако не си я взимаш плащаш диагностиката и си я правиш където поискаш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 14 Авг 2012, 13:02

armagedon_762002 написа:Vicho не съм много съгласен с теб - вчера бях в Дару за инспекция на моят автомобил който вече е на 175000 и казаха всичко е 6 без да си съчиняват каквото ида е.


на мен ми се случи и може би поради тази причина съм предубеден :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mitaka7 » 16 Авг 2012, 15:22

Едни са доволни, други не - всичко е въпрос на избор.


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 5.03.2004
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: E90 320D

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от alex70 » 21 Авг 2012, 13:20

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 21.08.2012
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от luxs » 21 Авг 2012, 13:58

За сега още обмислям дали да взема кола с десен волан , именно защото е скъпо обръщането . Инъче гледав в мобиле.де започват от 55к с М пакет и всичките други неща , с който в англия са 42к .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1885
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Top Gun Maverick » 22 Авг 2012, 19:38

С малка разлика. Започват от 50(например тази на моя линк)с навито. Ако се навиеш за без нави има за доста по-малко, пак с фабричен М-пакет.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar
Не се занимавай с глупости и тези обръщания. Винаги нещо може да не е както трябва, особено като говорим за кола, която си е съвременна и е бъкана с електроника. Това е свързано с пари, чакане, нерви, несигурност и някои вечни неизвестни. После може да почнеш с въпросите към колегите защо ти свети това или онова след като уж всичко е здраво. След като си се навил да даваш толкова пари за кола, не се цигани за някакви 5000 лв. разлика примерно. Даже тези 5000 със сигурност няма да са толкова защото не се знае реално колко точно ще дадеш при обръщането и какво ще излезе от цялата работа. Тази твоята дори няма хубава година спрямо тази от мобилето, която ти давам. Разгледай, ако трябва изчакай, ама с волани не се занимавай. Тази кола ще върви с 200 и нагоре, та разни несигурни работи не са препоръчване. Единственият вариант за десняк е ако си го оставиш така без обръщане или ако си купуваш "джип" защото можеш да гледаш по-отвисоко.
Ти си решаваш де. Успех и да се похвалиш! :yes:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 23 Авг 2012, 9:03

Абсолютно не си заслужава разправията в този ценови диапазон, накрая я спестиш 2к, я не...
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mitaka7 » 23 Авг 2012, 10:16

Няма невъзможни неща, но не мисля, че си заслужава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от latrel » 26 Авг 2012, 11:03

то в този ценови клас аз незнам защо гледаш 335 след като има вариант за http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
обръщането на Е9Х купе е 4500лв ако вземеш такава за 35000 с обръщането ти стъпва на 40 и пак са 10к разлика, което не е никак малко и тези 10к може да са ти за поддръжка следващите няколко години :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook