Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Размер, налягане, качество на гумите, настилка, състояние на съединителя/автомата - върху превъртането влияят сто фактора, не търсете под вола теле.
Never mistake motion for action...
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, какво трябва да има в левият калник на Е90 седан? При мен го има капачето от снимката,но вътре няма никой
Не видях и кабели да има там...
П.П. Какво включват Comfort и Advanced package?

П.П. Какво включват Comfort и Advanced package?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Усилвател и CD-чейнджър стоят там по принцип. Като гледам кората, колата е имала чейнджър. Виж си по ВИН какво оборудване е имала и ще си отговориш. Кабели гледам, че има, те обикновено са в един сноп, с различни изводи накрая. Подготовка за чейнджър може да има или да няма в зависимост от годината и останалото оборудване.
Never mistake motion for action...
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Бързи въпроси и отговори
Leon написа:Усилвател и CD-чейнджър стоят там по принцип. Като гледам кората, колата е имала чейнджър. Виж си по ВИН какво оборудване е имала и ще си отговориш. Кабели гледам, че има, те обикновено са в един сноп, с различни изводи накрая. Подготовка за чейнджър може да има или да няма в зависимост от годината и останалото оборудване.
Снимката не е от моята кола, а от нета


- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, имам някакво странно чукане във волана, като го навия рязко и с малък ход. Когато минавам по неравности го няма пък и всичко по окачването уж е здраво. Някой да е имал подобен проблем?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Phil написа:Здравейте колеги, имам някакво странно чукане във волана, като го навия рязко и с малък ход. Когато минавам по неравности го няма пък и всичко по окачването уж е здраво. Някой да е имал подобен проблем?
Каре на волана
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Phil написа:Здравейте колеги, имам някакво странно чукане във волана, като го навия рязко и с малък ход. Когато минавам по неравности го няма пък и всичко по окачването уж е здраво. Някой да е имал подобен проблем?
Каре на волана
Къде се намира това нещо?
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Бързи въпроси и отговори
Huku написа:Не че ми се филмира, но все пак какво може да значи това:
В книжката пишеше нещо за изгорели газове; на диагностика уж го гледахме и изтрихме грешката с виден колега ама пак се появява![]()
Грешката изчезна от само себе си, но вчера се появи яко боботене отпред някъде. Напстера (Респект) надуши сърцето на проблема - липсваха всички гайки отпред на фланеца на генерацията. А дали някой се е опитвал да си демонтира катализаторче не знам

ПП: Дано поста да е за "зелено"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Huku написа:Huku написа:Не че ми се филмира, но все пак какво може да значи това:
В книжката пишеше нещо за изгорели газове; на диагностика уж го гледахме и изтрихме грешката с виден колега ама пак се появява![]()
Грешката изчезна от само себе си, но вчера се появи яко боботене отпред някъде. Напстера (Респект) надуши сърцето на проблема - липсваха всички гайки отпред на фланеца на генерацията. А дали някой се е опитвал да си демонтира катализаторче не знам![]()
ПП: Дано поста да е за "зелено"
На нашите коли освен на 335 и на фейсовите за да свалиш катализатори не факир ами незнам какъв трябва да си,те са само горе
Виж ако е искал цялата ти генерация след тях може


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет колеги.
Преди време бях питал същото, но нямаше някой с подобен опит - Къде из софийско (освен в оторизираните сервизи) могат да ми видят механизма на панорамния покрив, по-конкретно дъската в купето, която го покрива, защото от едната страна явно не е добре захваната за водача/релсата и трака доста неприятно когато минавам през неравности
Преди време бях питал същото, но нямаше някой с подобен опит - Къде из софийско (освен в оторизираните сервизи) могат да ми видят механизма на панорамния покрив, по-конкретно дъската в купето, която го покрива, защото от едната страна явно не е добре захваната за водача/релсата и трака доста неприятно когато минавам през неравности
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Онзи ден си купих възможно най-ниския хидравличен крик, който намерих. Отзад влиза едвам едвам, но отпред не иска, тоест твърде е висок. Колата не е със спортно окачване. Това нормално ли е? Амортисьорите и пружините са ОК.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Онзи ден си купих възможно най-ниския хидравличен крик, който намерих. Отзад влиза едвам едвам, но отпред не иска, тоест твърде е висок. Колата не е със спортно окачване. Това нормално ли е? Амортисьорите и пружините са ОК.![]()
Зависи колко е нисък ,но ако си със стандартно окачване колата не е толкова ниска
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:dextuar написа:Онзи ден си купих възможно най-ниския хидравличен крик, който намерих. Отзад влиза едвам едвам, но отпред не иска, тоест твърде е висок. Колата не е със спортно окачване. Това нормално ли е? Амортисьорите и пружините са ОК.![]()
Зависи колко е нисък ,но ако си със стандартно окачване колата не е толкова ниска
По вин съм със стандартно, отзад влиза буквално за някакви милиметри, отпред никакъв шанс, ще снимам и крика и колата, но определено беше най-ниският, който съм виждал, затова и го купих.
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Gqbriel написа:dextuar написа:Онзи ден си купих възможно най-ниския хидравличен крик, който намерих. Отзад влиза едвам едвам, но отпред не иска, тоест твърде е висок. Колата не е със спортно окачване. Това нормално ли е? Амортисьорите и пружините са ОК.![]()
Зависи колко е нисък ,но ако си със стандартно окачване колата не е толкова ниска
По вин съм със стандартно, отзад влиза буквално за някакви милиметри, отпред никакъв шанс, ще снимам и крика и колата, но определено беше най-ниският, който съм виждал, затова и го купих.
Аз поради същата причина си взех крик тип " жаба ". В най ниската си точка пада до 8,5см. и влиза перфектно отпред и отзад дори на Е9х със спортно окачване.
Когато се пробва крика дали ще влезе предвидете и това, че ако си с мека гума колата ще легне още малко надолу.
- v88z
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i e90
- Мечтае да кара: Служебно BMW
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, странен проблем се появи при мен със страничните огледала, не искаха да се движат в нито една посока, погледнах изгорял бушона които го дават за тях 27-ми, след като го смених спряха да работят и ел. стъклата от шофьорската контрола, махна ли бушона ел. стъклата пак си тръгват. Дайте някаква идея какво да правя. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани