Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,помагайте появиха се следните грешки:CCID 24,CCID35,CCID50.Изписва ми DSC failure,Run flat indikator.Смених дискове и накладки плюс датчици и пак не изчезва грешката.Свързахме е за диагностика и въобще не открива спирачна система.Възможно ли е да има некво обаркване при слагане на датчиците???Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да ми даде насока.




Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Ако въобще не намира модула бих му погледнал бушоните.
Колега проверих бушоните-добре са....?????
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Бързи въпроси и отговори
bmw320dst написа:Колеги,помагайте появиха се следните грешки:CCID 24,CCID35,CCID50.Изписва ми DSC failure,Run flat indikator.Смених дискове и накладки плюс датчици и пак не изчезва грешката.Свързахме е за диагностика и въобще не открива спирачна система.Възможно ли е да има некво обаркване при слагане на датчиците???Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да ми даде насока.![]()
![]()
Колега,реглаж на предница,reset na steering angle сенсор и ако не се изтриват грешките си за смяна на Dsc модул. Можеш да го смениш със second hand ,но пaзиш твоята екелтроника и сменяш само помпата към него.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.
Опазваш околната среда по чиста, други плюсове няма в България.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.
Не изкъртвай твоя освен ако не е заминал, фиома с лошо премахнатите също не е малък
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:Spaidy написа:Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.
Не изкъртвай твоя освен ако не е заминал, фиома с лошо премахнатите също не е малък
Не вредиш толкова много на околната среда, колата ти не пуши като дизел от 90-те (ако е премахнат качествено пак не пуши), но като цяло си ЕКО френдли, което според мен е готино. Лично не бих се занимавал да го махам, освен ако не е 100% задръстен и с чистене не става.
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
Искам да попитам просто от любопитство.
Има ли разлика в настройките на ДТС-са при седан и комби ( говоря за Е90 и Е91 )
Карал съм два седана и две комбита ( като едното комби е моето ) с М47 мотори. Забелязах, че примерно седана със съвсем леко газ задницата му тръгва и тракшъна светва веднага. При комбитата за да я " заиграеш " трябва доста повече да смачкаш педала спрямо седана, който тръгва и от най малкото. Та въпроса ми е освен разликата в килограмите ( мисля, че бяха 100кг. в + на комбито ) има ли разлика в самите настройки на системите за стабилизация ?
Има ли разлика в настройките на ДТС-са при седан и комби ( говоря за Е90 и Е91 )
Карал съм два седана и две комбита ( като едното комби е моето ) с М47 мотори. Забелязах, че примерно седана със съвсем леко газ задницата му тръгва и тракшъна светва веднага. При комбитата за да я " заиграеш " трябва доста повече да смачкаш педала спрямо седана, който тръгва и от най малкото. Та въпроса ми е освен разликата в килограмите ( мисля, че бяха 100кг. в + на комбито ) има ли разлика в самите настройки на системите за стабилизация ?
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Не би трябвало да има понеже е излишно на едно и също нещо различни настройки които искат време, според мен зависи със какви гуми е била колата и дали е автомат или ръчка.
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Бързи въпроси и отговори
Tsapo написа:Искам да попитам просто от любопитство.
Има ли разлика в настройките на ДТС-са при седан и комби ( говоря за Е90 и Е91 )
Карал съм два седана и две комбита ( като едното комби е моето ) с М47 мотори. Забелязах, че примерно седана със съвсем леко газ задницата му тръгва и тракшъна светва веднага. При комбитата за да я " заиграеш " трябва доста повече да смачкаш педала спрямо седана, който тръгва и от най малкото. Та въпроса ми е освен разликата в килограмите ( мисля, че бяха 100кг. в + на комбито ) има ли разлика в самите настройки на системите за стабилизация ?
Да ти кажа, при мен задницата тръгва доста лесно




- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Dani Dupeto написа:Tsapo написа:Искам да попитам просто от любопитство.
Има ли разлика в настройките на ДТС-са при седан и комби ( говоря за Е90 и Е91 )
Карал съм два седана и две комбита ( като едното комби е моето ) с М47 мотори. Забелязах, че примерно седана със съвсем леко газ задницата му тръгва и тракшъна светва веднага. При комбитата за да я " заиграеш " трябва доста повече да смачкаш педала спрямо седана, който тръгва и от най малкото. Та въпроса ми е освен разликата в килограмите ( мисля, че бяха 100кг. в + на комбито ) има ли разлика в самите настройки на системите за стабилизация ?
Да ти кажа, при мен задницата тръгва доста лесно![]()
![]()
мисля, че кракът ми е тежък
Човека говори за М47 не М57 ..да правим разлика между 4 и 6 цилиндровите и тяхната сила

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Както каза колегата и awful - гумите играят роля, според мен най-голяма. Аз съм с най-малкият дизелов мАтор пък тракшъна при всяко второ тръгване се включва (гумите са на доизживяване). Разликата в килограмите е по-скоро пренебрежима, че даже няколко пъти чувам коментари за комбита от сорта на "с тая куха задница много се върти", това не знам до колко е адекватно сравнявайки един исъщ модел комби-седан.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Както каза колегата и awful - гумите играят роля, според мен най-голяма. Аз съм с най-малкият дизелов мАтор пък тракшъна при всяко второ тръгване се включва (гумите са на доизживяване). Разликата в килограмите е по-скоро пренебрежима, че даже няколко пъти чувам коментари за комбита от сорта на "с тая куха задница много се върти", това не знам до колко е адекватно сравнявайки един исъщ модел комби-седан.
Куха не куха задницата е по-тежка от на седана с ~2%, но всичко е до гумите - летните на два сезона (40к каране) в началото едвам ги превърташе на старт, а сега вече е по-лесно. другия сезон ги пенсионирам.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Определено е от гумите, новите зимни едва помръдват, летните на доизживяване някакви китайски ( с тях купих колата) при всеки старт малко по-рязко превъртат и системите се пускат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани