Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.03.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw320dst » 23 Апр 2016, 18:33

Колеги,помагайте появиха се следните грешки:CCID 24,CCID35,CCID50.Изписва ми DSC failure,Run flat indikator.Смених дискове и накладки плюс датчици и пак не изчезва грешката.Свързахме е за диагностика и въобще не открива спирачна система.Възможно ли е да има некво обаркване при слагане на датчиците???Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да ми даде насока. :banghead: :banghead: :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 24 Апр 2016, 7:08

Ако въобще не намира модула бих му погледнал бушоните.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.03.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw320dst » 24 Апр 2016, 18:39

2707E91 написа:Ако въобще не намира модула бих му погледнал бушоните.

Колега проверих бушоните-добре са....?????

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от frenchi03 » 24 Апр 2016, 20:33

bmw320dst написа:Колеги,помагайте появиха се следните грешки:CCID 24,CCID35,CCID50.Изписва ми DSC failure,Run flat indikator.Смених дискове и накладки плюс датчици и пак не изчезва грешката.Свързахме е за диагностика и въобще не открива спирачна система.Възможно ли е да има некво обаркване при слагане на датчиците???Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да ми даде насока. :banghead: :banghead: :banghead:

Колега,реглаж на предница,reset na steering angle сенсор и ако не се изтриват грешките си за смяна на Dsc модул. Можеш да го смениш със second hand ,но пaзиш твоята екелтроника и сменяш само помпата към него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spaidy » 25 Апр 2016, 5:55

Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 25 Апр 2016, 7:59

Spaidy написа:Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.

Опазваш околната среда по чиста, други плюсове няма в България.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 25 Апр 2016, 8:09

Spaidy написа:Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.


Не изкъртвай твоя освен ако не е заминал, фиома с лошо премахнатите също не е малък

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Апр 2016, 8:47

Taruno написа:
Spaidy написа:Колеги какви са предимствата и недостатъците ти колата да е с ДПФ? Освен, че гърнетата са ти чисти има ли друго предимство? Замислям се да изкъртя моя.


Не изкъртвай твоя освен ако не е заминал, фиома с лошо премахнатите също не е малък


Не вредиш толкова много на околната среда, колата ти не пуши като дизел от 90-те (ако е премахнат качествено пак не пуши), но като цяло си ЕКО френдли, което според мен е готино. Лично не бих се занимавал да го махам, освен ако не е 100% задръстен и с чистене не става.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsapo » 26 Апр 2016, 11:44

Искам да попитам просто от любопитство.
Има ли разлика в настройките на ДТС-са при седан и комби ( говоря за Е90 и Е91 )
Карал съм два седана и две комбита ( като едното комби е моето ) с М47 мотори. Забелязах, че примерно седана със съвсем леко газ задницата му тръгва и тракшъна светва веднага. При комбитата за да я " заиграеш " трябва доста повече да смачкаш педала спрямо седана, който тръгва и от най малкото. Та въпроса ми е освен разликата в килограмите ( мисля, че бяха 100кг. в + на комбито ) има ли разлика в самите настройки на системите за стабилизация ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 26 Апр 2016, 12:51

Не би трябвало да има понеже е излишно на едно и също нещо различни настройки които искат време, според мен зависи със какви гуми е била колата и дали е автомат или ръчка.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dani Dupeto » 26 Апр 2016, 12:54

Tsapo написа:Искам да попитам просто от любопитство.
Има ли разлика в настройките на ДТС-са при седан и комби ( говоря за Е90 и Е91 )
Карал съм два седана и две комбита ( като едното комби е моето ) с М47 мотори. Забелязах, че примерно седана със съвсем леко газ задницата му тръгва и тракшъна светва веднага. При комбитата за да я " заиграеш " трябва доста повече да смачкаш педала спрямо седана, който тръгва и от най малкото. Та въпроса ми е освен разликата в килограмите ( мисля, че бяха 100кг. в + на комбито ) има ли разлика в самите настройки на системите за стабилизация ?


Да ти кажа, при мен задницата тръгва доста лесно :mhihi: :mhihi: :mhihi: мисля, че кракът ми е тежък :driving:
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 26 Апр 2016, 13:07

Dani Dupeto написа:
Tsapo написа:Искам да попитам просто от любопитство.
Има ли разлика в настройките на ДТС-са при седан и комби ( говоря за Е90 и Е91 )
Карал съм два седана и две комбита ( като едното комби е моето ) с М47 мотори. Забелязах, че примерно седана със съвсем леко газ задницата му тръгва и тракшъна светва веднага. При комбитата за да я " заиграеш " трябва доста повече да смачкаш педала спрямо седана, който тръгва и от най малкото. Та въпроса ми е освен разликата в килограмите ( мисля, че бяха 100кг. в + на комбито ) има ли разлика в самите настройки на системите за стабилизация ?


Да ти кажа, при мен задницата тръгва доста лесно :mhihi: :mhihi: :mhihi: мисля, че кракът ми е тежък :driving:


Човека говори за М47 не М57 ..да правим разлика между 4 и 6 цилиндровите и тяхната сила :mhihi: но да настройките са различни при различни мотори и шасита - как точно - надали някой от нас може да каже
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 26 Апр 2016, 15:27

Както каза колегата и awful - гумите играят роля, според мен най-голяма. Аз съм с най-малкият дизелов мАтор пък тракшъна при всяко второ тръгване се включва (гумите са на доизживяване). Разликата в килограмите е по-скоро пренебрежима, че даже няколко пъти чувам коментари за комбита от сорта на "с тая куха задница много се върти", това не знам до колко е адекватно сравнявайки един исъщ модел комби-седан.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 26 Апр 2016, 15:41

drago9205 написа:Както каза колегата и awful - гумите играят роля, според мен най-голяма. Аз съм с най-малкият дизелов мАтор пък тракшъна при всяко второ тръгване се включва (гумите са на доизживяване). Разликата в килограмите е по-скоро пренебрежима, че даже няколко пъти чувам коментари за комбита от сорта на "с тая куха задница много се върти", това не знам до колко е адекватно сравнявайки един исъщ модел комби-седан.


Куха не куха задницата е по-тежка от на седана с ~2%, но всичко е до гумите - летните на два сезона (40к каране) в началото едвам ги превърташе на старт, а сега вече е по-лесно. другия сезон ги пенсионирам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Апр 2016, 15:43

Определено е от гумите, новите зимни едва помръдват, летните на доизживяване някакви китайски ( с тях купих колата) при всеки старт малко по-рязко превъртат и системите се пускат.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook