Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Leon » 09 Фев 2019, 18:39

Както го описваш, гумите са основният заподозрян. Особено, ако си ги купувал втора употреба.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Vernibgs » 09 Фев 2019, 19:24

Leon написа:Както го описваш, гумите са основният заподозрян. Особено, ако си ги купувал втора употреба.

Купих колата с тях летни са предни дот 16 задни дот 17.Даже се чува едно като глухо тропане....много е странно не мога да го опиша... казаха ми че преден десен (заден) носач е тръгнал да се разбива,не знам може ли да е и от него?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 09 Фев 2019, 19:59

Колеги колата е е90 1.8 143 кс. N43B20A имам няколко проблема: 1. Нещо ми скърца отзад в лято при неравности на отворен прозорец с ниска скорост се чува гледаха окачването,правих и реглаж всичко уш е здраво освен,че задните болтове за реглажа са замръзнали,но няма проблеми със сходимостта.Майстора ми каза някакъв преходен шарнир - уш го смени него и 1 носач,но полза няма.Някой с идея какво може да е ? 2. Като запаля първо палене за деня тресе леко и работо грубо на празен ход и с оправя след 2-3 минути каране,понякога и мирише на бензин до колата и като дам газ на празен ход се чува пукане от генерацията - само и единствено при първонпалене и студена кола после е перфектна.Смемих 1 дюза,която уш била проблемна,ламда сонда,верига и обтегач и разни гарнитури понеже имах омасляване,но полза няма.Сменени са и 4те свещи + 1 бобина.Лабдата май пак излиза като грешка,но не съм 100% сигурен омръзна ми да ходя по сервизи и си карам така.Преди да сменя ламбдата и дюзата като покарам и ми светкаше чека с грешка за богата смес - след като ги смених за сега 600-700км не е святкал,но това на студен старт си остава.Сменен е и някакакъв датчик за ниско налягане или нещо подобно.Майсторите само гледат грешките отнкомпютъра и каквото пише сменят...колата след смяната на лабдата опр делено се държи по добре и стана по-динамичма,но това тресене не знам освен още някоя дюза да не е наред. Някакви идей?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 09 Фев 2019, 20:10

Здравейте колеги, искам да ви попитам, някой знае ли, или има ли представа как може да попада антифриз в маслото, как и какво трябва да се провери при такива случай? Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 09 Фев 2019, 21:45

Единствено е само издухана гарнитура може да вкара антифриз в маслото колега, за съжаление. Прегрявана ли е колата? Проблеми с охладителната система? Измери компресията, включително на студен мотор.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 09 Фев 2019, 23:38

Ами уж не е имало проблеми, преди да се сложи маслото са сменяли гумичките на клапаните, слагана е нова гарнитура на капака, освен това е сменян и антифиза и е промиван радиатора. Течове няма видими. Коя точно гарнитура имаш предвид колега и откъде ще дойде тоя антифриз и как ще мине през нея?
Последна промяна zaharia на 10 Фев 2019, 3:26, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ZALMAN » 10 Фев 2019, 1:23

Ти ли ги сменя или така си я купил с уговорките , че са сменяни ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 10 Фев 2019, 2:07

zaharia написа:
ivoaudi написа:Единствено е само издухана гарнитура може да вкара антифриз в маслото колега, за съжаление. Прегрявана ли е колата? Проблеми с охладителната система? Измери компресията, включително на студен мотор.

Ами уж не е имало проблеми, преди да се сложи маслото са сменяли гумичките на клапаните, слагана е нова гарнитура на капака, освен това е сменян и антифиза и е промиван радиатора. Течове няма видими. Коя точно гарнитура имаш предвид колега и откъде ще дойде тоя антифриз и как ще мине през нея?


Имам предвид гарнитурата на главата, колега. Не знам за какъв мотор става въпрос, но антифриз в маслото може да се появи единствено от пропуск от гарнитурата между главата и цилиндровия блок. Надявам се не бъркаш наличието на антифриз в маслото с наличието на конденз, което често е нормално. Също така се надявам да не бъркаш наличието на масло в антифриза с наличието на антифриз в маслото? Изобщо не е същото. Иначе на въпроса ти - пропуск може да се получи от повлекли резби например ако смяната на гумичките е правена със сваляне на глава, просто идея.
Та:
За какъв мотор става въпрос? Как са сменяни гумичките, в смисъл сваляна ли е главата или така, на място? Ти, доколкото знам имаше н52, за твоя си мотор ли става въпрос или друг? Дай повече инфо за да се опитам да помогна?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 10 Фев 2019, 2:18

ivoaudi написа:Та:
За какъв мотор става въпрос? Как са сменяни гумичките, в смисъл сваляна ли е главата или така, на място? Ти, доколкото знам имаше н52, за твоя си мотор ли става въпрос или друг? Дай повече инфо за да се опитам да помогна?

Да колега, за моя мотор става въпрос n52b25, горе съм се объркал имах предвид гарнитурта на главата. Гумичките ги сменяха без сваляне на главата, за антифриза в маслото разбрах от анализ който му правиха тия дни, казаха, че са открили малко гликоли вътре и предполагат, че има леко замърсяване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 10 Фев 2019, 2:28

Направо ме развесели посред нощ :D Просто си карай колата според мен. Тези "малко гликоли" могат да се появят в маслото при анализ по около 2145 банално различни начина. Ако нямаш пресечено масло, няма място за тревоги!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 10 Фев 2019, 3:22

Благодаря колега, и аз мисля да карам и да следя антифриза дали няма да започне да намалява, и ако това се случи тогава ще го мисля.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 10 Фев 2019, 3:59

ZALMAN написа:Ти ли ги сменя или така си я купил с уговорките , че са сменяни ?

Така я купих, с голям разход на масло. Смених първо филтъра на картерните газове, после и гумичките, но без никакъв ефект. Проблемът на този двигател са калпавите маслообиращи сегменти, които се запичат когато маслото се сменя на големи интервали предписани от производителя и изчислявани от компютъра на колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ZALMAN » 10 Фев 2019, 11:34

zaharia написа:
ZALMAN написа:Ти ли ги сменя или така си я купил с уговорките , че са сменяни ?

Така я купих, с голям разход на масло. Смених първо филтъра на картерните газове, после и гумичките, но без никакъв ефект. Проблемът на този двигател са калпавите маслообиращи сегменти, които се запичат когато маслото се сменя на големи интервали предписани от производителя и изчислявани от компютъра на колата.


Да разбирам , че си сменял и сегменти ? моята на около 5000km-6000km си иска доливане от литър. Карам с мотул 5/40

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 10 Фев 2019, 12:55

Не съм ги сменял, ако го направя ще е когато дойде време за капитален ремонт, иначе не си струва разходите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 11 Фев 2019, 13:00

Добре, а в крайна сметка трябва ли и при N52В30 да се отваря мотора, за да спре храча на масло, или само другите процедури са достатъчни?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook