Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Dani Dupeto написа:Здравейте,
има ли начин да разбера дали са махнати пеперудите от колектора без да разглобявам?
П.С. 330Д 2006 г.
по-скоро не
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- CARBON_E90
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.04.2016
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Разрових се из нета и се оказа ,че всички N46B20 ( E90 320i) имат този лаг на гас педала. Както и предполагах педала се олаза електронен,тоес няма механично жило към двигатела,а подава и формация към компа (можеби повечето от вас го знаят вече,това)
В нета се продава електронно устройство което според хора в нета правело педаламного чувствителен. Джаджата е към 180 паунда.
По принцип се занимавам с електроника иако някой помогне за намирането на ел схемите на е90 N46B20 2005 е много вероятно да измисля нещо.Въпросът е да разбера принципа на работа на педала.Също така ,ако някой пък случайно има схемата на самото устройство за "тунинг",наречено "pedal box" ще е още пп-добре.
По принцип,няма невъзможни неща (най-вече в елентрониката),така че с обши усилия може да оправим този фабричен "дефект",който убива до някъде кефа от шофирането
За схеми вече рових из нета,но не успах да намеря.
В нета се продава електронно устройство което според хора в нета правело педаламного чувствителен. Джаджата е към 180 паунда.
По принцип се занимавам с електроника иако някой помогне за намирането на ел схемите на е90 N46B20 2005 е много вероятно да измисля нещо.Въпросът е да разбера принципа на работа на педала.Също така ,ако някой пък случайно има схемата на самото устройство за "тунинг",наречено "pedal box" ще е още пп-добре.
По принцип,няма невъзможни неща (най-вече в елентрониката),така че с обши усилия може да оправим този фабричен "дефект",който убива до някъде кефа от шофирането
За схеми вече рових из нета,но не успах да намеря.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
CARBON_E90 написа:Разрових се из нета и се оказа ,че всички N46B20 ( E90 320i) имат този лаг на гас педала. Както и предполагах педала се олаза електронен,тоес няма механично жило към двигатела,а подава и формация към компа (можеби повечето от вас го знаят вече,това)
В нета се продава електронно устройство което според хора в нета правело педаламного чувствителен. Джаджата е към 180 паунда.
По принцип се занимавам с електроника иако някой помогне за намирането на ел схемите на е90 N46B20 2005 е много вероятно да измисля нещо.Въпросът е да разбера принципа на работа на педала.Също така ,ако някой пък случайно има схемата на самото устройство за "тунинг",наречено "pedal box" ще е още пп-добре.
По принцип,няма невъзможни неща (най-вече в елентрониката),така че с обши усилия може да оправим този фабричен "дефект",който убива до някъде кефа от шофирането
За схеми вече рових из нета,но не успах да намеря.
Кефа от шофирането не е лаг-а на педала или липсата му

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако не се бъркам това устройство просто подаваше сигнал подобен на кикването само когато е включен и беше удобен за някакви стартове ако правиш.
- CARBON_E90
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.04.2016
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Какво намерих в нета:
Начин за ресетване на " throttle response time":
Throttle response can be reset by push the gas pedal to the metal
when turning the key to the 2nd position(just before start). keeping the pedal
floored for 30 seconds..
Ако ви се занимава,пробвайте го и кажете работили,че аз съм много далеч от колата и няма как да пробвам (иначе досега да бях разглобил направо педала да го видя на какъв принцип работи)
Ясно ми е,че колата няма да "хвръкне"с това нещо,целта е да се махне неприятното забавяне на ускорението при натискане на педала,което всъщност само шофьора усеща. Само за протокола,ще кажа че имам още 3 коли (и трите различни марки) при които няма такова нещо..натискаш педали и кочината тръгва да ускорява с колко там коня разполага - моментално
Начин за ресетване на " throttle response time":
Throttle response can be reset by push the gas pedal to the metal
when turning the key to the 2nd position(just before start). keeping the pedal
floored for 30 seconds..
Ако ви се занимава,пробвайте го и кажете работили,че аз съм много далеч от колата и няма как да пробвам (иначе досега да бях разглобил направо педала да го видя на какъв принцип работи)
Ясно ми е,че колата няма да "хвръкне"с това нещо,целта е да се махне неприятното забавяне на ускорението при натискане на педала,което всъщност само шофьора усеща. Само за протокола,ще кажа че имам още 3 коли (и трите различни марки) при които няма такова нещо..натискаш педали и кочината тръгва да ускорява с колко там коня разполага - моментално

- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Бързи въпроси и отговори
CARBON_E90 написа:Какво намерих в нета:
Начин за ресетване на " throttle response time":
Throttle response can be reset by push the gas pedal to the metal
when turning the key to the 2nd position(just before start). keeping the pedal
floored for 30 seconds..
Ако ви се занимава,пробвайте го и кажете работили,че аз съм много далеч от колата и няма как да пробвам (иначе досега да бях разглобил направо педала да го видя на какъв принцип работи)
Ясно ми е,че колата няма да "хвръкне"с това нещо,целта е да се махне неприятното забавяне на ускорението при натискане на педала,което всъщност само шофьора усеща. Само за протокола,ще кажа че имам още 3 коли (и трите различни марки) при които няма такова нещо..натискаш педали и кочината тръгва да ускорява с колко там коня разполага - моментално
Опиши точно процедурата
Всички удоволствия са описани в НК!
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен няма такъв лаг,днес пробвах.
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз не съм пробвал още с "ресета", но този лаг съм го имал винаги и се чудя отдавна как да го махна
Всички удоволствия са описани в НК!
- CARBON_E90
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.04.2016
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Това го прочетох в един форум
Throttle response can be reset by push the gas pedal to the metal when turning the key to the 2nd position(just before start). keeping the pedal floored for 30 seconds.. turn key off and release throttle. Done
Питах човека там дали така се изключва за постоянно тази щуротия и той каза:
its self-learning. the throttle respons remembers the way to push the gas. after a while it will be ''normal'' and you have to reset it again. there is no ''on'' or ''off''
Явно не,но все пак мойжте да пробвате дали има наистина усезаема разлика.
Някой знае ли на какъв принцип работи този педал? Някакви инпулси ли генерира при натискане или е просто променливо съпротивление?
Throttle response can be reset by push the gas pedal to the metal when turning the key to the 2nd position(just before start). keeping the pedal floored for 30 seconds.. turn key off and release throttle. Done
Питах човека там дали така се изключва за постоянно тази щуротия и той каза:
its self-learning. the throttle respons remembers the way to push the gas. after a while it will be ''normal'' and you have to reset it again. there is no ''on'' or ''off''



Явно не,но все пак мойжте да пробвате дали има наистина усезаема разлика.



Някой знае ли на какъв принцип работи този педал? Някакви инпулси ли генерира при натискане или е просто променливо съпротивление?
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги може би малоумен въпрос за някой но ми стана интересно. Аз имам e90 2006 с ксенон и на моите фарове пише отстрани - BMW Dynamic Xenon D1S, на моя познат обаче с E90 2007 отново ксенон на фара пише само BMW Xenon D1S. Има ли конкретна причина да има разлика в надписите - не оригинални части, афтър маркет?
Изключвам възможността едните да са завиващи защото доколкото знам тези се водят Adaptive.
При Вас как стоят нещата?

Изключвам възможността едните да са завиващи защото доколкото знам тези се водят Adaptive.
При Вас как стоят нещата?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:Колеги може би малоумен въпрос за някой но ми стана интересно. Аз имам e90 2006 с ксенон и на моите фарове пише отстрани - BMW Dynamic Xenon D1S, на моя познат обаче с E90 2007 отново ксенон на фара пише само BMW Xenon D1S. Има ли конкретна причина да има разлика в надписите - не оригинални части, афтър маркет?![]()
Изключвам възможността едните да са завиващи защото доколкото знам тези се водят Adaptive.
При Вас как стоят нещата?
Почети още малко и пак питай... точно завиващи са фаровете


Adaptive Led пише на новите,а Dynamic пише на Е90 и са завиващи ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
@Gqbriel
Благодаря за отговора колега проблема по-скоро идва от това, че по VIN не излиза този номер екстра и предполагам, че при мен са слагани в последствие. От това, което виждам като модел екстра 522 е просто ксенон, а 524 е завиващ ксенон. правилно/неправилно?
И защо нито през BMWoem нито през daru car не излиза в описание BMW Dynamic Xenon, а има само Xenon и Adaptive Xenon?
Благодаря за отговора колега проблема по-скоро идва от това, че по VIN не излиза този номер екстра и предполагам, че при мен са слагани в последствие. От това, което виждам като модел екстра 522 е просто ксенон, а 524 е завиващ ксенон. правилно/неправилно?
И защо нито през BMWoem нито през daru car не излиза в описание BMW Dynamic Xenon, а има само Xenon и Adaptive Xenon?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:@Gqbriel
Благодаря за отговора колега проблема по-скоро идва от това, че по VIN не излиза този номер екстра и предполагам, че при мен са слагани в последствие. От това, което виждам като модел екстра 522 е просто ксенон, а 524 е завиващ ксенон. правилно/неправилно?
И защо нито през BMWoem нито през daru car не излиза в описание BMW Dynamic Xenon, а има само Xenon и Adaptive Xenon?
Надписа на капачката на лупата е Dynamic xenon по ВИН...не помня всичките екстри като номера,но не е толкова сложно да са сложени в последствие ,а може само фара да е смеенн и да няма моторчета на самите фарове или просто да няма 2та модула които управляват фара..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- tashev_1990
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 7.12.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I e46
- Мечтае да кара: BMW M5 touring
Re: Бързи въпроси и отговори
tashev_1990 написа:Здравейте колеги, изведнъж подгрева на двете ми седалки спря да работи. Като натисна копчето светва една две секунди и веднага изгасва. Може ли да се дължи на изгорял предпазител? А ако не от какво може да е? Единственото нещо по ЕЛ което съм правил наскоро е , че свалих запалката отзад. Но не виждам връзка. Благодаря предварително.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Проблема е решен. Предпазителя на запалката в багжника беше изгорял, а подгрева на същия предпазител.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- CARBON_E90
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.04.2016
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здрасти отново!
Интересуваме крушките за ринговете (фарове с фабричен ксенон Е90) колко на брой са?
Как се свалят? Има ли достъп до тях пре капака на двигателя или трябва да махам гумата и подкалника?
По една за всеки фар или по 2 за фар,питам защото дефакто са 4 ринга.
Искам да ги сменя с LED,но ми направи впечетление ,че комплектите в ebay са с по 2 "крушки",а имаме общо 4 ринга.
Каква мощност е добре да сложа според вас? Има разновидности от 10/20/40W?
40 ватовите ще се виждат ли добре или са прекалено мощни и ще се "размажат" кръговете от прекаления интензитет на светлината? Споделете опита си относно това.
Благодаря!
Интересуваме крушките за ринговете (фарове с фабричен ксенон Е90) колко на брой са?
Как се свалят? Има ли достъп до тях пре капака на двигателя или трябва да махам гумата и подкалника?
По една за всеки фар или по 2 за фар,питам защото дефакто са 4 ринга.
Искам да ги сменя с LED,но ми направи впечетление ,че комплектите в ebay са с по 2 "крушки",а имаме общо 4 ринга.
Каква мощност е добре да сложа според вас? Има разновидности от 10/20/40W?
40 ватовите ще се виждат ли добре или са прекалено мощни и ще се "размажат" кръговете от прекаления интензитет на светлината? Споделете опита си относно това.
Благодаря!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани