Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 10 Яну 2019, 22:42

Bexim написа:Газта пести много при тия коли, да знаете... Търсех ли газ - щях да си взема е60 с М54...
По темата - N53 има тия двете квадратчета отгоре.

ПП Другото, което ми хрумва към колегата с N43-ката са NOX-овете, те също давят такива симптоми при N53, но не знам дали 43 ги има :dunno:
Тресене при студен мотор или работа на по-малко цилиндри си е типичен симптом на дюзи. Дано е друго :yes:

Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?Искам да ми кажат със сигурност дали са за смяна,а не да хвърля 2000лв да сменям работещи части.Колата според майстора е ок и не са дюзи затова питам ако някъде предлагат услугата да ги свалят,замерят и почистят да пробвам първо така.Мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 11 Яну 2019, 9:39

По мои лични наблюдения масово майсторите не са много в час с по-новите бензинови двигатели, еле пък с директното впръскване. Технологиите се усложниха и такива от преди 8-9-10 години започнаха да влизат и на нашия масов пазар, уви капацитета на повечето монтьори е ограничен :mhihi:
П.П. Ако тая кола планираш да я караш 40-50-60 хил. км - 100% ще смениш дюзи рано или късно, така че не се притеснявай за тия пари, те ще идат по предназначение. Имаш вариант да заемеш някоя 2-ра ръка от морга/приятел/колега и да видиш какво ще е положението :D
П.П.2. Онзи ден гледах, че за Н53 дюзите са паднали на 500 и нещо лева преди бяха 600 май?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 11 Яну 2019, 12:55

ervice написа:Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?


Отиди в БМВ. Аз моите ги правих в Дару. Там ми ги и диагностицираха. Въпреки че не съм имал проблеми.
Има един тънък момент - за да се проверят, трябва софтуерът на колата да е от определен нагоре. Но тъй или иначе не губиш от това.

Не на последно място - този мотор не се кара със скапан бензин. Не знам от къде сипваш, но забрави за Марешки, Круиз и такива.. Аз и Лук-а ги слагам тук, но някои са си доволни :dunno:

ПП Аз моите ги барнах на ниската цена. За едно нещо през живота ми да го хвана евтино. Направо не ми се вярва, ама на фона на всичко останало, все тая. :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 11 Яну 2019, 15:15

Bexim написа:
ervice написа:Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?


Отиди в БМВ. Аз моите ги правих в Дару. Там ми ги и диагностицираха. Въпреки че не съм имал проблеми.
Има един тънък момент - за да се проверят, трябва софтуерът на колата да е от определен нагоре. Но тъй или иначе не губиш от това.

Не на последно място - този мотор не се кара със скапан бензин. Не знам от къде сипваш, но забрави за Марешки, Круиз и такива.. Аз и Лук-а ги слагам тук, но някои са си доволни :dunno:

ПП Аз моите ги барнах на ниската цена. За едно нещо през живота ми да го хвана евтино. Направо не ми се вярва, ама на фона на всичко останало, все тая. :lol:

Къде мога да видя актуалните цени на дюзите?С почистване оправят ли се? На N43 за да се смени веригата отваря ли се мотора?Колко излиза една смяна на верига?Гледам в интернет веригите комплект са по 300лв?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 11 Яну 2019, 15:37

~570 лв бройката.. Ще дадат малко отстъпка, но към 2 бона си за четирите.
За веригата не мога да помогна.

Иначе гледаш в realoem.com или bmwfans и по парт номер в Дару или във Вари си проверяваш `коричната` цена.
Дето се вика, БМВ-тата са толкова здрави, че всички сме спецове по търсене на части.. :lol:


ПП ако не ти се дават си търси втора ръка, но същия индекс! и поне да дадат гаранция, че работи.
С почистване не знам да става, но в темата за дюзите ogata предложи услуги и каза, че ставало.
Не пречи да пробваш.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.01.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от imanov » 12 Яну 2019, 9:04

ervice написа:
Bexim написа:Газта пести много при тия коли, да знаете... Търсех ли газ - щях да си взема е60 с М54...
По темата - N53 има тия двете квадратчета отгоре.

ПП Другото, което ми хрумва към колегата с N43-ката са NOX-овете, те също давят такива симптоми при N53, но не знам дали 43 ги има :dunno:
Тресене при студен мотор или работа на по-малко цилиндри си е типичен симптом на дюзи. Дано е друго :yes:

Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?Искам да ми кажат със сигурност дали са за смяна,а не да хвърля 2000лв да сменям работещи части.Колата според майстора е ок и не са дюзи затова питам ако някъде предлагат услугата да ги свалят,замерят и почистят да пробвам първо така.Мерси


Здравей, най-вероятно е дюза но виж и бобините. По принцип щом не работи някой цилиндър е или дюза или бобина или свещ. Бобините може да ги провериш най -лесно като замениш 2 от тях щом свещите са ти нови! Аз си смених само едната дюза на мойто n43 и засега 2 години и 20 000 км нямам проблем с другите, така че не е нужно да ги сменяш всичките( някой препоръчват и четирите) но е важно да се програмират/кодират след тва номерата от дюзата в системата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 12 Яну 2019, 14:22

Колеги след смяната на веригите ми излязоха няколко теча на масло. Процедурата си я свърших сам и като цяло се получи добре с изключение на няколко теча който ме побъркват :D .. Единия е вакуум помпата който няма смисъл май да го коментираме.. слагах нов о пръстен, мазах със силикон и пак маже. След него беше картера.. виках си че на нови гарнитури няма да мажа силикон та свалях картера 2ри път, чистих търках сичко перфектно с обезмаслител, после виктор реинц отгоре и отдоло и правилно стягане и пак гледам го маже отпред в ляво. От там вече забелязах че точно над мястото където маже, капака на клапаните е омазан ( на снимката). Та въпроса ми е ако нее спукан капака може ли от самия болт да опуска. Гледам че имат гумени втулки който сигурно трябва да оплътняват, а аз свалях всички болтове и втулки че чистих капака и освем да съм разменил някоя..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 12 Яну 2019, 19:15

Къде в София чистят и замерват бензинови дюзи освен в Дунев някой има ли информация ? Благодаря ! За Дунев какви са ви мненията?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 23.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zvezdata » 12 Яну 2019, 19:19

Здравейте, колеги.

Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?

Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.

Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 12 Яну 2019, 20:59

zvezdata написа:Здравейте, колеги.

Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?

Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.

Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....


Вероятно е пробила клетка на акумулатора.
Откачи го и закачи друг, ако нямаш друг можеш да пробваш да я запалиш чрез подаване на ток, но гледай да са изолирани клемите от този акумулатор който е в нея в момента.
Да не се чудиш как да си отвориш багажника, подай ток отпред и тогава го отвори.
После откачаш стария и я палиш чрез подаване на ток.
После си я прибираш и си готов.
Не е лошо да вземеш един лаптоп с теб да я прочетеш какви грешки е записала.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.01.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от imanov » 13 Яну 2019, 8:28

zvezdata написа:Здравейте, колеги.

Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?

Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.

Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....


Здравей,
аз имах проблем с едно реле което е в жабката и контролира зареждането но то ми точеше акумулатора за 3-4 часа от пълен заряд и то от време на време и на диагностика нищо не излизаше. По принцип щом се махне също светват всички лампи за грешки. Ако искаш го провери него квадратно е и е от дясната страна зад жабката. При мен седеше горещо 30 мин след като изключа колата иначе е нормално да се загрява като работи. Иначе може би е акумулатор както споменаха по-горе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 20.03.2007
Кара: само BMW-та
Мечтае да кара: M850i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от xenon318is » 14 Яну 2019, 17:04

Колеги, ще сменям свещите на Е90 320д, трябва ли да откача клемата на акумулатора или не се налага. 10 или с 13 nm се затягаха, че не мога да намера в Тис-а и колко беше за колектора. :bowdown:
Веднъж BMW, винаги BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 14 Яну 2019, 19:11

xenon318is написа:Колеги, ще сменям свещите на Е90 320д, трябва ли да откача клемата на акумулатора или не се налага. 10 или с 13 nm се затягаха, че не мога да намера в Тис-а и колко беше за колектора. :bowdown:
Не е нужно да откачаш нищо.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 23.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zvezdata » 15 Яну 2019, 17:45

zvezdata написа:Здравейте, колеги.

Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?

Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.

Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....


Привет.Благодаря за отговорите. В развитие на ситуацията занесох акумулатора да го замерят и си беше просто мъртвец.Взех новия и го сложих, колата запали, направих едно хубаво кръгче, но грешки се появиха всякакви. 4х4 не работи, старт асистънса не работи, charging fault, което ме озадачи,защото акумулатора е нов.Дали просто тези грешки са натрупани и трябва да се чистят или проблемът е по-голям от акумулатор?

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 19.11.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Jarvis » 15 Яну 2019, 19:44

Два бързи въпроса - фейсово н47, на абсолютно произволни интервали светва АБС, тракшън и стрелката на километража пада до нула, за секунда грешката изчезва и всичко се нормалзира. Случвало се е десетина пъти вече и не хващам някаква зависимост от нещо да го предизвиква.
2. от време на време на дълъг път усещам че волана сякаш презскача, олеква като свободен за няма и секунда. Много странно усещане, нищо не светва, колата не разбира.
Идеи?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook