Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Газта пести много при тия коли, да знаете... Търсех ли газ - щях да си взема е60 с М54...
По темата - N53 има тия двете квадратчета отгоре.
ПП Другото, което ми хрумва към колегата с N43-ката са NOX-овете, те също давят такива симптоми при N53, но не знам дали 43 ги има![]()
Тресене при студен мотор или работа на по-малко цилиндри си е типичен симптом на дюзи. Дано е друго
Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?Искам да ми кажат със сигурност дали са за смяна,а не да хвърля 2000лв да сменям работещи части.Колата според майстора е ок и не са дюзи затова питам ако някъде предлагат услугата да ги свалят,замерят и почистят да пробвам първо така.Мерси
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
По мои лични наблюдения масово майсторите не са много в час с по-новите бензинови двигатели, еле пък с директното впръскване. Технологиите се усложниха и такива от преди 8-9-10 години започнаха да влизат и на нашия масов пазар, уви капацитета на повечето монтьори е ограничен
П.П. Ако тая кола планираш да я караш 40-50-60 хил. км - 100% ще смениш дюзи рано или късно, така че не се притеснявай за тия пари, те ще идат по предназначение. Имаш вариант да заемеш някоя 2-ра ръка от морга/приятел/колега и да видиш какво ще е положението
П.П.2. Онзи ден гледах, че за Н53 дюзите са паднали на 500 и нещо лева преди бяха 600 май?

П.П. Ако тая кола планираш да я караш 40-50-60 хил. км - 100% ще смениш дюзи рано или късно, така че не се притеснявай за тия пари, те ще идат по предназначение. Имаш вариант да заемеш някоя 2-ра ръка от морга/приятел/колега и да видиш какво ще е положението

П.П.2. Онзи ден гледах, че за Н53 дюзите са паднали на 500 и нещо лева преди бяха 600 май?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?
Отиди в БМВ. Аз моите ги правих в Дару. Там ми ги и диагностицираха. Въпреки че не съм имал проблеми.
Има един тънък момент - за да се проверят, трябва софтуерът на колата да е от определен нагоре. Но тъй или иначе не губиш от това.
Не на последно място - този мотор не се кара със скапан бензин. Не знам от къде сипваш, но забрави за Марешки, Круиз и такива.. Аз и Лук-а ги слагам тук, но някои са си доволни

ПП Аз моите ги барнах на ниската цена. За едно нещо през живота ми да го хвана евтино. Направо не ми се вярва, ама на фона на всичко останало, все тая.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:ervice написа:Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?
Отиди в БМВ. Аз моите ги правих в Дару. Там ми ги и диагностицираха. Въпреки че не съм имал проблеми.
Има един тънък момент - за да се проверят, трябва софтуерът на колата да е от определен нагоре. Но тъй или иначе не губиш от това.
Не на последно място - този мотор не се кара със скапан бензин. Не знам от къде сипваш, но забрави за Марешки, Круиз и такива.. Аз и Лук-а ги слагам тук, но някои са си доволни
ПП Аз моите ги барнах на ниската цена. За едно нещо през живота ми да го хвана евтино. Направо не ми се вярва, ама на фона на всичко останало, все тая.
Къде мога да видя актуалните цени на дюзите?С почистване оправят ли се? На N43 за да се смени веригата отваря ли се мотора?Колко излиза една смяна на верига?Гледам в интернет веригите комплект са по 300лв?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
~570 лв бройката.. Ще дадат малко отстъпка, но към 2 бона си за четирите.
За веригата не мога да помогна.
Иначе гледаш в realoem.com или bmwfans и по парт номер в Дару или във Вари си проверяваш `коричната` цена.
Дето се вика, БМВ-тата са толкова здрави, че всички сме спецове по търсене на части..
ПП ако не ти се дават си търси втора ръка, но същия индекс! и поне да дадат гаранция, че работи.
С почистване не знам да става, но в темата за дюзите ogata предложи услуги и каза, че ставало.
Не пречи да пробваш.
За веригата не мога да помогна.
Иначе гледаш в realoem.com или bmwfans и по парт номер в Дару или във Вари си проверяваш `коричната` цена.
Дето се вика, БМВ-тата са толкова здрави, че всички сме спецове по търсене на части..

ПП ако не ти се дават си търси втора ръка, но същия индекс! и поне да дадат гаранция, че работи.
С почистване не знам да става, но в темата за дюзите ogata предложи услуги и каза, че ставало.
Не пречи да пробваш.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:Bexim написа:Газта пести много при тия коли, да знаете... Търсех ли газ - щях да си взема е60 с М54...
По темата - N53 има тия двете квадратчета отгоре.
ПП Другото, което ми хрумва към колегата с N43-ката са NOX-овете, те също давят такива симптоми при N53, но не знам дали 43 ги има![]()
Тресене при студен мотор или работа на по-малко цилиндри си е типичен симптом на дюзи. Дано е друго
Колега има ли начин да се замерят тия дюзи някъде в София?Искам да ми кажат със сигурност дали са за смяна,а не да хвърля 2000лв да сменям работещи части.Колата според майстора е ок и не са дюзи затова питам ако някъде предлагат услугата да ги свалят,замерят и почистят да пробвам първо така.Мерси
Здравей, най-вероятно е дюза но виж и бобините. По принцип щом не работи някой цилиндър е или дюза или бобина или свещ. Бобините може да ги провериш най -лесно като замениш 2 от тях щом свещите са ти нови! Аз си смених само едната дюза на мойто n43 и засега 2 години и 20 000 км нямам проблем с другите, така че не е нужно да ги сменяш всичките( някой препоръчват и четирите) но е важно да се програмират/кодират след тва номерата от дюзата в системата!
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги след смяната на веригите ми излязоха няколко теча на масло. Процедурата си я свърших сам и като цяло се получи добре с изключение на няколко теча който ме побъркват
.. Единия е вакуум помпата който няма смисъл май да го коментираме.. слагах нов о пръстен, мазах със силикон и пак маже. След него беше картера.. виках си че на нови гарнитури няма да мажа силикон та свалях картера 2ри път, чистих търках сичко перфектно с обезмаслител, после виктор реинц отгоре и отдоло и правилно стягане и пак гледам го маже отпред в ляво. От там вече забелязах че точно над мястото където маже, капака на клапаните е омазан ( на снимката). Та въпроса ми е ако нее спукан капака може ли от самия болт да опуска. Гледам че имат гумени втулки който сигурно трябва да оплътняват, а аз свалях всички болтове и втулки че чистих капака и освем да съм разменил някоя..

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Къде в София чистят и замерват бензинови дюзи освен в Дунев някой има ли информация ? Благодаря ! За Дунев какви са ви мненията?
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги.
Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?
Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.
Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....
Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?
Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.
Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
zvezdata написа:Здравейте, колеги.
Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?
Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.
Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....
Вероятно е пробила клетка на акумулатора.
Откачи го и закачи друг, ако нямаш друг можеш да пробваш да я запалиш чрез подаване на ток, но гледай да са изолирани клемите от този акумулатор който е в нея в момента.
Да не се чудиш как да си отвориш багажника, подай ток отпред и тогава го отвори.
После откачаш стария и я палиш чрез подаване на ток.
После си я прибираш и си готов.
Не е лошо да вземеш един лаптоп с теб да я прочетеш какви грешки е записала.

Re: Бързи въпроси и отговори
zvezdata написа:Здравейте, колеги.
Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?
Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.
Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....
Здравей,
аз имах проблем с едно реле което е в жабката и контролира зареждането но то ми точеше акумулатора за 3-4 часа от пълен заряд и то от време на време и на диагностика нищо не излизаше. По принцип щом се махне също светват всички лампи за грешки. Ако искаш го провери него квадратно е и е от дясната страна зад жабката. При мен седеше горещо 30 мин след като изключа колата иначе е нормално да се загрява като работи. Иначе може би е акумулатор както споменаха по-горе.
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, ще сменям свещите на Е90 320д, трябва ли да откача клемата на акумулатора или не се налага. 10 или с 13 nm се затягаха, че не мога да намера в Тис-а и колко беше за колектора. 

Веднъж BMW, винаги BMW!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Не е нужно да откачаш нищо.xenon318is написа:Колеги, ще сменям свещите на Е90 320д, трябва ли да откача клемата на акумулатора или не се налага. 10 или с 13 nm се затягаха, че не мога да намера в Тис-а и колко беше за колектора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
zvezdata написа:Здравейте, колеги.
Получи се следната ситуация при мен. Минута след като загасих колата реших да тръгна отново и все едно беше умряла. Като и дадох ток започнаха да се изреждат всевъзможни грешки на екрана, 10 минути давахме ток, разкачих кабелите и реших да потегля, но скоростния лост веше като бетониран на P и не мога да го мръдна на D за да тръгна. Опитах да изгася и запаля колата, но отново умря все едно няма акумулатор... Имате ли идеи какво може да е?
Колата е е90 2005 година, 3.0 XD, автомат.
Моля помагайте, че я оставих горката почти на пътя на много криминално място да нощува....
Привет.Благодаря за отговорите. В развитие на ситуацията занесох акумулатора да го замерят и си беше просто мъртвец.Взех новия и го сложих, колата запали, направих едно хубаво кръгче, но грешки се появиха всякакви. 4х4 не работи, старт асистънса не работи, charging fault, което ме озадачи,защото акумулатора е нов.Дали просто тези грешки са натрупани и трябва да се чистят или проблемът е по-голям от акумулатор?
Re: Бързи въпроси и отговори
Два бързи въпроса - фейсово н47, на абсолютно произволни интервали светва АБС, тракшън и стрелката на километража пада до нула, за секунда грешката изчезва и всичко се нормалзира. Случвало се е десетина пъти вече и не хващам някаква зависимост от нещо да го предизвиква.
2. от време на време на дълъг път усещам че волана сякаш презскача, олеква като свободен за няма и секунда. Много странно усещане, нищо не светва, колата не разбира.
Идеи?
2. от време на време на дълъг път усещам че волана сякаш презскача, олеква като свободен за няма и секунда. Много странно усещане, нищо не светва, колата не разбира.
Идеи?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани