Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги може ли да ми кажете какво масло да избера за скоростната кутия. Колата е е90 N43B20A ръчка 6 скорости. На диференциала маслото има ли смисъл да се сменя също?
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги може ли малко помощ.Колата е N43B20A е90 2008г. Какво трябва да включва първоначалното обслужване - масла,филтри е ясно,но кои точно ремъци,ролки, водна помопа има ли нужда да се сменя? Веригата не се чува да тропа или да има проблем с нея и не мисля да я сменям за момента.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:Колеги може ли малко помощ.Колата е N43B20A е90 2008г. Какво трябва да включва първоначалното обслужване - масла,филтри е ясно,но кои точно ремъци,ролки, водна помопа има ли нужда да се сменя? Веригата не се чува да тропа или да има проблем с нея и не мисля да я сменям за момента.
Здравей колега,
Ремъци и ролки няма смисъл, ако нямат видима нужда от смяна. Оригиналните държат повече от каквото и да вземеш.
За веригата не знам, да има проблем, смесени мнения съм чел при 4-цилиндровите..

Смени си масло, антифриз, свещи, спирачна течност и вече каквото видимо има нужда от смяна.
Водна помпа и термостат - ако няма данни е добре да ги смениш, че са електрически (помпата) и умира изведнъж, аз поне така направих, за да съм спокоен, но има и доста хора, които си карат с оригиналната и не са имали проблем. Вопръс на преценка.
По-натам ще се обади и друго, каквото има нужда.
ПП С тоз мотор само хубав бензин!!!

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:ervice написа:Колеги може ли малко помощ.Колата е N43B20A е90 2008г. Какво трябва да включва първоначалното обслужване - масла,филтри е ясно,но кои точно ремъци,ролки, водна помопа има ли нужда да се сменя? Веригата не се чува да тропа или да има проблем с нея и не мисля да я сменям за момента.
Здравей колега,
Ремъци и ролки няма смисъл, ако нямат видима нужда от смяна. Оригиналните държат повече от каквото и да вземеш.
За веригата не знам, да има проблем, смесени мнения съм чел при 4-цилиндровите..Аз не бих я сменил, ако няма виене/тракане или нещо подобно.
Смени си масло, антифриз, свещи, спирачна течност и вече каквото видимо има нужда от смяна.
Водна помпа и термостат - ако няма данни е добре да ги смениш, че са електрически (помпата) и умира изведнъж, аз поне така направих, за да съм спокоен, но има и доста хора, които си карат с оригиналната и не са имали проблем. Вопръс на преценка.
По-натам ще се обади и друго, каквото има нужда.
ПП С тоз мотор само хубав бензин!!!
Мерси.А водната помпа и термостата лесно ли се сменят да не е голяма галимация?За сега съм взел масло - CASTROL EDGE 0W-30 5L ,антифриз - bmw 3 x1.5л и другото мисля да сложа дестилирана вода ок ли е?,спирачна течност - ATE SL.6 DOT4 - 1л. дали ще стигне? ,филтър горивен,маслен,въздушен- на Mann.Взех и филтър за купето.Мисля да поръчам и 4 свещи(бобините май няма нужда да ги сменям?).То май има само 1 ремък - пистов или се бъркам нещо?От ролките няма някакви шумове или др.подобни та мисля да сменя само ремъка въпреки,че и той изглежда в добро състояние.Веригата само като отвих капачката за маслото я побутнах с една отвертка и си е доста стегната - не знам как се проверява ще питам в сервиза вече,но няма никакви шумове от нея(на отворена капачка на маслото я слушах и запален мотор - нищо не се чува).Та се чудя за водната помпа и термостата,но може да изчакам малко със смяната им.Другото вече ще са евентуални ремонти - задния амортисьор леко поскърцва от време на време само при неравност и като минавам пак по неравност се чува нещо като дрънчене отдолу все едно гърнето се удря някъде та и това ще трябва да оправя. Мисля да сменя и маслото на скоростите и диференциала - къде мога да намеря информация какво да сложа?
- T.Dumanov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 26.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e91 2.0d
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Бързи въпроси и отговори
На спускане при висока скорост при намаляне волана тресе.. с дисковете ли да започна да търся проблема?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari брат, ///M-power е тя !
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте имам проблем с 325xi автомат.Когато колата е на празен ход оборотите започват да играят и да глъхне независимо дали е на P или D.Когато е първи старт и двг е студен не го прави,загрее ли почвя едно клатене на оборотите на празен ход.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
T.Dumanov написа:На спускане при висока скорост при намаляне волана тресе.. с дисковете ли да започна да търся проблема?
С тампоните по предницата, ако не си ги сменял


- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:T.Dumanov написа:На спускане при висока скорост при намаляне волана тресе.. с дисковете ли да започна да търся проблема?
С тампоните по предницата, ако не си ги сменял
Да, смени тампоните на кривите носачи. Видимо са здрави, но омекват с времето.
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:Bexim написа:ervice написа:Колеги може ли малко помощ.Колата е N43B20A е90 2008г. Какво трябва да включва първоначалното обслужване - масла,филтри е ясно,но кои точно ремъци,ролки, водна помопа има ли нужда да се сменя? Веригата не се чува да тропа или да има проблем с нея и не мисля да я сменям за момента.
Здравей колега,
Ремъци и ролки няма смисъл, ако нямат видима нужда от смяна. Оригиналните държат повече от каквото и да вземеш.
За веригата не знам, да има проблем, смесени мнения съм чел при 4-цилиндровите..Аз не бих я сменил, ако няма виене/тракане или нещо подобно.
Смени си масло, антифриз, свещи, спирачна течност и вече каквото видимо има нужда от смяна.
Водна помпа и термостат - ако няма данни е добре да ги смениш, че са електрически (помпата) и умира изведнъж, аз поне така направих, за да съм спокоен, но има и доста хора, които си карат с оригиналната и не са имали проблем. Вопръс на преценка.
По-натам ще се обади и друго, каквото има нужда.
ПП С тоз мотор само хубав бензин!!!
Мерси.А водната помпа и термостата лесно ли се сменят да не е голяма галимация?За сега съм взел масло - CASTROL EDGE 0W-30 5L ,антифриз - bmw 3 x1.5л и другото мисля да сложа дестилирана вода ок ли е?,спирачна течност - ATE SL.6 DOT4 - 1л. дали ще стигне? ,филтър горивен,маслен,въздушен- на Mann.Взех и филтър за купето.Мисля да поръчам и 4 свещи(бобините май няма нужда да ги сменям?).То май има само 1 ремък - пистов или се бъркам нещо?От ролките няма някакви шумове или др.подобни та мисля да сменя само ремъка въпреки,че и той изглежда в добро състояние.Веригата само като отвих капачката за маслото я побутнах с една отвертка и си е доста стегната - не знам как се проверява ще питам в сервиза вече,но няма никакви шумове от нея(на отворена капачка на маслото я слушах и запален мотор - нищо не се чува).Та се чудя за водната помпа и термостата,но може да изчакам малко със смяната им.Другото вече ще са евентуални ремонти - задния амортисьор леко поскърцва от време на време само при неравност и като минавам пак по неравност се чува нещо като дрънчене отдолу все едно гърнето се удря някъде та и това ще трябва да оправя. Мисля да сменя и маслото на скоростите и диференциала - къде мога да намеря информация какво да сложа?
Здравей, водната помпа не ти ли е електрическа? Зависи на колко км е колата и дали е сменяна но да се дават 900 лв. ей така за профилактика не виждам смисъл освен ако на диагностика не показва грешки. За маслата може да влезеш на някой сайт на производител и там да си търсиш препоръките по модела на автомобила. По принцип ако са ти оригинални частите и няма проблеми не се пипа- това е мойто мнение:) За този мотор какъв горивен филтър си взе? На мен досега всички продавачи ми твърдят, че няма и се сменя цялата горивна помпа катоп и дойде времето:)
Re: Бързи въпроси и отговори
imanov написа:ervice написа:Bexim написа:ervice написа:Колеги може ли малко помощ.Колата е N43B20A е90 2008г. Какво трябва да включва първоначалното обслужване - масла,филтри е ясно,но кои точно ремъци,ролки, водна помопа има ли нужда да се сменя? Веригата не се чува да тропа или да има проблем с нея и не мисля да я сменям за момента.
Здравей колега,
Ремъци и ролки няма смисъл, ако нямат видима нужда от смяна. Оригиналните държат повече от каквото и да вземеш.
За веригата не знам, да има проблем, смесени мнения съм чел при 4-цилиндровите..Аз не бих я сменил, ако няма виене/тракане или нещо подобно.
Смени си масло, антифриз, свещи, спирачна течност и вече каквото видимо има нужда от смяна.
Водна помпа и термостат - ако няма данни е добре да ги смениш, че са електрически (помпата) и умира изведнъж, аз поне така направих, за да съм спокоен, но има и доста хора, които си карат с оригиналната и не са имали проблем. Вопръс на преценка.
По-натам ще се обади и друго, каквото има нужда.
ПП С тоз мотор само хубав бензин!!!
Мерси.А водната помпа и термостата лесно ли се сменят да не е голяма галимация?За сега съм взел масло - CASTROL EDGE 0W-30 5L ,антифриз - bmw 3 x1.5л и другото мисля да сложа дестилирана вода ок ли е?,спирачна течност - ATE SL.6 DOT4 - 1л. дали ще стигне? ,филтър горивен,маслен,въздушен- на Mann.Взех и филтър за купето.Мисля да поръчам и 4 свещи(бобините май няма нужда да ги сменям?).То май има само 1 ремък - пистов или се бъркам нещо?От ролките няма някакви шумове или др.подобни та мисля да сменя само ремъка въпреки,че и той изглежда в добро състояние.Веригата само като отвих капачката за маслото я побутнах с една отвертка и си е доста стегната - не знам как се проверява ще питам в сервиза вече,но няма никакви шумове от нея(на отворена капачка на маслото я слушах и запален мотор - нищо не се чува).Та се чудя за водната помпа и термостата,но може да изчакам малко със смяната им.Другото вече ще са евентуални ремонти - задния амортисьор леко поскърцва от време на време само при неравност и като минавам пак по неравност се чува нещо като дрънчене отдолу все едно гърнето се удря някъде та и това ще трябва да оправя. Мисля да сменя и маслото на скоростите и диференциала - къде мога да намеря информация какво да сложа?
Здравей, водната помпа не ти ли е електрическа? Зависи на колко км е колата и дали е сменяна но да се дават 900 лв. ей така за профилактика не виждам смисъл освен ако на диагностика не показва грешки. За маслата може да влезеш на някой сайт на производител и там да си търсиш препоръките по модела на автомобила. По принцип ако са ти оригинални частите и няма проблеми не се пипа- това е мойто мнение:) За този мотор какъв горивен филтър си взе? На мен досега всички продавачи ми твърдят, че няма и се сменя цялата горивна помпа катоп и дойде времето:)
Ами тя водната помпа доколкото виждам не е 900лв - има я по 200лв не оригинална доколкото виждам по сайтовете иначе и аз не съм привъреженик на това да се сменят работещи части.Освен пистовия ремък друго не мися да сменям+масла и филтри.А за горивния филтър си купих от интернет както и останалите част от сайт,който няма да спомена за да не правя реклама - как така да не се сменя филтъра?От клипове в youtube го дават си е отдолу както на всяка кола - https://www.youtube.com/watch?v=8t-6raUI8vs . Иначе горивния филтър е WK515 / MANN-FILTER - 68лв. Маслото в сайта на кастрол го дават 0w30,0w40 или 5w40, взех 0w30 ако го гори ще мина на 5w40 ,но ще видим.Мисля да сменя и свещи и да спра до тук и вече каквото излезе за ремонт в последствие.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги на N43B20A помпата електрическа ли е или има 2 помпи водни понеже нещо не ми е ясно?По каталозите излизат и електрически и нормални помпи като се вкара този двигател.Така илиза и в чуждите сайтове?
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:Колеги на N43B20A помпата електрическа ли е или има 2 помпи водни понеже нещо не ми е ясно?По каталозите излизат и електрически и нормални помпи като се вкара този двигател.Така илиза и в чуждите сайтове?
Здравей,
ако е със старт топ система колата , водната помпа е електрическа най-вероятно! Понякога в сайтовете за части като въведеш модела на автомобила бъркат и дават механичните водни помпи. Поне това е моя опит като си търсих преди време. По принцип има и малка водна помпа за парното доколкото знам. Относно филтъра за гориво доколкото разбирам е в самия резервоар и част от горивната помпа. Ще се поразровя да вида дали имам и този w515 под шофьорската седалка, което излиза като опция за развиващи се страни с мръсно гориво в сайта на ман.
Поздрави
Re: Бързи въпроси и отговори
imanov написа:ervice написа:Колеги на N43B20A помпата електрическа ли е или има 2 помпи водни понеже нещо не ми е ясно?По каталозите излизат и електрически и нормални помпи като се вкара този двигател.Така илиза и в чуждите сайтове?
Здравей,
ако е със старт топ система колата , водната помпа е електрическа най-вероятно! Понякога в сайтовете за части като въведеш модела на автомобила бъркат и дават механичните водни помпи. Поне това е моя опит като си търсих преди време. По принцип има и малка водна помпа за парното доколкото знам. Относно филтъра за гориво доколкото разбирам е в самия резервоар и част от горивната помпа. Ще се поразровя да вида дали имам и този w515 под шофьорската седалка, което излиза като опция за развиващи се страни с мръсно гориво в сайта на ман.
Поздрави
На кое казвате старт/стоп система ?Ако е на това да гасне колата по светофарите - не съм , но двигателя ми се пали от бутон старт/стоп.В сайтовете за части ми излизат и електрически и механични помпи затова се чудя.А горивния филтър излиза уш за тази кола, ако няма отдолу няма да го сменям само дето ще съм дал 68лв но майната му
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам въпрос относно е90 320д 163к. При спиране под наклон, като загася колата на първа скорост и започва да "изпуска" напред. Двигателя превърта 1 оборот, колата се мести 20-30см и спира, задържа 5 секунди, пак изтърва 1 оборот и това продължава непрекъснато. Прави го дори и на сравнително малък наклон. На ръка ми направи впечатление дори, че има бая голям ход, като я разлашкам напред и назад, естествено не мога да я "превъртя". Иначе си пали нормално, без газ изкачва баира, като спускам си задържа, върви си нормално и т.н. Това изобщо нормално ли е? Какво да очаквам и как да процедирам. Дайте съвети, моля 

- gorogeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.02.2011
Дистанционото отключване не работи
Здравейте,
Автомобила е Е91, вчера не искаше да запали и реших, че е заради акумулатора. Извадих го занесох го на сервиз, казаха ми , че може да се зареди и го оставих за зареждане.
Днес го взех и го качих, но колата пак не искаше да запали, но вече не работеше централното, когато натисна бутона от ключа. Проблема със запалването се оказа в имобилайзера сложен от застрахователя, този имобилайзера беше изолиран.
Колата вече пали, когато потегля централното се заключва както обикновено , но от ключа не става.
Някаква идея?
Благодаря предварително !
Автомобила е Е91, вчера не искаше да запали и реших, че е заради акумулатора. Извадих го занесох го на сервиз, казаха ми , че може да се зареди и го оставих за зареждане.
Днес го взех и го качих, но колата пак не искаше да запали, но вече не работеше централното, когато натисна бутона от ключа. Проблема със запалването се оказа в имобилайзера сложен от застрахователя, този имобилайзера беше изолиран.
Колата вече пали, когато потегля централното се заключва както обикновено , но от ключа не става.
Някаква идея?
Благодаря предварително !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани