Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет, колеги. Вчера бях с приятел, който има Е92 с озвучение Logic 7. Всичко добре, но музиката прекъсва постоянно през около 15 секунди за около половин секунда. Може би по-малко и от половин секунда.. много е дразнещо... На една песен може да го направи 10-12 пъти. Няма значение CD ли свири или е радиото, увеличена ли е музиката или намалена, прави го постоянно. Навито работи, Блутут модула работи - звъняхме по телефона.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Къде да търсим проблема в усилвателя или букси-кабели, CCC модула?
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,актуатора на турбото ми е умрял.Колата е е91 320д 163к. 2006.Та от каква кола да търся донор.Или само от М47 става?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
kvasilev76 написа:Колеги,актуатора на турбото ми е умрял.Колата е е91 320д 163к. 2006.Та от каква кола да търся донор.Или само от М47 става?
Само от М47/е90, но върви с турбината.. Дано успееш да намериш отделно.
Поне така беше преди години, като имах такова животно.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:kvasilev76 написа:Колеги,актуатора на турбото ми е умрял.Колата е е91 320д 163к. 2006.Та от каква кола да търся донор.Или само от М47 става?
Само от М47/е90, но върви с турбината.. Дано успееш да намериш отделно.
Поне така беше преди години, като имах такова животно.
Благодаря,уж съм намерил но ще го монтират в понеделник та да видим
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,нормално ли е във въздуховода от дебитомера до турбото да има леко омасляване?И нормално ли е да няма скоба при турбото?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Все пак там влизат парите от масления сепаратор. Може да има омасляване. Няма скоба.kvasilev76 написа:Колеги,нормално ли е във въздуховода от дебитомера до турбото да има леко омасляване?И нормално ли е да няма скоба при турбото?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, даде ми 2А67 и 2А6В грешки и Engine Fault, проблем ли е ако откача буксата на моторчето на валветроника и карам така 50-60км докато стигна до гаража за ремонт? Може ли да повреди нещо друго така, ясно е че ще вдигне разхода? Как мога да разбера дали наистина моторчето е прецакано или е ексентрик сензора с 9-пиновата букса?
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги.
Колата е 330д е90 преди фейса. Оборотите ми играят доста, докато колата стои на едно място. Играят също и в движение под 2к оборота, но това доста по-рядко.
Спряхме ЕГР-а софтуерно и го затапихме с надеждата се оправи, но уви, не се.
Колата е без ДПФ, ако това има някакво значение.
Какъв смятате, че е възможния проблем?
Колата е 330д е90 преди фейса. Оборотите ми играят доста, докато колата стои на едно място. Играят също и в движение под 2к оборота, но това доста по-рядко.
Спряхме ЕГР-а софтуерно и го затапихме с надеждата се оправи, но уви, не се.
Колата е без ДПФ, ако това има някакво значение.
Какъв смятате, че е възможния проблем?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Дюзиfunkagenda написа:Здравейте, колеги.
Колата е 330д е90 преди фейса. Оборотите ми играят доста, докато колата стои на едно място. Играят също и в движение под 2к оборота, но това доста по-рядко.
Спряхме ЕГР-а софтуерно и го затапихме с надеждата се оправи, но уви, не се.
Колата е без ДПФ, ако това има някакво значение.
Какъв смятате, че е възможния проблем?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
От 2 години карам E91 320d M47TU2 163к.с. ръчка. Колата е страхотна, но от известно време забелязвам повишен разход, градско и извънградско.
При средна скорост 45км/ч, градско (София, прибирам се вечер) достига до 8+л/100.
Извънградско, магистрала - София - Бургас, със средна скорост 130км/ч не пада под 6.75.
Закачих колата на диагностика и виждам следните грешки:
I N F O R M A T I O N M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 06.09.2018 03:26:32
ECU: D60M47A0
JobStatus: OKAY
Variant: D60M47A0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4BC2 4BC2 Luftmassenmesser
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 286144 km
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kühlmitteltemperatur 79.24 °C
Raildruck Ist 0.00 bar
Einspritzmenge 0.00 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1024.00 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Batteriespannung 12056.54 mV
Ansauglufttemperatur -50.27 °C
Umgebungsdruck 1004.31 mbar
Signal Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus/Masse
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4B C2 84 03 00 00 00 28 8B B8 00 81 00 00 00 68
00 4A 00 66
-------------------------------------------------------------
4BC7 4BC7 Ansauglufttemperatursensor (Referenzsignal fuer Luftmassenmesser)
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 286144 km
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kühlmitteltemperatur 79.24 °C
Raildruck Ist 0.00 bar
Einspritzmenge 0.00 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1024.00 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Batteriespannung 12056.54 mV
Ansauglufttemperatur -50.27 °C
Umgebungsdruck 1004.31 mbar
Signal Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus/Masse
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4B C7 04 03 00 00 00 28 8B B8 00 81 00 00 00 68
00 4A 00 66
-------------------------------------------------------------
4BA1 4BA1 Ansauglufttemperatursensor, Signal
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 286144 km
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kühlmitteltemperatur 79.24 °C
Raildruck Ist 0.00 bar
Einspritzmenge 0.00 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1024.00 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Batteriespannung 12056.54 mV
Ansauglufttemperatur -50.27 °C
Umgebungsdruck 1004.31 mbar
Temperatur zu niedrig
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4B A1 02 03 00 00 00 28 8B B8 00 81 00 00 00 68
00 4A 00 66
=============================================================
Преди месец отново ги имаше, при изчистване и каране 2 дена не се появиха, но сега отново ги има.
Възможно ли е дебитомерът да е заминал? Би обяснило завишеният разход..
От 2 години карам E91 320d M47TU2 163к.с. ръчка. Колата е страхотна, но от известно време забелязвам повишен разход, градско и извънградско.
При средна скорост 45км/ч, градско (София, прибирам се вечер) достига до 8+л/100.
Извънградско, магистрала - София - Бургас, със средна скорост 130км/ч не пада под 6.75.
Закачих колата на диагностика и виждам следните грешки:
I N F O R M A T I O N M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 06.09.2018 03:26:32
ECU: D60M47A0
JobStatus: OKAY
Variant: D60M47A0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4BC2 4BC2 Luftmassenmesser
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 286144 km
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kühlmitteltemperatur 79.24 °C
Raildruck Ist 0.00 bar
Einspritzmenge 0.00 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1024.00 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Batteriespannung 12056.54 mV
Ansauglufttemperatur -50.27 °C
Umgebungsdruck 1004.31 mbar
Signal Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus/Masse
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4B C2 84 03 00 00 00 28 8B B8 00 81 00 00 00 68
00 4A 00 66
-------------------------------------------------------------
4BC7 4BC7 Ansauglufttemperatursensor (Referenzsignal fuer Luftmassenmesser)
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 286144 km
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kühlmitteltemperatur 79.24 °C
Raildruck Ist 0.00 bar
Einspritzmenge 0.00 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1024.00 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Batteriespannung 12056.54 mV
Ansauglufttemperatur -50.27 °C
Umgebungsdruck 1004.31 mbar
Signal Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus/Masse
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4B C7 04 03 00 00 00 28 8B B8 00 81 00 00 00 68
00 4A 00 66
-------------------------------------------------------------
4BA1 4BA1 Ansauglufttemperatursensor, Signal
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 286144 km
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kühlmitteltemperatur 79.24 °C
Raildruck Ist 0.00 bar
Einspritzmenge 0.00 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1024.00 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Batteriespannung 12056.54 mV
Ansauglufttemperatur -50.27 °C
Umgebungsdruck 1004.31 mbar
Temperatur zu niedrig
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4B A1 02 03 00 00 00 28 8B B8 00 81 00 00 00 68
00 4A 00 66
=============================================================
Преди месец отново ги имаше, при изчистване и каране 2 дена не се появиха, но сега отново ги има.
Възможно ли е дебитомерът да е заминал? Би обяснило завишеният разход..
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Бързи въпроси и отговори
Хубаво ее да си провериш и МАП-а;)
Re: Бързи въпроси и отговори
Днес си проверявах стойностите на дюзите и едната беше +1.2. Останалите бяха под 0.5. Не е много висока, но досега над 0.6 не съм виждал. Трябва ли да слагам някаква добавка, и ако да - каква? Или просто да сипя един резервоар скъпа нафта?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:Днес си проверявах стойностите на дюзите и едната беше +1.2. Останалите бяха под 0.5. Не е много висока, но досега над 0.6 не съм виждал. Трябва ли да слагам някаква добавка, и ако да - каква? Или просто да сипя един резервоар скъпа нафта?
Сложи си един Про-Тек

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз бих заложил на една хубава нафта вместо добавките и една извънградска разходка до някоя забележителност на 100-150км в посока
.
Моите впечатления от протека не са твърде добри, но и това си струва да се пробва - явно при всекиго е различно.


Моите впечатления от протека не са твърде добри, но и това си струва да се пробва - явно при всекиго е различно.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
На Бардал има 1 добавка - injector cleaner, мисля че би ти помогнала (в комбо с Авио дизел например).
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани