Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги един въпрос - има ли E91/Е60 facelift с N52 мотора ? Гледам в wiki-то N52 пише че се слага до 2007 и след 2007 .. което малко ме съмнява защото след 2007г 330 мотора е 272к.с. и знам че той си е N53 вече. Основно питам дали може да се намери фейсова кола, която все още може да се сложи ГИ или да зачерквам този вариант ?
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N52don_gori написа:Колеги един въпрос - има ли E91/Е60 facelift с N52 мотора ? Гледам в wiki-то N52 пише че се слага до 2007 и след 2007 .. което малко ме съмнява защото след 2007г 330 мотора е 272к.с. и знам че той си е N53 вече. Основно питам дали може да се намери фейсова кола, която все още може да се сложи ГИ или да зачерквам този вариант ?
Намира се, погледни надолу в страницата какви варианти на този двигател в какво се слагат. Има и 3 и 5 серия фейс с такъв

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Re: Бързи въпроси и отговори
Няколко бързи въпроса-
Искам да си сложа М волан на 90-тката нещо такова - https://www.olx.bg/ad/volan-bmv-feyslif ... d77165cfaf
https://www.olx.bg/ad/originalen-kozhen ... d77165cfaf
Понеже виждам, че всички са без бег, мога ли да взема стария ми бег от нормалния за е90 волан и да го сложа на този ? Също така нещо по кабелите различава ли се ? И трябва ли да се кодира нещо ?
Към Декстъра - Имах проблем със предния прозорец. Като го вдигна до най-горе, сам се пуска няколко сантимента. И така 1000 пъти. Аз го качвам, той сам се смъква малко. Отидох при някакви БМВ гурута, казаха, че ФРМ модула ми е проблема, сменихме го, кодираха го, обучиха го и т.н. Прозореца се оправи, но сега чувам долy от модула някакво щракане всеки път като натисна прозорец. Нормално ли е ? Преди нямаше никакъв звук. Също така ми казаха, на тия е90тки задължително да съм изключвал една малка синя букса отзад на акумулатора до клемата на минуса. За какво е тя така и не можаха да ми обяснят. Знаеш ли я ?
Искам да си сложа М волан на 90-тката нещо такова - https://www.olx.bg/ad/volan-bmv-feyslif ... d77165cfaf
https://www.olx.bg/ad/originalen-kozhen ... d77165cfaf
Понеже виждам, че всички са без бег, мога ли да взема стария ми бег от нормалния за е90 волан и да го сложа на този ? Също така нещо по кабелите различава ли се ? И трябва ли да се кодира нещо ?
Към Декстъра - Имах проблем със предния прозорец. Като го вдигна до най-горе, сам се пуска няколко сантимента. И така 1000 пъти. Аз го качвам, той сам се смъква малко. Отидох при някакви БМВ гурута, казаха, че ФРМ модула ми е проблема, сменихме го, кодираха го, обучиха го и т.н. Прозореца се оправи, но сега чувам долy от модула някакво щракане всеки път като натисна прозорец. Нормално ли е ? Преди нямаше никакъв звук. Също така ми казаха, на тия е90тки задължително да съм изключвал една малка синя букса отзад на акумулатора до клемата на минуса. За какво е тя така и не можаха да ми обяснят. Знаеш ли я ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Няколко бързи въпроса-
Искам да си сложа М волан на 90-тката нещо такова - https://www.olx.bg/ad/volan-bmv-feyslif ... d77165cfaf
https://www.olx.bg/ad/originalen-kozhen ... d77165cfaf
Понеже виждам, че всички са без бег, мога ли да взема стария ми бег от нормалния за е90 волан и да го сложа на този ? Също така нещо по кабелите различава ли се ? И трябва ли да се кодира нещо ?
Към Декстъра - Имах проблем със предния прозорец. Като го вдигна до най-горе, сам се пуска няколко сантимента. И така 1000 пъти. Аз го качвам, той сам се смъква малко. Отидох при някакви БМВ гурута, казаха, че ФРМ модула ми е проблема, сменихме го, кодираха го, обучиха го и т.н. Прозореца се оправи, но сега чувам долy от модула някакво щракане всеки път като натисна прозорец. Нормално ли е ? Преди нямаше никакъв звук. Също така ми казаха, на тия е90тки задължително да съм изключвал една малка синя букса отзад на акумулатора до клемата на минуса. За какво е тя така и не можаха да ми обяснят. Знаеш ли я ?
1. Айрбега не е същия и няма да стане. Трябва ти кръглия - или от М-вия волан, или от спорния. Хубаво е и да се кодира.
2. FRM1 и прозорци за пръв път чувам да имат общо, но може и аз да се бъркам. Явно ти е трябвало просто рекалибрация на стъклото, била ти е активирана antitrap функцията. Не е нормално да чуваш щракане.
3. Най-вероятно става въпрос за IBS сензора, а той ти трябва

П.С: Защо не попита първо в тази тема, а ходиш да си даваш парите за глупости?
Последна промяна Dextuar на 07 Юли 2018, 14:38, променена общо 1 път
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:BaDxBoY написа:Няколко бързи въпроса-
Искам да си сложа М волан на 90-тката нещо такова - https://www.olx.bg/ad/volan-bmv-feyslif ... d77165cfaf
https://www.olx.bg/ad/originalen-kozhen ... d77165cfaf
Понеже виждам, че всички са без бег, мога ли да взема стария ми бег от нормалния за е90 волан и да го сложа на този ? Също така нещо по кабелите различава ли се ? И трябва ли да се кодира нещо ?
Към Декстъра - Имах проблем със предния прозорец. Като го вдигна до най-горе, сам се пуска няколко сантимента. И така 1000 пъти. Аз го качвам, той сам се смъква малко. Отидох при някакви БМВ гурута, казаха, че ФРМ модула ми е проблема, сменихме го, кодираха го, обучиха го и т.н. Прозореца се оправи, но сега чувам долy от модула някакво щракане всеки път като натисна прозорец. Нормално ли е ? Преди нямаше никакъв звук. Също така ми казаха, на тия е90тки задължително да съм изключвал една малка синя букса отзад на акумулатора до клемата на минуса. За какво е тя така и не можаха да ми обяснят. Знаеш ли я ?
1. Айрбега не е същия и няма да стане. Трябва ти кръглия - или от М-вия волан, или от спорния
2. FRM1 и стъкла за пръв път чувам. Явно ти е трябвало просто рекалибрация на стъклото, била ти е активирана antitrap функцията. Не е нормално да чуваш никакво тракане.
3. Най-вероятно става въпрос за IBS сензора, а той ти трябва - по-добре не ходи повече там
П.С: Защо не попита първо в тази тема, а ходиш да си даваш парите за глупости?
Евала за бързия отговор.

Щото след Иво от Волуяк, тия в Горубляне били най-добрити в София при БМВ-тата ..... Вече не знам къде да хода

Също от време на време като запаля ми излиза, че гумите са ми меки,без да са. Тия ми викат, че винтилите били проблема, което ми се струва безсмислено. АБС-а ли следи гумите дали са меки ?
Благодаря за инфото много !

Re: Бързи въпроси и отговори
... иначе беше перфектна докато се продаваше
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Все смятам че който врима е90 за 8 000 на реални километри,ще има 50лв да оправи винтил на гума и да реинатакова един прозорец. 
Ма кво ли ти обяснявам, във враца тия за по 12 000 са УНИКАТ

Ма кво ли ти обяснявам, във враца тия за по 12 000 са УНИКАТ

- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
Също от време на време като запаля ми излиза, че гумите са ми меки,без да са. Тия ми викат, че винтилите били проблема, което ми се струва безсмислено. АБС-а ли следи гумите дали са меки ?
Датчиците на абееса да,като спадне някоя гума се променя диаметъра и и се върти с други обороти спрямо останалите,значи при теб може би някоя от гумите е с променено налягане.
Иначе това -
Тия ми викат, че винтилите били проблема
е култово,просто без коментар

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз се чудя откъде намира такива майстори?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
Намира се, погледни надолу в страницата какви варианти на този двигател в какво се слагат. Има и 3 и 5 серия фейс с такъв
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Да колега гледах wiki-то но по обявите всичките фейсови коли са с черния капак(което аз си мисля че е N53), докато преди фейса капаците са бели (N52)

От видяното в wiki за Е90, пък излиза че 25 мотора е 215 коня и при N52 и при N53, a 30-ката е само N52 в Е90 , което много ме съмнява ..
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Аз се чудя откъде намира такива майстори?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Декстъре,звъня по 50 телефона докато разбера кои уж са най-добрите в София и ходя при тях.
Преди ходех в сервиза на Юве на Симеоновско,сега мисля че е БОШ. Имаше един пич,при който си правех всички стари БМВта и ми взимаше на половина пари и всичко ставаше адски бързо. На старата ми е90 ми смени водна помпа,2 термостата ,4 свещи,масло и филтри и демферна шайба за 900 лева с работата. От година обаче е в чужбина ..
Сега ще си купя и сменя датчиците на АБС-а сам и ще вземем да се сприятелим с теб,понеже мисля да направя тази е90тка наистина перфектна.
Re: Бързи въпроси и отговори
don_gori написа:chris_barnes написа:https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
Намира се, погледни надолу в страницата какви варианти на този двигател в какво се слагат. Има и 3 и 5 серия фейс с такъв
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Да колега гледах wiki-то но по обявите всичките фейсови коли са с черния капак(което аз си мисля че е N53), докато преди фейса капаците са бели (N52)До сега не съм мернал фейс със белия капак на мотора, което ме навежда на мисълта че N52 го слагат до 2007, но може и да греша и просто да не съм мернал такъв екземпляр.
От видяното в wiki за Е90, пък излиза че 25 мотора е 215 коня и при N52 и при N53, a 30-ката е само N52 в Е90 , което много ме съмнява ..
N52 се слага до 2007-ма...но в Европа. В Америка се слага до края на Е9Х серията(328i, 234 к.с.). При него 25 си е 2500 см3, 30 е 3000 см3. Има няколко модификации(N52, N52K, май и други). N53 никога не се е слагал в Америка(доколкото знам). При него имаш един и същ обем с 218 и 272 к.с.
Това от мен. Може и да съм пропуснал нещо по материята.
Toва горенаписаното се отнася само за Е9Х.
Последна промяна exc на 07 Юли 2018, 18:46, променена общо 1 път
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Бързи въпроси и отговори
FE LIPE написа:Също от време на време като запаля ми излиза, че гумите са ми меки,без да са. Тия ми викат, че винтилите били проблема, което ми се струва безсмислено. АБС-а ли следи гумите дали са меки ?
Датчиците на абееса да,като спадне някоя гума се променя диаметъра и и се върти с други обороти спрямо останалите,значи при теб може би някоя от гумите е с променено налягане.
Иначе това -Тия ми викат, че винтилите били проблема
е култово,просто без коментар
Ако е с RDC колата има датчици на вентилите, които следят налягането, ако е с RPA дсц-то следи за диаметъра, така че по-леко с култовите изказвания.

Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:N52 се слага до 2007-ма...но в Европа. В Америка се слага до края на Е9Х серията(328i, 234 к.с.). При него 25 си е 2500 см3, 30 е 3000 см3. Има няколко модификации(N52, N52K, май и други). N53 никога не се е слагал в Америка(доколкото знам). При него имаш един и същ обем с 218 и 272 к.с.
Това от мен. Може и да съм пропуснал нещо по материята.
Toва горенаписаното се отнася само за Е9Х.
Значи горе долу правилно съм се ориентирал .. реално тук в Европа няма Е90 фейслифт с N52 и всичко що е фейс е с N53. Но като цяло взех да се отказвам от бензиновите мотори и пак ще гледам дизела.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани