Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от don_gori » 07 Юли 2018, 7:39

Колеги един въпрос - има ли E91/Е60 facelift с N52 мотора ? Гледам в wiki-то N52 пише че се слага до 2007 и след 2007 .. което малко ме съмнява защото след 2007г 330 мотора е 272к.с. и знам че той си е N53 вече. Основно питам дали може да се намери фейсова кола, която все още може да се сложи ГИ или да зачерквам този вариант ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 07 Юли 2018, 7:48

don_gori написа:Колеги един въпрос - има ли E91/Е60 facelift с N52 мотора ? Гледам в wiki-то N52 пише че се слага до 2007 и след 2007 .. което малко ме съмнява защото след 2007г 330 мотора е 272к.с. и знам че той си е N53 вече. Основно питам дали може да се намери фейсова кола, която все още може да се сложи ГИ или да зачерквам този вариант ?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N52

Намира се, погледни надолу в страницата какви варианти на този двигател в какво се слагат. Има и 3 и 5 серия фейс с такъв :)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 07 Юли 2018, 14:29

Няколко бързи въпроса-
Искам да си сложа М волан на 90-тката нещо такова - https://www.olx.bg/ad/volan-bmv-feyslif ... d77165cfaf
https://www.olx.bg/ad/originalen-kozhen ... d77165cfaf

Понеже виждам, че всички са без бег, мога ли да взема стария ми бег от нормалния за е90 волан и да го сложа на този ? Също така нещо по кабелите различава ли се ? И трябва ли да се кодира нещо ?

Към Декстъра - Имах проблем със предния прозорец. Като го вдигна до най-горе, сам се пуска няколко сантимента. И така 1000 пъти. Аз го качвам, той сам се смъква малко. Отидох при някакви БМВ гурута, казаха, че ФРМ модула ми е проблема, сменихме го, кодираха го, обучиха го и т.н. Прозореца се оправи, но сега чувам долy от модула някакво щракане всеки път като натисна прозорец. Нормално ли е ? Преди нямаше никакъв звук. Също така ми казаха, на тия е90тки задължително да съм изключвал една малка синя букса отзад на акумулатора до клемата на минуса. За какво е тя така и не можаха да ми обяснят. Знаеш ли я ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 07 Юли 2018, 14:33

BaDxBoY написа:Няколко бързи въпроса-
Искам да си сложа М волан на 90-тката нещо такова - https://www.olx.bg/ad/volan-bmv-feyslif ... d77165cfaf
https://www.olx.bg/ad/originalen-kozhen ... d77165cfaf

Понеже виждам, че всички са без бег, мога ли да взема стария ми бег от нормалния за е90 волан и да го сложа на този ? Също така нещо по кабелите различава ли се ? И трябва ли да се кодира нещо ?

Към Декстъра - Имах проблем със предния прозорец. Като го вдигна до най-горе, сам се пуска няколко сантимента. И така 1000 пъти. Аз го качвам, той сам се смъква малко. Отидох при някакви БМВ гурута, казаха, че ФРМ модула ми е проблема, сменихме го, кодираха го, обучиха го и т.н. Прозореца се оправи, но сега чувам долy от модула някакво щракане всеки път като натисна прозорец. Нормално ли е ? Преди нямаше никакъв звук. Също така ми казаха, на тия е90тки задължително да съм изключвал една малка синя букса отзад на акумулатора до клемата на минуса. За какво е тя така и не можаха да ми обяснят. Знаеш ли я ?


1. Айрбега не е същия и няма да стане. Трябва ти кръглия - или от М-вия волан, или от спорния. Хубаво е и да се кодира.
2. FRM1 и прозорци за пръв път чувам да имат общо, но може и аз да се бъркам. Явно ти е трябвало просто рекалибрация на стъклото, била ти е активирана antitrap функцията. Не е нормално да чуваш щракане.
3. Най-вероятно става въпрос за IBS сензора, а той ти трябва :mhihi:

П.С: Защо не попита първо в тази тема, а ходиш да си даваш парите за глупости?
Последна промяна Dextuar на 07 Юли 2018, 14:38, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 07 Юли 2018, 14:38

dextuar написа:
BaDxBoY написа:Няколко бързи въпроса-
Искам да си сложа М волан на 90-тката нещо такова - https://www.olx.bg/ad/volan-bmv-feyslif ... d77165cfaf
https://www.olx.bg/ad/originalen-kozhen ... d77165cfaf

Понеже виждам, че всички са без бег, мога ли да взема стария ми бег от нормалния за е90 волан и да го сложа на този ? Също така нещо по кабелите различава ли се ? И трябва ли да се кодира нещо ?

Към Декстъра - Имах проблем със предния прозорец. Като го вдигна до най-горе, сам се пуска няколко сантимента. И така 1000 пъти. Аз го качвам, той сам се смъква малко. Отидох при някакви БМВ гурута, казаха, че ФРМ модула ми е проблема, сменихме го, кодираха го, обучиха го и т.н. Прозореца се оправи, но сега чувам долy от модула някакво щракане всеки път като натисна прозорец. Нормално ли е ? Преди нямаше никакъв звук. Също така ми казаха, на тия е90тки задължително да съм изключвал една малка синя букса отзад на акумулатора до клемата на минуса. За какво е тя така и не можаха да ми обяснят. Знаеш ли я ?


1. Айрбега не е същия и няма да стане. Трябва ти кръглия - или от М-вия волан, или от спорния
2. FRM1 и стъкла за пръв път чувам. Явно ти е трябвало просто рекалибрация на стъклото, била ти е активирана antitrap функцията. Не е нормално да чуваш никакво тракане.
3. Най-вероятно става въпрос за IBS сензора, а той ти трябва - по-добре не ходи повече там :mhihi:

П.С: Защо не попита първо в тази тема, а ходиш да си даваш парите за глупости?


Евала за бързия отговор. :bowdown:
Щото след Иво от Волуяк, тия в Горубляне били най-добрити в София при БМВ-тата ..... Вече не знам къде да хода :banghead: за най-елементарното нещо си късам нервите. Сега искам да махна ДПФ-а и да я ремапнат някъде, ма като гледам какви са всички и ми се плаче за колата .. Тая антитрап функция може ли да се спре, че сега пък задния вчера от 5-6 сваляния, 2-3 пъти стигна до половината и се върна пак малко. И като загасих колата ми излезна на таблото прозорец с удивителна ?

Също от време на време като запаля ми излиза, че гумите са ми меки,без да са. Тия ми викат, че винтилите били проблема, което ми се струва безсмислено. АБС-а ли следи гумите дали са меки ?

Благодаря за инфото много ! :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 300
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koziak » 07 Юли 2018, 15:10

... иначе беше перфектна докато се продаваше


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 07 Юли 2018, 15:26

Все смятам че който врима е90 за 8 000 на реални километри,ще има 50лв да оправи винтил на гума и да реинатакова един прозорец. :bchug:
Ма кво ли ти обяснявам, във враца тия за по 12 000 са УНИКАТ :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от FE LIPE » 07 Юли 2018, 16:07

Също от време на време като запаля ми излиза, че гумите са ми меки,без да са. Тия ми викат, че винтилите били проблема, което ми се струва безсмислено. АБС-а ли следи гумите дали са меки ?

Датчиците на абееса да,като спадне някоя гума се променя диаметъра и и се върти с други обороти спрямо останалите,значи при теб може би някоя от гумите е с променено налягане.
Иначе това -
Тия ми викат, че винтилите били проблема

е култово,просто без коментар :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 07 Юли 2018, 16:10

Аз се чудя откъде намира такива майстори?


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от don_gori » 07 Юли 2018, 16:34

chris_barnes написа:https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N52

Намира се, погледни надолу в страницата какви варианти на този двигател в какво се слагат. Има и 3 и 5 серия фейс с такъв :)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Да колега гледах wiki-то но по обявите всичките фейсови коли са с черния капак(което аз си мисля че е N53), докато преди фейса капаците са бели (N52) :dunno: До сега не съм мернал фейс със белия капак на мотора, което ме навежда на мисълта че N52 го слагат до 2007, но може и да греша и просто да не съм мернал такъв екземпляр.
От видяното в wiki за Е90, пък излиза че 25 мотора е 215 коня и при N52 и при N53, a 30-ката е само N52 в Е90 , което много ме съмнява ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 07 Юли 2018, 17:19

dextuar написа:Аз се чудя откъде намира такива майстори?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Декстъре,звъня по 50 телефона докато разбера кои уж са най-добрите в София и ходя при тях.
Преди ходех в сервиза на Юве на Симеоновско,сега мисля че е БОШ. Имаше един пич,при който си правех всички стари БМВта и ми взимаше на половина пари и всичко ставаше адски бързо. На старата ми е90 ми смени водна помпа,2 термостата ,4 свещи,масло и филтри и демферна шайба за 900 лева с работата. От година обаче е в чужбина ..
Сега ще си купя и сменя датчиците на АБС-а сам и ще вземем да се сприятелим с теб,понеже мисля да направя тази е90тка наистина перфектна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 07 Юли 2018, 18:20

don_gori написа:
chris_barnes написа:https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N52

Намира се, погледни надолу в страницата какви варианти на този двигател в какво се слагат. Има и 3 и 5 серия фейс с такъв :)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Да колега гледах wiki-то но по обявите всичките фейсови коли са с черния капак(което аз си мисля че е N53), докато преди фейса капаците са бели (N52) :dunno: До сега не съм мернал фейс със белия капак на мотора, което ме навежда на мисълта че N52 го слагат до 2007, но може и да греша и просто да не съм мернал такъв екземпляр.
От видяното в wiki за Е90, пък излиза че 25 мотора е 215 коня и при N52 и при N53, a 30-ката е само N52 в Е90 , което много ме съмнява ..

N52 се слага до 2007-ма...но в Европа. В Америка се слага до края на Е9Х серията(328i, 234 к.с.). При него 25 си е 2500 см3, 30 е 3000 см3. Има няколко модификации(N52, N52K, май и други). N53 никога не се е слагал в Америка(доколкото знам). При него имаш един и същ обем с 218 и 272 к.с.
Това от мен. Може и да съм пропуснал нещо по материята.
Toва горенаписаното се отнася само за Е9Х.
Последна промяна exc на 07 Юли 2018, 18:46, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от boris » 07 Юли 2018, 18:22

FE LIPE написа:
Също от време на време като запаля ми излиза, че гумите са ми меки,без да са. Тия ми викат, че винтилите били проблема, което ми се струва безсмислено. АБС-а ли следи гумите дали са меки ?

Датчиците на абееса да,като спадне някоя гума се променя диаметъра и и се върти с други обороти спрямо останалите,значи при теб може би някоя от гумите е с променено налягане.
Иначе това -
Тия ми викат, че винтилите били проблема

е култово,просто без коментар :banghead:


Ако е с RDC колата има датчици на вентилите, които следят налягането, ако е с RPA дсц-то следи за диаметъра, така че по-леко с култовите изказвания.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от don_gori » 07 Юли 2018, 19:59

exc написа:N52 се слага до 2007-ма...но в Европа. В Америка се слага до края на Е9Х серията(328i, 234 к.с.). При него 25 си е 2500 см3, 30 е 3000 см3. Има няколко модификации(N52, N52K, май и други). N53 никога не се е слагал в Америка(доколкото знам). При него имаш един и същ обем с 218 и 272 к.с.
Това от мен. Може и да съм пропуснал нещо по материята.
Toва горенаписаното се отнася само за Е9Х.

Значи горе долу правилно съм се ориентирал .. реално тук в Европа няма Е90 фейслифт с N52 и всичко що е фейс е с N53. Но като цяло взех да се отказвам от бензиновите мотори и пак ще гледам дизела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 07 Юли 2018, 22:03

Да, няма Евро версия фейслифт с N52.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook