Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Тя няма заводски усилвател. А новият е aftermarket, не на БМВ.

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Имам следния въпрос - Панела с бутони за ел. стъкла и огледала на Е91 може ли да бъде сменен с такъв от Е39 или някой друг модел?
Имам следния въпрос - Панела с бутони за ел. стъкла и огледала на Е91 може ли да бъде сменен с такъв от Е39 или някой друг модел?
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:shveik написа:здравейте, днес се появи някакво странно виене като навивам волана на дясно. виенето не е постоянно, а кратко и при по-висока скорост не се усеща или чува. може би има някъде във форума писано, но не открих. колата е е90 325 бензин N52 двигател. идеи какво би могло да е? хидравлична помпа? ролки? ремъци?
Виенето изчезва ли като си на място и подаваш леко газ, докато въртиш волана?
Проверих, не изчезва
- beammer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
здравейте,
има ли обяснение защо при пресветване с лоста за дълги когато съм на дневни светлини (с биксенон), дългите не се активират въпреки, че на таблото се показва синяата индикация за дълги. Когато обаче са включени късите светлини при пресветване си сработват дългите.
има ли обяснение защо при пресветване с лоста за дълги когато съм на дневни светлини (с биксенон), дългите не се активират въпреки, че на таблото се показва синяата индикация за дълги. Когато обаче са включени късите светлини при пресветване си сработват дългите.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
От няколко дни и аз се сдобих с много прилично БМВ 320д 177 коня. Смених му верига, масло и филтри, както си му е реда и започнах да му се радвам. Само че 24 часа по-късно ми излиза надпис, че маслото ми е малко и трябва да долея 1 литър! Огледах добре двигателя и ми се струва, че теча идва от чашката на масления филтър. В най-горната част е суха, но малко по-надолу си има обилно масло, което се събира в кората. Имате ли идея какво точно е избило, защо и къде в София да я карам?
От няколко дни и аз се сдобих с много прилично БМВ 320д 177 коня. Смених му верига, масло и филтри, както си му е реда и започнах да му се радвам. Само че 24 часа по-късно ми излиза надпис, че маслото ми е малко и трябва да долея 1 литър! Огледах добре двигателя и ми се струва, че теча идва от чашката на масления филтър. В най-горната част е суха, но малко по-надолу си има обилно масло, което се събира в кората. Имате ли идея какво точно е избило, защо и къде в София да я карам?
Re: Бързи въпроси и отговори
ivan1212 написа:Здравейте,
От няколко дни и аз се сдобих с много прилично БМВ 320д 177 коня. Смених му верига, масло и филтри, както си му е реда и започнах да му се радвам. Само че 24 часа по-късно ми излиза надпис, че маслото ми е малко и трябва да долея 1 литър! Огледах добре двигателя и ми се струва, че теча идва от чашката на масления филтър. В най-горната част е суха, но малко по-надолу си има обилно масло, което се събира в кората. Имате ли идея какво точно е избило, защо и къде в София да я карам?
Там има гарнитура. Виж дали не сте я забравили случайно.
Имам и аз малко детски въпроси за тунинг.
Искам да засиля 320-ката е90 163 к.с. Тук във форума, освен за чипове, за друго няма информация. Интересувам се как стоят нещата с турбото ? Готови хибридни виждам, че не се предлагат. Четох по чужди форуми, че сглобявали някакво от 3.0д и 2.0д и ставало директно. Търся около 220-240 коня. Искам само с турбо,ремап и премахване на ДПФ и ЕГР да го постигна.Дюзите всички са на 0, съединителя с маховика са нови, няма технически проблеми двигателя.
Също така ми интересува, предните седалки от е46 еднакви ли са с тези на е90 и могат ли да се монтират ? Благодаря !
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Различни са седалките, няма да стане лесно да монтираш, не си струва филма. Купи си рекаро за седан и монтирай, не са много скъпи. За турбото, повечето турбо сервизи в София могат да ти рециклират турбината и да монтират алуминиева фрезована перка. Целта ти е напълно постижима. Ето как се получи моята турбина:BaDxBoY написа:ivan1212 написа:Здравейте,
От няколко дни и аз се сдобих с много прилично БМВ 320д 177 коня. Смених му верига, масло и филтри, както си му е реда и започнах да му се радвам. Само че 24 часа по-късно ми излиза надпис, че маслото ми е малко и трябва да долея 1 литър! Огледах добре двигателя и ми се струва, че теча идва от чашката на масления филтър. В най-горната част е суха, но малко по-надолу си има обилно масло, което се събира в кората. Имате ли идея какво точно е избило, защо и къде в София да я карам?
Там има гарнитура. Виж дали не сте я забравили случайно.
Имам и аз малко детски въпроси за тунинг.
Искам да засиля 320-ката е90 163 к.с. Тук във форума, освен за чипове, за друго няма информация. Интересувам се как стоят нещата с турбото ? Готови хибридни виждам, че не се предлагат. Четох по чужди форуми, че сглобявали някакво от 3.0д и 2.0д и ставало директно. Търся около 220-240 коня. Искам само с турбо,ремап и премахване на ДПФ и ЕГР да го постигна.Дюзите всички са на 0, съединителя с маховика са нови, няма технически проблеми двигателя.
Също така ми интересува, предните седалки от е46 еднакви ли са с тези на е90 и могат ли да се монтират ? Благодаря !

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Да, ама друг път, преди 3 години я мислих тази схема, съединителя бързо се предава, сток дюзи трудно за 230 коня...
Икономически е по-изгодно да си купиш 6-так.
А циганийката със салона от Е46 няма да я коментирам...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Икономически е по-изгодно да си купиш 6-так.
А циганийката със салона от Е46 няма да я коментирам...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Просто съм имал е46 и сегашните ми се струват на 100% еднакви, затова попитах.
А иначе мисля да си стегна 90-тката и да си я карам аз, макар и да ми се кара нещо по-бързо. Надявам се, че тия коне ще са ми достатъчни. Кофти свикнах на 4.4 бензин и сега е страшна агония като караш 2.0д
А иначе мисля да си стегна 90-тката и да си я карам аз, макар и да ми се кара нещо по-бързо. Надявам се, че тия коне ще са ми достатъчни. Кофти свикнах на 4.4 бензин и сега е страшна агония като караш 2.0д
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Прави един стандартен ремап, 190-200 коня и не го мисли
Ако нямаш ДПФ, спираш и ЕГР-а и почва да дърпа една идея по-добре в ниските.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Просто съм имал е46 и сегашните ми се струват на 100% еднакви, затова попитах.
А иначе мисля да си стегна 90-тката и да си я карам аз, макар и да ми се кара нещо по-бързо. Надявам се, че тия коне ще са ми достатъчни. Кофти свикнах на 4.4 бензин и сега е страшна агония като караш 2.0д
Не се излагай с тия легени от Е46, спортния салон в Е90 е 150 пъти по-удобен и е една от екстрите, които е задължителна за мене.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:BaDxBoY написа:Просто съм имал е46 и сегашните ми се струват на 100% еднакви, затова попитах.
А иначе мисля да си стегна 90-тката и да си я карам аз, макар и да ми се кара нещо по-бързо. Надявам се, че тия коне ще са ми достатъчни. Кофти свикнах на 4.4 бензин и сега е страшна агония като караш 2.0д
Не се излагай с тия легени от Е46, спортния салон в Е90 е 150 пъти по-удобен и е една от екстрите, които е задължителна за мене.
Някой може ли да сподели, дали от нормален, кожен салон(еърбег+подгрев) към спортен се налага някаква преработка на ел.инсталацията или всичко е плъг и плей?Не мога да разбера, дали всичките спортни имат ел надуване или някои са си механични?
Мерси
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Моята е с ръчно рекаро, но си има ел надуването. Не съм виждал рекаро да няма надуване.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:b00st написа:BaDxBoY написа:Просто съм имал е46 и сегашните ми се струват на 100% еднакви, затова попитах.
А иначе мисля да си стегна 90-тката и да си я карам аз, макар и да ми се кара нещо по-бързо. Надявам се, че тия коне ще са ми достатъчни. Кофти свикнах на 4.4 бензин и сега е страшна агония като караш 2.0д
Не се излагай с тия легени от Е46, спортния салон в Е90 е 150 пъти по-удобен и е една от екстрите, които е задължителна за мене.
Някой може ли да сподели, дали от нормален, кожен салон(еърбег+подгрев) към спортен се налага някаква преработка на ел.инсталацията или всичко е плъг и плей?Не мога да разбера, дали всичките спортни имат ел надуване или някои са си механични?
Мерси
Всичките са с ЕЛ. надуване. Колкото до това дали се налага, кодиране със сигурност се налага, а вече по кабелите зависи какви са твоите сегашни и какви искаш да ъпгрейдваш (ръчни, с частично ел.регулиране, с пълно ел.регулиране, с памет, лумбална опора и т.н.)
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Ръчни...единственото ел. по тях, освен беците, е подгревът.
Питам, защото бих си сложил спортен салон(обикновеният ръмби след 300-400км), но ако ще трябва да правя цигании по ел. инсталацията, не бих се занимавал.
Питам, защото бих си сложил спортен салон(обикновеният ръмби след 300-400км), но ако ще трябва да правя цигании по ел. инсталацията, не бих се занимавал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани