е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли
, но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Phil написа:Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли, но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.
НЕ, аз не съм го затапвал, може би ако е тръгнал ДПФ-а да го смениш или по-вероятното да го махнеш
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Phil написа:Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли, но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.
Е ти да не си, мислиш че нашите са били осакатени и за това сме си ги ремапнали?
Моята кола се гледа като малко дете и не се жали и един лев даден за нея.
Файда от ЕГР-а няма и това, че колата загрява по-бавно е само мит, освен ако не я чакаш на едно място да загрява. Ако я мапнеш и оставиш егр-а ще усещаш лаг като всеки дизел и ще ти харчи 200-300 грама на 100 км по-малко нафта, ако го махнеш колата ще излита като бензин без грам лаг, пробвах и двата варянта по време на ремапа и съм преценил за себе си, че е по - добре без него.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Spaidy написа:Phil написа:Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли, но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.
Е ти да не си, мислиш че нашите са били осакатени и за това сме си ги ремапнали?
Моята кола се гледа като малко дете и не се жали и един лев даден за нея.
Файда от ЕГР-а няма и това, че колата загрява по-бавно е само мит, освен ако не я чакаш на едно място да загрява. Ако я мапнеш и оставиш егр-а ще усещаш лаг като всеки дизел и ще ти харчи 200-300 грама на 100 км по-малко нафта, ако го махнеш колата ще излита като бензин без грам лаг, пробвах и двата варянта по време на ремапа и съм преценил за себе си, че е по - добре без него.
Винаги съм се чудил дали този лаг може да бъде избегнат, става ли само чрез затапване или трябва и софтуерно за този ефект? А това за загряването не е мит, поне при мен като съм пробвал колата загрява по-бавно като е затапен.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Не е мит особено при минусови температура ама българина обича да знае повече от немските инженери, ЛАГ заради ЕГР-а на баба ти трънките, лаг може да има само при неработещ добре ЕГР тоест заталачен.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Моя е работещ и е чистен редовно, просто всеки сам си преценява за себе си какво е най-добро.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Така аз си правих експерименти зимата с откачане и закачане.Единия ден тръгнах със закачен ,а на другия с разкачен.Разликата във външната температура нямаше ( -2градуса ).Разликата в окончателното загряване беше към 200 300 метра,като след като я палех 1 мин. работи на място(докато затворя гаража) и тръгвам.
Моя ЕГР е изключен софтуерно,но и съм го запушил горе до самия егр,горещите газове стигат до ЕГР охладителя.
Причината да го затапя беше ,че губех малко налягане от там,а аз такива неща не търпя
Правил съм и профилактика на турбопътещата и бързите връзки с цел да не изпуска от някъде,понеже бяха омаслени леко ,вече 6к няма и капка омасляване.
Сега за лага,лага е мн. пееераско нещо,на 2.0 184 коня лаг няма и кефа е много голям,но там дюзи и тн. компоненти са други.
След като я чипнах ако я карам около 2000 и над 2000 оборота лага е минимален,то и тогава си е добре да е по-отзивчива,в по ниски обороти не си е за драг...ако ще да има лаг
Phil аз 1 година само си я лъсках и нещо ако се обади откачах и сън не ме ловече докато не го оправя,но идва момента и за простотия ,няма само да и робувам,трябва и кеф да ми прави,а сега кефа е много голям.
Таруно е прав ,че всичко е направено с цел и има хора който има ли нещо не го пипат,аз не съм от тях,постоянно я ръчкам, затягам, чопля, преправям и като видях че сток извади 169.2 коня умрях от кеф,понеже някак си цялото това чопкане все едно ми се отблагодари.
А при мене чипа е много агресивен само на 100% натиснат педал,даже до половината няма много разлика след повече от половината като го натисна и върви зверски,а кик-на ли я откача,тея 480 нютона така ме натискат във седалката,че чак взе да пука нещо облегалката
Моя ЕГР е изключен софтуерно,но и съм го запушил горе до самия егр,горещите газове стигат до ЕГР охладителя.
Причината да го затапя беше ,че губех малко налягане от там,а аз такива неща не търпя

Правил съм и профилактика на турбопътещата и бързите връзки с цел да не изпуска от някъде,понеже бяха омаслени леко ,вече 6к няма и капка омасляване.
Сега за лага,лага е мн. пееераско нещо,на 2.0 184 коня лаг няма и кефа е много голям,но там дюзи и тн. компоненти са други.
След като я чипнах ако я карам около 2000 и над 2000 оборота лага е минимален,то и тогава си е добре да е по-отзивчива,в по ниски обороти не си е за драг...ако ще да има лаг

Phil аз 1 година само си я лъсках и нещо ако се обади откачах и сън не ме ловече докато не го оправя,но идва момента и за простотия ,няма само да и робувам,трябва и кеф да ми прави,а сега кефа е много голям.
Таруно е прав ,че всичко е направено с цел и има хора който има ли нещо не го пипат,аз не съм от тях,постоянно я ръчкам, затягам, чопля, преправям и като видях че сток извади 169.2 коня умрях от кеф,понеже някак си цялото това чопкане все едно ми се отблагодари.
А при мене чипа е много агресивен само на 100% натиснат педал,даже до половината няма много разлика след повече от половината като го натисна и върви зверски,а кик-на ли я откача,тея 480 нютона така ме натискат във седалката,че чак взе да пука нещо облегалката

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Колега, това са 140 НМ над сток, не е ли малко множко за компонентите, а иначе сигурно доста те лепи, аз съм с 390 ръчка и гледам, че на доста места макс НМ ги дават 410, но ти си знаеш най-добре. Твоята кола трябва да върви по-добре от стокова 325-ца, а тя все пак е 6-так.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
2707E91 написа:Така аз си правих експерименти зимата с откачане и закачане.Единия ден тръгнах със закачен ,а на другия с разкачен.Разликата във външната температура нямаше ( -2градуса ).Разликата в окончателното загряване беше към 200 300 метра,като след като я палех 1 мин. работи на място(докато затворя гаража) и тръгвам.
Моя ЕГР е изключен софтуерно,но и съм го запушил горе до самия егр,горещите газове стигат до ЕГР охладителя.
Причината да го затапя беше ,че губех малко налягане от там,а аз такива неща не търпя![]()
Правил съм и профилактика на турбопътещата и бързите връзки с цел да не изпуска от някъде,понеже бяха омаслени леко ,вече 6к няма и капка омасляване.
Сега за лага,лага е мн. пееераско нещо,на 2.0 184 коня лаг няма и кефа е много голям,но там дюзи и тн. компоненти са други.
След като я чипнах ако я карам около 2000 и над 2000 оборота лага е минимален,то и тогава си е добре да е по-отзивчива,в по ниски обороти не си е за драг...ако ще да има лаг
Phil аз 1 година само си я лъсках и нещо ако се обади откачах и сън не ме ловече докато не го оправя,но идва момента и за простотия ,няма само да и робувам,трябва и кеф да ми прави,а сега кефа е много голям.
Таруно е прав ,че всичко е направено с цел и има хора който има ли нещо не го пипат,аз не съм от тях,постоянно я ръчкам, затягам, чопля, преправям и като видях че сток извади 169.2 коня умрях от кеф,понеже някак си цялото това чопкане все едно ми се отблагодари.
А при мене чипа е много агресивен само на 100% натиснат педал,даже до половината няма много разлика след повече от половината като го натисна и върви зверски,а кик-на ли я откача,тея 480 нютона така ме натискат във седалката,че чак взе да пука нещо облегалката
Нали знаеш ,че скоростите са ни рейтнати до 400 Nm за автомати и 390 за ръчката? Ще си съсипеш торка и после 1000 лв

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Аз съм ръчка и само до 390нютона ли държи деба кашкавалените скорости...
Другия момент е това ,че не на всяко тръгване я изцеждам даже от както я чипнах само 2,3 пъти съм я киквал на макс,някак си като знаеш,че има потенциял колата те кара да си караш спокойно,поне на мене така ми се отрази и чат пат на 2ра и 3та я ръчна леко да си припомня кефа
Когато я чипосах и излезнах на 1вото широко място:

Другия момент е това ,че не на всяко тръгване я изцеждам даже от както я чипнах само 2,3 пъти съм я киквал на макс,някак си като знаеш,че има потенциял колата те кара да си караш спокойно,поне на мене така ми се отрази и чат пат на 2ра и 3та я ръчна леко да си припомня кефа

Когато я чипосах и излезнах на 1вото широко място:




- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
И аз останах с впечатлението, че си автомат. Просто кик и ръчка са ми несъвместими понятия. Сменян ли е съединителя някога?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Тука всякакви майстори се изказват, но иначе остават колите си да загреят по 1 минута, все едно със стари карбуратори карат.


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Кой има време да я чака цяла минута?!? Паля я и след 30 секунди съм на булеварда между 3500 - 4000 оборота (320д)
П.с: Ест с подходящото масло - 10w60
Ша ме ограничава швабата с кутия до 390 нютона и тънко 5w30 масло, балъка
П.с2: Абе тея БМВ-та що толкова се чупят, големи боклуци...
Sent from my iPhone using Tapatalk

П.с: Ест с подходящото масло - 10w60

Ша ме ограничава швабата с кутия до 390 нютона и тънко 5w30 масло, балъка
П.с2: Абе тея БМВ-та що толкова се чупят, големи боклуци...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Докато я мереха на диното преди чипа да ви кажа си пушеше доволно. Казах си " майчице сега като я чипнат ще ме е страх да дам газ ".
Обаче при двата ръна след ремапа мога да кажа, че почти не пропуши ( едвам доловимо ). Сега като я карам не забелязвам да пуши. Като я смачкам до край пуши естествено, но това не го правя постоянно а само когато се наложи. Чипа не е за да карам като бесен нон стоп а за да имам мощност в запас. Вече минах 1000км. след ремапа и мисля, че колата стана много приятна за каране
Обаче при двата ръна след ремапа мога да кажа, че почти не пропуши ( едвам доловимо ). Сега като я карам не забелязвам да пуши. Като я смачкам до край пуши естествено, но това не го правя постоянно а само когато се наложи. Чипа не е за да карам като бесен нон стоп а за да имам мощност в запас. Вече минах 1000км. след ремапа и мисля, че колата стана много приятна за каране

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Tsapo написа:Докато я мереха на диното преди чипа да ви кажа си пушеше доволно. Казах си " майчице сега като я чипнат ще ме е страх да дам газ ".
Обаче при двата ръна след ремапа мога да кажа, че почти не пропуши ( едвам доловимо ). Сега като я карам не забелязвам да пуши. Като я смачкам до край пуши естествено, но това не го правя постоянно а само когато се наложи. Чипа не е за да карам като бесен нон стоп а за да имам мощност в запас. Вече минах 1000км. след ремапа и мисля, че колата стана много приятна за каране
Колега, може преди теб някой да се е правил на майстор и да е пипал картите...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани