е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Phil » 28 Апр 2016, 9:11

Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли :mhihi: , но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Dextuar » 28 Апр 2016, 9:50

Phil написа:Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли :mhihi: , но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.

НЕ, аз не съм го затапвал, може би ако е тръгнал ДПФ-а да го смениш или по-вероятното да го махнеш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Spaidy » 28 Апр 2016, 12:58

Phil написа:Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли :mhihi: , но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.

Е ти да не си, мислиш че нашите са били осакатени и за това сме си ги ремапнали?
Моята кола се гледа като малко дете и не се жали и един лев даден за нея.
Файда от ЕГР-а няма и това, че колата загрява по-бавно е само мит, освен ако не я чакаш на едно място да загрява. Ако я мапнеш и оставиш егр-а ще усещаш лаг като всеки дизел и ще ти харчи 200-300 грама на 100 км по-малко нафта, ако го махнеш колата ще излита като бензин без грам лаг, пробвах и двата варянта по време на ремапа и съм преценил за себе си, че е по - добре без него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Dextuar » 28 Апр 2016, 13:56

Spaidy написа:
Phil написа:Да попитам, трябва ли да се затапва ЕГР-а за ремап? Започват да ми минават и на мен такива грешни мисли :mhihi: , но по моята кола всичко си е налично и си работи и не искам да я осакатявам заради ремап.

Е ти да не си, мислиш че нашите са били осакатени и за това сме си ги ремапнали?
Моята кола се гледа като малко дете и не се жали и един лев даден за нея.
Файда от ЕГР-а няма и това, че колата загрява по-бавно е само мит, освен ако не я чакаш на едно място да загрява. Ако я мапнеш и оставиш егр-а ще усещаш лаг като всеки дизел и ще ти харчи 200-300 грама на 100 км по-малко нафта, ако го махнеш колата ще излита като бензин без грам лаг, пробвах и двата варянта по време на ремапа и съм преценил за себе си, че е по - добре без него.


Винаги съм се чудил дали този лаг може да бъде избегнат, става ли само чрез затапване или трябва и софтуерно за този ефект? А това за загряването не е мит, поне при мен като съм пробвал колата загрява по-бавно като е затапен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Taruno » 28 Апр 2016, 14:38

Не е мит особено при минусови температура ама българина обича да знае повече от немските инженери, ЛАГ заради ЕГР-а на баба ти трънките, лаг може да има само при неработещ добре ЕГР тоест заталачен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Spaidy » 28 Апр 2016, 16:16

Моя е работещ и е чистен редовно, просто всеки сам си преценява за себе си какво е най-добро.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от 2707E91 » 28 Апр 2016, 19:46

Така аз си правих експерименти зимата с откачане и закачане.Единия ден тръгнах със закачен ,а на другия с разкачен.Разликата във външната температура нямаше ( -2градуса ).Разликата в окончателното загряване беше към 200 300 метра,като след като я палех 1 мин. работи на място(докато затворя гаража) и тръгвам.

Моя ЕГР е изключен софтуерно,но и съм го запушил горе до самия егр,горещите газове стигат до ЕГР охладителя.
Причината да го затапя беше ,че губех малко налягане от там,а аз такива неща не търпя :mhihi:
Правил съм и профилактика на турбопътещата и бързите връзки с цел да не изпуска от някъде,понеже бяха омаслени леко ,вече 6к няма и капка омасляване.

Сега за лага,лага е мн. пееераско нещо,на 2.0 184 коня лаг няма и кефа е много голям,но там дюзи и тн. компоненти са други.
След като я чипнах ако я карам около 2000 и над 2000 оборота лага е минимален,то и тогава си е добре да е по-отзивчива,в по ниски обороти не си е за драг...ако ще да има лаг :mhihi:

Phil аз 1 година само си я лъсках и нещо ако се обади откачах и сън не ме ловече докато не го оправя,но идва момента и за простотия ,няма само да и робувам,трябва и кеф да ми прави,а сега кефа е много голям.

Таруно е прав ,че всичко е направено с цел и има хора който има ли нещо не го пипат,аз не съм от тях,постоянно я ръчкам, затягам, чопля, преправям и като видях че сток извади 169.2 коня умрях от кеф,понеже някак си цялото това чопкане все едно ми се отблагодари.

А при мене чипа е много агресивен само на 100% натиснат педал,даже до половината няма много разлика след повече от половината като го натисна и върви зверски,а кик-на ли я откача,тея 480 нютона така ме натискат във седалката,че чак взе да пука нещо облегалката :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Dextuar » 28 Апр 2016, 20:24

Колега, това са 140 НМ над сток, не е ли малко множко за компонентите, а иначе сигурно доста те лепи, аз съм с 390 ръчка и гледам, че на доста места макс НМ ги дават 410, но ти си знаеш най-добре. Твоята кола трябва да върви по-добре от стокова 325-ца, а тя все пак е 6-так.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Taruno » 28 Апр 2016, 23:13

2707E91 написа:Така аз си правих експерименти зимата с откачане и закачане.Единия ден тръгнах със закачен ,а на другия с разкачен.Разликата във външната температура нямаше ( -2градуса ).Разликата в окончателното загряване беше към 200 300 метра,като след като я палех 1 мин. работи на място(докато затворя гаража) и тръгвам.

Моя ЕГР е изключен софтуерно,но и съм го запушил горе до самия егр,горещите газове стигат до ЕГР охладителя.
Причината да го затапя беше ,че губех малко налягане от там,а аз такива неща не търпя :mhihi:
Правил съм и профилактика на турбопътещата и бързите връзки с цел да не изпуска от някъде,понеже бяха омаслени леко ,вече 6к няма и капка омасляване.

Сега за лага,лага е мн. пееераско нещо,на 2.0 184 коня лаг няма и кефа е много голям,но там дюзи и тн. компоненти са други.
След като я чипнах ако я карам около 2000 и над 2000 оборота лага е минимален,то и тогава си е добре да е по-отзивчива,в по ниски обороти не си е за драг...ако ще да има лаг :mhihi:

Phil аз 1 година само си я лъсках и нещо ако се обади откачах и сън не ме ловече докато не го оправя,но идва момента и за простотия ,няма само да и робувам,трябва и кеф да ми прави,а сега кефа е много голям.

Таруно е прав ,че всичко е направено с цел и има хора който има ли нещо не го пипат,аз не съм от тях,постоянно я ръчкам, затягам, чопля, преправям и като видях че сток извади 169.2 коня умрях от кеф,понеже някак си цялото това чопкане все едно ми се отблагодари.

А при мене чипа е много агресивен само на 100% натиснат педал,даже до половината няма много разлика след повече от половината като го натисна и върви зверски,а кик-на ли я откача,тея 480 нютона така ме натискат във седалката,че чак взе да пука нещо облегалката :mhihi:


Нали знаеш ,че скоростите са ни рейтнати до 400 Nm за автомати и 390 за ръчката? Ще си съсипеш торка и после 1000 лв ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от 2707E91 » 29 Апр 2016, 8:37

Аз съм ръчка и само до 390нютона ли държи деба кашкавалените скорости...
Другия момент е това ,че не на всяко тръгване я изцеждам даже от както я чипнах само 2,3 пъти съм я киквал на макс,някак си като знаеш,че има потенциял колата те кара да си караш спокойно,поне на мене така ми се отрази и чат пат на 2ра и 3та я ръчна леко да си припомня кефа :mhihi:

Когато я чипосах и излезнах на 1вото широко място: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Dextuar » 29 Апр 2016, 13:19

И аз останах с впечатлението, че си автомат. Просто кик и ръчка са ми несъвместими понятия. Сменян ли е съединителя някога?


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Shadowed » 02 Май 2016, 20:43

Тука всякакви майстори се изказват, но иначе остават колите си да загреят по 1 минута, все едно със стари карбуратори карат.
:OT:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Dextuar » 02 Май 2016, 22:01

Кой има време да я чака цяла минута?!? Паля я и след 30 секунди съм на булеварда между 3500 - 4000 оборота (320д) :kuku:
П.с: Ест с подходящото масло - 10w60 :D
Ша ме ограничава швабата с кутия до 390 нютона и тънко 5w30 масло, балъка
П.с2: Абе тея БМВ-та що толкова се чупят, големи боклуци...


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Tsapo » 03 Май 2016, 14:12

Докато я мереха на диното преди чипа да ви кажа си пушеше доволно. Казах си " майчице сега като я чипнат ще ме е страх да дам газ ".
Обаче при двата ръна след ремапа мога да кажа, че почти не пропуши ( едвам доловимо ). Сега като я карам не забелязвам да пуши. Като я смачкам до край пуши естествено, но това не го правя постоянно а само когато се наложи. Чипа не е за да карам като бесен нон стоп а за да имам мощност в запас. Вече минах 1000км. след ремапа и мисля, че колата стана много приятна за каране :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Dextuar » 03 Май 2016, 17:38

Tsapo написа:Докато я мереха на диното преди чипа да ви кажа си пушеше доволно. Казах си " майчице сега като я чипнат ще ме е страх да дам газ ".
Обаче при двата ръна след ремапа мога да кажа, че почти не пропуши ( едвам доловимо ). Сега като я карам не забелязвам да пуши. Като я смачкам до край пуши естествено, но това не го правя постоянно а само когато се наложи. Чипа не е за да карам като бесен нон стоп а за да имам мощност в запас. Вече минах 1000км. след ремапа и мисля, че колата стана много приятна за каране :yes:

Колега, може преди теб някой да се е правил на майстор и да е пипал картите...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook