E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
vld написа:Има много неща заради които колата може да влезне в авариен режим и да не върви, трябва да се направи една диагностика за да се види дали има записани някакви грешки, да се видят стойностите на ДПФ-а и да се предприемат съответните действия.
Може да е дрослел, може да е дебитомер, все неща които записват грешки, но не светва нищо по таблото, а колата влиза в авариен режим и няма мощност.
Точно така, както си сигурен, че е ДПФ така може да е 5-6 други неща

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Аз пак съм с 480А....моята не ще да се регенерира в градски условия....бие си грешката и това е..
Ако карам извънградско, нямам грижи...на 707 до 709 км по часовник си пуска регенерацията...
Ако карам извънградско, нямам грижи...на 707 до 709 км по часовник си пуска регенерацията...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Малко ми се вижда като километраж за регенерация това, моята преди да го махна задръстваше на около 1000км градско каране.
А в градски цикъл на каране няма как да ти направи регенерация, просто алгоритъма за изпълнение няма как да бъде налице за да започне.
Аз на твое място бих си прегледал турбината да не омаслява, защото освен от сажди, маслото също му помага да се задръства по честичко.
А в градски цикъл на каране няма как да ти направи регенерация, просто алгоритъма за изпълнение няма как да бъде налице за да започне.
Аз на твое място бих си прегледал турбината да не омаслява, защото освен от сажди, маслото също му помага да се задръства по честичко.

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Ами, интересното е, обаче, че след регенерация си пада до под 10мбар на място налягането и е съвсем в рамките на нормалното.
Ей сега се мъчих, да го регенерирам.Пуснах му регенерация през ИСТА и още докато излезна от паркинга, вече беше на актив...лошото е, че след около 1км отиде на нот актив и след това не успях да я пусна пак.Седи на рикуестед ин ДДЕ, набива грешката постоянно и не ще да я пусне.Температурата ми е ОК-90-100 градуса, всичко е 6, нямам други грешки...обаче неще и това е.
За турбината, много е възможно....
Чудя се, как да я излъжа, да се изрегенерира...
Ей сега се мъчих, да го регенерирам.Пуснах му регенерация през ИСТА и още докато излезна от паркинга, вече беше на актив...лошото е, че след около 1км отиде на нот актив и след това не успях да я пусна пак.Седи на рикуестед ин ДДЕ, набива грешката постоянно и не ще да я пусне.Температурата ми е ОК-90-100 градуса, всичко е 6, нямам други грешки...обаче неще и това е.
За турбината, много е възможно....
Чудя се, как да я излъжа, да се изрегенерира...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Ами не я трий пред вас.
Оставия със записана грешка, излез на магистралата отбий на някой паркинг, после изтрий грешката и потеглай полекичко, вдигни 80-90 и забий темпомата на такава скорост, като направи на 240 градуса на гърнетата и на 80 на антифриза ще започне да регенерира, , като почне да регенерира я включи на 4-та за да е на по високи обороти и пак карай с такава скорост 90-100 максимум.
Почне ли да регенерира процеса е около 20 минути, като постоянно се променя от актив на нот актив.
И така, като ти писне да се занимаваш с глупости, просто го махаш
Оставия със записана грешка, излез на магистралата отбий на някой паркинг, после изтрий грешката и потеглай полекичко, вдигни 80-90 и забий темпомата на такава скорост, като направи на 240 градуса на гърнетата и на 80 на антифриза ще започне да регенерира, , като почне да регенерира я включи на 4-та за да е на по високи обороти и пак карай с такава скорост 90-100 максимум.
Почне ли да регенерира процеса е около 20 минути, като постоянно се променя от актив на нот актив.
И така, като ти писне да се занимаваш с глупости, просто го махаш


- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Пробвах го това, с магистралата, не ми се получи....само 1 път тръгна регенерацията и това беше....сега си седи рикуестед и не ще да се подкара, а грешката я записва моментално...няма и 5 секунди.
ЕДИТ:
Успях да я накарам, да се изрегенерира веднъж, но явно е доста запушен, защото продължава, да набива грешката.Карах около 20км, като през 9/10 от времето, колата беше в регенерация Актив.
Малко наблюдения
- Веднъж зададена и започнала/завършила, принудителната регенерация не може да се подкара отново, освен ако колата не се остави известно време.Аз поне не успях да я подкарам 2ри път на 1 излизане.
–Торк апликацията не открива грешка 480А, когато е записана в ЕКУ-то.
на 2рата снимка е докъде го докарах с налягането.Малко ми е странно, обаче, че атмосферното налягане е абсолютно еднакво до .01 мбар.
ЕДИТ:
Успях да я накарам, да се изрегенерира веднъж, но явно е доста запушен, защото продължава, да набива грешката.Карах около 20км, като през 9/10 от времето, колата беше в регенерация Актив.
Малко наблюдения
- Веднъж зададена и започнала/завършила, принудителната регенерация не може да се подкара отново, освен ако колата не се остави известно време.Аз поне не успях да я подкарам 2ри път на 1 излизане.
–Торк апликацията не открива грешка 480А, когато е записана в ЕКУ-то.
на 2рата снимка е докъде го докарах с налягането.Малко ми е странно, обаче, че атмосферното налягане е абсолютно еднакво до .01 мбар.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Високо ти е налягането 1000 милибара е доста, сваляй го да го миеш на ръка с пароструйка, като го накиснеш преди това с обемаслител ( промишлен).
След като го измиеш пак принудителна регенерация, като може да сипеш добавка в нафтата за повишаване на тепературата на газовете.
Ако продължаваш да караш така, ще има последствия, с това виоко налягане не е добре нито за тубото нито за изпускателния колектор!
Има риск да го сцепиш ако е тенекиен, както и ЕГР охладителя.
Не е изключено да поне да ти пълни и маслото с нафта.
При мен след регенерация седеше на около 0.5-0.6 милибара на празен ход и не вдигаше повече от 60-100 на пълна газ.
След като го измиеш пак принудителна регенерация, като може да сипеш добавка в нафтата за повишаване на тепературата на газовете.
Ако продължаваш да караш така, ще има последствия, с това виоко налягане не е добре нито за тубото нито за изпускателния колектор!
Има риск да го сцепиш ако е тенекиен, както и ЕГР охладителя.
Не е изключено да поне да ти пълни и маслото с нафта.
При мен след регенерация седеше на около 0.5-0.6 милибара на празен ход и не вдигаше повече от 60-100 на пълна газ.

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
1100mbar това е вкл атмосферното...колата отдавна щеше да е изкарала 481А и да е спряла, да се движи, ако беше 1 бар в ДПФ 
Днес успях да изкарам втора регенерация, около 20км, но продължава да ми набива грешката.Довечера ще я мъча за 3та и 4та...и после ще го мисля за сваляне.Лошото е, че при малко градско се задръства и спира да се регенерира.
Правих си и каунтърпрешър тест.
На място не иска да ми изкара стойност, а после, в резултата пише 0.
на 2000рпм ми е около 110мбар, надолу от 122 вчера....
на 4000рпм-220...

Днес успях да изкарам втора регенерация, около 20км, но продължава да ми набива грешката.Довечера ще я мъча за 3та и 4та...и после ще го мисля за сваляне.Лошото е, че при малко градско се задръства и спира да се регенерира.
Правих си и каунтърпрешър тест.
На място не иска да ми изкара стойност, а после, в резултата пише 0.
на 2000рпм ми е около 110мбар, надолу от 122 вчера....
на 4000рпм-220...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Satanism написа:1100mbar това е вкл атмосферното...колата отдавна щеше да е изкарала 481А и да е спряла, да се движи, ако беше 1 бар в ДПФ
Днес успях да изкарам втора регенерация, около 20км, но продължава да ми набива грешката.Довечера ще я мъча за 3та и 4та...и после ще го мисля за сваляне.Лошото е, че при малко градско се задръства и спира да се регенерира.
Правих си и каунтърпрешър тест.
На място не иска да ми изкара стойност, а после, в резултата пише 0.
на 2000рпм ми е около 110мбар, надолу от 122 вчера....
на 4000рпм-220...
Над максималните стойности си с бая - недей да я чакаш, а сваляй за почистване
idle - 33bar maximum
2000RPM - 75bar maximum
4000RPM - 200bar maximum
Пример мен сега след като е регенерирала миналата седмица пред 127 км, съм на 4,5 / 27 / 65, като се позадръсти ги качва с около 20-30% точно преди регенерация.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
При мен са други макс стойностите...65, 150, 250мбар.
Няма как да го сваля, в Словакия съм...ще трябва да изкара до България, още поне 1500км
Няма как да го сваля, в Словакия съм...ще трябва да изкара до България, още поне 1500км

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Satanism написа:При мен са други макс стойностите...65, 150, 250мбар.
Няма как да го сваля, в Словакия съм...ще трябва да изкара до България, още поне 1500км
аа ти си с 2.5 да други са., но пак си към горния край и ако ash ти е високо ще бие грешката винаги.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Оправихме работата....сега е под 40 на 2000рпм и под 90 на кът-оф, и вече не бие грешка....айдъл рийдинг все още отказва да ми покаже.
Два тека по 30км със 140 на 5та и зададена регенрация оправи работата.
Имам някаква драма с датчиците за налягане, обаче..за съжаление.
Два тека по 30км със 140 на 5та и зададена регенрация оправи работата.
Имам някаква драма с датчиците за налягане, обаче..за съжаление.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
vld написа:Мислиш че не отчитат правилно ли?
Ами аз вече сменях един...
Като пусна плаузабилити тест през ИСТА, пише, че амбиент прешър трябва да е = чардж прешър = екзауст прешър +/- 50мбар
при мен са 998/1021/1012 ако си спомням добре.Тоест първото условие не е вярно и пише, в тоя случай да сменяш чардж прешър сензор.В реалоем не видях, да има такъв.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
vld написа:Мислиш че не отчитат правилно ли?
това може да обяснява факта ,че не му регенерира в града въобще.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани