E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Да споделя и аз, успях да пусна регенерация.
Soot-а не мърда , налягането също.
Чудя се вече дали да не го махна този DPF и да се приключи драмата?!
Някой има ли идея дали може да се махне цялото гърне с DPF-а , да си сложа една правя тръба на негово място и да не се занимавам.
Ако в бъдеще ми дотрябва DPF , ще си сложа въпросното кюмбе и ще си сложа стария софт?
Soot-а не мърда , налягането също.
Чудя се вече дали да не го махна този DPF и да се приключи драмата?!
Някой има ли идея дали може да се махне цялото гърне с DPF-а , да си сложа една правя тръба на негово място и да не се занимавам.
Ако в бъдеще ми дотрябва DPF , ще си сложа въпросното кюмбе и ще си сложа стария софт?
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
А как разбра,че е протекла пълна регенерация?
Аз ще го порна моя, ще извадя питата и ще го заваря,понеже ми казват,че каквото и да сложа няма да издържи дълго на тази темп.
Защо мислиш ,че ще ти потрябва след време?
А да питам какво мислите дали да сложа права тръба или поне да махна задното гърне
Аз ще го порна моя, ще извадя питата и ще го заваря,понеже ми казват,че каквото и да сложа няма да издържи дълго на тази темп.
Защо мислиш ,че ще ти потрябва след време?
А да питам какво мислите дали да сложа права тръба или поне да махна задното гърне
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
2707E91 написа:А как разбра,че е протекла пълна регенерация?
Аз ще го порна моя, ще извадя питата и ще го заваря,понеже ми казват,че каквото и да сложа няма да издържи дълго на тази темп.
Защо мислиш ,че ще ти потрябва след време?
А да питам какво мислите дали да сложа права тръба или поне да махна задното гърне
В ISTA пишеше кога е била последната регенерация.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
И така колеги да споделя развитието по темата при мен.
Днес свалих ДПФ-а и го занесох на една автомивка да ми го измият с пароструйката.
Напръскаха го с обезмаслител и го напънаха с пароструйката, първо от меката връзка на обратно посока катализатора, после от катализатора назад и така по няколко пъти около 10 минути.
Излезна чернилка, ама не кой знае колко, на клипчетата в тубата излизат някакви огромни количества, но тук не, аз го отдавам на препарата с който го напръскаха, уж е някакъв силен обезмаслител, ама ....
И така ефект от процедурата има, след като сглобих колата и я запалих почна да излиза пара от зад от гърнето и така няколко минути, в самото начало записа грешка за високо налягане, но постепенно налягането падна драстично и като се поизсуши филтъра параметрите влязоха в норми, това което гледам аз е налягането преди филтъра.
В е60 подфорума четох че трябва да е под 65 мбар когато колата работи на празен ход.
След почистването тази стоност падна до около 20.
Пуснах и да направи принудителна регенерация и тръгнах да покарам малко, маршрута беше софия костенец и обратно, като през цялото време лаптопа беше закачен и с иста следях параметрите на изпускателната система.
В началото мбар налягането преди дпф-а беше по високо , но постепенно се намали по време на карането, още на отиване.
На отиване карах с 90км/ч. на темпомат в продължение на 30 минути, налягането варираше от 60-70 до към 200 мбар, градусите на изпускателната система се меняха от 170-180 при по дългите спускания до 630 при изкачванията, като на първия сензор температурата винаги беше малко по ниска.
На връщане карах малко по бързо със 120 на темпомат, налягането преди филтъра не мина повече от 190 мбар, и като стигнах до софия по светофарите вече пона за се закрепва на около 20мбар.
Това са нещата които се виждат на иста, но ми се струва че не е достатъчно за правилна диагностика на филтъра.
В смисъл на края тестовете я резнах един два пъти по агресивно, като поведение колата ми се видя по пъргава, но интересното е че е записала грешка за високо налягане без да ми светне лампата на таблото.
Прикачам и няколко снимки с параметрите да видите какво се получи.
По принцип грешка на борда не записа за 120 километра извънградско шофиране и после 20 градско, но регенерация не е направила според мен.
А температурата на генерацията нормално ли е да се повишава толкова много?
Днес свалих ДПФ-а и го занесох на една автомивка да ми го измият с пароструйката.
Напръскаха го с обезмаслител и го напънаха с пароструйката, първо от меката връзка на обратно посока катализатора, после от катализатора назад и така по няколко пъти около 10 минути.
Излезна чернилка, ама не кой знае колко, на клипчетата в тубата излизат някакви огромни количества, но тук не, аз го отдавам на препарата с който го напръскаха, уж е някакъв силен обезмаслител, ама ....
И така ефект от процедурата има, след като сглобих колата и я запалих почна да излиза пара от зад от гърнето и така няколко минути, в самото начало записа грешка за високо налягане, но постепенно налягането падна драстично и като се поизсуши филтъра параметрите влязоха в норми, това което гледам аз е налягането преди филтъра.
В е60 подфорума четох че трябва да е под 65 мбар когато колата работи на празен ход.
След почистването тази стоност падна до около 20.
Пуснах и да направи принудителна регенерация и тръгнах да покарам малко, маршрута беше софия костенец и обратно, като през цялото време лаптопа беше закачен и с иста следях параметрите на изпускателната система.
В началото мбар налягането преди дпф-а беше по високо , но постепенно се намали по време на карането, още на отиване.
На отиване карах с 90км/ч. на темпомат в продължение на 30 минути, налягането варираше от 60-70 до към 200 мбар, градусите на изпускателната система се меняха от 170-180 при по дългите спускания до 630 при изкачванията, като на първия сензор температурата винаги беше малко по ниска.
На връщане карах малко по бързо със 120 на темпомат, налягането преди филтъра не мина повече от 190 мбар, и като стигнах до софия по светофарите вече пона за се закрепва на около 20мбар.
Това са нещата които се виждат на иста, но ми се струва че не е достатъчно за правилна диагностика на филтъра.
В смисъл на края тестовете я резнах един два пъти по агресивно, като поведение колата ми се видя по пъргава, но интересното е че е записала грешка за високо налягане без да ми светне лампата на таблото.
Прикачам и няколко снимки с параметрите да видите какво се получи.
По принцип грешка на борда не записа за 120 километра извънградско шофиране и после 20 градско, но регенерация не е направила според мен.
А температурата на генерацията нормално ли е да се повишава толкова много?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Минах по този път. След една седмица пак ще се задръсти.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
adovet написа:Минах по този път. След една седмица пак ще се задръсти.
А защо не пожела да направи регенерация?
Аз по принци карам 99% градско, та няма да ми е много трудно да се навия да го махна, но ми се искаше поне да опитам да го вкарам в час
BMW Carly има ли опция да го подкарам на лаптопа?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
При мене се задръсти от ново и почна да прави регенерация при всяко палене
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Защо не му направи италиянско почистване - 3 дупки в центъра
Гаранция ще забравиш за проблема
Гаранция ще забравиш за проблема
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Освен това обезмаслителя трябва да престои, за да се просмуче в питата, най-добре е чистене с ултразвук
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Taruno написа:Освен това обезмаслителя трябва да престои, за да се просмуче в питата, най-добре е чистене с ултразвук
И с ултра звук го чистих - всичко е само временно.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
По принцип си прав ако самият материал е сдал багажа (около 300к) то всичко е временно, но като цяло в момента на Х3ката на 270к ДПФ-а е в идеални стойности като го чистихме с DPF cleaner от тех ко на около 160-170к.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Taruno написа:По принцип си прав ако самият материал е сдал багажа (около 300к) то всичко е временно, но като цяло в момента на Х3ката на 270к ДПФ-а е в идеални стойности като го чистихме с DPF cleaner от тех ко на около 160-170к.
Е мойта беше на 350к
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Един приятел в Англия си сложи на Е91 LCI рециклиран DPF от Vege UK само че скъпия вариант, който е Silicon Carbide, както оригиналния и вече е навъртял към 60к мили и е доволен, сумата е прилична и може би ако се наложи аз също ще мина по този път.
- mmm530
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.09.2015
- Кара: 530d 231k E60
- Мечтае да кара: САМОЛЕТ
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
здравейте .имам Е60 530D днес пуши много и миришеше на масло за около 10мин?????масло има антифриз също.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Какво общо има с тази тема това колега
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани