Резервна гума патерица в багажника на Е90?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Turturelo » 14 Ное 2013, 20:04

90e90e написа:
Turturelo написа:@vassil_bk
Снимката с разцепена през средата по диаметъра джанта е на другия компютър и ще я пусна по-късно ... и там не успях ... да стоя на пътя. Не карах аз, но бях в колата. И не на последно място ще се опитам да намеря снимка с липсващо парче голямо колкото юмрук на първото поколение рънфлет гуми на Е63 от 2004 г., където на Цариградско един взе една яма с неразумна скорост и колата не мръдна, при това на предна гума. Прибра се без проблем. Имам познат, който със спукан рънфлет си дойде от Украйна. Гумата беше на парцал, но се прибра! Видео мога да пусна .. последните 10 години работно изтезаваме рънфлет гуми и до сега не се е случило това, за което говориш разбирай по целия широк свят... та ми е интересно да обясниш КАК "може да хартисате на пътя много сериозно..." ??


Хартисването на път е мнооого силна дума, но рънфлат да караш, когато може да се отремонтира е грехота, защото за минималното разстояние, което евентуално ще се измине "по джанта", ще е фатално за живота на гумата, т.е. няма да подлежи на ремонт. Даже може съвсем спокойно да си спукаш и другата - съседна , та да си имаш 2 гуми с еднакво износен протектор... В този ред на мисли, по-добре е по възможност ДА НЕ СЕ КАРА със спукан рънфлат, освен ако не е наложително да бъдат буквално унищожени едни 200 лева.


това е чудесно спестовно размишление, когато имаш основно шофиране в градски условия и отиваш до кафето с колата .. въпроса е обаче, какво правиш, ако возиш семейството си, бухнеш дупка с по-височка скорост и създаваш рискове за себе си и детенцето си примерно ... при положение, че технологията е налице, хората са го направили да нямаш крик, ключ и всички останали дивотии, а и ценовата разлика вече е минимална.. ние естествено по български ще намерим 28 причини, за да се самооправдаем .. да сложим на кантара кое е по-важно .. липсата на вариант да останем на пътя, сигурността, спокойствието, цялостта на багажника и възможността да продължим при инцидент ... от другата страна цената на една гума .. защото откровено казано това за твърдото возене не го възприемам насериозно от шофьори на Е90, която е доста кашкавалена с оригиналното (не-М) окачване.. А и не на последно място не караме автомобили по 3000 лв, че 200 да би следвало да са проблем?! Пак казвам .. издумкал съм толкова гуми през последните 10 години с цел демонстрации и за съжаление тази от по-горната снимка на личния си автомобил ... но се прибрах без проблем - жив и здрав. И това за мен е най-важното нещо! А не 200/400/800 лв. .. Приоритети .. и лични предпочитания ..


автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Turturelo » 14 Ное 2013, 20:14

и обещаната снимка с разцепена джанта ... това е F02 750i xDrive през 2009 г. го сътворихме. С гумата на колата се прибрахме .. бавно, но се прибрахме!!!

Изображение

Не мога да намеря тази от Е63 от 2004 г .. :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от 90e90e » 14 Ное 2013, 20:52

:OT:

Turturelo написа:това е чудесно спестовно размишление, когато имаш основно шофиране в градски условия и отиваш до кафето с колата .. въпроса е обаче, какво правиш, ако возиш семейството си, бухнеш дупка с по-височка скорост и създаваш рискове за себе си и детенцето си примерно ... при положение, че технологията е налице, хората са го направили да нямаш крик, ключ и всички останали дивотии, а и ценовата разлика вече е минимална.. ние естествено по български ще намерим 28 причини, за да се самооправдаем .. да сложим на кантара кое е по-важно .. липсата на вариант да останем на пътя, сигурността, спокойствието, цялостта на багажника и възможността да продължим при инцидент ... от другата страна цената на една гума .. защото откровено казано това за твърдото возене не го възприемам насериозно от шофьори на Е90, която е доста кашкавалена с оригиналното (не-М) окачване.. А и не на последно място не караме автомобили по 3000 лв, че 200 да би следвало да са проблем?! Пак казвам .. издумкал съм толкова гуми през последните 10 години с цел демонстрации и за съжаление тази от по-горната снимка на личния си автомобил ... но се прибрах без проблем - жив и здрав. И това за мен е най-важното нещо! А не 200/400/800 лв. .. Приоритети .. и лични предпочитания ..


Amigo, не си прочел поста ми задълбочено... Ни най-малко не подценявам рънфлат-а... Съжалявам, че дадох парички за зимни обикновени преди години и ще ми свиди да си ги сваля, преди да съм ги унищожил... за градски условия карам градски коли а за зимата си имам джип - истински... и не е БМВ...

рън-а без въздух НЕ СЕ кара!!! Той е само за да се прибереш до най-близкия гумаджия..., а као ти се падне да е по-далече - си търси нови рънърки... ти поне си карал и знаеш за колко време се затриват... Ако една "патерица" не ти пречи то по-добрия вариант е да си я сложиш на пътя, отколкото да си унищожаваш гумите. Тук сме и за това разсъждаваме по български!!! Когато (ако) идем някъде, тогава ще разсъждаваме по друг начин.

Има технология и аз съм твърдо "ЗА" това, че трябва да се кара с рън-ки!

Късмет на всички!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Turturelo » 14 Ное 2013, 22:57

аркадаш, похвално за автопарка значи поддръжката и гуми не би следвало да си ти в полезрението, след като можеш да си позволиш два автомобила. Та това с 200та лева отпада. (Апропо любимо ми е респектиращото определение ползвано по нашите географски ширини). Не кола, а джип!!! :mhihi: Джип (няма значение 'къв кош е, винаги е израз на социален статус), джип-BMW и джип-Mercedes .. така се степенуват .. джип Mercedes винаги печели.. това е друга тема, която ми е адска забавна. Няма да ме разбереш, здраве.. Та .. понеже съм пробвал, покарал и поучил по темата да уточним няколко неща: 3Sеries не е градски автомобил, i3 е градски автомобил, MINI е градски автомобил, евентуално и 1Series .. но 3Sеries не е. Няма да влизам в KKL, GKL, GKL+ подробности. Концепцията на SAV/SAC автомобилите от BMW - с тях се ходи на ски, не за царевица. Никой никога не е създавал тези автомобили за нещо различно от нормални до тежки условия пътни условия, където можеш да направиш неща с тях, които с "джип" по твоята дефиниция не можеш .. и обратното (макар да имам извесно количество интерес за сравнения, защото знам с правилните гуми какво съм правил на Айреплог при -40 с тях, знам и в Дубай колко араби гледаха тъпо като се пуснахме на техните упражнения).

Друго твърдение да опровергая - рънфлет СЕ КАРА без въздух със скорост до 80 км/ч при гарантиран пробег от 250 км. Продължи да четеш разбрал съм те правилно, спокойно. Ако автомобила е близък до максималното си допустимо натоварване и се кара по груб асфалт може да падне до 150 км, НО връщайки се на оригиналната концепция СЕ прибираш жив и здрав. Историята показва, че издържат с къде къде по-високи скорости и къде къде по-дълъг пробег, но това не мога да комуникирам професионално воден от принципа на добрия професионалист. Включително една я бяхме запалили (с пламък) от триенето без налягане да видим, докъде ще издържи и колко.. Та пак да кажа беловласите с белите мантички са го измислили, а ние все тук да измислим наша си система... Въпрос на приоритети. Те хората затова си махат и еърбеците след удар и лепят тапицерията да не си личи, а че следващия път (не дай Боже) няма да има какво да им спаси тиквата е друга тема. НО опасно близко до темата с изхвърлянето на рънфлет-а, която споменах в предишния пост. Слагаш приоритети на кантара. Гумата vs. сигурност, спокойствие, безопасност, удобство. Лично аз смятам, че едната везна е много по-тежка от другата. Изхвърлям я и не ми мигва окото. За съжаление начина на мислене определя географската ширина, а не географската ширина определя начина на мислене. Днес продадох едни чисто нови зимни гуми за моята кола, защото са на 2 години и не съм ги слагал още (налага ми се да пътувам по 3-4 месец по света с джипове BMW :mhihi: , а колата ми стои прибрана), остаряват и искам като тръгна да спирам - да спра и да знам, че съм направил всичко възможно от моя страна онези пагубно важни понякога 10 см. да са в резерв. Всеки мислещ по "български" ще ме сметне за луд, но сменям гуми на 3 години независимо от километрите. Настоящите ми са 3-ти сезон и имат 5000 км. Като нови са, но заминават догодина и слагам нови... рънфлет ;)
И на последно място - Е9х не са станали по 3000 лв., че да ни притесняват 2000 лв. за гуми... камо ли 400 лв. за една, ако даде фира.. поне аз така смятам. Ако са проблем, сбъркали сме ценовата категория. Пък и застрахователите плащат гуми..

Но затова сме демократична държава, всеки да избира и следва своето ... просто не твърдете врели некипели градски легенди..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от kraska » 14 Ное 2013, 23:55

Дано скоро направят рънфлетките комфортни и с добри характеристики като обикновените. Тогава и аз ще си взема рънфлет. Цената вече им не е голяма разлика, но в предвид ТВЪРДОТО (а не кашкавелено, освен ако са ти заминали амортисорите и караш на пружини) окачване си е супер некомфортно с тези гуми. Ако си мислите че този клип не е малко преекспониран от БМВ, то се лъжете, трябваше да обеснят по всякакъв начин що са решили да пестят пари от резервна гума и крикове. Не си мисли че рънфлета ти докарва няква сигурност , освен че няма да сменяш гума на пътя. Нищо повече, а и никаква гаранция нямаш че ще изкараш до гумаджия, особено такъв който да е виждал такива гуми. Масово хората и на запад си сменят рънфлетите с обикновени, вкл. и моята кола от Швейцария дойде с два чифта гуми и двата бяха обикновени, а в багажника имам от комплекта с помпа и нещо което запушва дупките. Има много случаи, на хора които след 50км рънфлетите им са за боклука вече и пак не стигат до гумаджията. така че една патеричка в багажника, ако не пречи, е по-добра идея за дълъг път. Само не рабрах тази снимка с разцепената джанта за какво си я дал, като не виждам как е възможно да се кара с нея.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Turturelo » 15 Ное 2013, 9:21

уф ... :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Ето още едно вероятно преекспонирано клипче:


Трябва да намеря диска с гръмване на гума пак с Тиф Нидел, защото той е по-малко вероятно да преекспонира .. Дали според теб на BMW им е проблем да ти натоварят цената на нов автомобил с доставната цена като производител на крик, резервна гума и ключ? Така или иначе са ти прибрали парите, защо да се набутват за настройки на окачване, тестове и подобряване на всички компоненти, за да си осложнят живота?! Да карат петте големи производителя да си правят труда да правят гуми за определен нов модел, защото принципа е такъв - вади се нов модел, две години преди ти да го видиш на картинка от Michelin, Dunlop, Good Year, Bridgestone и Pirelli получават параметри на гумата и започват съвместна работа с екипа по създаване на автомобила, който около година преди да го видиш на снимка се пренася на Нордшлайфе в безброй обиколки за финни настройки (не само на гумите, но И на гумите). След това модела се лансира, а BMW получават гума със щампована звездичка на нея. Пробвай да си купиш Pilot Sport PS2 255/35/18 рънфлет без звездичка на тях. Най-вероятно няма да успееш, което означава, че включително някои размери гуми са супер специфични, вкл. нови модели излизат в различни размери. Тук вече съм съгласен, че го правят за финансови изгоди, но това не би се получило, ако твоето твърдение, че хората "на запад" не ползват рънфлет гуми. Напротив! И мога да те уверя в това, защото съм потресаващо по-добре запознат от теб какво се случва в дилърските мрежи на марката по света. Още повече като сложиш качеството на пътната мрежа в Западна Европа сравнена с нашата... дори и логиката се губи ;)
Също това "много случай" е изключително приветливо твърдение .. в стил на чух/казаха ми .. Аз няма да кажа "има много случай..", ще кажа за 10 години съм направил безброй демострации и симулации, за да обясним на такива като теб, че това което е в главата им е категорично невярно. Включително в Русия правихме демонстрации с еднакви автомобили снабдени с рънфлет и без рънфлет, да определят коя кола с кои гуми е ... мога да обобщя резултата като стрелба в тъмното.
Снимката с разцепената джанта я сложих, защото (обяснявам пак) 2009 г. един пич разцепи тази джанта през средата по начина, който се вижда на снимката. Бях в колата, не шофирах аз, след което бавно бавно се прибрахме с гумата и джантата на автомобила, както е разцепена!!! Не беше разделена по начина, по който е - държеше се все още на гумата, но бе разцепена през средата и гумата я държеше все още заедно!

А това, дали карам на пружини ще го подмина, все едно не съм го прочел ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Leon » 15 Ное 2013, 9:38

kraska написа:Дано скоро направят рънфлетките комфортни и с добри характеристики като обикновените. Тогава и аз ще си взема рънфлет. Цената вече им не е голяма разлика, но в предвид ТВЪРДОТО (а не кашкавелено, освен ако са ти заминали амортисорите и караш на пружини) окачване си е супер некомфортно с тези гуми.

Ама в голяма грешка си. На Е90 окачването (вкл.М-тех) си направо сирене бри в сравнение с Е46 например. Правя директно сравнение, като Е46-та даже е на 16' . Единствената логика за мен са настройките, свързани с рънфлет гумите. И аз не съм огромен фен на рънфлет-а в България, където 100% от пътищата друсат, а 99% не се траят, но не разбирам защо така яростно отричаш технологията. Тя е замислена, тествана и употребявана по пътища, а не това, което имаме тук. Освен това я подобряват постоянно. Имам наблюдения над кола, която беше с оригиналните бриджстон дот 2006г, после 2010г. й сложиха последния рфт дънлоп и разликата беше огромна...
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от kraska » 15 Ное 2013, 11:10

Ами , а дано са още по-добре направени вече. но имат какво да гонят още по характеристики като спирачен път,шум и т.н.. Преди няколко месеца търсих летни гуми и съм изчел какво ли не, вкл. и над 100 мнения на хора по наши и чуждестранни форуми затова и така прецених за себе си. Явно моята кола е с по-твърдо окачване (4х4, комби). И къде видя да е отричам.... просто предпочитам комфорта и по-добрите характеристика на гумите, които достигнат ли ги и аз ще си сложа рънфлети. А по отношение на тези клипове където им пръскат гумите се едно са ги застреляли нямат нищо общо с реално пукащата се гума, освен ако не е срежеш брутално в някоя дупка или нещо подобно, но тогава ще имаш доста други фактори вкл. и майсторлъка на шофьора. Така че гледам от реална гледна точка по отношение на това да имаш патерица в багажника или рънфлет гуми. А с пари всеки може...... и да му се скапе и рънфлета ще си извика пътна помощ и едни хубави пари ще им даде. Недей сравнява запада с БГ, при тях като им кажат сменяй на 30 000 км маслото например,те не се и замислят даже, същото е и с това какви гуми да сложат. Сигурен съм че като износя моите гуми следващите ще са рънфлети които ще купя, т.к. дотогава вярвам че разликите ще са минимални.
И стига с тези вярвания ..... всичко е маркетинг, реклама ,печалби. Ако пирели им дадат най-добра цена ,ще им праснат една звездичка и ще настроят автомобила за тях както казваш че правят. Но реално досега никога не съм виждал , на нов автомобил да са сложили най-доброто от пазара в момента като гуми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от stocky » 15 Ное 2013, 11:28

Защо се твърди, че Runflat гума има по-лошо сцепление (съответно спирачен път) от обикновената гума? Нали Runflat технологията се различава в усиления борд, който няма контакт с пътя? Conti Sport Contact 2 SSR (Runflat) ги дават с 1 dB по-тихи в сравнение с обикновения вариант на същата шарка! Давам ги за пример, защото аз карам с такива и не намирам никакви разлики във возията в сравнение с Conti Winter Contact TS830P, които са ми зимните. Зимните са ми малко по-шумни!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от kraska » 15 Ное 2013, 11:52

stocky написа:Защо се твърди, че Runflat гума има по-лошо сцепление (съответно спирачен път) от обикновената гума? Нали Runflat технологията се различава в усиления борд, който няма контакт с пътя? Conti Sport Contact 2 SSR (Runflat) ги дават с 1 dB по-тихи в сравнение с обикновения вариант на същата шарка! Давам ги за пример, защото аз карам с такива и не намирам никакви разлики във возията в сравнение с Conti Winter Contact TS830P, които са ми зимните. Зимните са ми малко по-шумни!


Просто визирам по каталожни данни параметрите им. По принцип зимните са винаги по-шумни.Ако автомобила е бензинов, комфорта по отношение на шум е малко по-завишен. Говоря изцяло от моя гледна точка ,вкл тази впредвид възможности финансови, ситуация в България - пътища, застаховка, пътна помощ и т.н. Темата бе за патерица в багажника и затова моето мнение е ,че е по-удачно. Предпочитам да карам като возия БМВ ,а не каручка, но всеки сам си решава и преценя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от 90e90e » 15 Ное 2013, 12:40

:OT:

Turturelo написа:аркадаш, похвално за автопарка.....
Но затова сме демократична държава, всеки да избира и следва своето ... просто не твърдете врели некипели градски легенди..


амиго, няма да ти влизам в заядливия тон! Плямпането не ми е приоритет, я явно ти се забавляваш по този начин!

Не е нужно дами отговаряш, защото не смятам за нужно да се натоварвам с четене на твои мнения и размишления и ако ще мога да ти повдигна самочуствието то - ДАААА - по-велик си от мене!!!По-печен си... абе с 2 думи "ТИ СИ ГОЛЯМАТА РАБОТА"!

Хайде остани със здраве и си карай както си знаеш!

п.п. ако мод може да ми каже на л.с. как да НЕ чета мнения на конкретен потребител - ще съм благодарен
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Leon » 15 Ное 2013, 16:13

:cop:
Never mistake motion for action...

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Turturelo » 15 Ное 2013, 19:25

@kraska
не е с по-твърдо окачване, освен ако не е след-фабрично. Аз също съм Е91 хDrive, с М пакет, но xDrive няма вариант да е с М окачване - та си с нормалното окачване. И продължавам да твърдя, че е Лили Иванова и това не е нито стегнато, нито твърдо возене. Е46, както каза Бат Leon, и F30 на Sport при адаптивно окачване е като бордюр в сравнение с Е9х. По времето на Е90 лаунча рънфлета беше първо поколение , които имаха тенденцията да се цепят в дупки. Много вода изтече от тогава. Наистина не мога да намеря dvd-то с клипчето, където буквално я взривяват гумата в движение. Продължавам да го търся и ще го рипвам и кача. Това, което продължавам да пропагандирам е не винете технологията, тя работи и е направена за добро. Просто по една или друга причина някакси по нашите геогрфски ширини особено, си намираме поводи за изсмъкване на пръстите. Освен всичко останало тръгват едни легенди, които са на принципа да обясняваш, че нямаш сестра. Срещу тях се противя. Иначе решението дали ще сложиш препоръчаното от производителя или нещо друго .. е право на всеки. Колата, сигурността, комфорта си е на шофиращия и пътниците му .. като иска и гумена медицинска ръкавица да увие около джантата. Не на последно място рънфлета пази джантите ... балона поне не се пренася толкова лесно нататък. Относно характеристиките - нямат разлика нито в спирачния път, нито в шума, нито в сцеплението. Разлики ... и това разбирайте, че ще го хванат адски малко хора след упорито количество обиколки на един и същ автомобил с два различни комплекта гуми на едно и също трасе е в теглото .. Цялостното тегло обаче е същото, заради отсъствие на чаркалаците в багажника. Другата разлика е страничното подгъване, което е логично по-малко заради твърдия борд. Това определено също няма да го хванат 99.5% от шофьорите. Това е причината М GmbH да продължава да ползва tyre-mobility-kit вместо рънфлет. Пак подчертавам АДСКИ малко хора ще хванат разликата, защото огромното количество М потребители са далеч от възможностите на автомобила. Последното събитие, което водих ми удариха инструкторската кола екипчето по миенето на флийт-а и трябваше да водя пилотна кола с F31 330d xDrive на Словакиа Ринг с 6 бр. М3-ки зад мен ... от 100-тина посетителя 5-6-7 ми стояха на бронята и реално ги бавех .. останалите бяха сложили биноклите. Иначе по време на обедната почивка слушах как настройките на окачването ала-бала, пък спирачките ала-бала, пък гумите как ала-бала.. беше забавно.

@stocky :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от kraska » 15 Ное 2013, 21:32

Добре де за окачването се съгласих и се радвам че минах от е36 на е90 направо, защото е46 окачването нямаше да го издържа. Колата ми е с 17'' -ки и с усилен борд на гумите , което най-вероятно е и причината за това мое усещане. Но и днес чета мнения от чуждестрании форуми и сайтове за гуми от хора които са с новите модели рънфлетки и честно казано не са очаровани и всички повтарят твърдо- твърдо - твърдо. Може би са докарали характеристиките на рънфлета до на обикновени по отношение на аквапланинг, спиране на мокро ,шум, или разход на гориво, но пак продължават всички тестове за гуми било на АДАК ,било на всякакви други всевъзможни списания да сравняват топ моделите на марките, но без рънфлат моделите им. Никой не вини технологията, по-добре е от обикновенната, но си има и минуси доста , които се стараят да елиминират. По отношение на страничното сгъване категорично не съм съгласен! Каква мислиш е причинита за твърдата возия сравнена с обикновени гуми ?!? Особено сложи GoodYear Assymetric 2 както в момента караш с рънфлетки и ще откриеш че караш на балони, както се изказват много хора, които СА с такива гуми. По отношение на поводите нашите географски ширини ...... както се изказваш е малко пресилено, т.к. БГ пътищата не са като европейските, американските и т.н., финансовите възможности също. Тук може да кажеш.... е купил си си БМВ ,ама не ти е по джоба и може би си прав. Но с пари или не имаме вкус към доброто, ако ще газово да сложим ( както и направих) , хвърлена патерица в багажника, но поне ще сме спокойни на дълъг път, ще се кефим на по-добрия комфорт по нашите пътища, а като пестя от гориво, ще се радвам че допринсям за екологичността , ще и купя някоя друга глезотия и ще и сменям консумативите по-често, а не както препоръчват. Тук малко извън темата, но Бг е малка страна с две нещастни магистрали, много натоварено градско, кофти горива, които скапват маслото мнооого по-бързо.

@Turturelo : С какви гуми и рамзер, модел от коя година караш е91 -та в момента или лятото?
А и вероятно си я видял темата по-надолу, там хората не са чули-недочули , а са усетили лично разликата.
viewtopic.php?f=112&t=291050

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Резервна гума патерица в багажника на Е90?

Мнение от Turturelo » 15 Ное 2013, 22:55

Виж, не ме разбирай погрешно .. пак казвам всеки има право да води начин на живот както намери за добре .. все пак си е негов. Гуми, газово и т.н. Аз имам други виждания - карам това, което мога да си позволя - но гледам да го поддържам и карам без забележка, както е излязло от завода, скръцне ли сменям .. живея в Бг .. карам по същите магистрали и пътища .. да много неща не са наред в тази държава, всъщност би било по-лесно да изброим нещата, които са .. няма и да отнеме време .. гумата с балона е точно Варна - Русе, докато "правеха" "магистралата" и беше отбита .. но това в крайна сметка зависи и от нас самите - затова живеем в подобна държава, затова се учим на тарикатлъци и после обаче се сърдим на всичко останало, а се оказва, че то тръгва от самите нас. Не мисли, че по света имат страшни пътища .. Щатите .. не бих казал, че всички са струна, UK също, Чехия, Полша ... да, нямат толкова отявлени трапове, но и те си имат бабунки и хендеци .. естествено в пъти по-добре са.. Аз лично не бих си взел примерно бензин, които би ми идвал скъп за гориво, бих си взел по-малък дизел .. но това съм аз. Смятам, че собственик на Bentley не би следвало да е под наем с кредит за колата, но държавата ни е сбъркана и за съжаление народа се адаптира, вместо да отстоява и търси по-добрия живот. Работа->заплата->благини ... ние предпочитаме тарикат на дребно->шмекерия->измита кола със свински опашки на подкалниците.. Демокрация .. изместихме темата наистина. Темата бе за рънфлетките .. видях я темата, но не мисля да обикалям като цветарка пропагандирайки едно и също. Издразни ме колегата, който каза "с рънфлети може сериозно да си висиш по пътищата", та от там се жегнах..

Е91 2007 330xd лято 225/40/18 отпред и 255/35/18 отзад Michelin Pilot Sport PS2 RFT 2012г, не помня дот-а точно. Зима - 225/45/17 Dunlop 3D RFT 2011г, догодина отлитат нищо, че нямат никакви километри на тях .. Взех колата с един Hаnkook W300 IceBear RFT 2010 на адски малко километри, но нещо не ме кефи да имам подобни гуми и сега в относително топло/студеното време издевателствам над тях с научна цел. Бях тръгнал да ги продавам даже тук, но нещо са ми много сложни правилата и реших да си ги съсипя вместо да ми трият обявите.. Като застудее истински и запрехвърча снежец ще си преобуя дънлопчетата. :driving: за 2 седмици и после на лято пак, че дълга ме зове F15/F34/F32 :driving:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook