Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Хората оттатък езерото явно най-често залагат на някой от KW вариантите... http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=493976

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Gqbriel написа:Airdust написа:Plamenv написа:и на мен ми е интересно някой дали е слагал кит за снижаване на е90ка с х драйв.. дразни ме това разстояние между гумата и калника..
Тя и без тва е ниска, представям си с окачване... Иначе има пружини, около 450-550лв. EIBACH.
Абе има доста ,което може да се преработи на Хдрайва ..кое е ниско бе,глей кви са щъркели![]()
Представи си я ниска,стегната и да раздаваш - още по-стабилна
именнобих прежалил 1600 700 лева за един кит пружини и билщаинки.. Има в ибей и пише, че са точно за е90 330хд. Ако имаше и някой да сподели мнение и опит щеше да е хубаво. Някой ще кажат да съм си взел задно с м тех, но не мисля че е лоша комбинацията от ниско стегнато окачване и х драйв
Моя съвет е почни с тампоните на задния мост от М3,с по-различна стабилизираща щанга и т.н има една много хубава тема в бимерпоста по този въпрос и казва,че колата се променя коренно.
За окачване също си има специфична тема,кое с кое се комбинира добре и какво ти трябва,кое какви плюсове и минуси има и т.н - общо взето много матриял

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Въпрос, защо причинявате това на Х-драйв при все, че си е откровено противопоказно и за раздатка, и за полуоски да се дава газ в завой?
Карайте си колите и не се занимавайте с глупости!
Едни пружини за стойка и стига толкова.
Карайте си колите и не се занимавайте с глупости!

Едни пружини за стойка и стига толкова.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
На този панел има ли REST функция? Търсих в нета, уж с някаква комбинация от бутони, но не става. От менюто на навигацията мога да пусна отоплението, но трябва ключа да е вкаран, тоест не работи като REST на колите преди 2008г... Идеи?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Never mistake motion for action...
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Това явно е lci кола, която няма rest. Има All, което до колкото намирам информация в интернет синхронизира (изравнява) температурите. На lci може да се кодира rest функцията. Информация намерих на този линк: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=497347Leon написа:На този панел има ли REST функция? Търсих в нета, уж с някаква комбинация от бутони, но не става. От менюто на навигацията мога да пусна отоплението, но трябва ключа да е вкаран, тоест не работи като REST на колите преди 2008г... Идеи?
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори


Never mistake motion for action...
Re: Бързи въпроси и отговори
Да не би да е като при Е60 lci? При загасен мотор се врътва степента за вентилатора и тръгва.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Leon написа::yes: Благодаря! Уж рових доста в е90 пост... Тоя ALL бутон ми се струва безсмислен, аз лично не успях да разбера каква полезна функция има че да е необходим отделен бутон за нея. Ще го кодираме да работи като рест, нищо че зимата свърши
Трябва да кодираш IHK модула, опцията се казва REST_TASTE_VERBAUT

andy написа:Да не би да е като при Е60 lci? При загасен мотор се врътва степента за вентилатора и тръгва.
Без кодиране не тръгва.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги имам бързи 2 въпроса, като на единият (1-вият) по-скоро търся потвърждение на това, което знам:
1. Като сменя амортисьори (смених само предните) - знам, че е нормално колата да се повдигне леко, нали така? Най-вероятно след месец ще сменя и задните, за да си застане на стойката, но все пак ми се струва, че осезаемо се повдигна отпред.
2. Въпреки че е нормално за модела воланът да е твърд - възможно ли е след ремонт по окачването в сервиза да са ми натегнали рейката, с цел обиране на луфтове и да се е втвърдил още? Просто си мисля, че дори при скорост от 20-30 км/ч като отпусна волана след завой трябва да се изправи
? 1 седмица карах кола с много лек волан и посвикнах, та към момента ми е много трудно да прецня дали си беше така преди или имам някакъв проблем по рейката/хидравликата?
Поздрави
1. Като сменя амортисьори (смених само предните) - знам, че е нормално колата да се повдигне леко, нали така? Най-вероятно след месец ще сменя и задните, за да си застане на стойката, но все пак ми се струва, че осезаемо се повдигна отпред.
2. Въпреки че е нормално за модела воланът да е твърд - възможно ли е след ремонт по окачването в сервиза да са ми натегнали рейката, с цел обиране на луфтове и да се е втвърдил още? Просто си мисля, че дори при скорост от 20-30 км/ч като отпусна волана след завой трябва да се изправи

Поздрави
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако си сменил тампоните на макферсона (както е редно) е нормално колата да се е вдигнала с около 2 пръста спрямо преди. По втория ти въпрос - ако волана не се връща на излизане от завой - това не е нормално. Ако не си минавал реглаж скоро, можеш да започнеш с това. Ако няма резултат се обърни към някого за рейката (който разбира без да си прави експерименти).drago9205 написа:Колеги имам бързи 2 въпроса, като на единият (1-вият) по-скоро търся потвърждение на това, което знам:
1. Като сменя амортисьори (смених само предните) - знам, че е нормално колата да се повдигне леко, нали така? Най-вероятно след месец ще сменя и задните, за да си застане на стойката, но все пак ми се струва, че осезаемо се повдигна отпред.
2. Въпреки че е нормално за модела воланът да е твърд - възможно ли е след ремонт по окачването в сервиза да са ми натегнали рейката, с цел обиране на луфтове и да се е втвърдил още? Просто си мисля, че дори при скорост от 20-30 км/ч като отпусна волана след завой трябва да се изправи? 1 седмица карах кола с много лек волан и посвикнах, та към момента ми е много трудно да прецня дали си беше така преди или имам някакъв проблем по рейката/хидравликата?
Поздрави
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Leon написа::yes: Благодаря! Уж рових доста в е90 пост... Тоя ALL бутон ми се струва безсмислен, аз лично не успях да разбера каква полезна функция има че да е необходим отделен бутон за нея. Ще го кодираме да работи като рест, нищо че зимата свърши
Трябва да кодираш IHK модула, опцията се казва REST_TASTE_VERBAUT
Ами ще кодираме. И без това имаме да си говорим за кутията

Never mistake motion for action...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Тампоните с лагерите ги смених и тях, заедно с комплект прахоуловители и ударни тампони.
Реглаж е минала колата след интервенциите по окачването. Колата се изправя, но когато се движа по-бързо, а при ниска скорост като чели не се изправя докрай. Чудя се и след смяна на биалетка, носачи и кормилна щанга дали е нормално някакво време да е по-твърд воланът докато се раздвижат.
Реглаж е минала колата след интервенциите по окачването. Колата се изправя, но когато се движа по-бързо, а при ниска скорост като чели не се изправя докрай. Чудя се и след смяна на биалетка, носачи и кормилна щанга дали е нормално някакво време да е по-твърд воланът докато се раздвижат.

- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, някакви идеи защо keyless-а при заключване понякога не хваща ?
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Не, новите неща трябва да работят плавно, не се раздвижват.drago9205 написа:Тампоните с лагерите ги смених и тях, заедно с комплект прахоуловители и ударни тампони.
Реглаж е минала колата след интервенциите по окачването. Колата се изправя, но когато се движа по-бързо, а при ниска скорост като чели не се изправя докрай. Чудя се и след смяна на биалетка, носачи и кормилна щанга дали е нормално някакво време да е по-твърд воланът докато се раздвижат.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Re: Бързи въпроси и отговори
tintirimintiri написа:Колеги, някакви идеи защо keyless-а при заключване понякога не хваща ?
от бравата ли или от ключа ? смени прво батерията аз като закупих колата на единия ключ беше така батерията ми рещи проблема )
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани