Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, ако обичаш внимавай с квалификациите за това, кой какъв е.
Не разбрах и какво не ти хареса в цената за ремонта на турбините ? Защо реши също, че карам колата си с 60 лв накладки ?
Както и да е, всеки има глава на раменете и ти пожелавам да караш такава кола.
Просто е тъпо да обиждаш. Особено тук !
Не разбрах и какво не ти хареса в цената за ремонта на турбините ? Защо реши също, че карам колата си с 60 лв накладки ?
Както и да е, всеки има глава на раменете и ти пожелавам да караш такава кола.
Просто е тъпо да обиждаш. Особено тук !
vicho написа:mili4uk написа:Виждам че ги разбираш много нещатажив и здрав и по-малко хейт.
Спри се... колко по-ясно да ти напиша, да не ми отговаряш... разбирам ги - да! Ти понеже си шаро-баро, та караш 335-ца с части от Зрънчо.
Хейтвам те, че нямам 335, толкова си жалък. Ремонт на турбо 350лв. - БРАВО!
смешна история
п.с. пред "че" се слага ЗАПЕТАЯ
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mili4uk написа:Колега, ако обичаш внимавай с квалификациите за това, кой какъв е.
Не разбрах и какво не ти хареса в цената за ремонта на турбините ? Защо реши също, че карам колата си с 60 лв накладки ?
Както и да е, всеки има глава на раменете и ти пожелавам да караш такава кола.
Просто е тъпо да обиждаш. Особено тук !vicho написа:mili4uk написа:Виждам че ги разбираш много нещатажив и здрав и по-малко хейт.
Спри се... колко по-ясно да ти напиша, да не ми отговаряш... разбирам ги - да! Ти понеже си шаро-баро, та караш 335-ца с части от Зрънчо.
Хейтвам те, че нямам 335, толкова си жалък. Ремонт на турбо 350лв. - БРАВО!
смешна история
п.с. пред "че" се слага ЗАПЕТАЯ
Абе я се спрете и двамата,моля


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mili4uk написа:Колега, ако обичаш внимавай с квалификациите за това, кой какъв е.
След като държиш да продължаваме, няма проблем...
mili4uk написа:Не разбрах и какво не ти хареса в цената за ремонта на турбините ?
Супер е, определено всички трябва да се насочат към TURBO Хюит (добра рекламата направи)
mili4uk написа:Защо реши също, че карам колата си с 60 лв накладки ?
Даже ме съмнява да си ги сменил, като гледам общото настроение в писаниците ти
mili4uk написа:Както и да е, всеки има глава на раменете и ти пожелавам да караш такава кола.
Мерси! Аз също си го пожелавам, ама няма да си помисля и за миг за ремонт на турбините за 700лв и накладки за 60лв.
mili4uk написа:Просто е тъпо да обиждаш. Особено тук !
Ама ти обиди ли се? "Извинявай", това е комплексите, че нямам 335-ца и ме е малко яд

За водната помпа нищо не каза. За другите работи също.
От 1,000 кладенеца да донесеш вода, пак ще ти издишат доводите, че 335i e affordable кола и едва ли не всеки може да я има. Всичко е в пъти по-скъпо отколкото на нормалните коли и с право.

Не е нужно да си разбирач или да си карал/поддържал такова нещо години за да видиш ситуацията. Достатъчен ми е допира последните няколко месеца

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
По въпроса с 335-цата - тази синята много ми прилича на една "подводница" от Америка, която смени 3-4 собственика за последните 3-4 години. По произход е от една къща на Ботевградско. Ако има хора, които следят пазара, може да се сещат. Там се продаваше и една от малкото 135ци, които съм виждал да се продават - пак американка, клас "Нимиц"
Адекватна цена на кола с история под 200к км според мен е поне 25 за седан и 28 за купе преди фейслифт.
За цената да притежаваш n54, мога да кажа от позицията на бивш собственик на n52 (перфектна n54 на малко километри от Германия с история vs сравнително гадна n52 от Италия на незнайни километри, без история)
- причини за ремонт - х2
- стойност на ремонтите - х1.5
- разход - не знам къде ги правите тези 14л/100км, но или караме различни коли, или има друг град София за който не знам (без трафик и светофари). На мен градското ми се върти около 17-18. В момента за последните 300км е 21/100. Не карам много в кой знае какви задръствания и тръгвам доста плавно по светофарите (повечето
). За сравнение н52-ката ми даваше 13-16.
Автоматика на 335/135 за мен е уникален. Както за комфорт, така и за пърформънс. По-бърз, по-удобен, помага ти да се насладиш на колата. Уточнявам, че това ми е първи автоматик и до сега съм бил от типа хора "аз-автоматик-никога-няма-да-си-купя-защото-е-за-лелки". Ръчната кутия за мен е много нишова и е за: хора, които безрезервно мразят автоматик (просто така)/за много сериозни карачи, които си карат колата на писта/обмислят сериозен тунинг проект
Това е моето мнение по въпроса...

Адекватна цена на кола с история под 200к км според мен е поне 25 за седан и 28 за купе преди фейслифт.
За цената да притежаваш n54, мога да кажа от позицията на бивш собственик на n52 (перфектна n54 на малко километри от Германия с история vs сравнително гадна n52 от Италия на незнайни километри, без история)
- причини за ремонт - х2
- стойност на ремонтите - х1.5
- разход - не знам къде ги правите тези 14л/100км, но или караме различни коли, или има друг град София за който не знам (без трафик и светофари). На мен градското ми се върти около 17-18. В момента за последните 300км е 21/100. Не карам много в кой знае какви задръствания и тръгвам доста плавно по светофарите (повечето

Автоматика на 335/135 за мен е уникален. Както за комфорт, така и за пърформънс. По-бърз, по-удобен, помага ти да се насладиш на колата. Уточнявам, че това ми е първи автоматик и до сега съм бил от типа хора "аз-автоматик-никога-няма-да-си-купя-защото-е-за-лелки". Ръчната кутия за мен е много нишова и е за: хора, които безрезервно мразят автоматик (просто така)/за много сериозни карачи, които си карат колата на писта/обмислят сериозен тунинг проект
Това е моето мнение по въпроса...

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho, безсмислено е да спорим тук. Прав си за рекламата. Ще махна снимката. Извинявам се ако съм обидил някой.
Имаш правото да се съмняваш колкото искаш и за каквото искаш.
Ако имаш нужда от водна помпа, мога да ти помогна. Незнам какво искаш да кажа друго.
За турбините дали е скъпо или евтино - също явно ми е трудно да преценя. Отиваш, носиш, казват сметката и ти дават гаранция . Да им се скарам защо толкова евтино са ми взели ли ?!
Предлагам ти да се видим, да пием по количка на някоя сбирка и да спрем с тъпотиите тук. Ще се радвам, ако успея да променя мнението ти за моята "зрънчо" кола
Ще се радвам да покараме и да засечем разхода. Ясно е, че колата не връща бензин.
Имаш правото да се съмняваш колкото искаш и за каквото искаш.
Ако имаш нужда от водна помпа, мога да ти помогна. Незнам какво искаш да кажа друго.
За турбините дали е скъпо или евтино - също явно ми е трудно да преценя. Отиваш, носиш, казват сметката и ти дават гаранция . Да им се скарам защо толкова евтино са ми взели ли ?!
Предлагам ти да се видим, да пием по количка на някоя сбирка и да спрем с тъпотиите тук. Ще се радвам, ако успея да променя мнението ти за моята "зрънчо" кола

Ще се радвам да покараме и да засечем разхода. Ясно е, че колата не връща бензин.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mili4uk написа:...
едвам ме нави

без лоши чувства, знаеш, че в спора се ражда истината
според мен е далеч по-редно да има дискусия (дори и на моменти остра), отколкото липса на такава

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nero_ написа:По въпроса с 335-цата - тази синята много ми прилича на една "подводница" от Америка, която смени 3-4 собственика за последните 3-4 години. По произход е от една къща на Ботевградско. Ако има хора, които следят пазара, може да се сещат. Там се продаваше и една от малкото 135ци, които съм виждал да се продават - пак американка, клас "Нимиц"![]()
Адекватна цена на кола с история под 200к км според мен е поне 25 за седан и 28 за купе преди фейслифт.
Аз също си мисля за тази, особено като свали цената от 25К на 19К за няма и месец. Само където моят спомен е, че седеше на в автокъща на околовръстното със същата 135-ца

Няма как да съм сигурен обаче.
vicho :

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Значи не невъзможно да е застояла се кола, която са продали след фейса - мой приятел си купи чисто нова X6 пред една година, НО беше преди фейса, а колата беше на 0 км.
п.с. просто за съжаление хитруват, както винаги и пишат 1ва регистрация
п.с. просто за съжаление хитруват, както винаги и пишат 1ва регистрация
Последна промяна Taruno на 30 Ное 2015, 21:49, променена общо 1 път
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
поне реалната година на производство да бяха написали 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
някой да ми помогне със съвет и мнение за BMW 320 XD 01.09.2008 N47 - освен верига, какво друго лошо мога да очаквам от този мотор...?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Водна помпа VDO и термостат BEHR - 780лв. с отстъпки. Цените в Дару са космически и трябва да си луд, за да пазаруваш от тях. Чистене на нагар по клапани и портове - 250лв., смяна масло автомат с машина около 600лв. (нямам точен спомен), рециклирането на турбините вече си зависи къде отидеш, чувал съм, че ги правят за 600-800 лв., двете. Дюзи, ~200 лв. бройката. Накладки - 140-150 лв. задни, 200 лв. предни ( само ATE! ). Помпа високо налягане 300-400лв. Удоволствието да караш 335i - БЕЗЦЕННО! 

- vslavov
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: 245 коня H6
- Мечтае да кара: 600 коня V8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това последно за 320D за което колегата пита ли e, или за 335i?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vanka7a написа:Водна помпа VDO и термостат BEHR - 780лв. с отстъпки. Цените в Дару са космически и трябва да си луд, за да пазаруваш от тях. Чистене на нагар по клапани и портове - 250лв., смяна масло автомат с машина около 600лв. (нямам точен спомен), рециклирането на турбините вече си зависи къде отидеш, чувал съм, че ги правят за 600-800 лв., двете. Дюзи, ~200 лв. бройката. Накладки - 140-150 лв. задни, 200 лв. предни ( само ATE! ). Помпа високо налягане 300-400лв. Удоволствието да караш 335i - БЕЗЦЕННО!
това не разбрах дали за мен се отнася или....?
fromhell_ написа:някой да ми помогне със съвет и мнение за BMW 320 XD 01.09.2008 N47 - освен верига, какво друго лошо мога да очаквам от този мотор...?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
fromhell_ написа:vanka7a написа:Водна помпа VDO и термостат BEHR - 780лв. с отстъпки. Цените в Дару са космически и трябва да си луд, за да пазаруваш от тях. Чистене на нагар по клапани и портове - 250лв., смяна масло автомат с машина около 600лв. (нямам точен спомен), рециклирането на турбините вече си зависи къде отидеш, чувал съм, че ги правят за 600-800 лв., двете. Дюзи, ~200 лв. бройката. Накладки - 140-150 лв. задни, 200 лв. предни ( само ATE! ). Помпа високо налягане 300-400лв. [i]Удоволствието да караш 335i - БЕЗЦЕННО![/i]
това не разбрах дали за мен се отнася или....?fromhell_ написа:някой да ми помогне със съвет и мнение за BMW 320 XD 01.09.2008 N47 - освен верига, какво друго лошо мога да очаквам от този мотор...?
дали е за теб

..Bayerische Motoren Werke..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани