Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api
Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опаша

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- venci_nikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 26.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90
- Мечтае да кара: M
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api
Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опашана тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан
А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
venci_nikolov написа:Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api
Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опашана тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан
А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?
Може да е от вакум помпата.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:venci_nikolov написа:Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api
Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опашана тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан
А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?
Може да е от вакум помпата.
Това е целта на тоя маркуч - маслото да отива в изпарителя да кажем и да се връща...просто не е хаванат правилно или е излязъл и избива навън...ако е вакуум помпа,няма да му работят много неща..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
И аз съм чувал,че вакум помпата понякога е виновна от там да духа ли,как да го кажа,да излиза повече масло,един вид да пречи на клапана да си върши работата.
Моята вакумна тече леко и ще я свалям и сменям тея О пръстени.
Моята вакумна тече леко и ще я свалям и сменям тея О пръстени.
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги. Понеже от известно време ми се налага да съм извън града, и то без колата, започна да се обажда акумулатора. Светва лампата, при първоначално палене, свири ремъка на динамото. Като я покарам малко (+100км) всичко се оправя, но искам съвети: Искам да го заредя, но чух че било малко по специфично, ако можете да обясните как става. И ако разкачвам минуса докато ме няма, ще стане ли нещо ? Благодаря !
- venci_nikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 26.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90
- Мечтае да кара: M
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:vld написа:venci_nikolov написа:Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api
Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опашана тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан
А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?
Може да е от вакум помпата.
Това е целта на тоя маркуч - маслото да отива в изпарителя да кажем и да се връща...просто не е хаванат правилно или е излязъл и избива навън...ако е вакуум помпа,няма да му работят много неща..
Маслото не ми избива навън,а се стича към входа на турбото(не беше и излязъл),откъдето мисля че идва разхода на масло.А вакуум помпата ми е омазана здраво...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
venci_nikolov написа:Gqbriel написа:vld написа:venci_nikolov написа:Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api
Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опашана тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан
А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?
Може да е от вакум помпата.
Това е целта на тоя маркуч - маслото да отива в изпарителя да кажем и да се връща...просто не е хаванат правилно или е излязъл и избива навън...ако е вакуум помпа,няма да му работят много неща..
Маслото не ми избива навън,а се стича към входа на турбото(не беше и излязъл),откъдето мисля че идва разхода на масло.А вакуум помпата ми е омазана здраво...
Ами можеш да и смениш О-ринга като начало...нито е скъпо струващ ремонт,нито отнема много време

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Има теми в които колеги описват как от разхлабена пластинка се повишава налягането и почва да избутва масло към турбото и от там го изгаря.
viewtopic.php?f=116&t=394139&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=116&t=359567&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE&start=15

viewtopic.php?f=116&t=394139&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=116&t=359567&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE&start=15

Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотора е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.
Последна промяна koksimir на 06 Мар 2016, 15:48, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотота е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.
Колега, има цяла тема по въпроса ти
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотота е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.
Колега, има цяла тема по въпроса ти
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако говориш за твоята тема, наистина не мисля, че там е проблема защото турбината беше рециклирана при доказано представителство в София и във форума, ако имаше какъвто и да е проблем с актуатура щяха да кажат но нищо не пречи да го погледна и почистя. Каква е възможността проблема да е свързан с вакум помпата? Наскоро и смениха о-пръстени и се чудя дали просто в сервиза не са спали и да са оплескали нещата.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
И моята беше рециклирана и от сервиза се кълняха, че актуатора бачка, но след като го смених и направихме качествена настройка, според момчетата, където го правих след това, "с единствената машина в БГ", проблемът изчезна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотора е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.
Сменял ли си въздушен филтър?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани