Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 04 Мар 2016, 19:01

venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
Изображение
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api

Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опаша :mhihi: на тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d e90
Мечтае да кара: M

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от venci_nikolov » 04 Мар 2016, 23:42

Gqbriel написа:
venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
Изображение
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api

Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опаша :mhihi: на тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан

А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 05 Мар 2016, 9:06

venci_nikolov написа:
Gqbriel написа:
venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
Изображение
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api

Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опаша :mhihi: на тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан

А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?

Може да е от вакум помпата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 05 Мар 2016, 17:15

vld написа:
venci_nikolov написа:
Gqbriel написа:
venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
Изображение
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api

Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опаша :mhihi: на тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан

А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?

Може да е от вакум помпата.

Това е целта на тоя маркуч - маслото да отива в изпарителя да кажем и да се връща...просто не е хаванат правилно или е излязъл и избива навън...ако е вакуум помпа,няма да му работят много неща..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 05 Мар 2016, 18:01

И аз съм чувал,че вакум помпата понякога е виновна от там да духа ли,как да го кажа,да излиза повече масло,един вид да пречи на клапана да си върши работата.
Моята вакумна тече леко и ще я свалям и сменям тея О пръстени.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от strelecaaa » 05 Мар 2016, 21:20

Здравейте, колеги. Понеже от известно време ми се налага да съм извън града, и то без колата, започна да се обажда акумулатора. Светва лампата, при първоначално палене, свири ремъка на динамото. Като я покарам малко (+100км) всичко се оправя, но искам съвети: Искам да го заредя, но чух че било малко по специфично, ако можете да обясните как става. И ако разкачвам минуса докато ме няма, ще стане ли нещо ? Благодаря !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d e90
Мечтае да кара: M

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от venci_nikolov » 06 Мар 2016, 1:57

Gqbriel написа:
vld написа:
venci_nikolov написа:
Gqbriel написа:
venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
Изображение
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api

Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опаша :mhihi: на тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан

А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?

Може да е от вакум помпата.

Това е целта на тоя маркуч - маслото да отива в изпарителя да кажем и да се връща...просто не е хаванат правилно или е излязъл и избива навън...ако е вакуум помпа,няма да му работят много неща..

Маслото не ми избива навън,а се стича към входа на турбото(не беше и излязъл),откъдето мисля че идва разхода на масло.А вакуум помпата ми е омазана здраво...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 06 Мар 2016, 9:55

venci_nikolov написа:
Gqbriel написа:
vld написа:
venci_nikolov написа:
Gqbriel написа:
venci_nikolov написа:Някой може ли да ми каже от къде идва този маркуч че ми е много омаслен и пуска масло к6м турбото
Изображение
https://drive.google.com/file/d/0B4Bboa ... cslist_api

Това ти е маркуча за маслените пари - с тая свинска опаша :mhihi: на тялото на дебитомера е..просто свали всичко там,изчисти го и го нахлузи..провери и дали не е спукан

А някаква насока защо хвърля масло при положение че е сменян филтъра?

Може да е от вакум помпата.

Това е целта на тоя маркуч - маслото да отива в изпарителя да кажем и да се връща...просто не е хаванат правилно или е излязъл и избива навън...ако е вакуум помпа,няма да му работят много неща..

Маслото не ми избива навън,а се стича към входа на турбото(не беше и излязъл),откъдето мисля че идва разхода на масло.А вакуум помпата ми е омазана здраво...

Ами можеш да и смениш О-ринга като начало...нито е скъпо струващ ремонт,нито отнема много време :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 06 Мар 2016, 10:40

Има теми в които колеги описват как от разхлабена пластинка се повишава налягането и почва да избутва масло към турбото и от там го изгаря.
:idea:
viewtopic.php?f=116&t=394139&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE

viewtopic.php?f=116&t=359567&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE&start=15
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 06 Мар 2016, 14:54

Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотора е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.
Последна промяна koksimir на 06 Мар 2016, 15:48, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 06 Мар 2016, 15:46

koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотота е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.

Колега, има цяла тема по въпроса ти


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 06 Мар 2016, 16:07

dextuar написа:
koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотота е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.

Колега, има цяла тема по въпроса ти


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ако говориш за твоята тема, наистина не мисля, че там е проблема защото турбината беше рециклирана при доказано представителство в София и във форума, ако имаше какъвто и да е проблем с актуатура щяха да кажат но нищо не пречи да го погледна и почистя. Каква е възможността проблема да е свързан с вакум помпата? Наскоро и смениха о-пръстени и се чудя дали просто в сервиза не са спали и да са оплескали нещата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 06 Мар 2016, 17:32

Да не е управлението на ЕГР-а?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 06 Мар 2016, 17:36

И моята беше рециклирана и от сервиза се кълняха, че актуатора бачка, но след като го смених и направихме качествена настройка, според момчетата, където го правих след това, "с единствената машина в БГ", проблемът изчезна.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от strelecaaa » 09 Мар 2016, 15:22

koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотора е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.


Сменял ли си въздушен филтър?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook