Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги появи ми се следната грешка 93CB Airbag sensor, B-pillar, right (X-direction) свети ми колана и бега на таблото .
Къде се намира този сензор ? е92 2008г.
Къде се намира този сензор ? е92 2008г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет, доста почетох във форума и направо се обърках от различните мнения, първа зима ще ми е с е91, купил съм си 4 нови зимни гуми и вчера на първия сняг се държа повече от добре , днеска сутрнита също . Въпороса ми е следният относно DTC , в какъв момент е включен и кога не ? При снеговалеж на каква опция е по-добре да се кара , когато не свети на таблото системата DTC включена ли или трябва да се натисне бутона да светне, ще съм благодаден, ако някой напише два три реда ? Не съм натискал бутона и не свети на таблото индикатор DTC , на е46цата като изключвах блокажа и се включваше предупреждение , за това съм объркан в момента и от всички мнения които прочетох 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
dpetrov7 написа:Привет, доста почетох във форума и направо се обърках от различните мнения, първа зима ще ми е с е91, купил съм си 4 нови зимни гуми и вчера на първия сняг се държа повече от добре , днеска сутрнита също . Въпороса ми е следният относно DTC , в какъв момент е включен и кога не ? При снеговалеж на каква опция е по-добре да се кара , когато не свети на таблото системата DTC включена ли или трябва да се натисне бутона да светне, ще съм благодаден, ако някой напише два три реда ? Не съм натискал бутона и не свети на таблото индикатор DTC , на е46цата като изключвах блокажа и се включваше предупреждение , за това съм объркан в момента и от всички мнения които прочетох
Системата за сигурност в Е90 има две нива за ралика от тази в Е46, когато не свети DTC на таблото системата е активна с функциите си против пробоксуване + против поднасяне, няма да навлизам в подробности как точно работи.
Когато натиснеш бутона DTC и ти светне надписа на таблото системата против пробоксуване се изключва и можеш да боксуваш, това е необходимо когато газиш в по дълбок сняг, защото иначе ти връща газта до неузнаваемост и няма как да се измъкнеш от преспите.
Когато натиснеш копчето DTC и го задържиш, се появява една друга икона на таблото която те предупреждава, че всички системи са изключени, тогава и боксуваш и се пързаляш колкото си искаш на воля


Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:dpetrov7 написа:Привет, доста почетох във форума и направо се обърках от различните мнения, първа зима ще ми е с е91, купил съм си 4 нови зимни гуми и вчера на първия сняг се държа повече от добре , днеска сутрнита също . Въпороса ми е следният относно DTC , в какъв момент е включен и кога не ? При снеговалеж на каква опция е по-добре да се кара , когато не свети на таблото системата DTC включена ли или трябва да се натисне бутона да светне, ще съм благодаден, ако някой напише два три реда ? Не съм натискал бутона и не свети на таблото индикатор DTC , на е46цата като изключвах блокажа и се включваше предупреждение , за това съм объркан в момента и от всички мнения които прочетох
Системата за сигурност в Е90 има две нива за ралика от тази в Е46, когато не свети DTC на таблото системата е активна с функциите си против пробоксуване + против поднасяне, няма да навлизам в подробности как точно работи.
Когато натиснеш бутона DTC и ти светне надписа на таблото системата против пробоксуване се изключва и можеш да боксуваш, това е необходимо когато газиш в по дълбок сняг, защото иначе ти връща газта до неузнаваемост и няма как да се измъкнеш от преспите.
Когато натиснеш копчето DTC и го задържиш, се появява една друга икона на таблото която те предупреждава, че всички системи са изключени, тогава и боксуваш и се пързаляш колкото си искаш на воля
БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРА !!!

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Може ли някой да ми помогне да намеря информация за работа с борд компютера на Е90 което няма навигационен скрин?
Намерих няколко user manual's в които се приказва работа когато колата има Борд Компютър.
Благодаря ви.
Може ли някой да ми помогне да намеря информация за работа с борд компютера на Е90 което няма навигационен скрин?
Намерих няколко user manual's в които се приказва работа когато колата има Борд Компютър.
Благодаря ви.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
dpetrov7 написа:Привет, доста почетох във форума и направо се обърках от различните мнения, първа зима ще ми е с е91, купил съм си 4 нови зимни гуми и вчера на първия сняг се държа повече от добре , днеска сутрнита също . Въпороса ми е следният относно DTC , в какъв момент е включен и кога не ? При снеговалеж на каква опция е по-добре да се кара , когато не свети на таблото системата DTC включена ли или трябва да се натисне бутона да светне, ще съм благодаден, ако някой напише два три реда ? Не съм натискал бутона и не свети на таблото индикатор DTC , на е46цата като изключвах блокажа и се включваше предупреждение , за това съм объркан в момента и от всички мнения които прочетох
DTC е режим в който ти позволява малко прибокусванве на колелата, като не ти отнема гаста и DSC все още работи със спирачките. За трудно тръгване при хлъзгаво е най-добре да си на DTC.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, някой ползвал ли е това устройство за възпроизвеждане на музика. Пише, че заема функцията на СД ченджара. https://www.aliexpress.com/store/product/Bluetooth-A2DP-USB-AUX-adapter-for-BMW-1-Series-E87-E81-E82-E88-3-Series-E90/1800788_32812120106.html
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:dpetrov7 написа:Привет, доста почетох във форума и направо се обърках от различните мнения, първа зима ще ми е с е91, купил съм си 4 нови зимни гуми и вчера на първия сняг се държа повече от добре , днеска сутрнита също . Въпороса ми е следният относно DTC , в какъв момент е включен и кога не ? При снеговалеж на каква опция е по-добре да се кара , когато не свети на таблото системата DTC включена ли или трябва да се натисне бутона да светне, ще съм благодаден, ако някой напише два три реда ? Не съм натискал бутона и не свети на таблото индикатор DTC , на е46цата като изключвах блокажа и се включваше предупреждение , за това съм объркан в момента и от всички мнения които прочетох
DTC е режим в който ти позволява малко прибокусванве на колелата, като не ти отнема гаста и DSC все още работи със спирачките. За трудно тръгване при хлъзгаво е най-добре да си на DTC.
...и къде е разликата с DSC при е46?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:b00st написа:dpetrov7 написа:Привет, доста почетох във форума и направо се обърках от различните мнения, първа зима ще ми е с е91, купил съм си 4 нови зимни гуми и вчера на първия сняг се държа повече от добре , днеска сутрнита също . Въпороса ми е следният относно DTC , в какъв момент е включен и кога не ? При снеговалеж на каква опция е по-добре да се кара , когато не свети на таблото системата DTC включена ли или трябва да се натисне бутона да светне, ще съм благодаден, ако някой напише два три реда ? Не съм натискал бутона и не свети на таблото индикатор DTC , на е46цата като изключвах блокажа и се включваше предупреждение , за това съм объркан в момента и от всички мнения които прочетох
DTC е режим в който ти позволява малко прибокусванве на колелата, като не ти отнема гаста и DSC все още работи със спирачките. За трудно тръгване при хлъзгаво е най-добре да си на DTC.
...и къде е разликата с DSC при е46?
Разлика има, системата е доста по усъвършенствана и по прецизна, също както има разлика при АСЦ на Е36 и АСЦ на Е46


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:vvasilev1 написа:b00st написа:dpetrov7 написа:Привет, доста почетох във форума и направо се обърках от различните мнения, първа зима ще ми е с е91, купил съм си 4 нови зимни гуми и вчера на първия сняг се държа повече от добре , днеска сутрнита също . Въпороса ми е следният относно DTC , в какъв момент е включен и кога не ? При снеговалеж на каква опция е по-добре да се кара , когато не свети на таблото системата DTC включена ли или трябва да се натисне бутона да светне, ще съм благодаден, ако някой напише два три реда ? Не съм натискал бутона и не свети на таблото индикатор DTC , на е46цата като изключвах блокажа и се включваше предупреждение , за това съм объркан в момента и от всички мнения които прочетох
DTC е режим в който ти позволява малко прибокусванве на колелата, като не ти отнема гаста и DSC все още работи със спирачките. За трудно тръгване при хлъзгаво е най-добре да си на DTC.
...и къде е разликата с DSC при е46?
Разлика има, системата е доста по усъвършенствана и по прецизна, също както има разлика при АСЦ на Е36 и АСЦ на Е46
DSC при е46 работи на абсолютно същия принцип, пак е на два етапа.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги , искам да ви питам за съвет относно демпферната шайба , майстора ми каза, че е за смяна и иска да я сменя с оригинална. Въпроса ми е дали няма някаква надеждна алтернатива?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
punish написа:Здравейте колеги , искам да ви питам за съвет относно демпферната шайба , майстора ми каза, че е за смяна и иска да я сменя с оригинална. Въпроса ми е дали няма някаква надеждна алтернатива?
Егати якия майстор...

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- donybg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, понеже се позасенежи и се сетих нещо. Обичам да съм подготвен за всякакви ситуации и се чудя дали да си взема вериги за зимата? Чух всякакви мнения. От това , че за xDrive нямало нужда до хора, които си мъкнат 4 вериги с тях зимата. На вехото е46 само разхождах един комплект вериги години наред, а си беше само на задно и с ASC...
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
punish написа:Здравейте колеги , искам да ви питам за съвет относно демпферната шайба , майстора ми каза, че е за смяна и иска да я сменя с оригинална. Въпроса ми е дали няма някаква надеждна алтернатива?
Ще чуеш разнородни мнения по тоя въпрос. От това, че между БМВ и Кортеко няма разлика, освен протрития номер, до това, че след 20к км Кортекото ще клекне.Аз лично си сложих Кортеко и вече я търкалям 90к км....без ядове. Но си преценяваш ти.Разликата е точно 2 пъти, в цената.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:punish написа:Здравейте колеги , искам да ви питам за съвет относно демпферната шайба , майстора ми каза, че е за смяна и иска да я сменя с оригинална. Въпроса ми е дали няма някаква надеждна алтернатива?
Ще чуеш разнородни мнения по тоя въпрос. От това, че между БМВ и Кортеко няма разлика, освен протрития номер, до това, че след 20к км Кортекото ще клекне.Аз лично си сложих Кортеко и вече я търкалям 90к км....без ядове. Но си преценяваш ти.Разликата е точно 2 пъти, в цената.

П.С. Също имам и лични емпирични доказателства за горното твърдение относно вечният спор "Genuine vs OEM vs aftermarket". За термостатите почти всички колеги, които карат е90 по-отдавна казват "слагай оригинални, другите ще ги сменяш пак след 6 месеца" аз сложих голям и малък Behr и вече година и половина не са се прецакали. Ремъците Conti, а не оригинални на BMW нямат признаци да свирят вече над 20 хил. км. Това е моят относително пресен личен опит от последната година-две, преди 5-6 години може и друго да е било и затова да се говори така

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани