Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Това с тракането е много относително и няма как да се разбере без да се чуе от опитен диагностик.
Маховик може да трака, демпферна шайба също, вакум помпа, дюзите също тракат понякога, веригите издават по скоро стържещ звук, който е много трудно да се хване на М47 и М57 моторите.
От лошо масло може да ти тракат и повдигачите на клапаните, но като подадеш газ трябва да изчезва, малко вероятно е да си сипал толкова скапано масло.
Може да трака някой бутален болт, изобщо това трудно да се установи по описание, то на живо не всеки би го хванал...
Маховик може да трака, демпферна шайба също, вакум помпа, дюзите също тракат понякога, веригите издават по скоро стържещ звук, който е много трудно да се хване на М47 и М57 моторите.
От лошо масло може да ти тракат и повдигачите на клапаните, но като подадеш газ трябва да изчезва, малко вероятно е да си сипал толкова скапано масло.
Може да трака някой бутален болт, изобщо това трудно да се установи по описание, то на живо не всеки би го хванал...

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Колеги имате ли представа дали за задните полуоски се продават само карета отделно или трябва да сменя цялата полуоска. Имам едно чукане понякога при потегляне на полусъединител и установих, че идва от външното каре на лявата полуоска.
Някой с подобни перипертии? До колкото разбирам има и места където ги рециклират тия полуоски, ако някой е на ясно моля да сподели

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:drago9205 написа:Колеги имате ли представа дали за задните полуоски се продават само карета отделно или трябва да сменя цялата полуоска. Имам едно чукане понякога при потегляне на полусъединител и установих, че идва от външното каре на лявата полуоска.
Някой с подобни перипертии? До колкото разбирам има и места където ги рециклират тия полуоски, ако някой е на ясно моля да сподели
На друго място не намирам да се продава, във този саит имат и гледам че го дава и за е60 със ОЕМ номер които отговаря на предна полуоска за е60 но го дава и за е91 е90 гледам че външния диаметър е същия като на полуоската за е91., трябва да се разгледа че може и да са еднакви.
https://reindeerparts.de/it/bmw/1910-e6 ... 70275.html
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Само че аз съм само на задно, та не знам дали ще стане за там. А на някой налагало ли му се е да рециклира, в е46 раздела четох, че някои колеги са правили процедурата в Жизет и като чели мненията са добри.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Рециклирал съм вътрешни карета при Жан (Жизет) и бях супер доволен. Дори се наложи един път да ми изработят нов прът за полуоска. Хората дават гаранция
Предлагат и демонтаж/монтаж.


- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:Рециклирал съм вътрешни карета при Жан (Жизет) и бях супер доволен. Дори се наложи един път да ми изработят нов прът за полуоска. Хората дават гаранцияПредлагат и демонтаж/монтаж.
Мерси колега, сигурно ще ги пробвам в зависимост от цената, защото това, което намерих тук са цели афтърмаркет полуоски, на цени 350-400 лева (които не знам колко ще карат) и такива втора ръка (някакви смелчаги ми искаха 180 лева за втора ръка без коментар, а няма гаранция, че няма да е разтракана и тя)
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:chris_barnes написа:Рециклирал съм вътрешни карета при Жан (Жизет) и бях супер доволен. Дори се наложи един път да ми изработят нов прът за полуоска. Хората дават гаранцияПредлагат и демонтаж/монтаж.
Мерси колега, сигурно ще ги пробвам в зависимост от цената, защото това, което намерих тук са цели афтърмаркет полуоски, на цени 350-400 лева (които не знам колко ще карат) и такива втора ръка (някакви смелчаги ми искаха 180 лева за втора ръка без коментар, а няма гаранция, че няма да е разтракана и тя)
Като го оправиш сподели какво е струвало и дали си доволен

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Там освен полуоски рециклират рейки. До колкото помня за по-масовите модели държат и налични готови неща. Като занесеш полуоската ще прегледат всичко, ако има нужда ще сменят някой маншон, ще гресират...както си трябва.awful написа:drago9205 написа:chris_barnes написа:Рециклирал съм вътрешни карета при Жан (Жизет) и бях супер доволен. Дори се наложи един път да ми изработят нов прът за полуоска. Хората дават гаранцияПредлагат и демонтаж/монтаж.
Мерси колега, сигурно ще ги пробвам в зависимост от цената, защото това, което намерих тук са цели афтърмаркет полуоски, на цени 350-400 лева (които не знам колко ще карат) и такива втора ръка (някакви смелчаги ми искаха 180 лева за втора ръка без коментар, а няма гаранция, че няма да е разтракана и тя)
Като го оправиш сподели какво е струвало и дали си доволен
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой правил ли е РЕМАП на автоматична скоростна кутия и къде?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:Там освен полуоски рециклират рейки. До колкото помня за по-масовите модели държат и налични готови неща. Като занесеш полуоската ще прегледат всичко, ако има нужда ще сменят някой маншон, ще гресират...както си трябва.awful написа:drago9205 написа:chris_barnes написа:Рециклирал съм вътрешни карета при Жан (Жизет) и бях супер доволен. Дори се наложи един път да ми изработят нов прът за полуоска. Хората дават гаранцияПредлагат и демонтаж/монтаж.
Мерси колега, сигурно ще ги пробвам в зависимост от цената, защото това, което намерих тук са цели афтърмаркет полуоски, на цени 350-400 лева (които не знам колко ще карат) и такива втора ръка (някакви смелчаги ми искаха 180 лева за втора ръка без коментар, а няма гаранция, че няма да е разтракана и тя)
Като го оправиш сподели какво е струвало и дали си доволен
Звънях им преди малко - обявиха цена от 250 лева за рециклиране, но трябва да сваля полуоската и да им я занеса, тоест 250 + ~50-тина лева за сваляне, качване, такси/куриер. Приемливо изглежда, ще питам на още 1-2 места какви са вариантите.
П.С. Интересното е, че само като казах БМВ е90 и човекът ми отговори "Външно каре нали?"

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, да попитам светна ми лампичката за налягането на гумите. Опитах да я рестартирам не става, смисъл свети си. Минаха няколко часа от както свети и не са мръднали гумите. Дали трябва да ги проверя за атмосверите ако има малка промяна (понеже видимо няма) би светнал? Или е проблем нещо с датчика?
Re: Бързи въпроси и отговори
На какво налягане се препоръчва да се държи резервна гума патерица?
Колата е E90 - около тон и половина тежи. Патерицата е с размер 115/90/R16.
Колата се кара с 205/55/R16 - предни гуми 2.2 бара, задни - 2.5 бара.
Колата е E90 - около тон и половина тежи. Патерицата е с размер 115/90/R16.
Колата се кара с 205/55/R16 - предни гуми 2.2 бара, задни - 2.5 бара.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
ve55ko написа:На какво налягане се препоръчва да се държи резервна гума патерица?
Колата е E90 - около тон и половина тежи. Патерицата е с размер 115/90/R16.
Колата се кара с 205/55/R16 - предни гуми 2.2 бара, задни - 2.5 бара.
Около 4+
Последна промяна Dextuar на 24 Ное 2017, 14:34, променена общо 1 път
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
60 psi -> 4+ve55ko написа:На какво налягане се препоръчва да се държи резервна гума патерица?
Колата е E90 - около тон и половина тежи. Патерицата е с размер 115/90/R16.
Колата се кара с 205/55/R16 - предни гуми 2.2 бара, задни - 2.5 бара.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани