Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- donybg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ок, всичко е точно. На гърба на тубата са изредени няколко стандарта, сред които и търсения - BMW longlife04. Заблудих се от сайта на кастрол.
Спестихте ми доста притеснения, благодаря!
Вече си представях колко точно е износен двигателя и колко точно е запушен DPF-a
Спестихте ми доста притеснения, благодаря!
Вече си представях колко точно е износен двигателя и колко точно е запушен DPF-a- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги колата спря да ми чете двд-то с навигацията. Свалих записах картата от тук но не я чете. Преди я четеше но изведнъж спря. Пробвах всякакви марки дискове и не става. Някакви идеи от какво може да е?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Ronian написа:Колеги колата спря да ми чете двд-то с навигацията. Свалих записах картата от тук но не я чете. Преди я четеше но изведнъж спря. Пробвах всякакви марки дискове и не става. Някакви идеи от какво може да е?
Четеца.
Re: Бързи въпроси и отговори
E91 320i като вкарам ключа трябва ли да натисна съединител и спирачка за да запали безключово?
Понеже ако не съм натиснал педалите, не пали и почва да пищи, нормално ли е?
И като запаля свети жълт двигател горе и жълт триъгълник със снежанка, какво е развалено?
Понеже ако не съм натиснал педалите, не пали и почва да пищи, нормално ли е?
И като запаля свети жълт двигател горе и жълт триъгълник със снежанка, какво е развалено?
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Ronian написа:Колеги колата спря да ми чете двд-то с навигацията. Свалих записах картата от тук но не я чете. Преди я четеше но изведнъж спря. Пробвах всякакви марки дискове и не става. Някакви идеи от какво може да е?
Четеца.
Има ли начин да се почисти или нов.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Осъзнаваш ли каква глупост си написал? Keyless go имаш ли? Спирачката/съединителя са до кодиране.tai4i написа:E91 320i като вкарам ключа трябва ли да натисна съединител и спирачка за да запали безключово?
Понеже ако не съм натиснал педалите, не пали и почва да пищи, нормално ли е?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
Може да палиш без ключ в гълтача и без кейлес
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Тая цигания, която цитираш ти, а именно слагаш ключа, палиш, гасиш, вадиш ключа и НЕ ОТВАРЯШ вратата и пак палиш, въобще няма да я коментирам...
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако знаех нямаше да питам. Вкарвам ключа и натискам бутона start stop engine и не пали а почва да пищи... Пали само когато натисна и задържа съединител и спирачка, това нормално ли е
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Бързи въпроси и отговори
tai4i написа:Ако знаех нямаше да питам. Вкарвам ключа и натискам бутона start stop engine и не пали а почва да пищи... Пали само когато натисна и задържа съединител и спирачка, това нормално ли е
Да!!!Предпазна мярка срешу идиоти(не визирам теб по никакъв начин) я си представи какво се случва - вкарваш ключа = контакт ,натискаш (наскорост си) и кво става - колата тръгва напред..затова иска да е сигурна ,че не си идиот(не визирам теб) и за да ме стане беля иска съединител и спирачка..това се кодира но е тъпо ,ако не си автомат да го махаш,предпазна мярка е..но кейлес няма обшо с това,че си с кутийка вместо ключ - това не е кейлес(което е екстра)
Същото е с обикновен ключ,ти палиш ли без съединител (да ама си изключил от скорост и евентуално си на спирачка)..ми не палиш
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F82
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен е само със съединител, няма нужда от спирачка. И старата ми беше така.. 
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT, g20 320i M
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT, g20 320i M
Re: Бързи въпроси и отговори
И аз съм само със съединител. Според мен е добра мярка, особено за такива, които не са свикнали да го натискат при палене.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Като млад шАфъор, в началото бях си кодирал да пали при натисната спирачка и съединител. И ей така като ми изгасна в движение, щото нещо се насметох със съединителя, и трябваше да спра в началото на кръстовището, за да запаля
Затова кодирай го само на съединител, пък ако искаш си дръж спирачката 
Затова кодирай го само на съединител, пък ако искаш си дръж спирачката Re: Бързи въпроси и отговори
И мойта е със съединител само. Отделно Е90 имат един масов проблем с глупавото им уплътнение на серво помпата, което изпуска вакума като колата е изгасена и като престои над 1 ден после спирачката не държи и немога да я натисна. Все едно си я напомпал няколко пъти на изгасена кола, с малката разлика, че не си я пипал въобще. И тогава....няма палене. Изключителна глупост.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12850
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:И мойта е със съединител само. Отделно Е90 имат един масов проблем с глупавото им уплътнение на серво помпата, което изпуска вакума като колата е изгасена и като престои над 1 ден после спирачката не държи и немога да я натисна. Все едно си я напомпал няколко пъти на изгасена кола, с малката разлика, че не си я пипал въобще. И тогава....няма палене. Изключителна глупост.
Това ми се е случвало на една от Е36-ците ми, ма какво да ги правиш станат на по 20 години и почнат да се развалят
Моята е91-ца палеше само с натиснат съединител, щом може да се кодира това за спирачката аз бих го махнал на момента.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
