Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 17 Фев 2016, 20:15

koksimir написа:
Гецата написа:Не се пуска маслото на двигателя и няма да потече при свалянето на помпата


Благодаря за информацията колега. Някой да е поръчвал някога въпросния ремонтен комплект за вакум помпа за М47? Знам със сигурност, че БМВ продават такъв комплект за бензиновите мотори, но не мога да намеря номер за дизел.



Колега, за вакумната помпа търсиш голям о-ринг пръстен които е със размер 96мм на 3мм малкия о-ринг може да го вземеш и от бмв, преди 2 години ги смених на моята и преди 3 седмици ги смених пак, понеже уплътнението не е такъв материя които е оригиналния но да не ти дреме 2 години наи малко изкарва, одеве смених и на братовчеда само че тои е със 3.0 дизел но е същата, работата е за 30 минути със сваляне и монтиране, нужно е да развиеш двата болта които държат помпата, левия е шестограм номер 6 десния е камък номер 13, след като го отвиеш и разбира се си махнах нагоре маркуча, за вакум, помпата е завърти по часовниковата стрелка за да излезе лявото ухо където се намира болт шестограм номер 6, след това е дърпаш на вън, нямах време да снимам и да пускам упътване иначе щях да го направя.При отварянето и се ползва звезда номе Т25. Внимаваи че вътре във помпата има двигателно масло да не се омажеш и като е сглобяваш трябва да има масло вътре. Дано съм ти бил полезен, Лека вечер.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Isys » 18 Фев 2016, 0:29

Някой от Пловдив има ли който е спец по кодирането да удари едно рамо да активираме някоя екстра ама да не е някой който е по тия обяви в олх дето пише активиране на екстра 50 лв. не е нормално примерно за активиране на дигиталния киометраж да иска 50 лв.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от svetliol » 19 Фев 2016, 15:45

Здравейте. Искам да сложа допълнителна аларма и отделно имобилайзер. Може ли да ме насочите къде в София мога да го няправя през уикенда? Може и на ЛС да не правим реклама.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 19 Фев 2016, 17:01

Недей, никога не се сработват на 100% и ще има драми по-нататък. Сложи си оригинална аларма ако толкова искаш аларма, а имобилайзер по-скорос давай сдруги методи на защита

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 19 Фев 2016, 17:06

Колеги постепенно започна доста да се втвърдява спирачката като е закасена колата,сега като не съм я карал няколко часа и е кокал,къде да го търся тоя спукан маркуч дето се цепел :dunno:
Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от svetliol » 19 Фев 2016, 17:34

Taruno написа:Недей, никога не се сработват на 100% и ще има драми по-нататък. Сложи си оригинална аларма ако толкова искаш аларма, а имобилайзер по-скорос давай сдруги методи на защита

Мерси за мнението. Аз имам оригинална аларма, но искам допълнителна защита. Може ли да ми посочиш някой, който да ми "направи" други методи?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 16.08.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i e90
Мечтае да кара: Служебно BMW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от v88z » 19 Фев 2016, 17:37

Колеги, този кабел в линка подходящ ли е за диагностика на е90 за начинаещи и става ли да се кодира с него и да се добавят нови модули?
http://www.ebay.com/itm/For-BMW-INPA-K- ... 06&vxp=mtr

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от FE LIPE » 19 Фев 2016, 18:04

2707E91 написа:Колеги постепенно започна доста да се втвърдява спирачката като е закасена колата,сега като не съм я карал няколко часа и е кокал,къде да го търся тоя спукан маркуч дето се цепел :dunno:
Благодаря!

Хм...и на мен сутрин понякога ми е твърд педала на спирачката и мислех,че е нормално,понеже като запаля и веднага омеква,та какъв е този маркуч и опасно ли е да се кара така,в смисъл възможно ли е изведнъж да се сцепи и да остана без спирачки...то само това остава,баси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 19 Фев 2016, 18:30

По принцип не ,той само държи налягане за да може при загасен двигател да може поне 2 3 пъти да се натсне,ще вида зор ако колата ми загасне в движение обаче,за това искам да го оправя,някъде до сервото е,но се надяам и друг да го е сменял,а да не откривам тепърва топлата вода аз.
И моята още докато врътне стартера и е ок,но не е нормално сутрин да седна да паля и да е на кокал :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 20 Фев 2016, 16:41

2707E91 написа:По принцип не ,той само държи налягане за да може при загасен двигател да може поне 2 3 пъти да се натсне,ще вида зор ако колата ми загасне в движение обаче,за това искам да го оправя,някъде до сервото е,но се надяам и друг да го е сменял,а да не откривам тепърва топлата вода аз.
И моята още докато врътне стартера и е ок,но не е нормално сутрин да седна да паля и да е на кокал :mhihi:


Аз съм го сменял моя маркуч на които на края има клапа която спира връщането на вакума, не се сменя много лесно но не е и трудно, сваля се всички пластмаси отгоре над казанчето за спирачна течност, и след това със една отверка го натискаш навън и тои излиза. Проблема е после при вакарването малко кофти понеже там е и DSC помпата но става със търпение. Трябва да махнеш и чистачките и пласмасата под тях наче няма как да стигнеш до серво апарата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 20 Фев 2016, 17:22

Ей благодаря,този отговор търсех.Ти заради този проблем който аз имам ли го прави.
Аз четох тема в е46 ,че вакум помпата напълнила масло в сервото и то се прецакало ,ама там симптомите бяха други.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 11.06.2015
Местоположение: морско
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Black-Power » 21 Фев 2016, 21:58

Салонът от е46 320/330, става ли за е90?
Stop me, if you can ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nasopraso » 23 Фев 2016, 15:19

awful написа:
2707E91 написа:По принцип не ,той само държи налягане за да може при загасен двигател да може поне 2 3 пъти да се натсне,ще вида зор ако колата ми загасне в движение обаче,за това искам да го оправя,някъде до сервото е,но се надяам и друг да го е сменял,а да не откривам тепърва топлата вода аз.
И моята още докато врътне стартера и е ок,но не е нормално сутрин да седна да паля и да е на кокал :mhihi:


Аз съм го сменял моя маркуч на които на края има клапа която спира връщането на вакума, не се сменя много лесно но не е и трудно, сваля се всички пластмаси отгоре над казанчето за спирачна течност, и след това със една отверка го натискаш навън и тои излиза. Проблема е после при вакарването малко кофти понеже там е и DSC помпата но става със търпение. Трябва да махнеш и чистачките и пласмасата под тях наче няма как да стигнеш до серво апарата.


Еее вие ме вкарахте във филма..той и моя е така. Сутрин е кокал в момента в който запаля и потъва и си ок. Не съм забелязал някакви проблеми да имам със спирането освен че скърцам но това предполагам си е от накладките
Всички удоволствия са описани в НК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 23 Фев 2016, 16:21

И мойта е така ама аз мислих че защото е мъжка и за това е твърда сутрин :shock: :lol: :shock: :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vanka7a » 23 Фев 2016, 17:23

И моята като не съм я карал дълго време и е твърд. Изобщо не съм се замислял, че това е проблем, но не ми и пречи.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook