Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:Гецата написа:Не се пуска маслото на двигателя и няма да потече при свалянето на помпата
Благодаря за информацията колега. Някой да е поръчвал някога въпросния ремонтен комплект за вакум помпа за М47? Знам със сигурност, че БМВ продават такъв комплект за бензиновите мотори, но не мога да намеря номер за дизел.
Колега, за вакумната помпа търсиш голям о-ринг пръстен които е със размер 96мм на 3мм малкия о-ринг може да го вземеш и от бмв, преди 2 години ги смених на моята и преди 3 седмици ги смених пак, понеже уплътнението не е такъв материя които е оригиналния но да не ти дреме 2 години наи малко изкарва, одеве смених и на братовчеда само че тои е със 3.0 дизел но е същата, работата е за 30 минути със сваляне и монтиране, нужно е да развиеш двата болта които държат помпата, левия е шестограм номер 6 десния е камък номер 13, след като го отвиеш и разбира се си махнах нагоре маркуча, за вакум, помпата е завърти по часовниковата стрелка за да излезе лявото ухо където се намира болт шестограм номер 6, след това е дърпаш на вън, нямах време да снимам и да пускам упътване иначе щях да го направя.При отварянето и се ползва звезда номе Т25. Внимаваи че вътре във помпата има двигателно масло да не се омажеш и като е сглобяваш трябва да има масло вътре. Дано съм ти бил полезен, Лека вечер.
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой от Пловдив има ли който е спец по кодирането да удари едно рамо да активираме някоя екстра ама да не е някой който е по тия обяви в олх дето пише активиране на екстра 50 лв. не е нормално примерно за активиране на дигиталния киометраж да иска 50 лв.....
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Искам да сложа допълнителна аларма и отделно имобилайзер. Може ли да ме насочите къде в София мога да го няправя през уикенда? Може и на ЛС да не правим реклама.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Недей, никога не се сработват на 100% и ще има драми по-нататък. Сложи си оригинална аларма ако толкова искаш аларма, а имобилайзер по-скорос давай сдруги методи на защита
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги постепенно започна доста да се втвърдява спирачката като е закасена колата,сега като не съм я карал няколко часа и е кокал,къде да го търся тоя спукан маркуч дето се цепел
Благодаря!

Благодаря!
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:Недей, никога не се сработват на 100% и ще има драми по-нататък. Сложи си оригинална аларма ако толкова искаш аларма, а имобилайзер по-скорос давай сдруги методи на защита
Мерси за мнението. Аз имам оригинална аларма, но искам допълнителна защита. Може ли да ми посочиш някой, който да ми "направи" други методи?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- v88z
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i e90
- Мечтае да кара: Служебно BMW
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, този кабел в линка подходящ ли е за диагностика на е90 за начинаещи и става ли да се кодира с него и да се добавят нови модули?
http://www.ebay.com/itm/For-BMW-INPA-K- ... 06&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/For-BMW-INPA-K- ... 06&vxp=mtr
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Колеги постепенно започна доста да се втвърдява спирачката като е закасена колата,сега като не съм я карал няколко часа и е кокал,къде да го търся тоя спукан маркуч дето се цепел![]()
Благодаря!
Хм...и на мен сутрин понякога ми е твърд педала на спирачката и мислех,че е нормално,понеже като запаля и веднага омеква,та какъв е този маркуч и опасно ли е да се кара така,в смисъл възможно ли е изведнъж да се сцепи и да остана без спирачки...то само това остава,баси.
Re: Бързи въпроси и отговори
По принцип не ,той само държи налягане за да може при загасен двигател да може поне 2 3 пъти да се натсне,ще вида зор ако колата ми загасне в движение обаче,за това искам да го оправя,някъде до сервото е,но се надяам и друг да го е сменял,а да не откривам тепърва топлата вода аз.
И моята още докато врътне стартера и е ок,но не е нормално сутрин да седна да паля и да е на кокал
И моята още докато врътне стартера и е ок,но не е нормално сутрин да седна да паля и да е на кокал

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:По принцип не ,той само държи налягане за да може при загасен двигател да може поне 2 3 пъти да се натсне,ще вида зор ако колата ми загасне в движение обаче,за това искам да го оправя,някъде до сервото е,но се надяам и друг да го е сменял,а да не откривам тепърва топлата вода аз.
И моята още докато врътне стартера и е ок,но не е нормално сутрин да седна да паля и да е на кокал
Аз съм го сменял моя маркуч на които на края има клапа която спира връщането на вакума, не се сменя много лесно но не е и трудно, сваля се всички пластмаси отгоре над казанчето за спирачна течност, и след това със една отверка го натискаш навън и тои излиза. Проблема е после при вакарването малко кофти понеже там е и DSC помпата но става със търпение. Трябва да махнеш и чистачките и пласмасата под тях наче няма как да стигнеш до серво апарата.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ей благодаря,този отговор търсех.Ти заради този проблем който аз имам ли го прави.
Аз четох тема в е46 ,че вакум помпата напълнила масло в сервото и то се прецакало ,ама там симптомите бяха други.
Аз четох тема в е46 ,че вакум помпата напълнила масло в сервото и то се прецакало ,ама там симптомите бяха други.
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:2707E91 написа:По принцип не ,той само държи налягане за да може при загасен двигател да може поне 2 3 пъти да се натсне,ще вида зор ако колата ми загасне в движение обаче,за това искам да го оправя,някъде до сервото е,но се надяам и друг да го е сменял,а да не откривам тепърва топлата вода аз.
И моята още докато врътне стартера и е ок,но не е нормално сутрин да седна да паля и да е на кокал
Аз съм го сменял моя маркуч на които на края има клапа която спира връщането на вакума, не се сменя много лесно но не е и трудно, сваля се всички пластмаси отгоре над казанчето за спирачна течност, и след това със една отверка го натискаш навън и тои излиза. Проблема е после при вакарването малко кофти понеже там е и DSC помпата но става със търпение. Трябва да махнеш и чистачките и пласмасата под тях наче няма как да стигнеш до серво апарата.
Еее вие ме вкарахте във филма..той и моя е така. Сутрин е кокал в момента в който запаля и потъва и си ок. Не съм забелязал някакви проблеми да имам със спирането освен че скърцам но това предполагам си е от накладките
Всички удоволствия са описани в НК!
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
И мойта е така ама аз мислих че защото е мъжка и за това е твърда сутрин





- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Бързи въпроси и отговори
И моята като не съм я карал дълго време и е твърд. Изобщо не съм се замислял, че това е проблем, но не ми и пречи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани