Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Bokoftw написа:Привет колеги.Днес тръгвайки за работа се случи следното:Колата не бе карана целия уикенд ,а днес при запалване се зачуди за около 2-3 секунди и след това всичко си заработи перфектно.Навигацията обаче реши да се рестартира което ме учуди защото го прави за първи път и заработи отново,а 20 секунди по късно се рестартира пак и започна един boot loop които няма край.Палих ,гасих и какво ли още не включително hard reset на CCC ,но без успех.PDC си работи и издава характерните звуци,а CD/DVD въртят ,но нищо не се случва.Къде да се търси проблема?Прилагам клип за да стане ясно:
https://youtu.be/TTiuhb4Yxas
Я напиши "проблем CCC" и сам ще си отговориш, въобще пробва ли с търсачката, преди да питаш

- Bokoftw
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 11.03.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 CSL
- Детайли за колата: 325/625
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Bokoftw написа:Привет колеги.Днес тръгвайки за работа се случи следното:Колата не бе карана целия уикенд ,а днес при запалване се зачуди за около 2-3 секунди и след това всичко си заработи перфектно.Навигацията обаче реши да се рестартира което ме учуди защото го прави за първи път и заработи отново,а 20 секунди по късно се рестартира пак и започна един boot loop които няма край.Палих ,гасих и какво ли още не включително hard reset на CCC ,но без успех.PDC си работи и издава характерните звуци,а CD/DVD въртят ,но нищо не се случва.Къде да се търси проблема?Прилагам клип за да стане ясно:
https://youtu.be/TTiuhb4Yxas
Я напиши "проблем CCC" и сам ще си отговориш, въобще пробва ли с търсачката, преди да питаш?
Пробвах разбира се ,но всички имат един проблем,а различни решения.Явно ще почна от нов акумулатор...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bokoftw написа:dextuar написа:Bokoftw написа:Привет колеги.Днес тръгвайки за работа се случи следното:Колата не бе карана целия уикенд ,а днес при запалване се зачуди за около 2-3 секунди и след това всичко си заработи перфектно.Навигацията обаче реши да се рестартира което ме учуди защото го прави за първи път и заработи отново,а 20 секунди по късно се рестартира пак и започна един boot loop които няма край.Палих ,гасих и какво ли още не включително hard reset на CCC ,но без успех.PDC си работи и издава характерните звуци,а CD/DVD въртят ,но нищо не се случва.Къде да се търси проблема?Прилагам клип за да стане ясно:
https://youtu.be/TTiuhb4Yxas
Я напиши "проблем CCC" и сам ще си отговориш, въобще пробва ли с търсачката, преди да питаш?
Пробвах разбира се ,но всички имат един проблем,а различни решения.Явно ще почна от нов акумулатор...
Проблема на всички е един и същ, а именно ЦЦЦ модула се скапва и почва да се рестартира.
Има възможност за ремонт.

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
ДобрЮтро,
Някой може ли да ми нахвърля набързо, какви опции за диагностика на климатичната система(+клапи и датчици) има в Иста и евентуално как да стигна до тях?
Благодаря!
Някой може ли да ми нахвърля набързо, какви опции за диагностика на климатичната система(+клапи и датчици) има в Иста и евентуално как да стигна до тях?
Благодаря!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:ДобрЮтро,
Някой може ли да ми нахвърля набързо, какви опции за диагностика на климатичната система(+клапи и датчици) има в Иста и евентуално как да стигна до тях?
Благодаря!
Заповядай, най-добре разгледай тук, то си е описано.

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря отново.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Да допопитам нещо, ако може:
Диагностицирах си климатика и единственото нещо, което ми направи впечатление е, че датчика на изпарителя показваше 2-3-1-2-3 градуса....понякога и нула, но след 0та отиде на 1103C (според мен това беше -1С)....после пак на 0, 1, 2,1 и т.н. Чудя се, дали нещо не е в ред или просото истата показва отрицателните температури по странен начин?Всичко друго изглеждаше в норми и днес АЦ-то работеше ОК(Тук е 22 градуса навън)
Също така, днес ми изплю грешка 9E35, line, rear left sensor short circuit/open circuit на парктроника. Явно е станало, като затворих багажника и след това, с едно тупане по бронята в средната/лявата й час се оправи. Цялата работа е, че преди 2-3 дни ми боядисваха една деруга на задната броня и очевидно нещо не са сглобили като хората, но се чудя къде точно да започна.
Диагностицирах си климатика и единственото нещо, което ми направи впечатление е, че датчика на изпарителя показваше 2-3-1-2-3 градуса....понякога и нула, но след 0та отиде на 1103C (според мен това беше -1С)....после пак на 0, 1, 2,1 и т.н. Чудя се, дали нещо не е в ред или просото истата показва отрицателните температури по странен начин?Всичко друго изглеждаше в норми и днес АЦ-то работеше ОК(Тук е 22 градуса навън)
Също така, днес ми изплю грешка 9E35, line, rear left sensor short circuit/open circuit на парктроника. Явно е станало, като затворих багажника и след това, с едно тупане по бронята в средната/лявата й час се оправи. Цялата работа е, че преди 2-3 дни ми боядисваха една деруга на задната броня и очевидно нещо не са сглобили като хората, но се чудя къде точно да започна.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
Намерих в моя град сервиз за смяна на гумичките на клапаните,без да се отваря мотора,има ли нещо ,което трябва да знам предварително?Нещо премълчано,което може би аз не знам.
Re: Бързи въпроси и отговори
FE LIPE написа:Намерих в моя град сервиз за смяна на гумичките на клапаните,без да се отваря мотора,има ли нещо ,което трябва да знам предварително?Нещо премълчано,което може би аз не знам.
Има да. Може да ги смениш и пак да ти гори масло.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:FE LIPE написа:Намерих в моя град сервиз за смяна на гумичките на клапаните,без да се отваря мотора,има ли нещо ,което трябва да знам предварително?Нещо премълчано,което може би аз не знам.
Има да. Може да ги смениш и пак да ти гори масло.
Но със сигурност ще намелее особено ако припушва.
Просто трябва са се внимава ,като цяло ако имат инструменти е работа за 1 ден.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Бихте ли ми казали къде се намира филтъра картерни газове на M57N2 и дали е лесен за смяна?
Бихте ли ми казали къде се намира филтъра картерни газове на M57N2 и дали е лесен за смяна?

Re: Бързи въпроси и отговори
Номер 11 на снимката е. Смяната е елементарна, сваляш капака на мотора, кората под стъклото и кутията на въздушния филтър. След това развиваш болтчетата които държат кабелни те канали за дюзите и остава филтъра

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
funkagenda написа:Здравейте,
Бихте ли ми казали къде се намира филтъра картерни газове на M57N2 и дали е лесен за смяна?
Ето ти и клипче https://www.youtube.com/watch?v=wTun3KqW0oc&t=13s
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря ви!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
инсталирах ИНПА/ЕДИАБАС (с K+DCAN кабел поръчан от алиекспрес) на windows 10. Намира ми модела на колата и мотора но не мога да накарам програмата да работи и когато се опитам да прочета нещо ми изписва грешка :
API ResultsSets: Error 95 SYS-005:OBJECT FILE NOT FOUND API job error or no such result.
Намерих следната информация за възможнните причини:
1.8 EDIABAS error: Error (95) SYS-0005: OBJECT FILE NOT FOUND
Reason 1: No SGBD in C:\EDIABAS\ECU
Solution 1: Copy the SGBD into the Ecu directory.- Тази директория има много файлове трябва ли да правя нещо или проверя за моя модел?
Reason 2: No group file in C:\EDIABAS\ECU (for group call)
Solution 2: Copy the group file to C:\EDIABAS\ECU- Откъде да взема този груп файл?
Reason 3: No path definition C:\EDIABAS\BIN
Solution 3: Set the system variable (see 2.1)- Това е направено!
Reason 4: Incorrect path definition in EDIABAS.INI
Solution 4: Set the EcuPath path in Ediabas.ini to C:\EDIABAS\ECU- Това е направено!
Reason 5: The SGBD name contains reserved- Това как може да се провери?
Моделът е е90 N43 мотор от 06.2008, трябва ли да се направят някакви специални настройки за този модел и да се изтеглят конкретни файлове от някъде?
Благодаря предварително за отговорите
инсталирах ИНПА/ЕДИАБАС (с K+DCAN кабел поръчан от алиекспрес) на windows 10. Намира ми модела на колата и мотора но не мога да накарам програмата да работи и когато се опитам да прочета нещо ми изписва грешка :
API ResultsSets: Error 95 SYS-005:OBJECT FILE NOT FOUND API job error or no such result.
Намерих следната информация за възможнните причини:
1.8 EDIABAS error: Error (95) SYS-0005: OBJECT FILE NOT FOUND
Reason 1: No SGBD in C:\EDIABAS\ECU
Solution 1: Copy the SGBD into the Ecu directory.- Тази директория има много файлове трябва ли да правя нещо или проверя за моя модел?
Reason 2: No group file in C:\EDIABAS\ECU (for group call)
Solution 2: Copy the group file to C:\EDIABAS\ECU- Откъде да взема този груп файл?
Reason 3: No path definition C:\EDIABAS\BIN
Solution 3: Set the system variable (see 2.1)- Това е направено!
Reason 4: Incorrect path definition in EDIABAS.INI
Solution 4: Set the EcuPath path in Ediabas.ini to C:\EDIABAS\ECU- Това е направено!
Reason 5: The SGBD name contains reserved- Това как може да се провери?
Моделът е е90 N43 мотор от 06.2008, трябва ли да се направят някакви специални настройки за този модел и да се изтеглят конкретни файлове от някъде?
Благодаря предварително за отговорите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани