Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Leon написа:Един човек с адекватна представа какво ще глътне дизела след покупка - може да е за първия месец или за първата година, но по стар дизел са толкова разходите. Няма нужда да скачат малцината късметлии, на които са им се разминали тези разходи. Не случайно в Европа ги продават най-често около 200-250 000км. когато се развърта едноръкия бандит и гълта стотинките.
Виж сега, едно е да ги глътне, друго е да сменяш ей така, просто защото така или иначе ще се развали. Всеки, който взима дизел, знае че това са консумативи. Но чак пък да да е задължително за първото обслужване да смениш всичко това...то значи си купил пълен гроб, който изобщо не е поддържан.
@koksimir, Явно ти купуваш кола с ясната цел да я стягаш, докато смисъла на темата е точно обратния. Но не може да говориш така за колите на другите, едва ли не ако не сменя всичките тези неща, значи колата ми е боклук. Това че на теб ти е тракал маховика, не означава, че на всички коли втора употреба ще трака. Не съм на мнение, че няма нужда да се погледнат дюзите, а като се погледнат и са добре, не виждам смисъл да се сменят. Значи колата ми може да е добре, обаче щом не съм сменил дюзите, значи не е "стегната", така ли? Аз кола с толкова належащи ремонти не бих взел. Нали уж затова е темата, да не се налага да я плащаме още веднъж веднага след покупката. Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд. Не казвам, че е лошо да се направи всичко това, но не е здължително както казваш ти. Ако си я взел с проблеми, с ясната цел да я ремонтираш и да я караш още 6-7 години поне, тогава има смисъл в това, които казваш.
Съгласен съм с теб, очевидно не сме се разбрали и съм те подвел с това ''задължително''. Да не цапаме повече темата все пак.
Предвид това как беше написан въпроса на колегата @straychev, аз лично останах с впечатлението, че говорим за кола от Автокъща или някой ''терикат''

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд.
смени калкулатора или спри да гледаш цени при дилъра

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
awful написа:Galev88 написа:green_energy написа:Здравейте,
Не ги разбирам БМВ-тата.
Бихте ли ми казали мнението за това:
http://www.cars.bg/c1171983
Струва ли си парите и колко приблизително е обслужването му.
Също се интересувам има ли начин да се проверят реалните километри?
Първото нещо, което трябва да те откаже от това БМВ, е, че колата е с италиански номера, т.е. не е демолирана в Италия. Това на практика отваря врата за възможна злоупотреба от бившия собственик на колата в Италия, който съвсем спокойно може да цъфне в някое местно управление на полицията там и да заяви, че колата му е открадната. А най-вероятно автомобила е и на fermo, т.е. с публично-правни задължения към италианската хазна и не може да бъде демолиран. Подозирам, че новият собственик на колата в България ще бъде неприятно сюрпризиран, след като пристигне в българския КАТ за регистрация. Обикновено почти с всеки автомобил, който не е демолиран, възникват подобни проблеми, т.е. предишният собственик е писнал, че му е открадната колата. А ако за колата е въведен сигнал в ШИС, че се издирва, най-добрия краен резултат е да ти я върнат след два месеца, само дето няма да може да бъде регистрирана, а ще става само за морга, доколкото снемане от издирване става само в страната, въвела сигнала и от човека, който е писнал. А той няма подобен интерес.
Ако е на някои Италянец да ама ако колата си е негова, аз как си карах колата със Ит, номера и така е продадох само човека изчака като се върна със номерата и е демолирам и след което изпратих докоментите. Такаче твърдения много, според мен на колата и има нещо и за това не иска да се връща със нея във Италия.
2007-ма XD в описаното състояние се слага на 11900 или ако има доста скъп закърпен колкото за продаването проблем, или точно заради италианските номера

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:(h)aman написа:Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд.
смени калкулатора или спри да гледаш цени при дилъра
Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз за това предпочитам да си взема по-скъпа кола, от собственик с история и всьо..
Не познавам човек, взел си кола ``нов внос``, ``чисто нова``, след което да не го е било яд.
Тук фактурите не са като при голф 3 или е36 318 М43.. Играе се дебело, ама повечето хора не го осъзнават това, докато не се опарят.
Аз говоря от опит с една предишна е46-ца, която беше на 180К реални и пак имах голям филм пред мен...
Е90-тки поне излизат читави, ама не са по 12К лв..

Не познавам човек, взел си кола ``нов внос``, ``чисто нова``, след което да не го е било яд.
Тук фактурите не са като при голф 3 или е36 318 М43.. Играе се дебело, ама повечето хора не го осъзнават това, докато не се опарят.
Аз говоря от опит с една предишна е46-ца, която беше на 180К реални и пак имах голям филм пред мен...

Е90-тки поне излизат читави, ама не са по 12К лв..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.
в 3к за части се вместваш спокойно с гаранциите... да караш 320d - безценно!!!




чудо е, недай си Боже да пръдне нещо за което се отваря мотора, че цените са по 2,000лв само за отварянето

кофти тръпка!
Bexim написа:Аз за това предпочитам да си взема по-скъпа кола, от собственик с история и всьо..![]()
Е90-тки поне излизат читави, ама не са по 12К лв..
гаранция - Франция , дали ще дадеш 12-15-20к , се тая с тия нафти

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това, че си се опарил от нафта, не значи, че няма читави дизелови коли
Всички тук разбрахме, че пропагандираш срещу нафтата,
Аз и от бензин съм се парил и то от скъпите...
Ама се подведох тогава...
А пък точно с новите бензинови двигатели - ето тук важи - фразата ти - ``гаранция - Франция``
И майсторите не ги разбират, и не можеш да провериш издухан ли е... Но нека не обръщаме темата бензин - дизел.
За бензиновите също важи, че читавите не са за ``без пари``

Всички тук разбрахме, че пропагандираш срещу нафтата,

Аз и от бензин съм се парил и то от скъпите...

А пък точно с новите бензинови двигатели - ето тук важи - фразата ти - ``гаранция - Франция``
И майсторите не ги разбират, и не можеш да провериш издухан ли е... Но нека не обръщаме темата бензин - дизел.
За бензиновите също важи, че читавите не са за ``без пари``

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Това, че си се опарил от нафта, не значи, че няма читави дизелови коли![]()
Всички тук разбрахме, че пропагандираш срещу нафтата,![]()
то да бях само аз, всички щяхме да сме щастливи, ама не познавам 1 и 2-ма, които ядоха голямата сопа заради глупости...

както и да е, де ... няма да пропагандирам, то е ясно, че не мога да откажа никой да си вземе, каквото иска


п.с. дизел в гаранция - може

(h)aman написа:Я направи един списък да видим как ще се вместиш в 3к.
Съединител+Маховик - ????лв
Турбо ????лв
Демпферна шайба ????лв
Дюзи ????лв
Масло+всички филтри+ролки+ремъци +подгревни свещи ???лв
да не забравиш да добавиш другия път и смяна на седалките, че с всяко мнение още по нещо изниква

съединител + маховик - 900лв без отстъпка
турбо - 640 лв
демпферна шайба - 200лв
дюзи - 800лв с гаранция
масло филтри ремъци жик так - 500лв
сори 3,040

Последна промяна vicho на 03 Юни 2015, 17:11, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:(h)aman написа:Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.
в 3к за части се вместваш спокойно с гаранциите... да караш 320d - безценно!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Я направи един списък да видим как ще се вместиш в 3к.
Съединител+Маховик - ????лв
Турбо ????лв
Демпферна шайба ????лв
Дюзи ????лв
Масло+всички филтри+ролки+ремъци +подгревни свещи ???лв
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:vicho написа:(h)aman написа:Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.
в 3к за части се вместваш спокойно с гаранциите... да караш 320d - безценно!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Я направи един списък да видим как ще се вместиш в 3к.
Съединител+Маховик - 1300
Турбо - 800
Демпферна шайба 530
Дюзи ??? зависи, но примерно за рециклаж на 4 бр. - 800
Масло+всички филтри+ролки+ремъци +подгревни свещи - 500
-----------------------------------------------------------------------------
над 3900, но това всичкото на камара???????
От този списък аз имам сменени демфера, ремъци и ролки, свещи, маслата и филтрите са ясни. Турбото беше рециклирано вече.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:
съединител + маховик - 900лв без отстъпка
турбо - 640 лв
демпферна шайба - 200лв
дюзи - 800лв с гаранция
масло филтри ремъци жик так - 500лв
сори 3,040))
Нещо май не се разбираме, аз говоря за нови дюзи, не за рециклирани. Демпферна шайба 200лв


@vvasilev1, това вече са реалните цени, само че аз броя 4 нови дюзи, т.е около 1600-1800. Турбото 800-1000лв, зависи къде, как, кой и тн.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ееееееееее, ти пък нови дюзи...милост. 4 бр. нови след отстъпка са около 2 700 лева.
Те след рециклажа са като нови
Те след рециклажа са като нови

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Нещо май не се разбираме, аз говоря за нови дюзи, не за рециклирани. Демпферна шайба 200лв![]()
Не подвеждай хората, да не ги боли главата после.
така е, зор да се дават пари на майстори и ауто плюс

всъщност, като се замисля аз нямам против горното, стига това да прави собственика на колата щастлив и спокоен

п.с. кАжи ми, кой балък отива да даде 650-700лв за една нова дюза?

п.п.с. 90% от дизелджийте карат с контрабандна нафтица и после ревът, че дюзите на комънрейла са прецакани


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
....глупости 99%
... даже и олио лашкат, че е на 1,90 


- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
аз карам с нафта от 1.70лв (беше паднала до 1.5лв, но се вдигна) и не съм стъпвал на бензиностанция от почти 2 години (тя всъщност идва директно от Лукойл)....има няма 80-90 0000км
дюзите ми имат по-добри показания от на 90% от гробниците в БГ. най-интересното е, че на Е46 му набих 125 000км и накрая дюзите имаха по-добри показания от колкото в началото...
не ми обяснявайте какви проблеми ще имам, понеже пестя 2500лв (каското, ГО и данъка) на година от не ходенето по бензиностанции
за капак нямам и никакви проблеми, просто се иска да се кара с химия (Bardahl BDC) и редовна смяна на масла и филтри ама не от тия евтините масла и филтри, а от другите понеже с някои неща икономията излиза скъпо...иначе да, няма смисъл от спорове бензин дизел, дюзи, мюзи, маховици и т.н.
Всеки си има глава на раменете. Аз пък си имам бензиностанция в гаража
ПС - ако някой си купи дърт дизел на реални км. за 10-15 000км на година е...мечтата на Елит Кар, Дару Кар и т.н. кар фирми


не ми обяснявайте какви проблеми ще имам, понеже пестя 2500лв (каското, ГО и данъка) на година от не ходенето по бензиностанции



ПС - ако някой си купи дърт дизел на реални км. за 10-15 000км на година е...мечтата на Елит Кар, Дару Кар и т.н. кар фирми


"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани