Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от koksimir » 03 Юни 2015, 11:13

(h)aman написа:
Leon написа:Един човек с адекватна представа какво ще глътне дизела след покупка - може да е за първия месец или за първата година, но по стар дизел са толкова разходите. Няма нужда да скачат малцината късметлии, на които са им се разминали тези разходи. Не случайно в Европа ги продават най-често около 200-250 000км. когато се развърта едноръкия бандит и гълта стотинките.


Виж сега, едно е да ги глътне, друго е да сменяш ей така, просто защото така или иначе ще се развали. Всеки, който взима дизел, знае че това са консумативи. Но чак пък да да е задължително за първото обслужване да смениш всичко това...то значи си купил пълен гроб, който изобщо не е поддържан.

@koksimir, Явно ти купуваш кола с ясната цел да я стягаш, докато смисъла на темата е точно обратния. Но не може да говориш така за колите на другите, едва ли не ако не сменя всичките тези неща, значи колата ми е боклук. Това че на теб ти е тракал маховика, не означава, че на всички коли втора употреба ще трака. Не съм на мнение, че няма нужда да се погледнат дюзите, а като се погледнат и са добре, не виждам смисъл да се сменят. Значи колата ми може да е добре, обаче щом не съм сменил дюзите, значи не е "стегната", така ли? Аз кола с толкова належащи ремонти не бих взел. Нали уж затова е темата, да не се налага да я плащаме още веднъж веднага след покупката. Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд. Не казвам, че е лошо да се направи всичко това, но не е здължително както казваш ти. Ако си я взел с проблеми, с ясната цел да я ремонтираш и да я караш още 6-7 години поне, тогава има смисъл в това, които казваш.


Съгласен съм с теб, очевидно не сме се разбрали и съм те подвел с това ''задължително''. Да не цапаме повече темата все пак.

Предвид това как беше написан въпроса на колегата @straychev, аз лично останах с впечатлението, че говорим за кола от Автокъща или някой ''терикат'' :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 03 Юни 2015, 13:46

(h)aman написа:Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд.


смени калкулатора или спри да гледаш цени при дилъра :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 26.05.2015
Пол: Мъж
Кара: G20 330iX

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Yachev » 03 Юни 2015, 14:59

awful написа:
Galev88 написа:
green_energy написа:Здравейте,

Не ги разбирам БМВ-тата.

Бихте ли ми казали мнението за това:

http://www.cars.bg/c1171983

Струва ли си парите и колко приблизително е обслужването му.

Също се интересувам има ли начин да се проверят реалните километри?


Първото нещо, което трябва да те откаже от това БМВ, е, че колата е с италиански номера, т.е. не е демолирана в Италия. Това на практика отваря врата за възможна злоупотреба от бившия собственик на колата в Италия, който съвсем спокойно може да цъфне в някое местно управление на полицията там и да заяви, че колата му е открадната. А най-вероятно автомобила е и на fermo, т.е. с публично-правни задължения към италианската хазна и не може да бъде демолиран. Подозирам, че новият собственик на колата в България ще бъде неприятно сюрпризиран, след като пристигне в българския КАТ за регистрация. Обикновено почти с всеки автомобил, който не е демолиран, възникват подобни проблеми, т.е. предишният собственик е писнал, че му е открадната колата. А ако за колата е въведен сигнал в ШИС, че се издирва, най-добрия краен резултат е да ти я върнат след два месеца, само дето няма да може да бъде регистрирана, а ще става само за морга, доколкото снемане от издирване става само в страната, въвела сигнала и от човека, който е писнал. А той няма подобен интерес.


Ако е на някои Италянец да ама ако колата си е негова, аз как си карах колата със Ит, номера и така е продадох само човека изчака като се върна със номерата и е демолирам и след което изпратих докоментите. Такаче твърдения много, според мен на колата и има нещо и за това не иска да се връща със нея във Италия.


2007-ма XD в описаното състояние се слага на 11900 или ако има доста скъп закърпен колкото за продаването проблем, или точно заради италианските номера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 03 Юни 2015, 16:00

vicho написа:
(h)aman написа:Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд.


смени калкулатора или спри да гледаш цени при дилъра :yes:


Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 03 Юни 2015, 16:13

Аз за това предпочитам да си взема по-скъпа кола, от собственик с история и всьо.. :winky:
Не познавам човек, взел си кола ``нов внос``, ``чисто нова``, след което да не го е било яд.
Тук фактурите не са като при голф 3 или е36 318 М43.. Играе се дебело, ама повечето хора не го осъзнават това, докато не се опарят.
Аз говоря от опит с една предишна е46-ца, която беше на 180К реални и пак имах голям филм пред мен... :yes:
Е90-тки поне излизат читави, ама не са по 12К лв.. :mrgreen:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 03 Юни 2015, 16:21

(h)aman написа:Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.


в 3к за части се вместваш спокойно с гаранциите... да караш 320d - безценно!!! :clap: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

чудо е, недай си Боже да пръдне нещо за което се отваря мотора, че цените са по 2,000лв само за отварянето :help:

кофти тръпка!

Bexim написа:Аз за това предпочитам да си взема по-скъпа кола, от собственик с история и всьо.. :winky:
Е90-тки поне излизат читави, ама не са по 12К лв.. :mrgreen:


гаранция - Франция , дали ще дадеш 12-15-20к , се тая с тия нафти :no:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 03 Юни 2015, 16:39

Това, че си се опарил от нафта, не значи, че няма читави дизелови коли :yes:
Всички тук разбрахме, че пропагандираш срещу нафтата, :smoke:
Аз и от бензин съм се парил и то от скъпите... :censored: Ама се подведох тогава...
А пък точно с новите бензинови двигатели - ето тук важи - фразата ти - ``гаранция - Франция``
И майсторите не ги разбират, и не можеш да провериш издухан ли е... Но нека не обръщаме темата бензин - дизел.
За бензиновите също важи, че читавите не са за ``без пари`` :)
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 03 Юни 2015, 16:57

Bexim написа:Това, че си се опарил от нафта, не значи, че няма читави дизелови коли :yes:
Всички тук разбрахме, че пропагандираш срещу нафтата, :smoke:


то да бях само аз, всички щяхме да сме щастливи, ама не познавам 1 и 2-ма, които ядоха голямата сопа заради глупости... :paranoid:

както и да е, де ... няма да пропагандирам, то е ясно, че не мога да откажа никой да си вземе, каквото иска :ok: :bchug:

п.с. дизел в гаранция - може :angel:

(h)aman написа:Я направи един списък да видим как ще се вместиш в 3к.
Съединител+Маховик - ????лв
Турбо ????лв
Демпферна шайба ????лв
Дюзи ????лв
Масло+всички филтри+ролки+ремъци +подгревни свещи ???лв


да не забравиш да добавиш другия път и смяна на седалките, че с всяко мнение още по нещо изниква :mhihi:

съединител + маховик - 900лв без отстъпка
турбо - 640 лв
демпферна шайба - 200лв
дюзи - 800лв с гаранция
масло филтри ремъци жик так - 500лв

сори 3,040 :)))
Последна промяна vicho на 03 Юни 2015, 17:11, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 03 Юни 2015, 16:59

vicho написа:
(h)aman написа:Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.


в 3к за части се вместваш спокойно с гаранциите... да караш 320d - безценно!!! :clap: :mhihi: :mhihi: :mhihi:



Я направи един списък да видим как ще се вместиш в 3к.
Съединител+Маховик - ????лв
Турбо ????лв
Демпферна шайба ????лв
Дюзи ????лв
Масло+всички филтри+ролки+ремъци +подгревни свещи ???лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 03 Юни 2015, 18:19

(h)aman написа:
vicho написа:
(h)aman написа:Не съм гледал цени при дилъра, там са х2. Казах грубо, тоест не съм проверявал за най-ниски цени, но пак не вярвам да излязат под 4000лв, камо ли 3000. И това без труда.


в 3к за части се вместваш спокойно с гаранциите... да караш 320d - безценно!!! :clap: :mhihi: :mhihi: :mhihi:



Я направи един списък да видим как ще се вместиш в 3к.
Съединител+Маховик - 1300
Турбо - 800
Демпферна шайба 530
Дюзи ??? зависи, но примерно за рециклаж на 4 бр. - 800
Масло+всички филтри+ролки+ремъци +подгревни свещи - 500
-----------------------------------------------------------------------------
над 3900, но това всичкото на камара???????

От този списък аз имам сменени демфера, ремъци и ролки, свещи, маслата и филтрите са ясни. Турбото беше рециклирано вече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 03 Юни 2015, 18:24

vicho написа:
съединител + маховик - 900лв без отстъпка
турбо - 640 лв
демпферна шайба - 200лв
дюзи - 800лв с гаранция
масло филтри ремъци жик так - 500лв

сори 3,040 :)))


Нещо май не се разбираме, аз говоря за нови дюзи, не за рециклирани. Демпферна шайба 200лв :kuku: :lol: Не подвеждай хората, да не ги боли главата после.

@vvasilev1, това вече са реалните цени, само че аз броя 4 нови дюзи, т.е около 1600-1800. Турбото 800-1000лв, зависи къде, как, кой и тн.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 03 Юни 2015, 18:29

Ееееееееее, ти пък нови дюзи...милост. 4 бр. нови след отстъпка са около 2 700 лева.
Те след рециклажа са като нови :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 03 Юни 2015, 18:52

(h)aman написа:Нещо май не се разбираме, аз говоря за нови дюзи, не за рециклирани. Демпферна шайба 200лв :kuku: :lol: Не подвеждай хората, да не ги боли главата после.


така е, зор да се дават пари на майстори и ауто плюс :mrgreen:

всъщност, като се замисля аз нямам против горното, стига това да прави собственика на колата щастлив и спокоен :smoke:

п.с. кАжи ми, кой балък отива да даде 650-700лв за една нова дюза? :nono: това не е сериозно

п.п.с. 90% от дизелджийте карат с контрабандна нафтица и после ревът, че дюзите на комънрейла са прецакани :no: .... Е НЕ?! :)))
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 03 Юни 2015, 20:02

....глупости 99% :lalala: ... даже и олио лашкат, че е на 1,90 :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 03 Юни 2015, 20:17

аз карам с нафта от 1.70лв (беше паднала до 1.5лв, но се вдигна) и не съм стъпвал на бензиностанция от почти 2 години (тя всъщност идва директно от Лукойл)....има няма 80-90 0000км :D дюзите ми имат по-добри показания от на 90% от гробниците в БГ. най-интересното е, че на Е46 му набих 125 000км и накрая дюзите имаха по-добри показания от колкото в началото...

не ми обяснявайте какви проблеми ще имам, понеже пестя 2500лв (каското, ГО и данъка) на година от не ходенето по бензиностанции :ok: за капак нямам и никакви проблеми, просто се иска да се кара с химия (Bardahl BDC) и редовна смяна на масла и филтри ама не от тия евтините масла и филтри, а от другите понеже с някои неща икономията излиза скъпо...иначе да, няма смисъл от спорове бензин дизел, дюзи, мюзи, маховици и т.н. :mhihi: Всеки си има глава на раменете. Аз пък си имам бензиностанция в гаража :driving:

ПС - ако някой си купи дърт дизел на реални км. за 10-15 000км на година е...мечтата на Елит Кар, Дару Кар и т.н. кар фирми 8)

Изображение
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook