Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Гецата написа:лошото е че има и по на около 200к до 250к реални да се случват нещата
а и 300к много ли са като пробег или просто е слаб матрЯла
Колко струва едно обслужване на ангренаж на този мотор?
Най кой - 231 кс. около 800 лв. +-50, на 245 к.с. около 1600-2000 лв. защото веригите са две и са отзад.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги, мнение за тази : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9qgnjl
И дали някой я е гледал ?
И дали някой я е гледал ?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:vvasilev1 написа:Гецата написа:лошото е че има и по на около 200к до 250к реални да се случват нещата
а и 300к много ли са като пробег или просто е слаб матрЯла
Колко струва едно обслужване на ангренаж на този мотор?
Най кой - 231 кс. около 800 лв. +-50, на 245 к.с. около 1600-2000 лв. защото веригите са две и са отзад.
Ами гледам в Дару за части за 330хд 245 к.с.,
Банана е 30 лева;
Обтегач на верига 105 лева;
още някакъв дето е 115 лева;
една верига е 163 лева.
Умножено по две е около 850 лева без грам отстъпка.
Аз си ги взимам частите ОЕМ с 15% надолу.
Как ги докара до 2000 лева???
Моя майстор тоя мотор ще го изкара разглоби и сглоби 7 пъти и ще го намушка в колата за 150-200 лева. Даже 200 мисля, че няма да вземе

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Майстора ти ще вземе 200 лв за вадене на двигател, аре бе и мармота и шоколада, та 150-200 лв взимат за обиновена двигател, където веригата е отпред. Разбира се майстори всякакви, но и бели, които могат да станат по време на вадене на двигател има бая, но за да е щастлив предишния колега - ако си имате специален майстор дето разкача двигател и го разглабя и сглабя за 150-200 лв, значи на N двигател ще ви излезе около 1000-1100 лв.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Цената, която ми обявиха за N47, пак задноразположена верига, беше 1800лв....3ката 100% отива над 2 бона...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
вие сакаче сте ловени от гората
без да се обиждате
тия майстори вземат повече от Беър Грилс на час

без да се обиждате

тия майстори вземат повече от Беър Грилс на час

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Май така иде... То верно София е скъпо ама да порат ората кат риби:-)
Sent from my Dell Streak using Tapatalk 2
Sent from my Dell Streak using Tapatalk 2
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Май така иде... То верно София е скъпо ама да порат ората кат риби:-)
защо да не вземе човек 1500лв горница... и аз бих взел! аман!
All in all, in my case, I am convinced that the timing kit could have been used for at least 50k km more. However because the entire cost (labor and parts) was about 730 Euro (including the oil and oil filter) and that the entire process lasted less than 4 hours I am more than happy about changing it. Now I can drive a bit more aggressively without worrying every second.
https://www.youtube.com/watch?v=7H1WJOpg09A
в чужбина е 2-3 пъти по-евтино

Also, for the record, the repair was not done in a BMW official dealer service but in an independent service entirely specialized in BMW brand cars. They work very fast and clean and do about 1 or 2 timing kit replacement per week. Of course, they give a 2 year warranty for parts and labor. For details on the location please PM me, I do not think I am allowed to advertise for them here.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
https://www.facebook.com/bmwuk/posts/10154234750150043
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=598939
Аре бе по-евтино
Средностатистическата цена, която намирам (без колянов вал) е около 1000 евро, няколко по около 700-900 и много над 1200 - много големи усти се отварят тука ама много май не схващате работата, която се вкарва, за да се извади двигател. Пример при друга марка - Мерцедес и Черокитата 270 CDI дюзите са толкова криво сложени, че последната откъм купето или се реже дупка за да се извади или се вади двигател - за това майсторите вземат минимум 200-300 лв. за смяна на дюзи.
Това, което си постнал може да е единичен случай

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=598939
Аре бе по-евтино

Средностатистическата цена, която намирам (без колянов вал) е около 1000 евро, няколко по около 700-900 и много над 1200 - много големи усти се отварят тука ама много май не схващате работата, която се вкарва, за да се извади двигател. Пример при друга марка - Мерцедес и Черокитата 270 CDI дюзите са толкова криво сложени, че последната откъм купето или се реже дупка за да се извади или се вади двигател - за това майсторите вземат минимум 200-300 лв. за смяна на дюзи.
Това, което си постнал може да е единичен случай


- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
[list=][/list]
Колега, питам от чисто любопитство: как разбра, че лакът е местно производство? Гледал си колата наживо или си личи по нещо на снимките?
Koliu написа:acho-bacho написа:интериора е 6+, алкантара с пиано лак ...хммм размечтах сеvicho написа:vanko_0562 написа:Колеги дайте мнение.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9q41mu
Имай предвид, че тоя мотор върви адски много (единично twin-scroll turbo)! Не знам комплектован с Х, как е, ама само на задно прави фурор, да не говорим, че се чипосва сейфти до 310-20 коня![]()
иначе, какво да кажем - прекрасница е тая кола![]()
![]()
фейса е лудница! мотора също! М пакета, сичко си има, аз лично не виждам детаил, който да не ми харесва (па било и комби)![]()
малко факти: МПС-то е италианче и е в България от 1 година, пиано лака е made in BG.
Колега, питам от чисто любопитство: как разбра, че лакът е местно производство? Гледал си колата наживо или си личи по нещо на снимките?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Това, което си постнал може да е единичен случай![]()
Да ве, много ясно, че от 300 кладенеца вода ще донесеш

Taruno написа:няколко по около 700-900
явно е "единичен", както ти казваш

устите са големи, а джобовете плитки, т'ва е ... сменете майсторите


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хайде , светни ни кой точно е този компетентен майстор , който взима 200-300 лева за смяна на верига. С удоволствие ще намаля 3 пъти разходите си за труд по колата,
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
насочил съм се към придобиване на 320д, 177 к.с.
Какви са слабите места на такъв автомобил, на какво да обърна внимание и т.н.
Видях темата за акцията при официалните дилъри на БМВ за тест и смяна на компоненти от агренажа.
Не съм набелязал конкретен автомобил. Другата седмица ще пообиколя да видя какво се предлага на пазара, но искам предварително да съм подготвен на какво точно да обърна по-специално внимание.
Благодаря за съветите предварително
насочил съм се към придобиване на 320д, 177 к.с.
Какви са слабите места на такъв автомобил, на какво да обърна внимание и т.н.
Видях темата за акцията при официалните дилъри на БМВ за тест и смяна на компоненти от агренажа.
Не съм набелязал конкретен автомобил. Другата седмица ще пообиколя да видя какво се предлага на пазара, но искам предварително да съм подготвен на какво точно да обърна по-специално внимание.
Благодаря за съветите предварително

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пиши във ютуб шум във веригата за този двигател и се ослушвай за нещо такова като тестваш. Естествено обърни внимание на кривата на мощността, окачване, следи от сериозни удари и така нататък.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:vvasilev1 написа:Гецата написа:лошото е че има и по на около 200к до 250к реални да се случват нещата
а и 300к много ли са като пробег или просто е слаб матрЯла
Колко струва едно обслужване на ангренаж на този мотор?
Най кой - 231 кс. около 800 лв. +-50, на 245 к.с. около 1600-2000 лв. защото веригите са две и са отзад.
Съжалявам , че съм изтрил Л.С. от Роби за N47 , ама и там нещата бяха горе-долу същите.
400лв. за труд

Ето част от кореспонденцията.
Re: вериги
Изпратено на: 03 Дек 2014, 12:33
От: laviatan
До: batzlati
batzlati написа:
Брат

Вериги за това чудо L434549


Здр.брат

АНГР. ВЕРИГА BMW 36075 - 60 лв.
ПЛЪЗГАЧ ВЕРИГА ДОЛ. BMW 28727 - 14,50 лв.
ПЛЪЗГАЧ ВЕРИГА ДОЛ. BMW 39473 - 20 лв.
ОБТ.ВЕРИГА ДОЛ. BMW 28717 - 49 лв.
Другата
АНГР. ВЕРИГА BMW 28720 - 67 лв.
ПЛЪЗГАЧ ВЕРИГА ГОР. BMW 28726 - 18,50 лв.
ПЛЪЗГАЧ ВЕРИГА ГОР. BMW 28725 - 19 лв.
ОБТ.ВЕРИГА ГОР. BMW 28718 - 45 лв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани