Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
DimitarTonchev написа:добър ден колеги решил съм да направя покупка на е90 харесъл съм едно моделче ако може да си кажете мнението си за този модел: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fqmmbq
Тази е форумна, та можеш да попиташ директно собсвеника. Или е dextuar, или sincheto, ма кой е точно...


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Моята не се продава, тоест мога и да я продавам, ако колега настоява
, но първо трябва да й сменя маркучите на турбото, че май оттам ми изпуска се оказа, справка "Бързи въпроси и отговори" темата.
Иначе доста, ама наистина доста прилича на моята, с еднакви джанти сме
, но пък снимки на колата ми не съм качвал тук по съвет на колеги от форума и задната броня ми е за боя, че един дядо леко ме натисна
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Иначе доста, ама наистина доста прилича на моята, с еднакви джанти сме


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа: Що реши, че е моя?
Защото цялото описание на обявата мога да го събера от мненията ти във форума, за турбо, за дебитомер, за спирачки, за гуми, за навигация и т.н. и т.н., но добре може да съм се объркал




- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
maikooo написа:dextuar написа: Що реши, че е моя?
Защото цялото описание на обявата мога да го събера от мненията ти във форума, за турбо, за дебитомер, за спирачки, за гуми, за навигация и т.н. и т.н., но добре може да съм се объркалЗначи е на sincheto
Колега DimitarTonchev може да се обърнеш към него за повече информация
Прочетох описаниeтo, цял роман

Явно само аз сменям турбо, дебитомери, гуми и спирачки


Не предполагах, че без да познавам лично някой от този форум съм като прочетена книга

БТВ: Ако колегата DimitarTonchev се интересува от такава кола, сменял съм ги почти всичките нещa като на колата от обявата, че и други дори / да си направя една реклама/


Търся нещо такова за моята каручкаАнтивандалско и УВ защитно фолио от ЛЛумар на 4-те стъкла


- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Още в горното мнение след твоето се съгласих с теб и казах, че съм се объркал, отделно никъде не съм заявил, че е твоята, написах или, или, тъй като сам виждаш приликите.
Не виждам с какво съм прекалил, но ако смяташ, че е така ти се извинявам
А това с проверката преди покупка ти го препоръчвам и на теб, може да ти спести нерви и средства
dextuar написа:Няма нищо лошо човек да е леко мнителен, но не и да прекалява.
Не виждам с какво съм прекалил, но ако смяташ, че е така ти се извинявам

А това с проверката преди покупка ти го препоръчвам и на теб, може да ти спести нерви и средства


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой гледал ли я е? Вярно, че няма нави, но ако е читава, за тази цена е перфектна...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=frthfs
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=frthfs
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравйте, какво ви е мнението за тази? Ясно е че километрите са върнати доста. Имам съмнение да не би да е била с дясна дирекция и за това цената да е такава. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6391499360

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Как ви се седи в платняни салони просто не знам...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Последните 4-5 страници в темата има повече писано за бензини от предните 100 сигурно (в тази тема се обсъжда 95% 320d). Та се чувствам длъжен да се включа...
Писах го това преди известно време и ще го напиша пак - защо избора дизел/бензин винаги се свежда до сметки, поддръжка и този прословут разход? Разбирам да минавате по 30-40-50 и нагоре хиляди на година. Ще търкаляш красиво купе има-няма 10-15к на година и ще му сложиш тракалник? Защо? Помолете колега да ви повози в 330i или 335i на интересен път и свалете прозорците. Ще ви се изпарят всякакви дизелови мисли, гарантирам! На някоя от срещите ще се радвам да повозя някого ако има желаещи (DSC е винаги off). Семейните хора, хората които пътуват много и обичат да се придвижват от точка до точка без спиране за гориво - да! Дизели и комбита пасват идеално. Но купе и особено кабрио - къса ми се сърцето, като запали и чуя мазутника.
N52B30 в Европейско Е92 за съжаление няма, до колкото ми е известно.
Н54 - някаква помпа за 1500лв се спомена няколко пъти. Не съществува такава. Високото налягане е около 600лв. Водната около 750. Турбините издържат 150 до 250 - според късмета и употребата. 2400лв нови от Дару! Ремонт - около 1200. Не мисля да повтарям всички неща - има ги писани и в темата за н54 и за н52 с доста подробности.
Температурата също не знам къде сте прочели, че е 115. Малко подробности - н54 отделя страшно много топлина. Но и има много добра охладителна система. Водната помпа е два пъти по-мощна от на н52. При натискане водата не подмонава 90-95 градуса. В еко режим може да достигне 110-115. Това, което трябва да ви притеснява и е от значение за всеки мотор, всъщност е температурата на маслото. Нормално работи на 100-110. Но при натискане може да подмине 130-140. Не че е страшно, но ако се кара на писта трябва да се почива през 3-4 обиколки.
Разход (щом толкова ви интересува) на постоянна скорост е сходен, при натискане и градско със спиране и тръгване забравете н54 да гори колкото н52. Гори доста повече!
Като цяло разходите по н54 са значително повече (не забравяйте спирачки, значително по-сложен мотор, по-екзотични части), но и кефа е значително повече. Бих казал, че и двата си заслужават цената. И двата бих карал с удоволствие, защото имат свои + и -.
Така че, който търси купе/кабрио, харесва автомобилите, шофирането и емоциите от него - вземете си 330и или 335и, според това, кое ви отговаря на бюджета.
И като финал да вметна, че купетата могат да бъдат и практични. Карам моето всеки ден, включително и няколко обиколки на Европа по 5-6 хиляди километра, ходя с него и на ски, и до магазина. Най-хубавото е, че изглежда добре и на пристанището в Сен Тропе и пред Билла
Писах го това преди известно време и ще го напиша пак - защо избора дизел/бензин винаги се свежда до сметки, поддръжка и този прословут разход? Разбирам да минавате по 30-40-50 и нагоре хиляди на година. Ще търкаляш красиво купе има-няма 10-15к на година и ще му сложиш тракалник? Защо? Помолете колега да ви повози в 330i или 335i на интересен път и свалете прозорците. Ще ви се изпарят всякакви дизелови мисли, гарантирам! На някоя от срещите ще се радвам да повозя някого ако има желаещи (DSC е винаги off). Семейните хора, хората които пътуват много и обичат да се придвижват от точка до точка без спиране за гориво - да! Дизели и комбита пасват идеално. Но купе и особено кабрио - къса ми се сърцето, като запали и чуя мазутника.
N52B30 в Европейско Е92 за съжаление няма, до колкото ми е известно.
Н54 - някаква помпа за 1500лв се спомена няколко пъти. Не съществува такава. Високото налягане е около 600лв. Водната около 750. Турбините издържат 150 до 250 - според късмета и употребата. 2400лв нови от Дару! Ремонт - около 1200. Не мисля да повтарям всички неща - има ги писани и в темата за н54 и за н52 с доста подробности.
Температурата също не знам къде сте прочели, че е 115. Малко подробности - н54 отделя страшно много топлина. Но и има много добра охладителна система. Водната помпа е два пъти по-мощна от на н52. При натискане водата не подмонава 90-95 градуса. В еко режим може да достигне 110-115. Това, което трябва да ви притеснява и е от значение за всеки мотор, всъщност е температурата на маслото. Нормално работи на 100-110. Но при натискане може да подмине 130-140. Не че е страшно, но ако се кара на писта трябва да се почива през 3-4 обиколки.
Разход (щом толкова ви интересува) на постоянна скорост е сходен, при натискане и градско със спиране и тръгване забравете н54 да гори колкото н52. Гори доста повече!
Като цяло разходите по н54 са значително повече (не забравяйте спирачки, значително по-сложен мотор, по-екзотични части), но и кефа е значително повече. Бих казал, че и двата си заслужават цената. И двата бих карал с удоволствие, защото имат свои + и -.
Така че, който търси купе/кабрио, харесва автомобилите, шофирането и емоциите от него - вземете си 330и или 335и, според това, кое ви отговаря на бюджета.
И като финал да вметна, че купетата могат да бъдат и практични. Карам моето всеки ден, включително и няколко обиколки на Европа по 5-6 хиляди километра, ходя с него и на ски, и до магазина. Най-хубавото е, че изглежда добре и на пристанището в Сен Тропе и пред Билла

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не знам, като първа и единствена кола дизел, ще ми е гадно да видя разход от 2-цифри. Сигурно кефът с бензин е по-голям, но пък в градски условия къде да му използваш потенцияла? Да ръмжа по светофара ли? Иначе дизела си те лепи за седалката до следващия светофар и това е. А щом разходите за поддръжка са еднакви, поне от гориво да пестим. То и газовите истории при бензина приключиха, така че май духът на БМВ за в бъдеще в БГ ще мирише на мазут...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Как ви се седи в платняни салони просто не знам...
Ако аз я поръчах от завода, нямаше да е платнян. Има и плюсове да не е кожа, не пари на кълките лятото


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Абе и зимата е по-добре...димитър_81 написа:Alek_SV написа:Как ви се седи в платняни салони просто не знам...
Ако аз я поръчах от завода, нямаше да е платнян. Има и плюсове да не е кожа, не пари на кълките лятото
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това за мен е най-добрият салон на БМВ - алкантара и доста хубав плат(различен от стандартните) в средата. За мен кожата също не е предимство, освен ако не е кожа с плат.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
димитър_81 написа:Здравйте, какво ви е мнението за тази? Ясно е че километрите са върнати доста. Имам съмнение да не би да е била с дясна дирекция и за това цената да е такава. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6391499360
Колега тази кола със сигурност е по нова от обявеното, за първи път да напишат наобратно

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря!! Това мнение чаках, утре ще му звънна да видим кво ще излезе.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани