Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Кефи ме как си мислите, че N52 е толкова сложен направо rocket science, няма правене човек, не знам как хората са го създали преди 15 години, това е извънземна техника изпратена от друга вселена !
П.с: всеки читав сервиз може да го ремонтира, но както и да е.
П.с: всеки читав сервиз може да го ремонтира, но както и да е.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
DigitalExile написа:Кефи ме как си мислите, че N52 е толкова сложен направо rocket science, няма правене човек, не знам как хората са го създали преди 15 години, това е извънземна техника изпратена от друга вселена !
П.с: всеки читав сервиз може да го ремонтира, но както и да е.
Супер, кажи няколко такива читави сервизи, които ще направят ремонта и то на цена която би ти се харесала, защото цени от порядъка на 4000 + лв, не са никак оферта! Още повече, че за далеч по-малко пари можеш да си купиш цял мотор, в работещо състояние, на половин цена. Разбира се след съответното търсене. А и честно казано не останаха днешно време хора които да правят шлайф на блок пък било то дори качествено, една машина за шлайф модерна е хиляди левове... а и новите коли така ги правят, че даже в някои случай не може дори шлайф да му се направи на блока. И не на последно място, не се правят дори ремонтни комплекти вече, не им е оферта на нито една голяма марка - това бутала, биели и прочие, за първи или втори ремонт вече никой не се занимава да прави, което значи че пак отиваш на втора ръка части, което си е с извинение х*й в задника! И изобщо не става въпрос дори за разните му там тунинг части, ковани бутала, например които дори се правят само за определени модели от марката, става въпрос за най-нормалните ОЕМ чаркове.
Колкото до това, че имало сервизи, които ще ти направят ремонта и то качествено, далеч ме съмнява, че ще намериш истински такъв, където да се занимават само с това... То само инструментите за зацепване на ваносите струват не малко пари и не са много сервизите, които биха си купили такива, освен ако не се занимават основно и само с основни ремонти. Защото съм виждал как някои сервизи са се опитвали да зацепват ванос с водопроводен ключ... защото не им се купува специалния. Освен това както казах в предишното мнение, клиента е в 99% от случаите му се иска да му излезе евтино, но и качествено, и като ти кажат от сервиза крайната цена се почват пазарлъците. Говорил съм с много майстори по тези въпроси и все повече от тях се отказват от тази дейност точно поради тази причина - пазарлъка и изпилването на цените в полза на клиента, че накрая и гаранция да има ако може 5 години и неограничен пробег...



В София се сещам може би за един майстор, който евентуално да може да направи подобен ремонт и то качествено, но като му чуеш цените за работа и само това ще те откаже изобщо да продължиш да се пазариш.
Но донякъде се прав... всичко може да се оправи, ама на каква цена и рентабилно ли ще е?

BMW 325i M3 look.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Съгласен съм, че за цени от 4-4.5 може спокойно да се вземат 2 мотора на старо (и евентуално да се търси такъв с малък пробег), а сигурно може да се търси и донорен от амерканските, които уж са ревизиране (с черния капак).
Но от друга страна цените са такива, защото всеки майстор стана тарикат. Оплакват се майсторите, че се пазариш... ама и повечето са станали големи лисици. Естествено, че се оплакват, че се пазариш - като повечето са свикнали да работят за над 50-60 лева на час и то за смяна на масло/дискове/накладки или някой съединител и махов (което пишат поне 6 часа труд, а то е 3 часа работа от запознат човек)!!! Тия същите майстори взимат баснословни суми за смяна на верига на Н47.
П.П. Дори с инструмент няма гаранция, че ще ти зацепят каквото и да е както трябва.
Но от друга страна цените са такива, защото всеки майстор стана тарикат. Оплакват се майсторите, че се пазариш... ама и повечето са станали големи лисици. Естествено, че се оплакват, че се пазариш - като повечето са свикнали да работят за над 50-60 лева на час и то за смяна на масло/дискове/накладки или някой съединител и махов (което пишат поне 6 часа труд, а то е 3 часа работа от запознат човек)!!! Тия същите майстори взимат баснословни суми за смяна на верига на Н47.
П.П. Дори с инструмент няма гаранция, че ще ти зацепят каквото и да е както трябва.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
По принцип всичко става.. И ризи могат да му се набият..
Какви са тия суми от 4,5К не знам.. После дюзите на Н53 били скъпи...
Какви са тия суми от 4,5К не знам.. После дюзите на Н53 били скъпи...

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Bexim написа:Какви са тия суми от 4,5К не знам.. После дюзите на Н53 били скъпи...
Тях поне ги знаеш, че са плъг енд плей и ще си решиш проблемите 100%

П.П. От по-новите (еднодневки) мотори на БМВ не излизаха ли към 10к смяна на целият мотор с чисто нов в официален сервиз

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
доливаш и караш или приготвяш съответната сума и търсиш лица за ремонта ... а ако при отварянето "никасила" е заминал
над допустимите норми ....
за дадената сума са нови бутала с отстъпката това е цената
като отворят мотора няма да са циганиш като ти кажат , че това е за смяна ... веригата може да са смени ... повдигачите и други неща ....
въпроса е колко км ще изминеш за да дадеш сумата или колко масло ще долееш с тази сума ... 5 литра кастрол от тех ко е 62 лв магнатек 5/40 /крайна цена с ддс /

за дадената сума са нови бутала с отстъпката това е цената
като отворят мотора няма да са циганиш като ти кажат , че това е за смяна ... веригата може да са смени ... повдигачите и други неща ....
въпроса е колко км ще изминеш за да дадеш сумата или колко масло ще долееш с тази сума ... 5 литра кастрол от тех ко е 62 лв магнатек 5/40 /крайна цена с ддс /
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Както има една приказка болен на легло се е*е. И май нея майсторите в БГ са и автор. Стигнало ли се е да го отварят вече и се почва, тука това ти е за смяна онова ти е за смяна, моя като свалиха главата и мен лично ми се обади първото неочаквано нещо - капака на клапаните за смяна (тва от тоя хубави ревизирания двигател с черния капак), някво парче отвътре било отчупено, което не играеше никаква сериозна роля. А капака не тече и не е спукан. Може ли да го сложим без него, кво ще му стане - вика аз няма да ти дам гаранция на ремонта или го правим както трябва и го сменяме с нов или не. Оригинален само, 750 лв за добро утро. После клапаните били нагоряли изпускателните като свалихме главата, айде там не е скъпо, после се обади по някое време да ми каже как в картера имало некви неща, дали той ги е счупил или са си били там разбира се няма как да разбереш. Айде сваляне и на картера и там нови гарнитура с болтовете (не е евтино), оказа се че не било нищо съществено, ама и там труд и те така. Така че свалил си гащите 1 път да го отворят нещата могат да придобият сериозен финансов аспект.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Хаха абе хора как си ги пишете тея суми 4-5к за ремонт на тоя мотор .. надали като смени всичко, което е тръгнало ще върже дори и 6к. То само смяната на дисите, картерната вентилация и тук там гарнитурки са едни 2к .. датчика горе на капака за валвтрониците е и той само 5-600лв.
И аз да попитам тука колегите, които мислят че N52 е супер лесен за ремонт и навсякъде ги правят - къде има майстор който след основния ремонт ще ти гарантира, че разхода на масло ще е примерно до 1л/10000км ? А после ако пак си харчи по 2-3л/10000км к'во прайм с тея 4-5000+лв
И аз да попитам тука колегите, които мислят че N52 е супер лесен за ремонт и навсякъде ги правят - къде има майстор който след основния ремонт ще ти гарантира, че разхода на масло ще е примерно до 1л/10000км ? А после ако пак си харчи по 2-3л/10000км к'во прайм с тея 4-5000+лв

- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
don_gori >> Да, даааааам, питай ме мене, колко струва голяма диса, соленоидни клапани, водни съединения, гарнитура капак, датчик колянов вал. Цифроманияяяяяяяяя
Сега си търся някое сносно масло на добра цена, че да доливам Мотула всеки път направо ми е жал, ламята си го пие като пяница ракия! 





BMW 325i M3 look.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
При ФВ съм сигурен, че при 2.0ТСИ трябва и буталата да се сменят, за да спре разхода, може би и тук така.
Да не говорим, че от М54 е така насам, така че нищо ново под слънцето. Наливаш и караш.
Има коли минали по 100К + при разход от литър на 1000.
Да не говорим, че от М54 е така насам, така че нищо ново под слънцето. Наливаш и караш.
Има коли минали по 100К + при разход от литър на 1000.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Bexim написа:При ФВ съм сигурен, че при 2.0ТСИ трябва и буталата да се сменят, за да спре разхода, може би и тук така.
Да не говорим, че от М54 е така насам, така че нищо ново под слънцето. Наливаш и караш.
Има коли минали по 100К + при разход от литър на 1000.
Не е баш така Владо, наливаш и караш. С такъв разход катовете са постоянно в масло, задръстват се, запушват се, чека свети постоянно...
Не че не може да се кара така, сигурно има много хора на газ дето им дреме, че се осветкало таблото и отзад плува в масло генерацията, ама си е неприятно. Някак си не е ок да ти харчи 10л масло на смяна, то ти маслото го сменяш в движение едва ли не постоянно

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Е, то това, че има хора и хора си е така. Аз за какво продадох М54-ката.. Не ми беше комфортно така.
Момчето си я кара и няма ядове, направили са някаква модификация да се свали разхода до минимум и всичко е ОК.
Мислех да спомена катализаторите, ама викам, като ги махнеш пък отзад ще е синьо да си и*е и още по-гадно.
Има и друго, поне няма да изгният гърнетата..
Истината е, че живеем на Балканите, да са нови, да имаме претенции. Това са коли 10+ вече и е нормално да са на доизживяване.
Момчето си я кара и няма ядове, направили са някаква модификация да се свали разхода до минимум и всичко е ОК.
Мислех да спомена катализаторите, ама викам, като ги махнеш пък отзад ще е синьо да си и*е и още по-гадно.
Има и друго, поне няма да изгният гърнетата..
Истината е, че живеем на Балканите, да са нови, да имаме претенции. Това са коли 10+ вече и е нормално да са на доизживяване.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Блока на 2.0tsi, не е като тоя на N52.
Повечето vag tsi са алусил, N52 са Magnesium-Aluminium,
VAG-a няма почти никъв ресурс точно щото е алусил.
И проблема не е в буталата на tsi.
Живота там на блока е 200к г/д.
Истината за N52 е, че трябва да се търси кола с история и да не е на 250к+ за да има някъв ресурс, а не от италия да вкарат кола на 400к, да я пишат на 120к и после що харчи 5 литра масло.
Да не говорим, че от първите N52 със сивия капак са си маслояди по default.
Повечето vag tsi са алусил, N52 са Magnesium-Aluminium,
VAG-a няма почти никъв ресурс точно щото е алусил.
И проблема не е в буталата на tsi.
Живота там на блока е 200к г/д.
Истината за N52 е, че трябва да се търси кола с история и да не е на 250к+ за да има някъв ресурс, а не от италия да вкарат кола на 400к, да я пишат на 120к и после що харчи 5 литра масло.
Да не говорим, че от първите N52 със сивия капак са си маслояди по default.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Абе някак не ми се вързват в едно изречение кеф от шофирането и нормален разход на масло от 1л/1000км .. ама пък знам ли моите очаквания сигурно са изкривени 

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Като човек карал 3 коли с N52 двигател ( сумарно над 30к км.) мога да посъветвам притежателите на тези мотори редовно да си купиват качествена добавака за прочистване на цялата горивна система . Има две добри немски марки - да не им правя реклама . Октан booster-и също са препоръчителни. Проблемите намаляват рязко (съответно парите хвърлени за ремонти) при ползване на таква добавка на всеки 5000 км + бензин задължително 98 или 100 октана - За 95 забравете. Естествено търсете двигатели под 200 хил км . иначе си е за ремонтиране .
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани