Помощ при избор мебжду 325i/325d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlexK.
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d e91 manual
- Мечтае да кара: е30 купе
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Ще си използвам темичката за да задам въпрос относно 325d и 320d. Ходих да гледам вече няколко е9х и забелязах нещо много странно. Може да се каже че съм карал доста различни марки и модели автомобили, но съм новобранец с бмв. Вече за четвърти път когато се кача да пробвам автомобил, който съм харесал оставам шокиран от силата, която се изисква да се "вкара" или смени предавка на ръчната скоростна кутия. Нормално ли е при натиснат до дъно съединител да трябва да напрегна лоста толкова? Как бихте го сравнили с японски или френски автомобил? Аз ли съм слаботелесен или колите, които гледам са си изпяли песента? Моля да извините глупавия ми въпрос, просто не искам да се окаже, че веднага след покупка трябва да сменям кутията.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Ръчната кутия има един неприятен момент с 1-ва предавка, която понякога не влиза много хубаво (при мен това се случва най-вече като застудее, може би иска смяна на маслото).
Като изключим това бих казал, че скоростите си влизат доста добре. Даже на БМВ винаги ми е било по-приятно самото влизане на ръчните скорости.
Като изключим това бих казал, че скоростите си влизат доста добре. Даже на БМВ винаги ми е било по-приятно самото влизане на ръчните скорости.
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Аз също не забелязвам такова нещо. Влизат отчетливо и стегнато. Спрямо предишната ми кола с ръчна кутия(Ауди А4 Б6) влизат една идея по-стегнато(ако мога така да се изразя) и ходът е една идея по-дълъг.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
AlexK. написа:Ще си използвам темичката за да задам въпрос относно 325d и 320d. Ходих да гледам вече няколко е9х и забелязах нещо много странно. Може да се каже че съм карал доста различни марки и модели автомобили, но съм новобранец с бмв. Вече за четвърти път когато се кача да пробвам автомобил, който съм харесал оставам шокиран от силата, която се изисква да се "вкара" или смени предавка на ръчната скоростна кутия. Нормално ли е при натиснат до дъно съединител да трябва да напрегна лоста толкова? Как бихте го сравнили с японски или френски автомобил? Аз ли съм слаботелесен или колите, които гледам са си изпяли песента? Моля да извините глупавия ми въпрос, просто не искам да се окаже, че веднага след покупка трябва да сменям кутията.
Става така като е със сменян съединител от некъде си. Особено ако натиснеш втори път и влезне без проблем.
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Чувал съм, че всички имат драма с първата предавка понякога.
Моята я взех на 140к и повечето пъти си беше напълно нормално, имаше в случаи в които не влиза изобщо и с натискане... или по-скоро влиза наполовина че да хъркат скорости но не и да тръгне. Свободна, пускаш съединител, натискаш пак и вече всичко е 6.
Моята я взех на 140к и повечето пъти си беше напълно нормално, имаше в случаи в които не влиза изобщо и с натискане... или по-скоро влиза наполовина че да хъркат скорости но не и да тръгне. Свободна, пускаш съединител, натискаш пак и вече всичко е 6.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Моята и на 90К като беше и се инатеше - всичко от завода. Веднъж и аз се `изинатих` и изскубнах лоста
Смяна на маслото не помага грам.

Смяна на маслото не помага грам.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Сега се сетих, че и 36цата едно време го правеше, след смяна на нов оригинален маховик и съединител. Не знам защо, но и при двете коли имаше значение как си спрял, ако примерно колата мръдне 5 санти напред влиза идеално, иначе неще. Аз лично натискам втори път съединителя просто като се закучи или помага да сложиш втора и после 1ва влиза веднага. Както е казал колегата смяната на масло няма да помогне по никакъв начин. Това, което може да помогне е така наречения CDV delete mod. https://www.zeckhausen.com/catalog/index.php?cPath=6562
Истината е в автоматика
Истината е в автоматика

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
b00st написа: или помага да сложиш втора и после 1ва влиза веднага.

И аз ползвам този метод, като чели е най-бързото, ако съм 1-ва кола на светофар

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Помощ при избор мебжду 325i/325d
И аз правя така, ама е тъпо, ако ти се наложи да тръгнеш екстремно, и да не можеш да вкараш 1-ва...drago9205 написа:b00st написа: или помага да сложиш втора и после 1ва влиза веднага.
![]()
И аз ползвам този метод, като чели е най-бързото, ако съм 1-ва кола на светофар
Маслото съм го сменял и аз с оригинално, разлика не усетих, а старото беше катран...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Сега чувам за тоя клапан на съединителя...
В началото се чувствах като идиот като почне да подскача при смяна от първа на втора. Вече съм й свикнал и не подскача, ама трябва да съм внимателен, което определено дразни....
Ще проуча още малко нещата и я режем тая шитня!
В началото се чувствах като идиот като почне да подскача при смяна от първа на втора. Вече съм й свикнал и не подскача, ама трябва да съм внимателен, което определено дразни....
Ще проуча още малко нещата и я режем тая шитня!

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
тампони на мотора, тампони на кутията, втулка на лоста долу където се свръзва, лоста свързващ кутията с лоста в купето да няма изкривяване , тампони на магарето на което стои лоства в купето, и не на последно място връзката кутия-свързващ лост, втулката на магарето на което стои лоста в купето
ако никое от тия не е , кутията е за ревизия на пружините които фиксират "вилиците" вътре за избиране на дадена предавка
при m52 е това, ако на някой му помогне при е90 и т.н.
ако никое от тия не е , кутията е за ревизия на пружините които фиксират "вилиците" вътре за избиране на дадена предавка
при m52 е това, ако на някой му помогне при е90 и т.н.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
host написа:тампони на мотора, тампони на кутията, втулка на лоста долу където се свръзва, лоста свързващ кутията с лоста в купето да няма изкривяване , тампони на магарето на което стои лоства в купето, и не на последно място връзката кутия-свързващ лост, втулката на магарето на което стои лоста в купето
ако никое от тия не е , кутията е за ревизия на пружините които фиксират "вилиците" вътре за избиране на дадена предавка
при m52 е това, ако на някой му помогне при е90 и т.н.
Излишна бомба хвърляш. Ако беше от тампони щеше постоянно да го прави, тука няма и вибрации, при бензина в Е9x лоста стои като излят на празен ход, особено 6 цилиндровия там тампоните не се пипат.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
От нови го правят, без излишни идеи за ремонти, че тук луди много и няма смисъл се набиват излишни пари в излишни ремонти...
Кой го казва, нали, ама си казах СТИГА!
Кой го казва, нали, ама си казах СТИГА!

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- AlexK.
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d e91 manual
- Мечтае да кара: е30 купе
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Благодаря за бързите отговори, до някаква степен се успокоих. Ще видим как ще е при следващия автомобил.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
dextuar написа:И аз правя така, ама е тъпо, ако ти се наложи да тръгнеш екстремно, и да не можеш да вкараш 1-ва...drago9205 написа:b00st написа: или помага да сложиш втора и после 1ва влиза веднага.
![]()
И аз ползвам този метод, като чели е най-бързото, ако съм 1-ва кола на светофар
Маслото съм го сменял и аз с оригинално, разлика не усетих, а старото беше катран...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Хехехе, ако си над 200 коня, няма много значение дали от първа или втора тръгваш




BMW 325i M3 look.
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани