Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
sacrament написа:Колеги, искам да попитам всички е90 ли имат DSC за DTC знам и го виждам, но за DSC нямам копче.
Колата е е90 2005 320д голямото нави
DSC ти е включено по дефаулт, един път натискаш бутона и влизаш в DTC, а ако задържиш, отиваш в DSC OFF && DTC OFF режим
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
Да обобщя какво съм разбрал за системите, и дали е правилно:
Default режим: препоръчителен за каране зимата при всякакви условия, когато колата вече е тръгнала.
Режим кратко натискане на DTC - подходящ за излизане от преспи и подобни условия, когато колата е на място и може да се окопае.
Режим продължително натискане на DTC - режим дрифт, тип Е36 318is с млад и надъхан шофЕр .
Default режим: препоръчителен за каране зимата при всякакви условия, когато колата вече е тръгнала.
Режим кратко натискане на DTC - подходящ за излизане от преспи и подобни условия, когато колата е на място и може да се окопае.
Режим продължително натискане на DTC - режим дрифт, тип Е36 318is с млад и надъхан шофЕр .

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
Ако сте нагазили в дълбок сняг, при потегляне може да остане и замръзне от вътрешната страна на джантите сняг / лед. При по висока скорост къса ръцете. Голям дисбаланс. Просто поглеждайте. За пръв път ми се случи преди години на един офроуд, след като затънахме в едно блато, вадихме се с лебедка и след като си платихме да ни я измият на автомивка хубаво "навсякъде", по вътрешната страна на джантите беше останало кал, която се беше втвърдила и ЯКО тресеше волана. Просто като сравнение го давам. Със сняг/лед е същото. Лек път и умната 

- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
DTC/DSC и с включено и изключено и с чисто нови гуми на 2 месеца си се въртя като пумпал! С Голфа никога не съм го имал този проблем нито съм закъсвал при много тежки зими. Сега с БМВ ме бутат на равно да мога да тръгна
голям срам беше

Всички удоволствия са описани в НК!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
Е т'ва няма как да е вярно. DSC-то ще ти отнеме газта. Единствения начин, при който това може и да има някакъв минимален процент истина, е отдолу да е само лед и гумите да не са ти напомпани еднакво всичките и по някакъв невероятен начин да превъртат всичките синхронно.nasopraso написа:DTC/DSC и с включено и изключено и с чисто нови гуми на 2 месеца си се въртя като пумпал! С Голфа никога не съм го имал този проблем нито съм закъсвал при много тежки зими. Сега с БМВ ме бутат на равно да мога да тръгнаголям срам беше
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
nasopraso написа:DTC/DSC и с включено и изключено и с чисто нови гуми на 2 месеца си се въртя като пумпал! С Голфа никога не съм го имал този проблем нито съм закъсвал при много тежки зими. Сега с БМВ ме бутат на равно да мога да тръгнаголям срам беше
С включено dsc само на чист лед може да се завъртиш и специално за такива като теб написах всичко. Не са ме бутали венъж, за три зими. Ходил съм в Хърватска на 70 см сняг и яки коловози под наклон и пак си издрапах. Всичко е до гуми и начин на каране.
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
Невероятно, но е факт. Онзи ден на колелото на панаира https://nova.bg/camera/view/8/%D0%BC%D0 ... %B8%D0%B2/ с не повече от 30 км съм влезнал и се завъртях. Нямаше лед, имаше сняг и не бяха почистили още. Всички гуми за напомпани както трябва...DSC да - може да ти отнема газта, но какво значение има след като вече си влезнал в завоя с някаква скорост дори без да държиш газта натисната, просто навиваш волана и колата занася.
Едит: Лятото наистина съм си правил експеримент при включени всички системи да занеса колата умишлено, но не става..усещаш как задница тръгва да занася, но системата се включва и за част от секундата я изправя - тук съм съгласен че системите работят, но на сняг поне при мен нищо не работи и колата си занася
Едит: Лятото наистина съм си правил експеримент при включени всички системи да занеса колата умишлено, но не става..усещаш как задница тръгва да занася, но системата се включва и за част от секундата я изправя - тук съм съгласен че системите работят, но на сняг поне при мен нищо не работи и колата си занася
Последна промяна nasopraso на 20 Яну 2017, 15:04, променена общо 2 пъти
Всички удоволствия са описани в НК!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
nasopraso написа:Невероятно, но е факт. Онзи ден на колелото на панаира https://nova.bg/camera/view/8/%D0%BC%D0 ... %B8%D0%B2/ с не повече от 30 км съм влезнал и се завъртях. Нямаше лед, имаше сняг и не бяха почистили още. Всички гуми за напомпани както трябва...DSC да - може да ти отнема газта, но какво значение има след като вече си влезнал в завоя с някаква скорост дори без да държиш газта натисната, просто навиваш волана и колата занася.
Бие спирачка на колелото и те вкарва в пътя.
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
dextuar написа:nasopraso написа:Невероятно, но е факт. Онзи ден на колелото на панаира https://nova.bg/camera/view/8/%D0%BC%D0 ... %B8%D0%B2/ с не повече от 30 км съм влезнал и се завъртях. Нямаше лед, имаше сняг и не бяха почистили още. Всички гуми за напомпани както трябва...DSC да - може да ти отнема газта, но какво значение има след като вече си влезнал в завоя с някаква скорост дори без да държиш газта натисната, просто навиваш волана и колата занася.
Бие спирачка на колелото и те вкарва в пътя.
Ммм не.. първо се завърта задница на около 40-45 градуса и после трябва да въртя волана в обратната посока за да я изправя
Всички удоволствия са описани в НК!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
nasopraso написа:dextuar написа:nasopraso написа:Невероятно, но е факт. Онзи ден на колелото на панаира https://nova.bg/camera/view/8/%D0%BC%D0 ... %B8%D0%B2/ с не повече от 30 км съм влезнал и се завъртях. Нямаше лед, имаше сняг и не бяха почистили още. Всички гуми за напомпани както трябва...DSC да - може да ти отнема газта, но какво значение има след като вече си влезнал в завоя с някаква скорост дори без да държиш газта натисната, просто навиваш волана и колата занася.
Бие спирачка на колелото и те вкарва в пътя.
Ммм не.. първо се завърта задница на около 40-45 градуса и после трябва да въртя волана в обратната посока за да я изправя
Да не си свалял волана?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
dextuar написа:nasopraso написа:dextuar написа:nasopraso написа:Невероятно, но е факт. Онзи ден на колелото на панаира https://nova.bg/camera/view/8/%D0%BC%D0 ... %B8%D0%B2/ с не повече от 30 км съм влезнал и се завъртях. Нямаше лед, имаше сняг и не бяха почистили още. Всички гуми за напомпани както трябва...DSC да - може да ти отнема газта, но какво значение има след като вече си влезнал в завоя с някаква скорост дори без да държиш газта натисната, просто навиваш волана и колата занася.
Бие спирачка на колелото и те вкарва в пътя.
Ммм не.. първо се завърта задница на около 40-45 градуса и после трябва да въртя волана в обратната посока за да я изправя
Да не си свалял волана?
И да е свалял ,после ще калибрира сензорите,защото ше светне като коледна елха..а отделно при е90 шлицоте не са като при е46 и волана застава само по един начин,за да врътнеш шлица нялво или надясно иска здраво блъскане
Пс: на непочистен сняг с нови гуми и с 30км/ч ще се завърти някой друг път..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
Да, свалян е един път, защото светло-диода на DSC беше изгорял (лентовия кабел си беше наред), но намерих си нов модул сложихме го и го калибрахме както си трябва...също така съм минал и стенд. Всичко си работи по колата и нямам грешки
Всички удоволствия са описани в НК!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
Gqbriel написа:dextuar написа:nasopraso написа:dextuar написа:nasopraso написа:Невероятно, но е факт. Онзи ден на колелото на панаира https://nova.bg/camera/view/8/%D0%BC%D0 ... %B8%D0%B2/ с не повече от 30 км съм влезнал и се завъртях. Нямаше лед, имаше сняг и не бяха почистили още. Всички гуми за напомпани както трябва...DSC да - може да ти отнема газта, но какво значение има след като вече си влезнал в завоя с някаква скорост дори без да държиш газта натисната, просто навиваш волана и колата занася.
Бие спирачка на колелото и те вкарва в пътя.
Ммм не.. първо се завърта задница на около 40-45 градуса и после трябва да въртя волана в обратната посока за да я изправя
Да не си свалял волана?
И да е свалял ,после ще калибрира сензорите,защото ше светне като коледна елха..а отделно при е90 шлицоте не са като при е46 и волана застава само по един начин,за да врътнеш шлица нялво или надясно иска здраво блъскане
Sent from my iPhone using Tapatalk
На мен бяха ми го сложили грешно, без някой да блъска каквото и да било, със М-ковия волан съм, ако това има някакво значение, карах сигурно няколко часа преди да светне грешка, така че не е веднага...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
nasopraso написа:Да, свалян е един път, защото светло-диода на DSC беше изгорял (лентовия кабел си беше наред), но намерих си нов модул сложихме го и го калибрахме както си трябва...също така съм минал и стенд. Всичко си работи по колата и нямам грешки
Трябва да си погледнеш steering angle сензора за всеки случай, да не е сложен грешно и оттам след това да е калибриран грешно. Не е нормално да поднася до 45 градуса...
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Наръчник на водача за шофиране в зимни условия
dextuar написа:nasopraso написа:Да, свалян е един път, защото светло-диода на DSC беше изгорял (лентовия кабел си беше наред), но намерих си нов модул сложихме го и го калибрахме както си трябва...също така съм минал и стенд. Всичко си работи по колата и нямам грешки
Трябва да си погледнеш steering angle сензора за всеки случай, да не е сложен грешно и оттам след това да е калибриран грешно. Не е нормално да поднася до 45 градуса...
Не знам..ще проверя въреки, че дълбоко ме съмнява да е това. Още повече по-горе бях написал че лятото на сухо го няма поднасянето..т.е неможе да занесе или ако занесе е за част от секундата и веднага се изправя.
Ако е сложен грешно няма да работи нито зимата нито лятото
Всички удоволствия са описани в НК!
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани