Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел

Мнение от bai_ILIA » 07 Дек 2016, 20:23

Taruno написа:
vld написа:Оригиналния на моята 325д беше 92ah с 900А стартов ток, единственото което се доближава до тези параметри на нашия пазар е банер АГМ 92AH с 850А стартов ток.
Не е проблем да сложиш и 95AH, така или иначе ако е с тези параметри само ресетваш батерията с ИНПА и готово.


То някой ми каза,че БМВ вече ОЕМ са с банер така, че не е страшно


мойта е с БМВ ОЕМ Banner AGM 92AH с 850А стартов ток.

https://www.bannerbatterien.com/en/Prod ... AGM-592-01

Онзи ден моя приятел с 335д ми викаше, че ние не сме като X5/X6 със скъпи AGM-и :mhihi: Ти не си заради ама аз съм заради brake energy regeneration :ok:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел

Мнение от vld » 07 Дек 2016, 22:21

bai_ILIA написа:
Taruno написа:
vld написа:Оригиналния на моята 325д беше 92ah с 900А стартов ток, единственото което се доближава до тези параметри на нашия пазар е банер АГМ 92AH с 850А стартов ток.
Не е проблем да сложиш и 95AH, така или иначе ако е с тези параметри само ресетваш батерията с ИНПА и готово.


То някой ми каза,че БМВ вече ОЕМ са с банер така, че не е страшно


мойта е с БМВ ОЕМ Banner AGM 92AH с 850А стартов ток.

https://www.bannerbatterien.com/en/Prod ... AGM-592-01

Онзи ден моя приятел с 335д ми викаше, че ние не сме като X5/X6 със скъпи AGM-и :mhihi: Ти не си заради ама аз съм заради brake energy regeneration :ok:

Моята има brake energy regeneration system.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 17.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е36, E90
Мечтае да кара: M6

Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел

Мнение от sinqperla » 07 Дек 2016, 22:54

понеже утре ще сменям акумулатор, сегашния е оргиналния 70АнАГМ и взех Бош 95АнАГМ, ще се прави задължително регистриране и кодиране . Единственото което се чудя е - дали да закача друг трети акумулатор отпред, докато правя размяната , за да не си загуби настройките за ваноса и други подобни. Има кой да направи кодирането тук във Варна, но не успях да получа отговор кой от двата варианта за смяна е по подходящ.Гледах клип в youtube и там го правят с подаване на захранване по време на смяната.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел

Мнение от vld » 08 Дек 2016, 15:03

Има риск от късо съединение, така че по добре без допълнително захранване.95 цата е голяма и трудно си влиза на мястото.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.02.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ e90 320D
Мечтае да кара: F10 M5

Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел

Мнение от Nikolov86 » 08 Дек 2016, 18:41

sinqperla написа:понеже утре ще сменям акумулатор, сегашния е оргиналния 70АнАГМ и взех Бош 95АнАГМ, ще се прави задължително регистриране и кодиране . Единственото което се чудя е - дали да закача друг трети акумулатор отпред, докато правя размяната , за да не си загуби настройките за ваноса и други подобни. Има кой да направи кодирането тук във Варна, но не успях да получа отговор кой от двата варианта за смяна е по подходящ.Гледах клип в youtube и там го правят с подаване на захранване по време на смяната.



Колега за каква кола взе този акумулатор ако не е тайна...
и къде във Варна ще я кодираш...
Защо избра Bosh а не друга марка: като Varta ili EXIDE ???

Аз днес ходих до БМВ и ми казаха, че за мойта е90 320Д е 80Ah, въпреки че оригиналният който свалихме преди 2 години беше 77Ah на БМВ, и ми предложиха и двата варианта, и обикновен и АГМ, но разликата между тях беше 300 кинта....и понеже съм нямал СТАРТ/СТОП системата и Brake Energy Regeneration съм можел да карам, както с обикновен така и с АГМ.... и нямало кой знае каква разлика да осетя...
Ta се колебая кой да сложа и къде... ??? (този път предложиха кодиране и регистрация ако го купя от тях)

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook