Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Колега пусни им един mail или се обади за инфо,мисля че ще помогнат: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-1-Series- ... SwQupXVYRm
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Bexim написа:Съвет от мен - сменяйте си маслата, от там тръгват много проблеми.
До колкото проучвах тук и там излиза, че кутията на 325 си е слаба, еле пък с ремап (на 330, N53 съм), който обмислях сигурно още по-бързо ще роди.
За сега съм в цайт-нот.. Никъде не намирам за 325, намерих 2-3 за 330, но там трябва да се смени - съединителя (тъй или иначе ще го сменям), лостовата система, кардана и диференциала (на 325 е с 4х4 болта, а на 330 е 3х3 и гумено каре) - демек е голям филм.. Полуоски не съм проверявал дали са на същите дупки, но и там може да изскочи зайче.
325 - където, каквото има на части у нас е с продадени вече кутии...
Все повече свиквам с мисълта за около 7 бона, рециклирана.. Или по-скоро за някое кабрио за лятото, докато изскочи разумна кутия
Колега трябва да те боли главата да дадеш 7 бона за ребилдната ръчна кутия за 90ка! Изчакай нещо все ще излезне. Ти толкова трепери над моторите, пък то какво се оказа сега

- Luki Junior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 5.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e46 N46B20
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Колеги, ровя кутиите и вече се обърках тотално...
Гледам има една в мегапартс - дават я за 2.0, но на кастинга(алуминия) има същите кодове като на 325, поне както ги гледах в интернет..
217.0.0173.95 и 217.0.0178.96.. Май ще трябва да вдигна моята и да се завра да видя какво пише отдолу.. (Все още не ми се ще да я сваля, понеже може да се кара, изключае задната, но май няма да има друг начин)
Възможно е и кутията да е същата, а камбаната да е различна..
Предавателните числа са едни и същи. Съединителят по реалоем е един и същ, но парт номерата на кутиите са различни - точно през 4..
И сега се чудя, дали има възможност да стане...
Карданите са различни, но все пак единият мотор е 4, а другият - 6 цилиндъра.
ПП Точно за това винаги съм казвал, купете си това, което ви е на сърце, че винаги ще ви изненада.. Няма как, коли втора ръка са.. Сега честно казано дюзите ми се струват направо евтини
Гледам има една в мегапартс - дават я за 2.0, но на кастинга(алуминия) има същите кодове като на 325, поне както ги гледах в интернет..
217.0.0173.95 и 217.0.0178.96.. Май ще трябва да вдигна моята и да се завра да видя какво пише отдолу.. (Все още не ми се ще да я сваля, понеже може да се кара, изключае задната, но май няма да има друг начин)
Възможно е и кутията да е същата, а камбаната да е различна..
Предавателните числа са едни и същи. Съединителят по реалоем е един и същ, но парт номерата на кутиите са различни - точно през 4..
И сега се чудя, дали има възможност да стане...

Карданите са различни, но все пак единият мотор е 4, а другият - 6 цилиндъра.
ПП Точно за това винаги съм казвал, купете си това, което ви е на сърце, че винаги ще ви изненада.. Няма как, коли втора ръка са.. Сега честно казано дюзите ми се струват направо евтини

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Luki Junior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 5.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e46 N46B20
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Bexim написа:...
http://www.leebmann24.de/
Пусни вин-а тук и кажи коя точно излиза при теб. Досега Леебман никога не ме е излъгал за парт номер.
Ще се намери втора ръка в Немско за около 1 000 евро.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Здравейте колеги,
За сега драмата поприключи..
Луднах, доста нерви скъсах, писах до Гетраг, до англичаните.. Логично, отговори имаше, но нищо конкретно.
Истината - кутията ми е била отваряна и закрепена за продан. Видяхме го след като я свалихме. Някак си съм 100% сигурен, че това е станало в България, а не в Италия. НЕ бих се занимавал да се разправям с прости хора, а няма и смисъл. Дано това да й е било. Все пак аз имах съмнения, че може нещо такова да се случи - пазарната цена на такъв екземпляр е доста по-висока в чужбина, отколкото тук. Пак казвам, дано това да й е било..
За това време купих общо 3 кутии - една от 330 - върнах я (обяснил съм по-горе защо не става), една от 320 pre-LCI, върнах и нея и една от 318/320 LCI. (в МегаПартс нямаха да ми върнат парите за първата и взех втората с надежда, че може да се измисли нещо, на база на тоновете изчетено)
Всичките кутии (за 4-цилиндрови до 325) ги дават с едни и същи предавателни числа, парт номерът отвън е един и същ, кожухът на кутията е един и същ, но уви не става със смяна на камбана, както си мислех аз. Вътре разликата е значителна, включително и в зъбните колела.
Отидох на вариант - ребилд на моята кутия, като ползвахме части от последната и други нови. Няма да правя реклама къде го правих, ако някой има интерес - да ми пише.
Имам и гаранция. За сега - ден и малко каране - кутията се държи много добре. Да чукна на дърво, разбира се!
Не исках да взимам кутия от чужбина, защото са изключително НЕ-заслужено скъпи. Кутии на по над 150К км вървят по 1200-1500 евро - няма смисъл при все, че не знаеш на какво дередже са, а и вече вдигнах ръце като видях колко вариации има...
Също така съм сигурен, че в бъдеще ще има достатъчно коли на части - англичанки или с родили мотори..
В България цената е различна и доста по-разумна. Просто за месец и нещо не изскочи нищо..
Зъбните колела си бяха изцяло здрави. Лагерите бяха тотал щета, даже единият почти липсваше..
Това е за сега.. Искрено се надявам и вярвам, че съм приключил с тази драма.
Много съм благодарен на хората, които ми помогнаха, разбраха и изтърпяха!!!

За сега драмата поприключи..
Луднах, доста нерви скъсах, писах до Гетраг, до англичаните.. Логично, отговори имаше, но нищо конкретно.
Истината - кутията ми е била отваряна и закрепена за продан. Видяхме го след като я свалихме. Някак си съм 100% сигурен, че това е станало в България, а не в Италия. НЕ бих се занимавал да се разправям с прости хора, а няма и смисъл. Дано това да й е било. Все пак аз имах съмнения, че може нещо такова да се случи - пазарната цена на такъв екземпляр е доста по-висока в чужбина, отколкото тук. Пак казвам, дано това да й е било..

За това време купих общо 3 кутии - една от 330 - върнах я (обяснил съм по-горе защо не става), една от 320 pre-LCI, върнах и нея и една от 318/320 LCI. (в МегаПартс нямаха да ми върнат парите за първата и взех втората с надежда, че може да се измисли нещо, на база на тоновете изчетено)
Всичките кутии (за 4-цилиндрови до 325) ги дават с едни и същи предавателни числа, парт номерът отвън е един и същ, кожухът на кутията е един и същ, но уви не става със смяна на камбана, както си мислех аз. Вътре разликата е значителна, включително и в зъбните колела.
Отидох на вариант - ребилд на моята кутия, като ползвахме части от последната и други нови. Няма да правя реклама къде го правих, ако някой има интерес - да ми пише.
Имам и гаранция. За сега - ден и малко каране - кутията се държи много добре. Да чукна на дърво, разбира се!

Не исках да взимам кутия от чужбина, защото са изключително НЕ-заслужено скъпи. Кутии на по над 150К км вървят по 1200-1500 евро - няма смисъл при все, че не знаеш на какво дередже са, а и вече вдигнах ръце като видях колко вариации има...
Също така съм сигурен, че в бъдеще ще има достатъчно коли на части - англичанки или с родили мотори..
В България цената е различна и доста по-разумна. Просто за месец и нещо не изскочи нищо..
Зъбните колела си бяха изцяло здрави. Лагерите бяха тотал щета, даже единият почти липсваше..
Това е за сега.. Искрено се надявам и вярвам, че съм приключил с тази драма.
Много съм благодарен на хората, които ми помогнаха, разбраха и изтърпяха!!!



Последна промяна Bexim на 11 Авг 2016, 14:34, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
В крайна сметка нови части за подмяна намериха ли се?
Или с втора ръка само дествахте?
Опиши по подробно за частите кое от къде имат ли си номера лагерите, синхронизаторите в какво състояние бяха и тн. ако не те затруднява.
Или с втора ръка само дествахте?
Опиши по подробно за частите кое от къде имат ли си номера лагерите, синхронизаторите в какво състояние бяха и тн. ако не те затруднява.

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
vld написа:..и тн. ако не те затруднява.
Чак толкова не разбирам, защото не я правих аз - няма и как.. Беше ми обяснено на 2, на 3 къде, какво, що. Честно да кажа нямам представа точно кое и къде, и как е взето и направено. Все пак хората си пазят занаята. А и да ми обяснят, едва ли ще запомня. По мое му тотално заминалите лагери бяха развалили сглобката на валовете вътре и съответно идваха тези два проблема.. Синхронизаторите са били добре. Аз очаквах да видя счупени зъби и подобни гледки, но проблемът беше другаде.
Лагери се намират! По думите на човека всичко може да се намери, но въпросът е дали си струва? Защото едни такива лагери са си като кутия втора ръка.. Истината е, че хората, които се занимават само със скоростни кутии си имат начини и данни от къде да се сдобиват с части.
Не мога да помогна особено, но по мои наблюдения кутията не е силна страна точно на 325..
Просто на големия мотор са сложили по-слабата кутия.
Друго, което ме накланя на тази мисъл е, че имаше 3 или 4 такива на части - всичките бяха без кутии и то сравнително скоро пуснати обяви.. В чужбина също не се намират супер лесно..
Съвсем логично между 325 и 330 разликите не са само един колектор и МАП..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Аз съм си отворил темата, поне да я завърша...
1 година и точно 15 000 км - отново стопи вложките на извънградско.
За мое щастие успяхме да се приберем от Бургас и ми спести доста пари за репатрак.
За НИЩО на света не си давайте за ремонт скоростни кутии или раздатки. Каквото и да направят е само временно решение за продажба. Търсете си втора ръка или нови, ако имате желание и доста средства.
Сега ще мятам кутия втора ръка и повече не мисля да се занимавам с това. Отново обиколих морги, звънях телефони, но за щастие този път имах късмет да намеря.
От това, което видях, на 200К км съединителят ми е на половин живот, доста добре изглежда, но въпреки всичко ще го сменя, за да ми е мирна главата.
От 330 галимацията НЕ става или трябва да сте голям ентусиаст - трябва да се сменят - Съединител, кардан, лостова система, диференциал, полу-оски, нататък не знам..
Като друг съвет мога да дам - на оглед преди покупка да се гледа дали са отваряни (кутия, раздатка) или оригинални - личи си..
1 година и точно 15 000 км - отново стопи вложките на извънградско.

За мое щастие успяхме да се приберем от Бургас и ми спести доста пари за репатрак.
За НИЩО на света не си давайте за ремонт скоростни кутии или раздатки. Каквото и да направят е само временно решение за продажба. Търсете си втора ръка или нови, ако имате желание и доста средства.

Сега ще мятам кутия втора ръка и повече не мисля да се занимавам с това. Отново обиколих морги, звънях телефони, но за щастие този път имах късмет да намеря.

От това, което видях, на 200К км съединителят ми е на половин живот, доста добре изглежда, но въпреки всичко ще го сменя, за да ми е мирна главата.
От 330 галимацията НЕ става или трябва да сте голям ентусиаст - трябва да се сменят - Съединител, кардан, лостова система, диференциал, полу-оски, нататък не знам..
Като друг съвет мога да дам - на оглед преди покупка да се гледа дали са отваряни (кутия, раздатка) или оригинални - личи си..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Нали имаше някаква гаранция?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Едно време на бензиновите BMW-та двигателя и скоростите бяха най-здравите неща от колата, а какви времена дойдоха... 

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Гаранция - 6 месеца и 10К км. Но повече в кола с ПРАВЕНА кутия няма да се кача. Да тръгна и да се моля дали ще стигна или да се параноясвам при всеки шум отдолу - няма да стане.
Стресът си беше доста стабилен, на магистралата силни симптоми за кутия. Добре че ме отбиха полицаите да спра заради инциденти иначе, ако бях си продължил на темпомат - не знам какво можеше да стане, ако се беше прегряла още повече. За мен нещо при сглобката е изтървало, знам ли..
Важното е, че ме прибра и че всичко е ОК.
Стресът си беше доста стабилен, на магистралата силни симптоми за кутия. Добре че ме отбиха полицаите да спра заради инциденти иначе, ако бях си продължил на темпомат - не знам какво можеше да стане, ако се беше прегряла още повече. За мен нещо при сглобката е изтървало, знам ли..
Важното е, че ме прибра и че всичко е ОК.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
Монтирай си кутия от 330-ка!
Веднъж ще е голямата разправия.
Голяма работа, ще сложиш по голям съединител и маховик, и по къс кардан и лостовата система не е кой знае колко трудна за смяна.
Аз бих се ориентирал да купя някоя смачкана 330-ка, да я разглобя да си преместя всичко което ми трябва за трансплантацията на колата и останалото да разпродам.
Вярно голяма разправия ще е но поне повече няма да се занимаваш.
Що не се допиташ до някой дето има морга за Е90ки да ти направят трансплантацията, едва ли ще излезе повече от 2000лв. ?
Веднъж ще е голямата разправия.
Голяма работа, ще сложиш по голям съединител и маховик, и по къс кардан и лостовата система не е кой знае колко трудна за смяна.
Аз бих се ориентирал да купя някоя смачкана 330-ка, да я разглобя да си преместя всичко което ми трябва за трансплантацията на колата и останалото да разпродам.
Вярно голяма разправия ще е но поне повече няма да се занимаваш.
Що не се допиташ до някой дето има морга за Е90ки да ти направят трансплантацията, едва ли ще излезе повече от 2000лв. ?

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
За да си спокоен трябва да вземеш целия заден мост, което като сума ще е адски много. Иначе маховикът е един и същ и на двете коли.
Ще съм си с кутия от 325, поне намерих на доста приличен пробег, да не кажа малък.
Тези кутии ги изяжда, ако текнат от някъде и останат без масло. Не вярвам да имам проблем отново. Дежа вю, а
.
ПП Да речем, че никога не съм имал пълно доверие на предния ремонт, но тъкмо се поуспокоих и сдаде..
Ще съм си с кутия от 325, поне намерих на доста приличен пробег, да не кажа малък.
Тези кутии ги изяжда, ако текнат от някъде и останат без масло. Не вярвам да имам проблем отново. Дежа вю, а

ПП Да речем, че никога не съм имал пълно доверие на предния ремонт, но тъкмо се поуспокоих и сдаде..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблeм със скоростна кутия - е90 325i
А каква е необходимостта от подмяна на дифа и полуоските?
Едва ли има някаква фрапантна разлика в предавателните числа?
Раликата в съединителя каква е в диаметъра ли?
То няма какво друго да е всъщност, но ми се струва, че може да се мине само с подмяна на предната част на кардана която е по къса заради големината на кутията.
Това е толкова масова практика при по старите модели, че не вярвам при Е90 да е различно.
Просто тия манипулации все още не се правят често, защото колите са скъпи и не са попаднали в тунингистите
П.С. Сега се разрових по риълоем, дифа на 330i е същия като на 320д, полуоските са еднакви на всички бензинови, кардана е различен, но според снимката се разглобява, както и предполагах.
Съединителя на 330ката е на 240мм, този на 325цата е 228мм. това са разликите.
Едва ли има някаква фрапантна разлика в предавателните числа?
Раликата в съединителя каква е в диаметъра ли?
То няма какво друго да е всъщност, но ми се струва, че може да се мине само с подмяна на предната част на кардана която е по къса заради големината на кутията.
Това е толкова масова практика при по старите модели, че не вярвам при Е90 да е различно.
Просто тия манипулации все още не се правят често, защото колите са скъпи и не са попаднали в тунингистите

П.С. Сега се разрових по риълоем, дифа на 330i е същия като на 320д, полуоските са еднакви на всички бензинови, кардана е различен, но според снимката се разглобява, както и предполагах.
Съединителя на 330ката е на 240мм, този на 325цата е 228мм. това са разликите.

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани