Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Gqbriel написа:Taruno написа:Нека започнем с нещо, че някои хора твърде лично го взимате - НЕ СЪМ ГОСПОД и ДУМАТА МИ НЕ Е ЗАКОН, констатирам мнение и го обосновавам подробно, като гледам има хора с такива коли, които са съгласни, няколко не и доста от другите подфоруми дето май си фантазират някакви работи. Бил съм свидетел на три случая, където подобна кола е надхвърляне на такъв бюджет и трите коли са продадени със загуба и хората не биха си купили БМВ повече - според техни думи. Най-пресния от трите е човек, който купи за 13000 лв +-, скъса верига на магистралата, защото не му се даваха 1250 лв(обявена цена от неговия сервиз) и сега ремонта е 5000 лв! Взима заеми и тем подобни заради тъпата си кола сори ама не. Ако уцелиш кола може и 400 лв за ремонти да не дадеш за 50-70к, но поне да ти е преценена по джоба и да не и трепериш АКО се счупи какво ще се прави.
До колегата gqbriel.
За каксото го винетка и данък не си прав, в пловдив 370 лв е данъка на 320ката !!!! Каското ти е 1100 лв на 20к кола в дзи, армеец и по-скъпо в алианц, аз плащам 850 лв, но не трябва да се смята с отстъпки, защото не всеки има от къде да ги изрови.
Btw правя си бързи проучвания преди да пиша и имам познати с Е46, Е90 и F30 мога да ти изкарам списъци за подобни ремонти от тримата(айде тоя с ф-ката е още в гаранция и не се брои) но Е46 са поне 10-20% надолу, само турбото, дюзите и маховика са на една цена.
Демфера е 950лв , защото ОЕМ кара 200к, а алтернативите карат по 30-40к и ще платиш повече, на 320к демфера е 535 лв, проверено!
Алтернативните термостати са 160 лв двата, ами труд ами факта, че алтернативките карат по-малко, доказано многократно в дуги теми.
Реле и свещи - такива оправяния са чисти ЦИГАНИИ
Въобще ще ти го кажа възможно най-цивилизовано, карай си там бензинеца и недей да се бъркаш при големите момчета с дизелите![]()
![]()
Пс да купувам оригинални части за доста от нещата - реле, тампони двигател, ролки и ремъци, термостати. Има неща, които не бих ги купил оригинални, но всеки си преценява. И ти си загубил нишката остават ти едни 1000 лв на месец, чупи се неща за 1500 и КАКВО правиш.
П.с. И оффтопик аз кредит през живота ми съм взимал веднъж и никога вече освен ако не е крайно наложително, по-добре да не си позволя нещо и да събера пари отколкото да си повдигам изкуствено стандарта.
Пс. Пс. Никъде не се говори за 5000 лв заплата за 330 xd, а че 1500 лв НЕ СА ДОСТАЪЧНО, за да си спокоен с такава кола, около 2000-2500 е абсолютно прилочно.
За Е46 твоите хора ти дават грешно инфо да знаеш....носачите са 2 пъти по-скъпи от на 330хд Е90 ,тампони на носачите са почти по 2,на аморт са почти по 2,демпфера е 150лв по-евтин от ОЕМ на Е90 330хд който е 850лвне е 900+ много са нещата ама не ми се пише толкова...
Каското - ще ти пратя полицата ми да видиш ,че не са 1900лв
За кредита - не всички са късметлии да могат да го избегнат - вярвай ми,но това ,не трябва да ги спира само да е с мисъл и правилан преценка .
За релето - моля те,за 2 жички да дадеш 200лв - кое ще се промени повече,няма да работи различно...а свещите аз ще си взема Беру ти вземи ОЕМ беру да видим дали ще са различни или само кутийката![]()
А не забравяй,че части се поръчват и онлайн от други държави,където нещата са малко различни от при нас...демпфера на Е46 320д е 650 не е 550 кога последно проверява,на 90ката 850 провери сега да видиш..а тук сравнявам 2.0д на 15 год ,АМИ ако погледнем Е46 330хд тогава ще видиш ,е90 колко по-евтини части има...факт аморт са скъпи на Е90 3.0 наистина и нямат много алтернативи при Х-а да не кажем почти никакви...
Да с 1к отгоре ще си спокоен,но много неща зависят от позлването на колата,километрите които се изминават и екземпляра на който си попаднал..
пс: по никакъв начин не твърдя,че човек трява да кара скъпа кола на всяка цена
А по темата ,на баща ми въшката частите са по скъпи от моите а колата е 4500лв...
Колега свещите беру са по 18 лв парчето С ГОЛЕМИ ОТСТЪПКИ - 6 на брой - 108 лв, реле БЕРУ е 150 съвсем прилични цени съм дал. И при положение, че нашите релета са с ПОСТОЯННА работа за разлика от тези на Е46 и предни поколение не бих поправил две жички с риск да не работи оптимално двигателя.
Да цената на демфера е паднала малко мин година беше по-скъпо сега се е върнало на старата цена като гледам.
Носачите са малко по-скъпи, но нашите са повече на брой


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Чакай чакай,x -а е оферта с носачите...на единия се сменя и тампона и шарнира с ОЕМ другия ч се счупи я не ...
Реле и свещи 1 път за 10 год..айде сега ,на всяка модерна кола с комън рейл частите по мотора са скъпи...обаче като цяло ,картинката я представихте малко пресилено...
А сравнявам досега 4 с 6 цил...а ако сравня 6 с 6 ..15 год модел с 10 год модел тогава май старата ще е по-скъпа..
Реле и свещи 1 път за 10 год..айде сега ,на всяка модерна кола с комън рейл частите по мотора са скъпи...обаче като цяло ,картинката я представихте малко пресилено...
А сравнявам досега 4 с 6 цил...а ако сравня 6 с 6 ..15 год модел с 10 год модел тогава май старата ще е по-скъпа..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Аз затова написах, че човек трябва да има едни 5 бона заделени настрана. То е ясно, че винаги може да изскочи нещо непредвидено. Но и не е сигурно, че повечето неща като дюзи, турбина, скорости и т.н. изобщо ще се наложи да бъдат ремонтирани докато колата е твоя собственост. Колите са вече на годинки, има предлагане на всякакви части и за всеки джоб. Това не е F30 да речем, което трябва да влиза само в официален сервиз и да се обслужва само с оригинални части, просто защото няма други. Примерно аз както карам по 10-12 хил.км. на година - айде дайте ми една причина да слагам оригинална демпферна шайба за близо 1000 лева. Ще ме изкара 150 хил.км.? Е да, обаче аз тези километри и за 10 години няма да успея да ги направя с тази кола. Тогава защо да не сложа заместител за половината пари, ако не и по-малко? Все ще ме изкара 40-50 хил.км., което е почти 5 години с моя пробег. При мен конкретно ремонтите ми за година и половина и 15 хил.км. се изчерпват със смяната на една изгоряла подгревна свещ т.е. под 100 лева. Най-скъпото по тая кола са ми застраховките и данъците
Вече ако случиш на някой тотален гроб и ти се наложи да правиш всичко, най-вероятно и 3 бона на месец няма да те оправят. Затова си отваряш очите и ушите внимателно при покупката, а нататък е вече каквото сабя покаже. Като не ти е по джоба продаваш я и си решаваш проблема, все пак това е просто една кола. Купувайте, карайте и се кефете. Един живот живеем, а той на всичко отгоре е прекалено кратък и крехък, за да си натоварваме съзнанието със сметки какъв демпфер да сложим или колко ще струва ремонтът, ако скъсаме верига с 200 км/ч на магистралата 


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
2 крушки d1s за 300лв...
30-40лв - ДВЕТЕ, без грешки по таблото
само казвам...
п.с. май ще се класирам за е90 330хд ...
п.п.с. темата е много интересна, с интерес чета всяко едно мнение, но моето ще го дам малко по-късно, че е дълго

30-40лв - ДВЕТЕ, без грешки по таблото

само казвам...
п.с. май ще се класирам за е90 330хд ...

п.п.с. темата е много интересна, с интерес чета всяко едно мнение, но моето ще го дам малко по-късно, че е дълго

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
vicho написа:2 крушки d1s за 300лв...![]()
30-40лв - ДВЕТЕ, без грешки по таблото![]()
само казвам...
п.с. май ще се класирам за е90 330хд ...![]()
п.п.с. темата е много интересна, с интерес чета всяко едно мнение, но моето ще го дам малко по-късно, че е дълго
В БГ сайтовете цените са такива, даже има и за над 300 лв. за двете крушки.

Иначе естествено, че има и всякакви китайски крушки за по 20-30 лв, но лично аз не бих си сложил такава.
П.С. - в ebay и някои немски сайтове обаче същите гореизброени на philips са по 40-50 долара на бр. Добре, че в днешно време вече има избор.

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Хайде и аз да се абонирам за темата,че ми стана интересно
и за да на съм
Номенклатурен номер : 63217217509
Описание : КРУШКА КСЕНОН D1
Ед.цена (с ДДС) : 419.30 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
А тези "Philips" и "Osram", дето ги продават по 150лв в интернет ,
са правени от същия китаец в бараката, който прави и тези без марка на тях!
Ментета на филипс и осрам да искате на D1S
Под 200лв оригинален(не BMW) трудно може да се намери!
Ментетата не изгарят често, просто след няколко часа работа,
започват да светят като джобно фенерче
Всеки сам си решава как ще му светят фаровете.
p.s.
и за да на съм

Номенклатурен номер : 63217217509
Описание : КРУШКА КСЕНОН D1
Ед.цена (с ДДС) : 419.30 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
А тези "Philips" и "Osram", дето ги продават по 150лв в интернет ,
са правени от същия китаец в бараката, който прави и тези без марка на тях!
Ментета на филипс и осрам да искате на D1S

Под 200лв оригинален(не BMW) трудно може да се намери!
Ментетата не изгарят често, просто след няколко часа работа,
започват да светят като джобно фенерче
Всеки сам си решава как ще му светят фаровете.
p.s.
sambeto написа:Еееее ама то мек х*й и жълти стотинки всеки може да извади![]()
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
dr.peshev написа:Хайде и аз да се абонирам за темата,че ми стана интересно
и за да на съм![]()
Номенклатурен номер : 63217217509
Описание : КРУШКА КСЕНОН D1
Ед.цена (с ДДС) : 419.30 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
А тези "Philips" и "Osram", дето ги продават по 150лв в интернет ,
са правени от същия китаец в бараката, който прави и тези без марка на тях!
Ментета на филипс и осрам да искате на D1S![]()
Под 200лв оригинален(не BMW) трудно може да се намери!
Ментетата не изгарят често, просто след няколко часа работа,
започват да светят като джобно фенерче
agree to diasgree както се казва...вие сериозно ли си купувате крушки от дару,че те 5w5 искат некви пари..за 60лв си взимам една D1S осрамче и до там...
Е кво да ви е интресна тая тема,толкова излишна колкото да спорим от къде да си взимаме части...
Всеощбото мнение - само ОЕМ части,ама това ама онова...само дето кво излиза ,търговците секънд хенд преуспяват,търговците на части за БМВ не страдат от липса на работа,щото видиш ли не продава ОЕМ части (винаги)..малко по-сериозно по темата...
Проблема на тая кола е основно от къде ще намериш 18к накуп това е ,като е хубаво да не са със заем...после я се счупи я не..да му мислят тея с модерните бензини...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
dr.peshev написа:Хайде и аз да се абонирам за темата,че ми стана интересно
и за да на съм![]()
Номенклатурен номер : 63217217509
Описание : КРУШКА КСЕНОН D1
Ед.цена (с ДДС) : 419.30 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
А тези "Philips" и "Osram", дето ги продават по 150лв в интернет ,
са правени от същия китаец в бараката, който прави и тези без марка на тях!
Ментета на филипс и осрам да искате на D1S![]()
Под 200лв оригинален(не BMW) трудно може да се намери!
Ментетата не изгарят често, просто след няколко часа работа,
започват да светят като джобно фенерче
Всеки сам си решава как ще му светят фаровете.
p.s.sambeto написа:Еееее ама то мек х*й и жълти стотинки всеки може да извади![]()
А, я като си тръгнал да проверяваш в Дару колко е ксенона, виж и ОЕМ баласта колко го дават. Ще останеш приятно изненадан

И сори за офтопик-а

- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
100% съм сигурен че не само БМВ ксенон струва толкова.На пежо да не е по 5лева.За сръвнение само-Ауди А6 2013 при изгаряне на дневни светлини се сменя фара.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Да,посочих цената в Дару като ориентир за ОРИГИНАЛНА осрам-филипс крушка!
60лв за оригинален Осрам-успех!
Наистина ли има някой, който сериозно вярва,че си е купил оригинален осрам за 60лв?!
Ясно е , че надценката на Дару е 100% и пак ОРИГИНАЛНА крушка струва над 200лв!
60лв за оригинален Осрам-успех!

Наистина ли има някой, който сериозно вярва,че си е купил оригинален осрам за 60лв?!

Ясно е , че надценката на Дару е 100% и пак ОРИГИНАЛНА крушка струва над 200лв!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
dimodi написа:Аз затова написах, че човек трябва да има едни 5 бона заделени настрана. То е ясно, че винаги може да изскочи нещо непредвидено. Но и не е сигурно, че повечето неща като дюзи, турбина, скорости и т.н. изобщо ще се наложи да бъдат ремонтирани докато колата е твоя собственост. Колите са вече на годинки, има предлагане на всякакви части и за всеки джоб. Това не е F30 да речем, което трябва да влиза само в официален сервиз и да се обслужва само с оригинални части, просто защото няма други. Примерно аз както карам по 10-12 хил.км. на година - айде дайте ми една причина да слагам оригинална демпферна шайба за близо 1000 лева. Ще ме изкара 150 хил.км.? Е да, обаче аз тези километри и за 10 години няма да успея да ги направя с тази кола. Тогава защо да не сложа заместител за половината пари, ако не и по-малко? Все ще ме изкара 40-50 хил.км., което е почти 5 години с моя пробег. При мен конкретно ремонтите ми за година и половина и 15 хил.км. се изчерпват със смяната на една изгоряла подгревна свещ т.е. под 100 лева. Най-скъпото по тая кола са ми застраховките и данъцитеВече ако случиш на някой тотален гроб и ти се наложи да правиш всичко, най-вероятно и 3 бона на месец няма да те оправят. Затова си отваряш очите и ушите внимателно при покупката, а нататък е вече каквото сабя покаже. Като не ти е по джоба продаваш я и си решаваш проблема, все пак това е просто една кола. Купувайте, карайте и се кефете. Един живот живеем, а той на всичко отгоре е прекалено кратък и крехък, за да си натоварваме съзнанието със сметки какъв демпфер да сложим или колко ще струва ремонтът, ако скъсаме верига с 200 км/ч на магистралата
Прав си за пробега. Да смениш една свещ е нелепо ОСВЕН АКО НЕ Е 1ва свещ, сори ама циганене е това - така и така се сваля колектор(само за 1ва може без), като тръгне едната скоро тръгват и следващи, не са 5000 лв.
Има го този момент, че ако караш дизел за под 15к км на година си вкарваш един евентуален таралеж в гащите. За демфер наистина се преценява пробега, аз от началото на годината до днес съм на 7к км, а сме 2 март и лятото пътувам повече. Като тръгнем по екскурзии не бих рискувал да скъсам шайба из Европата, защото там цената ще е 900 евро



Един живот живеем, а той на всичко отгоре е прекалено кратък и крехък, за да си натоварваме съзнанието със сметки какъв демпфер да сложим или колко ще струва ремонтът, ако скъсаме верига с 200 км/ч на магистралата


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Така и предполагах - изпаднахте в разпри и тежък буквализъм. Истината е, че не можеш да предвидиш какъв ремонт ще излезе. Повечето са половината от заплатата му. За мен с 1500 лв. не е за такава кола (виж темата за М6 и стандарта на живот), ей така от житейски опит го пиша, без да смятам колко струват масло и носачи. Обаче трябва да се подходи другояче - човекът, който ще я купува трябва да си прецени стандарта на живот - ако колата ще му отнема от стандарта, няма какво да се занимава. Ако ще мине на кренвирши и пица на парче, за да си я позволи, не му трябва. Ако по принцип си яде това и му остават свободни пари, що не? Обаче пак от опит - за похарчените над реалистичните възможности пари човек съжалява в определен момент. Животът е твърде сложен вече, че да си позволиш да издухваш всичко по колата. Днес има кой да плаща сметките - утре няма. Вдругиден ще тръгнеш да се жениш, ще ти се роди дете, ще се разболее някой близък и какво? Ще сваляш екстри от колата? Или мама и тате, ако имат? Ей тия неща се мислят първо, после цената на носачите и маслото.
П.П. Ако я карате в същия дух, заключвам и приключваме с подобни теми завинаги.
П.П. Ако я карате в същия дух, заключвам и приключваме с подобни теми завинаги.
Never mistake motion for action...
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Не знам защо ама само за нас Българите колата е нещо важно да не казвам и част от семеиството.За нормалните европейци е една купчина желязо която не получава повече внимание от пералнята.Та чак и да се лишаваме заради колата е малко пресилено.Когато живеех и работих в Англия отивам да си купя гуми за Роувъра втора рака разбира се и викам на гумаджията да ми даде 2х2 от една марка а той ме погледна доста очудено и ми вика за какво нали всички са черни 

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Taruno написа:Прав си за пробега. Да смениш една свещ е нелепо ОСВЕН АКО НЕ Е 1ва свещ, сори ама циганене е това - така и така се сваля колектор(само за 1ва може без), като тръгне едната скоро тръгват и следващи, не са 5000 лв.
Има го този момент, че ако караш дизел за под 15к км на година си вкарваш един евентуален таралеж в гащите. За демфер наистина се преценява пробега, аз от началото на годината до днес съм на 7к км, а сме 2 март и лятото пътувам повече. Като тръгнем по екскурзии не бих рискувал да скъсам шайба из Европата, защото там цената ще е 900 евроМиналата година минах почти 60к тотала от 2014та до момента ми е 70++к и не бих бих пестил, но ако карах значително по-малко, което е малко вероятно, пътува ми се
![]()
, има неща, които биха минали на алтернативи просто пробега е важен.
Един живот живеем, а той на всичко отгоре е прекалено кратък и крехък, за да си натоварваме съзнанието със сметки какъв демпфер да сложим или колко ще струва ремонтът, ако скъсаме верига с 200 км/ч на магистралатаИначе да това е хубаво мото - една от причините да пътуваме толкова много с жената, но е и коварно ако не се прави премерено, защото един живот ама все някога остаряваш и се почват поддръжки не на колата, а на тялото дето те крепи
семейство, да изградиш нещо зад себе си. Лесно се купува кола и се кефиш 1-2-5 години ама после като нямаш един лев спестявания в банката си просто един никой с хубава кола.
Колега, сега не ми се търси, но имам отлична зрителна памет и съм сигурен, че някъде беше писал, че ти самият също си сменял само една свещ






Последна промяна dimodi на 02 Мар 2016, 14:14, променена общо 1 път
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
kvasilev76 написа:Не знам защо ама само за нас Българите колата е нещо важно да не казвам и част от семеиството.За нормалните европейци е една купчина желязо която не получава повече внимание от пералнята.Та чак и да се лишаваме заради колата е малко пресилено.Когато живеех и работих в Англия отивам да си купя гуми за Роувъра втора рака разбира се и викам на гумаджията да ми даде 2х2 от една марка а той ме погледна доста очудено и ми вика за какво нали всички са черни
Кви нормални европейци ...с тях ли се сравняваме?Не получавала внимание викаш - затова като шибнеш в търсачката критерии 1ви сосбтвнеик и full service history И гледаш цената на колата къде отива - щото не им пука

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]