E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
andy написа:Свещи и реле не спират регенерацията, дросел да.
Баш свещи и реле спират та нека без глупости има огромна тема в Е60 подфорум. Дебитомер също може да спре, дросел, температурни датчици, датчици налягане, дори дюзи с прекалено големи корекции, мап сензор с грешни данни.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
При мен има развитие...най-накрая успях да си инсталирам ИСТА и да си прочета колата....
Та, дефакто нямам проблеми с регенерациите.....обаче, последните ми регенерации:
3.Преди 2600км (форсирана)
2.Преди 400км нормална
3.Преди 150км нормална
Към момента стойностите ми са:
16мбар на тихи обороти
75 на 2000 и 145 на газ до долу.
Единствената разлика е, че последните 5-600км реших да карам малко по-бързичко(140-145км/ч), защото 125-130км/ч на 6та, на 325д са много близко до 2000 оборота и явно това е спирало регенерациите, при мен.
Та, дефакто нямам проблеми с регенерациите.....обаче, последните ми регенерации:
3.Преди 2600км (форсирана)
2.Преди 400км нормална
3.Преди 150км нормална
Към момента стойностите ми са:
16мбар на тихи обороти
75 на 2000 и 145 на газ до долу.
Единствената разлика е, че последните 5-600км реших да карам малко по-бързичко(140-145км/ч), защото 125-130км/ч на 6та, на 325д са много близко до 2000 оборота и явно това е спирало регенерациите, при мен.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Високи са тея стойности за регенерирала преди 150км кола.Моята която не беше регенерирала от нз кога беше с по ниски и започнах да я усещам спъната колата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
0.5 трябва да виждаш на място и около 60 с газ до ламарината.
Позадръстил се е филтъра, може да пробваш почистване с добавка в горивото и яко каране, а може и да се оттървеш като го махнеш.
Позадръстил се е филтъра, може да пробваш почистване с добавка в горивото и яко каране, а може и да се оттървеш като го махнеш.


- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Мисля да я наблюдавам, засега...ДПФ-а ще го махам само в много краен случай.
Предполагам високите стойности може да са поради това, че не е регенерирала 2200км и още 2500, преди тези 2200, преди последните 2, които са и доста близо една до друга.
Тоест дефакто за близо 6000км имам едва 4 регенерации.
Предполагам високите стойности може да са поради това, че не е регенерирала 2200км и още 2500, преди тези 2200, преди последните 2, които са и доста близо една до друга.
Тоест дефакто за близо 6000км имам едва 4 регенерации.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Taruno написа:andy написа:Свещи и реле не спират регенерацията, дросел да.
Баш свещи и реле спират та нека без глупости има огромна тема в Е60 подфорум. Дебитомер също може да спре, дросел, температурни датчици, датчици налягане, дори дюзи с прекалено големи корекции, мап сензор с грешни данни.
не съм убеден, че при N57 е така:


свещите и релето са капут, но регенерацията си бачка.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Бе то май зависи от външната температура, защото при мен като имах една изгоряла и беше лято си правеше регенерации(смених я) , а сега зимата като изгоря втора свещ и ми светеха IM съобщения, че не може да бъде започната регенерация та май си е според условията, но дори съм пуснал скрийншот в Е60 темата как само изгоряла свещ на 2ри и веднага беше спряла регенерации.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Въпроси и към двамата:
Бай Илия, каква версия ползваш, че ти показва изминатото разстояние в километри и също така имаш часове от последната регенерация?
Таруно, кое, как точно и къде ти праща ИМ за такива неща, можеш ли да разясниш?
Бай Илия, каква версия ползваш, че ти показва изминатото разстояние в километри и също така имаш часове от последната регенерация?
Таруно, кое, как точно и къде ти праща ИМ за такива неща, можеш ли да разясниш?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
колега, нямам си на идея. гледах ама не ми стана много ясно.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Satanism написа:Въпроси и към двамата:
Бай Илия, каква версия ползваш, че ти показва изминатото разстояние в километри и също така имаш часове от последната регенерация?
Таруно, кое, как точно и къде ти праща ИМ за такива неща, можеш ли да разясниш?
В Инпа се гледат IM


- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
и аз имам споменатата грешка но на мен импата ми я дава на немски с мотора N57 други мотори не съм пробвал какъв език са някой други модули ми дава на английски :/ това как мога да го оправя версията на импата ми е 5.50 имам и ИСТА но на нея не знам как да гледам живи данни ? някой дали би ми помогмал ? 

- jorkata3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 26.05.2008
- Местоположение: София/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E92
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
От около 10 дена колата не върви и буквално се мъчи.Подаваш газ ,но оборотите се покачват бавно все едно карам камион.......Преди около 20 дена пътувах до Варна и обратно и всичко си беше наред.От тогава не съм минал повече от 200км. градско.Колата е Е92 330Д (231к.с.),но е без навигация.Няма светещи лампи по таблото които да дават индикация че нещо не е наред. .Изчетох доста теми относно DPF но така и не видях къде точно да отида (човек,сервиз....) в София.Имаше посочени хора във Варна,Пловдив но за София ......
С молба да препоръчате къде да отида конкретно ,не говорим за услуга а за сервиз където могат да ми помогнат ,но вече са ви помогнали и на вас и сте доволни.Може и на лично съобщение.
Благодаря.
С молба да препоръчате къде да отида конкретно ,не говорим за услуга а за сервиз където могат да ми помогнат ,но вече са ви помогнали и на вас и сте доволни.Може и на лично съобщение.
Благодаря.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
jorkata3 написа:От около 10 дена колата не върви и буквално се мъчи.Подаваш газ ,но оборотите се покачват бавно все едно карам камион.......Преди около 20 дена пътувах до Варна и обратно и всичко си беше наред.От тогава не съм минал повече от 200км. градско.Колата е Е92 330Д (231к.с.),но е без навигация.Няма светещи лампи по таблото които да дават индикация че нещо не е наред. .Изчетох доста теми относно DPF но така и не видях къде точно да отида (човек,сервиз....) в София.Имаше посочени хора във Варна,Пловдив но за София ......
С молба да препоръчате къде да отида конкретно ,не говорим за услуга а за сервиз където могат да ми помогнат ,но вече са ви помогнали и на вас и сте доволни.Може и на лично съобщение.
Благодаря.
За вбъдеще как така караш колата с толкова очевиден проблем, знаеш ли колко бели и колко скъпи можеш да си причиниш, тия неща се гледат веднага не след 10 дни каране
- jorkata3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 26.05.2008
- Местоположение: София/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E92
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Taruno написа:jorkata3 написа:От около 10 дена колата не върви и буквално се мъчи.Подаваш газ ,но оборотите се покачват бавно все едно карам камион.......Преди около 20 дена пътувах до Варна и обратно и всичко си беше наред.От тогава не съм минал повече от 200км. градско.Колата е Е92 330Д (231к.с.),но е без навигация.Няма светещи лампи по таблото които да дават индикация че нещо не е наред. .Изчетох доста теми относно DPF но така и не видях къде точно да отида (човек,сервиз....) в София.Имаше посочени хора във Варна,Пловдив но за София ......
С молба да препоръчате къде да отида конкретно ,не говорим за услуга а за сервиз където могат да ми помогнат ,но вече са ви помогнали и на вас и сте доволни.Може и на лично съобщение.
Благодаря.
За вбъдеще как така караш колата с толкова очевиден проблем, знаеш ли колко бели и колко скъпи можеш да си причиниш, тия неща се гледат веднага не след 10 дни каране
Колата я карам обикновено 2-3 пъти в седмицата.От както усетих проблема съм я карал 2 пъти градско на не дълго разстояние.
Тъй като нямам доверие на други всички проблеми по-колата колата ги отстранявам само в официален дилър,въпреки че не е първа младост- в последните години Дару кар.Но в случая ми е ясен отговора-ще ми кажат ,че филтъра е за смяна и трябва нов.......Затова се допитах до вас с молба за съдействие.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Има много неща заради които колата може да влезне в авариен режим и да не върви, трябва да се направи една диагностика за да се види дали има записани някакви грешки, да се видят стойностите на ДПФ-а и да се предприемат съответните действия.
Може да е дрослел, може да е дебитомер, все неща които записват грешки, но не светва нищо по таблото, а колата влиза в авариен режим и няма мощност.
Може да е дрослел, може да е дебитомер, все неща които записват грешки, но не светва нищо по таблото, а колата влиза в авариен режим и няма мощност.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани