Леко притръсване рано сутрин

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от awful » 17 Дек 2015, 22:57

Isys написа:Благодаря колега за бързия отзив не бях сигурен,но сега ще го поръчам.И между другото е на много добра цена.. :bowdown:

Да и аз си пазарувам от този саит мн съм доволен от цена и качество :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от Isys » 18 Дек 2015, 22:35

Забелязах обаче като отворя предната врата до номера на рамата пише и кода на двигателя както ми каза (не бях забелязвал) и там пише 320d 204D4
което се различава от кода който пише в обявата,в обявата пише ,че е за M47 N 204 D5 , нз немога из нета да открия каква е разликата на двигателите който завършват D4 и D5 мисля че комбито е D5 а седана с D4 :dunno: и дали тоя който е в обявата ще стане на моя двигател?

е даже в обявата никаде не пише че става за е90 120KW
http://www.pezzidiricambio24.it/994099-beru

PRODUTTORE/MODELLO/TIPO KW ANNO DI PROD. (DAL - AL)
BMW 1 (E87) 118 d 90 11.2003 - 09.2012
BMW 1 (E87) 118 d 100 11.2003 - 09.2012
BMW 1 (E87) 118 d 105 11.2003 - 09.2012
BMW 1 (E87) 120 d 120 11.2003 - 09.2012
BMW 1 (E87) 120 d 130 11.2003 - 09.2012
BMW 3 (E46) 318 d 85 03.2003 - 02.2005
BMW 3 (E46) 318 d 85 09.2001 - 03.2003
BMW 3 (E46) 320 d 110 09.2001 - 02.2005
BMW 3 (E90) 318 d 90 09.2005 - 12.2011
BMW 3 (E90) 320 d 110 09.2005 - 12.2011
BMW 3 Cabriolet (E46) 320 Cd 110 02.2005 - ...
BMW 3 Compact (E46) 318 td 85 03.2003 - 02.2005
BMW 3 Coupé (E46) 320 Cd 110 11.2003 - 01.2006
BMW 3 Touring (E46) 318 d 85 03.2003 - 02.2005
BMW 3 Touring (E46) 318 d 85 03.2002 - 02.2005
BMW 3 Touring (E46) 320 d 110 09.2001 - 02.2005
BMW 3 Touring (E91) 318 d 90 09.2005 - ...
BMW 3 Touring (E91) 320 d 110 09.2005 - 01.2006
BMW 3 Touring (E91) 320 d 120 09.2005 - 01.2008
BMW 5 (E60) 520 d 110 09.2005 - 03.2010
BMW 5 (E60) 520 d 120 07.2005 - 03.2010
BMW 5 (E60) 520 d 130 09.2007 - 03.2010
BMW 5 Touring (E61) 520 d 110 09.2005 - 01.2006
BMW 5 Touring (E61) 520 d 120 07.2005 - 01.2006
BMW X3 (E83) 2.0 d 110 10.2004 - 01.2006

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от ivodivo » 24 Дек 2015, 19:04

И моята тресе и играят леко оборотите към 30 сек сутринта като се запали и при по-студено време е по-отчетливо. Ще се радвам ако някой може да помогне поне с диагностиката че тия дизели въобще не ги разбирам. 330xd

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от The_One1 » 25 Дек 2015, 21:24

Колеги май това притрисане си остава загадъчна мистерия при Е9Х с почти всички двигатели. Много има писано по темите ,но отговори няма.. Релета,подгреви и аз ги смених и пак си остана за секунди тресенето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от oci » 27 Дек 2015, 17:52

The_One1 написа:Колеги май това притрисане си остава загадъчна мистерия при Е9Х с почти всички двигатели. Много има писано по темите ,но отговори няма.. Релета,подгреви и аз ги смених и пак си остана за секунди тресенето.

А като ги смени прави ли пак диагностика да видиш дали всичко работи коректно? Дюзите гледа ли ги на студен мотор?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от The_One1 » 27 Дек 2015, 18:44

oci написа:
The_One1 написа:Колеги май това притрисане си остава загадъчна мистерия при Е9Х с почти всички двигатели. Много има писано по темите ,но отговори няма.. Релета,подгреви и аз ги смених и пак си остана за секунди тресенето.

А като ги смени прави ли пак диагностика да видиш дали всичко работи коректно? Дюзите гледа ли ги на студен мотор?

Да гледах ги дюзите..бяха в ок..даже и ми ги слагаха на стенд всичко е ок..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от The_One1 » 27 Дек 2015, 18:48

Подобри се като цяло,но пак си остана макар и по леко..като е по студено под 5 градуса мога да кажа ,че липсва тресенето. Сег по тези дни пак тресе :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E91

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от gilmore_19 » 27 Дек 2015, 22:50

Привет на всички колеги. И аз се присъединявам към групата на прекъсващите Е9х-ки. На пролет взех едно Е91 2006г 320Д 163 коня. Още тогава ми направи впечатление, че претриса при първо палене сутрин за около 5 секунди и после се оправя. На диагностика даде, че и 4-те свещи са изгорели, което според мен е изгоряло реле. Смених релето преди месец с ново Беру и при смяната замерих за всеки случай съпротивление на свещите директно на голямата букса на релето. Всички дадоха 1.7 ома, което според мен означава, че свещите са си наред. Преди седмица като паднаха температурите пак почна да претриса при първо палене и на диагностиката дава пак същите грешки. Възможно ли е свещите да са изгорели, въпреки че дават нормално съпротивление или релето е здало багажа за един месец?
Интересен факт е че ако запаля и изчистя грешките, след това те не се се появяват, колкото и пъти да паля и гася колата.Появяват се на следващата студена сутрин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от Taruno » 27 Дек 2015, 23:37

Какво съпротивление мериш колега свещите се гледат дали греят, то съпротивление може да имаш и на неработеща свещ, прости ги смени и забрави за проблемите все пак не са и особено скъпи, аз утре ще сменям всичките заради изгоряла на втори цилиндър и НЯМА тресене, но има грешка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от oci » 28 Дек 2015, 0:24

Taruno написа:Какво съпротивление мериш колега свещите се гледат дали греят, то съпротивление може да имаш и на неработеща свещ, прости ги смени и забрави за проблемите все пак не са и особено скъпи, аз утре ще сменям всичките заради изгоряла на втори цилиндър и НЯМА тресене, но има грешка

Е как ще има съпротивление на изгаряла свещ би ли ми обяснил. Това явно ще е нововъведение във електрониката дай да видя може да съм проспал някоя лекция :mhihi:
В тоя форум вече се пишат безумни неща.
Пробвай на изгоряла крушка да и измериш съпротивлението :mhihi: същото е ако има съпротивление имаш едно уйски от мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от Taruno » 28 Дек 2015, 8:18

Еми виждал съм го с очите ми - не добре работеща свещ да дава съпротивление, не напълно изгоряла (не се изразих правилно)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от 2707E91 » 28 Дек 2015, 9:24

Именно не можах да намеря клипа в нета,един мери свещите и тея с голямото съпротивление са топли,но не стават горещи като тези с по-малко съпротивление,отделно релето ще изпляска от тези свещи с голямо съпротивление.
Но 1.7 ома мисля ,че бяха в графа ОК,нещо над 5 ома ми се вътреше,че вече не си вършили работата.
Пресъздавам какво съм чул и нямам опит от 1во лице,аз просто си смених свещи и реле и това е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от oci » 28 Дек 2015, 9:59

Taruno написа:Еми виждал съм го с очите ми - не добре работеща свещ да дава съпротивление, не напълно изгоряла (не се изразих правилно)

Това е друго :yes: значи все пак има смисъл преди да ги смениш на сляпо да ги замериш. В много от случайте проблема е в модула (релето) и понякога сменяш всичко наред без да има смисъл.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от Atsalov » 28 Дек 2015, 10:20

oci написа:
Taruno написа:Какво съпротивление мериш колега свещите се гледат дали греят, то съпротивление може да имаш и на неработеща свещ, прости ги смени и забрави за проблемите все пак не са и особено скъпи, аз утре ще сменям всичките заради изгоряла на втори цилиндър и НЯМА тресене, но има грешка

Е как ще има съпротивление на изгаряла свещ би ли ми обяснил. Това явно ще е нововъведение във електрониката дай да видя може да съм проспал някоя лекция :mhihi:
В тоя форум вече се пишат безумни неща.
Пробвай на изгоряла крушка да и измериш съпротивлението :mhihi: същото е ако има съпротивление имаш едно уйски от мен.




В 95% от случаите на изгорели свещи електродът опира в така или иначе тънкото стебло на свещта и намалява съпротивлението, тогава гори и релето! Кога ще идваш към Пловдив ...че ми се пие Уиски.

Очевидно е, че си пропуснал повече от лекциите (особено по електротехника), защото такова понятие като крушка там няма, поне аз като съм присъствал. :mhihi:

... Всъщност като се замисля... В Аграрния университет може и да има, не съм особено запознат с терминологията там.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Леко притръсване рано сутрин

Мнение от oci » 28 Дек 2015, 11:15

Atsalov написа:
oci написа:
Taruno написа:Какво съпротивление мериш колега свещите се гледат дали греят, то съпротивление може да имаш и на неработеща свещ, прости ги смени и забрави за проблемите все пак не са и особено скъпи, аз утре ще сменям всичките заради изгоряла на втори цилиндър и НЯМА тресене, но има грешка

Е как ще има съпротивление на изгаряла свещ би ли ми обяснил. Това явно ще е нововъведение във електрониката дай да видя може да съм проспал някоя лекция :mhihi:
В тоя форум вече се пишат безумни неща.
Пробвай на изгоряла крушка да и измериш съпротивлението :mhihi: същото е ако има съпротивление имаш едно уйски от мен.




В 95% от случаите на изгорели свещи електродът опира в така или иначе тънкото стебло на свещта и намалява съпротивлението, тогава гори и релето! Кога ще идваш към Пловдив ...че ми се пие Уиски.

Очевидно е, че си пропуснал повече от лекциите (особено по електротехника), защото такова понятие като крушка там няма, поне аз като съм присъствал. :mhihi:

... Всъщност като се замисля... В Аграрния университет може и да има, не съм особено запознат с терминологията там.

Пак не четеш колега внимателно колко пъти вече стегни се, колегата Таруно се поправи беше написал, че няма съпротивление, ти пък говориш за намаляващо съпротивление, което е нещо съвсем различно и накрая решаваш да се заяждаш с мен :dunno:
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Явно си го взел бая навътре хахах, за да ми следиш всяко мнение, не знам какво съм ти направил :mhihi:
Виж в аграрния не знам, за разлика от доста хора в България аз си бачкам по специалността, тук са важните първите 7, а доста хора и там са спали явно. Под достойнството и възпитанието ми е да се разправям и да отговарям на такива писания.
Весели празници

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook