Въпрос за Xenon
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Въпрос за Xenon
Колеги, интересна ми стана темата и се включвам. Моите не мога да разбера дали крушки да им сменям, рефлектори ли са. Отдалече сякаш единия лилавее, но много леко. Сутрин около 7ч. в сумрака, особено ако е леко дъждовно - фарове всеедно нямам. Казвате, че ако сваля фара и махна ксеноновата крушка, ще мога да видя дали рефлекторите са заминали - бихте ли дали малко повече пояснения как да се ориентирам. Аз нямам голяма представа как точно изглеждат като нови и надали ще мога да направя разликата. До Стрелча бих ги пратил за рециклиране, ама с това рязане на фаровете съм скептично настроен... да знам, че има колеги, които го правят перфектно и все пак сърце не ми дава.
Re: Въпрос за Xenon
Това с рязането на фарове е пълен смях. Има фарове, които се водят "неотваряеми" и понеже някой го мързи решава да реже. Неотваряеми са само фаровете и стоповете, които са затворени с течна пластмаса. Сами се сещате какво става като изсъхне. Става си нормална пластмаса и няма отваряне. Повечето стопове са така. Там се реже.
В конкретния случай щом крушката дава лилава светлина значи е пътник. Трябва да се смени, като винаги е препоръчително да се сменят и двете, за да сават еднаква светлина на пътя и да имат еднаква температура.
За да се разбере иначе дали е заминал или не в никакъв случай не го пипайте с пръст. Рефлекторите са с много фино покритие и ако се пипне, ускорявате процеса на съсипване. Може с малко огледалце са се пъхне на мястото на крушката и да се види дали е матирал рефлектора. Ако не е лъскав като огледало, значи е започнал процеса на стареене. Първо са лъскави, после матират, след това се напукват, послу стават кафеникави и накрая се разпадат.
В Стрелча за да се пратят рефлектори трябва фарът да е отворен, лупата разглобена. Там не извършват отваряне и затваряне.
В конкретния случай щом крушката дава лилава светлина значи е пътник. Трябва да се смени, като винаги е препоръчително да се сменят и двете, за да сават еднаква светлина на пътя и да имат еднаква температура.
За да се разбере иначе дали е заминал или не в никакъв случай не го пипайте с пръст. Рефлекторите са с много фино покритие и ако се пипне, ускорявате процеса на съсипване. Може с малко огледалце са се пъхне на мястото на крушката и да се види дали е матирал рефлектора. Ако не е лъскав като огледало, значи е започнал процеса на стареене. Първо са лъскави, после матират, след това се напукват, послу стават кафеникави и накрая се разпадат.
В Стрелча за да се пратят рефлектори трябва фарът да е отворен, лупата разглобена. Там не извършват отваряне и затваряне.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос за Xenon
ShoxXx написа:Повечето стопове са така. .
Тъй като се сблъсках с отваряне на стопове за Е90 (продадоха ми дефектни ЛЕД фейс стоппове с проблемни мигачи) и си ги отворих сам, презаопоиха се ЛЕД-овете и всичко си работи мога да кажа, че се отварят за около 15 мин на стоп и е по-лесно от фаровете (имах един счупен за Е90 и си играх 2 часа да го отворя)
Re: Въпрос за Xenon
Има стопове и стопове. Има фарове и фарове. Не мога да сложа всичко под общ знаменател. Има фарове, които се отварят за 5мин примерно, има и такива, които искат около час, за да стане като хората и да не си личи, че отварян.
При стоповете обаче не си заслужава в голяма част от случаите, защото не са толкова скъпи, колкото са фаровете, а ако пък са скъпи, хората ги минават по каско.
При стоповете обаче не си заслужава в голяма част от случаите, защото не са толкова скъпи, колкото са фаровете, а ако пък са скъпи, хората ги минават по каско.
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Въпрос за Xenon
Колеги, единият ми фар е малко кьорав откъм angel eyes
Това дали е от крушката?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за Xenon
В голяма степен за качеството на светлината има значение не само крушката и рефлектора, но и челното стъкло, ако вентилацията на фара се запуши по някаква причина, вътре почва да се образува конденз и да се замърсява стъклото от вътре.
Има случаи в които само като се измие фара отвътре и се почистят вентилационните отвори, фара "проглежда отново".
А за ксеноновите крушки, моя опит показва че с времето светлината която отделят намалява, не е с много, но го има като ефект.
Затова аз лично съм привърженик на ползване на дневни светлини, а не постоянно каране на фарове.
Има случаи в които само като се измие фара отвътре и се почистят вентилационните отвори, фара "проглежда отново".
А за ксеноновите крушки, моя опит показва че с времето светлината която отделят намалява, не е с много, но го има като ефект.
Затова аз лично съм привърженик на ползване на дневни светлини, а не постоянно каране на фарове.

Re: Въпрос за Xenon
Phil написа:Колеги, единият ми фар е малко кьорав откъм angel eyesТова дали е от крушката?
Стопил ти се е част от светловода на ринговете. Поздрави
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Въпрос за Xenon
xcm написа:Стопил ти се е част от светловода на ринговете. Поздрави
Ебати

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Въпрос за Xenon
Phil написа:Колеги, единият ми фар е малко кьорав откъм angel eyesТова дали е от крушката?
Колега, какави са тези ЛЕД крушки? Стават ли за дневни светлини?
- doganay
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
Re: Въпрос за Xenon
и аз се интересувам от тези лед крушки, някой за къси дали ги пробвал?
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Въпрос за Xenon
Leon написа:От баластите не еКрушките можеш да видиш дали са тръгнали по няколко признака. Като си срещу стена, обикновено в горната част на светлото петно започва да жълтее и е неравномерно осветено. Като застанеш срещу колата стандартният ксенон 4300к трябва да е бял. Ако е тръгнал към лилаво, време е за смяна. На мен също ми предстои смяна на крушки, дано се сетя да снимам преди/след резултата.
Колега смени ли ги биксеноновите крушки. При мене като пусна фаровете в началото ми светят студено бяло като новите бмвта и като загреят намалят много. А срещу стена като застана имам това жълто отанжевото оцветяване и лилавеят.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Въпрос за Xenon
hus0 написа:Leon написа:От баластите не еКрушките можеш да видиш дали са тръгнали по няколко признака. Като си срещу стена, обикновено в горната част на светлото петно започва да жълтее и е неравномерно осветено. Като застанеш срещу колата стандартният ксенон 4300к трябва да е бял. Ако е тръгнал към лилаво, време е за смяна. На мен също ми предстои смяна на крушки, дано се сетя да снимам преди/след резултата.
Колега смени ли ги биксеноновите крушки. При мене като пусна фаровете в началото ми светят студено бяло като новите бмвта и като загреят намалят много. А срещу стена като застана имам това жълто отанжевото оцветяване и лилавеят.
И моите го правят този гаден номер но светят добре и не се оплаквам от тях, надявам се да изкарат още

- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Въпрос за Xenon
За тези филипс и псрам от олх дето са по 80-90лв какво ще кажете. Имам приятел работи в магазин за части и ми предложи филипс за 260лв. Знаете ли защо е такава разликата?
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани