Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 14.02.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
Мечтае да кара: Нещо нечупливо

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от GlavanizeR » 06 Яну 2018, 22:32

Bojestven написа:Относно надценките на автоджамбазите - преди време бях питал в тази тема за една тъмносиня фейслифтова Е90 325д с М57, ръчка от Италия. Следях я доста преди това, като цената се движеше както следва - като я видях за първи път беше 22700 и стоя няколко месеца така. После по едно време по спомени я свалиха на ~21000, после ~19000 и накрая с "промоция на всички налични BMW-та" на ~18000, след не много време обявата изчезна. Не ми се вярва да са я продали на загуба, което прави на 5 бона надценка на 22700 обявена цена...

А най-бруталните надценки, които съм забелязвал обикновено са от 'високия' клас автокъщи. Последно поколение мустанг GT от Америка, на 2-3 години обявен на значително по-висока цена, отколкото струва чисто нов в България. Дори груба сметка с предположението че всички вносни такси ще се платят изрядно (което едва ли ще е така де) излизаше 25-30 000 лева надценка. Общо взето ако някой си мисли че джамбазите целят по 500-600 лева печалба на кола е в много дълбока заблуда.


В много случаи има доста голяма разлика между това, което искаш да вземеш и реалната цена на която се сключва сделката. Особено с комбитата... А и повечето търговци пробват - ако се върже някой - върже, ако не - намаляме. Но сделките с печалба 5000 лв на 20000 лв са голяма рядкост.
А за скъпите коли - като затвориш 50-60-70-80-90 хиляди лева за кола, ако не изкараш 5000-10000 лв, няма смисъл да се занимаваш. По-добре за 80 000 лв да купиш 15-20 коли от които ще изкараш сигурни 500-1000 лв на кола, отколкото от една 5-6-7-8 000 лв. Първо, че евтините се продават по-бързичко и веднага можеш да завъртиш парите, а и второ при скъпите коли пазара е много сложен, в много от случаите трябва да имаш собствен лизинг, да не кажа в 60-70%, при това високорисков за хора със скрити доходи - измамници, сводници, "Ало Бабо"-та, дилъри и разни други схемаджии, защото кой човек със 70-80 хиляди лева, няма фирмичка на която да си купи колата от Германия и да трясне ДДС-то и да си купи истински автомобил с гаранция. А с лизингите винаги има риск, да ходиш да търсиш някоя кола после в Чужбина. Хората, които ще дойдат да платят 70 000 лв кеш за кола в България не са чак толкова много, затова и надценките, защото се очаква някой да я купи на лизинг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Knoxville_ » 08 Яну 2018, 10:04

+ че когато имаш повече коли на ниска цена (до 20000 лева да речем) , можеш да си позволиш да продадеш някоя на загуба, защото ти е по-важно да имаш оборот и да се въртят парите, за да купиш следващата кола.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 25.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91
Мечтае да кара: M5 X3M

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от адриан » 09 Яну 2018, 22:45

Здравейте, колеги, търся си ето такова комби с тоя мотор, автомат с тия екстри https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5ri7b8 Нека каже и някой ако я е гледал на живо.
Имам и друг въпрос до преди 1 седмица карах е39 523i на газ сега искам да пробвам печката :) . Дайте съвет, като отида да гледам някоя кола с тоя мотор какво да гледам, къде да се вслушвам, как да я пробвам дали има проблем и задължително ли е да съм с човек с компютър, че ми е малък опита с дизелите. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.09.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fallenfbsd » 10 Яну 2018, 9:20

оглеждам се за Е90 бензин. Не държа да е най-бързото и 316 бих карал.Търся само задно и ръчка.

Кой двигател е най-надежден от бензиновите?Четох, не мога да се ориентирам напълно. Правят ли натрупвания на клапаните като са с директно пръскване и т.н.

В краен случай ще гледам и дизели, по форума следя че 2.0 163кс е май-най-безпроблемния двигател в случая.

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 10 Яну 2018, 9:36

Какво очакваш да ти кажат във форум, където вече поне 80% карат дизел? :lol:
Вземи си това, което ти се кара! Пари ще даваш, но мен ме болеше да давам пари за 4-цилиндров дизел на 120К км и само да чета, разбираш ли колко са здрави и дълговечни..
Сега пак давам, но поне ми е кеф! :mrgreen:
Успех с избора!
Има една 330-ка бензин, която си струва всеки лев, обсъждахме я, даже колегата я намали, незнайно защо.. Там поне ще знаеш какво е истинско БМВ :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 10 Яну 2018, 10:02

Bexim написа:Какво очакваш да ти кажат във форум, където вече поне 80% карат дизел? :lol:
Вземи си това, което ти се кара! Пари ще даваш, но мен ме болеше да давам пари за 4-цилиндров дизел на 120К км и само да чета, разбираш ли колко са здрави и дълговечни..
Сега пак давам, но поне ми е кеф! :mrgreen:
Успех с избора!
Има една 330-ка бензин, която си струва всеки лев, обсъждахме я, даже колегата я намали, незнайно защо.. Там поне ще знаеш какво е истинско БМВ :yes:

Човека се оглежда и за 320д ти ми предлагаш 330и performance :mhihi: бая боли разликата в поддръжката :ok: дизела не е лоша кола,особено ако е поддържана както трябва,а 320д е сякаш идеалната среда в която може да получиш сравнително здрав и с малко ъпгрей динамичен автомобил ,цената му не е висока,избора е голям,и може да си намериш доста натруфена , добре изглеждаща кола..
Да му се невиди ,почвам да се чудя дали да не оферирам Landshark вече.. :mhihi:


fallenfbsd написа:оглеждам се за Е90 бензин. Не държа да е най-бързото и 316 бих карал.Търся само задно и ръчка.

Кой двигател е най-надежден от бензиновите?Четох, не мога да се ориентирам напълно. Правят ли натрупвания на клапаните като са с директно пръскване и т.н.

В краен случай ще гледам и дизели, по форума следя че 2.0 163кс е май-най-безпроблемния двигател в случая.

Благодаря предварително!

Почваме от там директно впръскаване са фейслифт моторите при бензина ,като единствения не фейсов е Н54 а него надали търсиш...
Най-надежния е поддържания мотор,както 318и има проблеми не малко и 325/30и също може да те вкара във филма и то сериозно.
Принципа е по-малко цилиндри,по-малка поддръжка ,като почнеш от данък,гуми,разход до части..важи и при дизел и бензин..
Харесваш си кола - отиваш ,караш,возиш се ,гледаш,избираш на база финанси и избор и това е..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 10 Яну 2018, 10:19

Нали знаеш какви сме проклети БМВ-джиите..
``Питаш го за градска кола, предлага ти 3 литра бензин`` :lol:
Има и друго, Габи, 6-те са си 6 и може стандартната им поддръжка да е една идея по-висока - масло, свещи, данък, гуми, НО са по-здрави със сигурност. Ако толкова иска дизел - те го - 325, стария мотор във фейс, ръчка, карай и се радвай или 330 при-фейс. Доказали са се. Въпросът е да намери такъв на под 500К км.

4 цилиндъра бензин - от F30 нагоре или до е46 М43, другото е няма такъв филм.. То не, че 6-ците са приказка, ама пак дават нещо в замяна.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 10 Яну 2018, 19:19

N46 какво му е? За градско си е екстра, не мисля, че ще гълта повече пари от дизел.
Never mistake motion for action...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 10 Яну 2018, 20:06

Leon написа:N46 какво му е? За градско си е екстра, не мисля, че ще гълта повече пари от дизел.
Да харчи колкото три литра дизел с автомат, харчи стабилно масло, има най лошата динамична характеристика от всички мотори в е90.....
Сигурно изпускам нещо, а да сетих се ускорява от 0 до 100 за 3 и половина годиниииии :)

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 10 Яну 2018, 20:12

Е, ако е гроб харчи. Дизела ако е гроб, загробва и собственика. Ама е бензинов, усещането в него е като кола. Съжалявам, ама дизела колкото и да върви, на мен не ми допада. Колегата пита за бензинов 4 цил.мотор. Тия с директното не са лоши, ако са им сменени дюзите, затова го насочих към N46.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 6.06.2007

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vazioo » 11 Яну 2018, 8:05

Здравейте колеги. Някакво мнение за този екземпляр ? Насочил съм се главно към е91 330xd.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11500304818043611&slink=5s0o59

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от chris_barnes » 11 Яну 2018, 8:32

vazioo написа:Здравейте колеги. Някакво мнение за този екземпляр ? Насочил съм се главно към е91 330xd.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11500304818043611&slink=5s0o59
Има приятни екстри, цената е адекватна ако състоянието е добро. Пакета обаче е събиран, според мен колата не е била с него оригинално. Предната броня е китайска и липсва почиващия M педал. Волана е претапициран.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.09.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fallenfbsd » 11 Яну 2018, 8:40

@ Bexim, Gqbriel, Leon, vld - благодаря за отговорите и хубав ден желая

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 11 Яну 2018, 9:17

Leon написа:Е, ако е гроб харчи. Дизела ако е гроб, загробва и собственика. Ама е бензинов, усещането в него е като кола. Съжалявам, ама дизела колкото и да върви, на мен не ми допада. Колегата пита за бензинов 4 цил.мотор. Тия с директното не са лоши, ако са им сменени дюзите, затова го насочих към N46.
Съгласен съм, но дизела става гроб на 400-500к км. А бензиновия на 200к е за пълен ребилд. Бензиновите има смисъл само ако ще се състезаваш с тях иначе са безмислени. Отдавна не са по надеждни. Може би след време турбо бензин с директно впръскване ще е рентабилен но все още са доста кекави.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ionov » 11 Яну 2018, 9:40

Напълно съм съгласен, само дето има дизели на по 7000 800к км които са в идеално здраве. Въпрос на потдръжка е. В Америка преди години дизелова кола на 200к км струваше в пъти повече от бензинова такава и това защото двигатела го дават много по икономичен и издръжлив на пробег а за там пробега е нещо основно.
Иначе спора бензин или дизел е безкраен... Всеки си има предпочитания и едното го кефи повече от другото.
Аз съм имал доста бензинови и дизелови и за мен лично дизела особено за БГ е идеален вариант ама няма да изпадам в подробности, защо и какво, че това не е целта на темата а и ще стане много дълго :)



vld написа:
Leon написа:Е, ако е гроб харчи. Дизела ако е гроб, загробва и собственика. Ама е бензинов, усещането в него е като кола. Съжалявам, ама дизела колкото и да върви, на мен не ми допада. Колегата пита за бензинов 4 цил.мотор. Тия с директното не са лоши, ако са им сменени дюзите, затова го насочих към N46.
Съгласен съм, но дизела става гроб на 400-500к км. А бензиновия на 200к е за пълен ребилд. Бензиновите има смисъл само ако ще се състезаваш с тях иначе са безмислени. Отдавна не са по надеждни. Може би след време турбо бензин с директно впръскване ще е рентабилен но все още са доста кекави.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook