Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Писал съм за тази автокъща - колите им са хубави - гледал съм две там, купувал съм една. Много са трудни на преговори и сваляне на цени, но са ОК да се провери колата, където искаш. На мен ми свалиха от цената почти реалната стойност на ремонта, който установихме в сервиза.
За конкретната кола - те доста дълго продаваха едно 335 преди фейса, не мисля, че е същата кола преправена. Онази беше с кожа вътре, ако не се лъжа.
За конкретната кола - те доста дълго продаваха едно 335 преди фейса, не мисля, че е същата кола преправена. Онази беше с кожа вътре, ако не се лъжа.
Never mistake motion for action...
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Масово автокъщите си слагат надценки по 8 10 бона (иначе после свалят трудно).
Тази фейсова 335 ца на толкова малко (за немска кола) километри с М пакет и есктри представи си на колко са я взели за да е 21 сега и да имат печалба някоя и друга хилядарка. Сега отвори мобиле.де и виж колко върву фейсово М пакет 335д. Представи си в какво състояние и на какви километри е взета за да е на тази цена и да имат печалба... и прецени дали е читава. Разбира се оглед на място и диагностика и тн. евентуално биха показали много повече от разни анализи, обаче какви ли не преправяния и освежавания съм виждал... аз лично не бих гледал кола от автокъщ. Те умишлено търсят да купуват торове, които да закърпват и продават с по 10 бона отгоре.
Тази фейсова 335 ца на толкова малко (за немска кола) километри с М пакет и есктри представи си на колко са я взели за да е 21 сега и да имат печалба някоя и друга хилядарка. Сега отвори мобиле.де и виж колко върву фейсово М пакет 335д. Представи си в какво състояние и на какви километри е взета за да е на тази цена и да имат печалба... и прецени дали е читава. Разбира се оглед на място и диагностика и тн. евентуално биха показали много повече от разни анализи, обаче какви ли не преправяния и освежавания съм виждал... аз лично не бих гледал кола от автокъщ. Те умишлено търсят да купуват торове, които да закърпват и продават с по 10 бона отгоре.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ionov написа:Масово автокъщите си слагат надценки по 8 10 бона (иначе после свалят трудно).
Тази фейсова 335 ца на толкова малко (за немска кола) километри с М пакет и есктри представи си на колко са я взели за да е 21 сега и да имат печалба някоя и друга хилядарка. Сега отвори мобиле.де и виж колко върву фейсово М пакет 335д. Представи си в какво състояние и на какви километри е взета за да е на тази цена и да имат печалба... и прецени дали е читава. Разбира се оглед на място и диагностика и тн. евентуално биха показали много повече от разни анализи, обаче какви ли не преправяния и освежавания съм виждал... аз лично не бих гледал кола от автокъщ. Те умишлено търсят да купуват торове, които да закърпват и продават с по 10 бона отгоре.
Винаги я има опцията колата да е имала някакъв по-сериозен удар и да е изпаднала на цена...
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да, ама тези по-сериозни удари хич не са за предпочитане.
Майстор винаги казва, по-добре здраво купе и счупен мотор отколкото обратното.
Мотор лесно се прави и се сменя.
А тези по-сериозни удари, често завършват със заварки на цели четвъртини или предници и задници от донори.
Такава кола, която ще оставя 4 следи като мине през локва.... мерси.
Майстор винаги казва, по-добре здраво купе и счупен мотор отколкото обратното.
Мотор лесно се прави и се сменя.
А тези по-сериозни удари, често завършват със заварки на цели четвъртини или предници и задници от донори.
Такава кола, която ще оставя 4 следи като мине през локва.... мерси.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
не е задължително да е сериозен ударът. Представи си, ударена брона, натиснат капак и чупен фар в Германия. Цената става без пари, няма кой да прави ремонти по хиляди евро на стара кола...Колко струва да се оправи това в БГ?
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ДПФ-а го няма, подмладена е с 200000км. Там с тяхното магистрално, просто няма шанс да го прецака преди 350-400к км.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ionov написа:Масово автокъщите си слагат надценки по 8 10 бона (иначе после свалят трудно).
Тази фейсова 335 ца на толкова малко (за немска кола) километри с М пакет и есктри представи си на колко са я взели за да е 21 сега и да имат печалба някоя и друга хилядарка. Сега отвори мобиле.де и виж колко върву фейсово М пакет 335д. Представи си в какво състояние и на какви километри е взета за да е на тази цена и да имат печалба... и прецени дали е читава. Разбира се оглед на място и диагностика и тн. евентуално биха показали много повече от разни анализи, обаче какви ли не преправяния и освежавания съм виждал... аз лично не бих гледал кола от автокъщ. Те умишлено търсят да купуват торове, които да закърпват и продават с по 10 бона отгоре.
Хора, как ги мислите тия работи с надценките по 10 хиляди, при толкова конкурентен пазар. Големите надценки са единствено при скъпите коли и при "дедесарките". Кой в чужбина ще си продаде колата за без пари при положение, че е пълно с джамбази от България, Румъния и къде ли не, които са готови да я купят за да изкарат по 1000-2000 лв. При положение, че не сте виждали търг за коли и не сте купували от чужбина, как може такива изказвания изобщо да ги разпространявате. Единични са колите с големите печалби - ако не са дедесарки, варианта е да са купени с някакъв сериозен ремонт, а да е излезнало нещо по-малко. Тия смазаните коли свърши далаверата при тях преди години още, вече са скъпи, прекалено са трудоемки и накрая я извадиш нещо, я не. Хората вече се понаучиха какво и как да купуват, търговците разрешават да се карат колите по сервизи, има прекалено много информация на интернет, не е като преди 10 години.
Колите които идват в България основно са
1. На много километри, което определя по-ниската им цена в чужбина и е трудно да се продадат там, защото имат история. Често са поддържани добре, но просто вече им е време да се трошат различни неща и лека полека почват да се развалят. Някой път имат проблеми, някой път нямат почти нищо за правене.
2. Коли с много външни забележки и много дребни неща за правене, като салони, драскотини,натиснати брони и калници, копченца строшени, но поради по-скъпият труд навън, цената им е по-ниска(това е приличен вариант)
3. Коли купени без ДДС. Това е най-доброто за клиента, защото колите по принцип са били най-често фирмени, поддържани са добре, карани са, но скоро са излезнали от гаранция например и нормалните фирми ги продават. Като цяло "дедесарките" са добър вариант, ако не хванат фирмата продавач за измамата и не дойдат данъчните у вас, ако почне някакво данъчно разследване, защото мисля, че в рамките на година имат право. Отделно са по-скъпи коли като стойност.
4. Коли с проблеми - това е като кутията на пандора - не знаеш какво ще стане. Тракащи вериги, загряващи, пиещи вода, пиещи масло, изключително честите тракащи демфери или ритащи скорости, а някой път и комбинация от няколко, водещи до голяма изненада. Тук гредата може да е голяма, а може и да е демферче за 1000 лв и да си ток и жица. Може и да са на 150 000 км, може и да са на 300 000 км. Ако не са много изгърбени с ол инклузив ремонт, като инвестираш някой лев в тях може и да стане кола, което не мога да твърдя за следващата категория.
5. Коли с удари - тук става страшно, те са се удължили на места, криви са им колела, купета, греди, зеят и какво ли не, защото са направили 3 салто мортале и два тройни аксела през някое дере в Италия. Тези са най-кофти категорията и много да налееш в тях, пак няма да стане кола.
6. Коли, които нищо им няма и са на малко километри - почти не се внасят в България, защото са прекалено скъпи и никой български тарикат няма да си я купи, при положение, че има същата с ВСИЧКИ ЕКСТРИ, FULL MAXX за 40% по-малко пари, щото той не е прост, а и оная си е "магазин", 150 000 реални километра.
7. Нормални коли, някой си е трейднал ин неговата в дилърството, за да си купи новият модел или старата му е омръзнала. Обикновено са скъпи и пак не са за българският играч.
Като цяло това са категориите, казвам го от опит в бранша, защото съм работил доста време по салони.
1. Надценки по десет хиляди няма, защото търговец в чужбина предлага да речем интересна за източна европа кола BMW 320D седан, автомат, кожа, ксенон, фейсче на 324 000 км, привидно здрава с малко забележки, купил я е от някъде или някой, който има интернет и може да ги провери колко струват, който я е продал за около 5 евра(зашото знае, че е поизгърбернка и е по-евтина все пак). Предлага я на 3-4-5 човека с които работи и Иван казва давам 5 еврейчета, Гошо дава 5500, а Минчо дава 6 еврейчета. Минчо си е направил сметката, че ще я докара за 650 лв до БеГето, ще и боядиса 3-4 детайла за 400 лв, ще трясне километража за 100, пране 60-70, ще боядиса волана за 30-40, ще му ушият едно парче от протритата кожа на шофьорската седалка или две за 60-70-80 лв, ще изкочи нещо дребно за още някой лев и ще я пусне за 17 лева в Ауто.Бг(щото ония от Бричка каза, че е модерно, нищо че сайта е на мобиле.бг), ще идват да се пазарят 1-2 месеца за нея разни хора, които ще и намират кусурчета и ще я даде за 15700. С труда на работниците му и цялата хамалогия, я изкара 2000 лв, я не.
2. Вариант 2 е така популярните търгове за търговци, там евтините коли са или "дедесарки" или на 400 000 км, или с проблеми, защото нормалните коли в тези търгове си ги купуват вътредържавно и си ги продават вътредържавно в белите държави. Там наддават много търговци и като цяло не е голяма печалбата и далаверата, защото стойността на колите се знае от повечето хора и винаги има някой готов да изкара по-малко от теб.
3. Вариант 3 са пакетите. Това е когато някоя наша автокъща работи с автокъща там и работят екслузивно само с теб и си задължен да изкупиш всичките им кошници, които те ти продават евтино. Някой са добре, някой не са, но това са си пакетни цени.
4. Вариант 4 е да работиш с някой търговец там, който да лъже салона в който работи в чужбина по някаква схемичка и на теб да ти продава колички евтино, а ти да му даваш чакалъче.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз се опитах да им го обясня преди няколко месеца.
Тук има 3-ма 4-ма коментиращи и хейтещи по всичко. Щом един от модераторите, заяви за моята бивша лична кола, която продавах, че е била без история, направи й онлайн диагностика и каза, че не ставала, ми стана ясно кой колко разбира.
Как да им обясня сега на подобни хора, че e90-ката, която карам в момента ми е на оригинални километри с оригинална боя и няма в следващите 30-50 000 км какво да й се пипне. А ако им кажа, че е на шефа ми на жена му и ми я даде на половин цена, ще си мислят че лъжа.
Мойте съболезнования щом си работил в този бранш, аз лично в момента се чудя дали да я пускам за продан или да избегна разправийте с всичките подобни разбирачи, дето ще ми палят телефона от сутрин до вечер, кой от кой по-тежкар.
Тук има 3-ма 4-ма коментиращи и хейтещи по всичко. Щом един от модераторите, заяви за моята бивша лична кола, която продавах, че е била без история, направи й онлайн диагностика и каза, че не ставала, ми стана ясно кой колко разбира.
Как да им обясня сега на подобни хора, че e90-ката, която карам в момента ми е на оригинални километри с оригинална боя и няма в следващите 30-50 000 км какво да й се пипне. А ако им кажа, че е на шефа ми на жена му и ми я даде на половин цена, ще си мислят че лъжа.
Мойте съболезнования щом си работил в този бранш, аз лично в момента се чудя дали да я пускам за продан или да избегна разправийте с всичките подобни разбирачи, дето ще ми палят телефона от сутрин до вечер, кой от кой по-тежкар.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Давай по конкретно колега, покажи къде е коментирана твоята кола, стана ми интересно, какво толкова лошо е казано?BaDxBoY написа:Аз се опитах да им го обясня преди няколко месеца.
Тук има 3-ма 4-ма коментиращи и хейтещи по всичко. Щом един от модераторите, заяви за моята бивша лична кола, която продавах, че е била без история, направи й онлайн диагностика и каза, че не ставала, ми стана ясно кой колко разбира.
Как да им обясня сега на подобни хора, че e90-ката, която карам в момента ми е на оригинални километри с оригинална боя и няма в следващите 30-50 000 км какво да й се пипне. А ако им кажа, че е на шефа ми на жена му и ми я даде на половин цена, ще си мислят че лъжа.
Мойте съболезнования щом си работил в този бранш, аз лично в момента се чудя дали да я пускам за продан или да избегна разправийте с всичките подобни разбирачи, дето ще ми палят телефона от сутрин до вечер, кой от кой по-тежкар.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Давай по конкретно колега, покажи къде е коментирана твоята кола, стана ми интересно, какво толкова лошо е казано?BaDxBoY написа:Аз се опитах да им го обясня преди няколко месеца.
Тук има 3-ма 4-ма коментиращи и хейтещи по всичко. Щом един от модераторите, заяви за моята бивша лична кола, която продавах, че е била без история, направи й онлайн диагностика и каза, че не ставала, ми стана ясно кой колко разбира.
Как да им обясня сега на подобни хора, че e90-ката, която карам в момента ми е на оригинални километри с оригинална боя и няма в следващите 30-50 000 км какво да й се пипне. А ако им кажа, че е на шефа ми на жена му и ми я даде на половин цена, ще си мислят че лъжа.
Мойте съболезнования щом си работил в този бранш, аз лично в момента се чудя дали да я пускам за продан или да избегна разправийте с всичките подобни разбирачи, дето ще ми палят телефона от сутрин до вечер, кой от кой по-тежкар.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Не ми се разправя, факт е, че сте 3-ма, които плюете по всяка една възможна кола която е на пазара !
Не е нормално за 220 страници да няма едно положително мнение за автомобил.
Кви са тия глупости 10 000лв печалба от автомобил, струваш 20 000 лв??
В смисъл както колегата горе обясни, В Германия им е по-евтино да си купят година-две по-нова кола с нов TUV, отколкото да сменят амортисьори, или както един мой познат, трябваше да сменя цялата генерация, плюс дебитомери, плюс ламбда сонди и катализатори, понеже не можа да влезе в нормите за емисийте. В единия сервиз където беше на преглед му обявиха 3500 евро за е46 320д 150 к.с за тези проблеми.
Еми много ясно, че тази кола ще се продаде една идея по-евтино и търговеца в България я изкара 500 лв, я не .
В смисъл, темата е Съвети за автомобили, не е плюене по всеки автомобил.
А ти конкретно за моя автомобил беше казъл, че нямало как да има история, дето до 2013 и е записано всяко сменено болтче

Човекът който я купи ми звъня да ме пита какви са накладките преди 1 седмица, навъртял и е за 4 месеца около 8000 км и каза, че колата е отлична.
- Gpenev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: Пазарджик
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:vld написа:Давай по конкретно колега, покажи къде е коментирана твоята кола, стана ми интересно, какво толкова лошо е казано?BaDxBoY написа:Аз се опитах да им го обясня преди няколко месеца.
Тук има 3-ма 4-ма коментиращи и хейтещи по всичко. Щом един от модераторите, заяви за моята бивша лична кола, която продавах, че е била без история, направи й онлайн диагностика и каза, че не ставала, ми стана ясно кой колко разбира.
Как да им обясня сега на подобни хора, че e90-ката, която карам в момента ми е на оригинални километри с оригинална боя и няма в следващите 30-50 000 км какво да й се пипне. А ако им кажа, че е на шефа ми на жена му и ми я даде на половин цена, ще си мислят че лъжа.
Мойте съболезнования щом си работил в този бранш, аз лично в момента се чудя дали да я пускам за продан или да избегна разправийте с всичките подобни разбирачи, дето ще ми палят телефона от сутрин до вечер, кой от кой по-тежкар.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Не ми се разправя, факт е, че сте 3-ма, които плюете по всяка една възможна кола която е на пазара !
Не е нормално за 220 страници да няма едно положително мнение за автомобил.
Кви са тия глупости 10 000лв печалба от автомобил, струваш 20 000 лв??
В смисъл както колегата горе обясни, В Германия им е по-евтино да си купят година-две по-нова кола с нов TUV, отколкото да сменят амортисьори, или както един мой познат, трябваше да сменя цялата генерация, плюс дебитомери, плюс ламбда сонди и катализатори, понеже не можа да влезе в нормите за емисийте. В единия сервиз където беше на преглед му обявиха 3500 евро за е46 320д 150 к.с за тези проблеми.
Еми много ясно, че тази кола ще се продаде една идея по-евтино и търговеца в България я изкара 500 лв, я не .
В смисъл, темата е Съвети за автомобили, не е плюене по всеки автомобил.
А ти конкретно за моя автомобил беше казъл, че нямало как да има история, дето до 2013 и е записано всяко сменено болтчече ДПФ-а бил на гъз, което незнам как го реши, като беше по-чист от на повечето коли воланите и незнам си още кви глупости.
Човекът който я купи ми звъня да ме пита какви са накладките преди 1 седмица, навъртял и е за 4 месеца около 8000 км и каза, че колата е отлична.
Мойте съболезнования щом си работил в този бранш, аз лично в момента се чудя дали да я пускам за продан или да избегна разправийте с всичките подобни разбирачи, дето ще ми палят телефона от сутрин до вечер, кой от кой по-тежкар
Последно чудиш се да я пускаш за продан или си я продал ?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Май си се засегнал, но за съжаление по снимки коментарите са такива, ако те е черен ауспуха, няма как да ти е здрав ДПФ-а, претапицираните волани си личат освен ако не е лоша снимката, а за историята за да напиша подобен коментар вероятно е ставало въпрос за италянска кола, за съжаление при тях 99% от колите са само с регистрирано влизане в официалния сервиз, максимум да пише сменени консумативи. Това е по снимка няма как да се направи обективна оценка, но въпреки всичко има дребни детайли които подсказват това онова.
Определено не всяка кола която се пуска в темата е оплюта особено пък от мен, но определено тия които си личи че са съдрани от каране (обикновено най-евтините на пазара) си личи че са изтормозени няма как някой който е виждал и свестни коли да ги похвали.
А колкото до печалбите на търгашите в много голяма заблуда си ако мислиш че на 10000лв. Някой ще спечели 500лв. Няма такива!
Занимавал съм се с покупко продажба на коли преди много години и все още имам доста познати в сверата, гледам оферти на коли постоянно, къде за кеф къде за пари, ходил съм доста по Германия и Австрия много добре знам кое как се прави, истината е такава, искаш ли да изкараш пари от тоя бизнес и преди и сега винаги се е гледало да купиш най добре изглеждаща кола на най ниска цена. Нито един търговец не го вълнува техническото състояние и как е обслужвана през годините.
На 20000лв. Ако не изкараш поне 3-4к. От една кола и то в рамките на месец два след като си я взел си обречен да загубиш, пазара ни е динамичен и много агресивен, задържиш ли една кола няколко месеца, ако нямаш мегдан да сваляш си загубен от всякъде...
По горе колегата е описал кои са ефтините коли няма смисъл да се повтаряме.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Определено не всяка кола която се пуска в темата е оплюта особено пък от мен, но определено тия които си личи че са съдрани от каране (обикновено най-евтините на пазара) си личи че са изтормозени няма как някой който е виждал и свестни коли да ги похвали.
А колкото до печалбите на търгашите в много голяма заблуда си ако мислиш че на 10000лв. Някой ще спечели 500лв. Няма такива!
Занимавал съм се с покупко продажба на коли преди много години и все още имам доста познати в сверата, гледам оферти на коли постоянно, къде за кеф къде за пари, ходил съм доста по Германия и Австрия много добре знам кое как се прави, истината е такава, искаш ли да изкараш пари от тоя бизнес и преди и сега винаги се е гледало да купиш най добре изглеждаща кола на най ниска цена. Нито един търговец не го вълнува техническото състояние и как е обслужвана през годините.
На 20000лв. Ако не изкараш поне 3-4к. От една кола и то в рамките на месец два след като си я взел си обречен да загубиш, пазара ни е динамичен и много агресивен, задържиш ли една кола няколко месеца, ако нямаш мегдан да сваляш си загубен от всякъде...
По горе колегата е описал кои са ефтините коли няма смисъл да се повтаряме.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Georgi Zh.
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 17.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравей те момчета.
Бихте ли дали мнения за това БМВ? Има ли неща който да не ви харесват и какво мислите за цената? Ако ходя да го гледам какво да проверя като ходя да го гледам какво да гледам и да провер?
https://www.cars.bg/offer/c2422365
Бихте ли дали мнения за това БМВ? Има ли неща който да не ви харесват и какво мислите за цената? Ако ходя да го гледам какво да проверя като ходя да го гледам какво да гледам и да провер?
https://www.cars.bg/offer/c2422365
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това с Италия не се ли изтърка? 65 млн.души в тази държава, всички са мърлячи и сменят маслото на шестцифрен пробег. Тук алармата се пуска и ви казвам да се събудите. За 11 години съм купил около 15 автомобила БМВ за лична употреба, 13 от тях с сервизни документи от първия до последният км., 3 ключа, преди продажбата даже са ми сменяли акумулатор и гуми преди да ми я връчат. Секрета - хубавото струва, а когато плащаш можеш и да претендираш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това че ДПФ-а е там и работи е добър показател за километри и здравина на мотора като цяло. Няма нито един М елемент по колата, камо ли цял пакет. Не че е недостатък, просто са писали, че има а не е така.иначе какво да погледнеш ами стандартното при покупка на стара кола:Georgi Zh. написа:Здравей те момчета.
Бихте ли дали мнения за това БМВ? Има ли неща който да не ви харесват и какво мислите за цената? Ако ходя да го гледам какво да проверя като ходя да го гледам какво да гледам и да провер?
https://www.cars.bg/offer/c2422365
1. Една хубава диагностика на мястото без да е палена преди да отидеш.
2. Оглед на купето за по фрапантни удъри, то на тия години ще е изключение да няма боядисвани детайли, въпроса е да не е била смачкана много и от няколко коли да са направили една.
3. Да се огледа окачването.
П.с. ето ти рамата на въпросната кола, можеш да и провериш историята преди да се разхождаш ако не си от града: WBAVC31040KU38793
В гаранционния фонд не излизат ПТП-та, регистрирана е в България 09.2016г.
Въпросната кола е германка и историята проверена в дилър ще ти каже доста неща за нея!
Пиши после какво е станало че ми стана интересно

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани