Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги!
Някой знае ли сайт(може и платен) в който може да се проверява сервизна история по VIN на BMW автомобил ?
Обиколих различни безплатни страници, но в тях има само обща информация за колата + екстрите.
Знам, че по другите авто форуми има вътрешни хора, които срещу скромно заплащане дават сервизна история.
Някой знае ли сайт(може и платен) в който може да се проверява сервизна история по VIN на BMW автомобил ?
Обиколих различни безплатни страници, но в тях има само обща информация за колата + екстрите.
Знам, че по другите авто форуми има вътрешни хора, които срещу скромно заплащане дават сервизна история.
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, вчера ударих баварката. Не беше силен удър, градско карано, но просто бях близо и онзи нарочно ми наби спирачка рязко. Трябват ми доста неща. Капак (черен), предна броня-М, стойка за радиатор, въздоховоди, десен фар, стойка за фара, стойка за бронята. Почти всички пластмаси са засегнати. Ако някой колега има нещо от изброеното да ми пише ЛС, или да кажете някъде около района Пловдив, Кърджали място където да намеря нужното.
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет колеги,
Имам записана грешка 0044CC Charge-air pressure actuator, която като изтрия и се появява след няколко КМ. БМВ е90 320д м47 мотор.
Турбото "уж" е рециклирано, актуатора работи и се мърда, чува се едно жужене и щракане когато отключвам и заключвам колата, в продължение на няколко секунди.
Колата ми се струва малко мудна.
Вероятно това се дължи или на счупена/зацапана геометрия или на кофти настроен актуатор. Къде мога да отида да го погледнат, без да ми хващат шарени пилета и без да счупят нещо друго. Доста лоши отзиви прочетох за реал турбо.. и още 1-2 места, общо взето добро мнение за сервиз не намерих. Вие от личен опит да препоръчате сервиз?
Благодаря предварително!
Имам записана грешка 0044CC Charge-air pressure actuator, която като изтрия и се появява след няколко КМ. БМВ е90 320д м47 мотор.
Турбото "уж" е рециклирано, актуатора работи и се мърда, чува се едно жужене и щракане когато отключвам и заключвам колата, в продължение на няколко секунди.
Колата ми се струва малко мудна.
Вероятно това се дължи или на счупена/зацапана геометрия или на кофти настроен актуатор. Къде мога да отида да го погледнат, без да ми хващат шарени пилета и без да счупят нещо друго. Доста лоши отзиви прочетох за реал турбо.. и още 1-2 места, общо взето добро мнение за сервиз не намерих. Вие от личен опит да препоръчате сервиз?
Благодаря предварително!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Смени си първо МАП сензора и тогава скачай към турбото.manahilov написа:Привет колеги,
Имам записана грешка 0044CC Charge-air pressure actuator, която като изтрия и се появява след няколко КМ. БМВ е90 320д м47 мотор.
Турбото "уж" е рециклирано, актуатора работи и се мърда, чува се едно жужене и щракане когато отключвам и заключвам колата, в продължение на няколко секунди.
Колата ми се струва малко мудна.
Вероятно това се дължи или на счупена/зацапана геометрия или на кофти настроен актуатор. Къде мога да отида да го погледнат, без да ми хващат шарени пилета и без да счупят нещо друго. Доста лоши отзиви прочетох за реал турбо.. и още 1-2 места, общо взето добро мнение за сервиз не намерих. Вие от личен опит да препоръчате сервиз?
Благодаря предварително!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Смени си първо МАП сензора и тогава скачай към турбото.manahilov написа:Привет колеги,
Имам записана грешка 0044CC Charge-air pressure actuator, която като изтрия и се появява след няколко КМ. БМВ е90 320д м47 мотор.
Турбото "уж" е рециклирано, актуатора работи и се мърда, чува се едно жужене и щракане когато отключвам и заключвам колата, в продължение на няколко секунди.
Колата ми се струва малко мудна.
Вероятно това се дължи или на счупена/зацапана геометрия или на кофти настроен актуатор. Къде мога да отида да го погледнат, без да ми хващат шарени пилета и без да счупят нещо друго. Доста лоши отзиви прочетох за реал турбо.. и още 1-2 места, общо взето добро мнение за сервиз не намерих. Вие от личен опит да препоръчате сервиз?
Благодаря предварително!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Здрарвей,
Дефектирал или не работещ адекватно MAP сензор, не записва ли грешка за него? или той може да бърка работата и съответно да записва грешка за актуатора?
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
manahilov написа:dextuar написа:Смени си първо МАП сензора и тогава скачай към турбото.manahilov написа:Привет колеги,
Имам записана грешка 0044CC Charge-air pressure actuator, която като изтрия и се появява след няколко КМ. БМВ е90 320д м47 мотор.
Турбото "уж" е рециклирано, актуатора работи и се мърда, чува се едно жужене и щракане когато отключвам и заключвам колата, в продължение на няколко секунди.
Колата ми се струва малко мудна.
Вероятно това се дължи или на счупена/зацапана геометрия или на кофти настроен актуатор. Къде мога да отида да го погледнат, без да ми хващат шарени пилета и без да счупят нещо друго. Доста лоши отзиви прочетох за реал турбо.. и още 1-2 места, общо взето добро мнение за сервиз не намерих. Вие от личен опит да препоръчате сервиз?
Благодаря предварително!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Здрарвей,
Дефектирал или не работещ адекватно MAP сензор, не записва ли грешка за него? или той може да бърка работата и съответно да записва грешка за актуатора?
Щракането е от актуатора обаче не трябва да се чува да жужи, ако се чува както ти казваш рамото на актуатора е под напрежение и от там мотопчето се чува понеже е натоварено, със моя си играх няколко часа и го настроих, не е сложно просто си иска време.
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, е90 с ксенон съм. Фара се напука стъклото при лек удар и също и пластмасите под него, и щипките. Въпроса ми е продават ли се някъде само стъкла и панел за фара или трябва да купувам 2ра ръка. Всички крушки и модули си работят вътре.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
sacrament написа:Колеги, е90 с ксенон съм. Фара се напука стъклото при лек удар и също и пластмасите под него, и щипките. Въпроса ми е продават ли се някъде само стъкла и панел за фара или трябва да купувам 2ра ръка. Всички крушки и модули си работят вътре.
Продават се стъкла, и пластмасовата стойка около фара. Един приятел беше взимал от алиекспрес комплект. Провери отгоре ушите за захващане дали са здрави, защото се трошат обикновено и основата дали ти е здрава на фара под стъклото.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
sacrament написа:Колеги, е90 с ксенон съм. Фара се напука стъклото при лек удар и също и пластмасите под него, и щипките. Въпроса ми е продават ли се някъде само стъкла и панел за фара или трябва да купувам 2ра ръка. Всички крушки и модули си работят вътре.
Е за нито една марка и модел няма тяло и стъло отделно да се продават

А щипките моята една беше строшена от майстори и си я залепих с Poxipol - стана меко казано бетон.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:sacrament написа:Колеги, е90 с ксенон съм. Фара се напука стъклото при лек удар и също и пластмасите под него, и щипките. Въпроса ми е продават ли се някъде само стъкла и панел за фара или трябва да купувам 2ра ръка. Всички крушки и модули си работят вътре.
Продават се стъкла, и пластмасовата стойка около фара. Един приятел беше взимал от алиекспрес комплект. Провери отгоре ушите за захващане дали са здрави, защото се трошат обикновено и основата дали ти е здрава на фара под стъклото.
Основата за фара под него съм я поръчал, счупена е. Счупена ми е и пластмасата на зад фара на която се държът ушите. Ако има вариант да се продават пластмасите без модули и прочие. Търся по алиекспрес, но нищо не мога да намеря.
- rgadzhev
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.08.2015
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е91/163hp/2006
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, имах проблем с двета задни ел стъкла, след замяна на двата пластмасови повдигача, ги ресетнах като първо в долно положение задържам бутона 20сек. след това в горно 20 сек. При левият се получи, но при десният не, при вдигане стига до горе и веднага се връща 5-6 см. надолу. Има ли начин освен с ИСТА, ИНПА и др. да се ресетне. Предварително благодаря!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
rgadzhev написа:Колеги, имах проблем с двета задни ел стъкла, след замяна на двата пластмасови повдигача, ги ресетнах като първо в долно положение задържам бутона 20сек. след това в горно 20 сек. При левият се получи, но при десният не, при вдигане стига до горе и веднага се връща 5-6 см. надолу. Има ли начин освен с ИСТА, ИНПА и др. да се ресетне. Предварително благодаря!
Да ръчно ама внимавай трябва на РЪЧНО повдигане т.е. 1ви клик на бутона
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Преди 10-тина дни ми светна "Brake pads warn" и икона - червената количка на подемника (това след автомивка). След консултация с чичо Гугъл разбрах, че става въпрос за накладки. Та смених накладките на четирите колела + дискове и датчик отпред, отзад диска ставаше още за каране и датчика не бил опрял в диска следователно не е сменен. Тоя индикатор обаче не иска да изгасне (закачана е и на компютър след смяната на дискове, накладки и датчик). Днес опитах с малката черна "ръчка" на километража дето е със задържане 10тина секунди, но въобще не намира грешка, която да ресетне, а индикатора си стои..... Как аджеба да го изгася това червеното "индикаторче"
.
Мерси предварително.
Преди 10-тина дни ми светна "Brake pads warn" и икона - червената количка на подемника (това след автомивка). След консултация с чичо Гугъл разбрах, че става въпрос за накладки. Та смених накладките на четирите колела + дискове и датчик отпред, отзад диска ставаше още за каране и датчика не бил опрял в диска следователно не е сменен. Тоя индикатор обаче не иска да изгасне (закачана е и на компютър след смяната на дискове, накладки и датчик). Днес опитах с малката черна "ръчка" на километража дето е със задържане 10тина секунди, но въобще не намира грешка, която да ресетне, а индикатора си стои..... Как аджеба да го изгася това червеното "индикаторче"

Мерси предварително.
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, възможно ли е да се сложи във обикновен халогенен фар лупата и ринговете от ксенонов. Моя е със счупено стъкло и пластмаса зад него, а всичко си му работи. Не мога да намеря десен ксенонов фар, а нов не ми се копува.
Да предложите някакви алтернативи или някой ако продава да пише ЛС.
Да предложите някакви алтернативи или някой ако продава да пише ЛС.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани